Mitäs sitä keksis perjantai iltapäivään???
Tylsää!!!!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos haukkuisi ja nimittelisi vaikka Perussuomalaisia? Palstoja kun selaa niin vaikuttaa ettei muuta enää tehdäkään. Sehän jatkuu 24/7.
Oletko jo pessyt mattosi? Jos et, siinä ilta kuluu mukavasti :)
- Anonyymi
Kannattaa lähteä ulos terassille sillä naiset hakee sieltä seksi seuraa.
- Anonyymi
Siellä terassilla ei käy kuin n. 10 prosenttia ihmisistä. Muilla on mielekkäämpää tekemistä. Perjantai-illan siivous on reippaiden ihmisten toimintaa.
- Anonyymi
Miten kummassa jaksatte siivota perjantaina? Perjantai-ilta on luvassa kotona laiskottelua ehdottomasti.
- Anonyymi
Yksinäisillä on aina tylsää siksi koska eivät juo viinaa eivätkä käy baareissa. Jos kävisitte baareissa niin tapaisitte naisia ja saisitte kumppanin ja sitten ei olisi tylsää koska kumppanin kanssa on aina hauskaa ja voi jutella.
T: Viinamies- Anonyymi
Baareissa käy täysi-ikäisistä noin 10-12 prosenttia. No, täysi-ikäisistä noin 70-80 prosenttia elää parisuhteessa. Siis voimme päätellä, että suurin osa parisuhteista syntyy muualla kuin baareissa.
Mä taidan katsella jonkun pikku reitin ja varata hotellihuoneen jostain kaupungista. Kyllä siinä menee kivasti aikaa ja saa vielä miettiä mitä nähtävää ois matkan varrella. Siinä saa viritettyä ihtensä tunnelmaan ja toisaalta sit itse matkalla ei tartte kuin vaan olla ja nauttia itse reissusta. Yks yö sitten kaverin luona, niin näkeepähän häntäkin samalla ja saa saunoa siinä samalla. Niin ja näempähän kummitytsyäkin siinä yksintein...
Kyllä tällänen jo ajatuksena piristää...- Anonyymi
Nukkumaan. Huomiseksi joitakin juttui sovittu niin ei oikein viitti vetää perseitä olalle... :D
Nassikat = lapset hokevat usein tuota samaa...Tylsääää...keksi mulle tekemistä! Ja jos keksit, ei se sitten kelpaakaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151