Nuo sinun juttusi eivät auta. Ne eivät riko meidän suhdetta

Anonyymi

Turhaan leikit "onnellista". Sinä tiedät miten asiat on, olet jo hävinnyt. Likaista peliä yrität pelata ja sillä voittaa. Mutta mitä kuvittelet voittavasi? Miehesi olet jo hävinnyt, kun et osannut hänestä huolta pitää!

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketään ei voi omistaa, antaa vaan roiskua.

    • Anonyymi

      Kävikö mielessä etten vain yksinkertaisesti häntä halunnut enää? Minua ei kiinnosta hermoheikko alkoholistinarsisti pätkääkään joten ole hyvä vaan. Kyllä sinä jossain vaiheessa huomaat tietyt asiat.

      • Anonyymi

        Likaisen pelin pelaaja on aina kalkonen, joka haluaa miehen ja siitä välittämättä tuhoaa perheen, lapset ja muut läheiset. Useinmiten onnistuvat jos tähän pyrkivät, ovathan miehet niin yksinkertaisen helposti taivuteltavissa oman perheen tuhoamisen puolesta.

        Juuri siksi toivonkin heidän saavan sen välinpirämättömän, perheen ja läheiset perttävän ja omaa persettään etuna pitävän miehen itselleen. Säälin vain sitä, että mies on rakas ja KORVAAMATON lapsilleen ja puolisolkeen tavalla, jonka ymmärtää vain sen menettänyt IHMINEN.

        Kakkonen saa rakkautensa ja tarpeensa. Vaan lahoavia nämä tarpeet ajan myötä. Tyhmimmät miehistä ja naisista asettavat omat hetkelliset etunsa kaikkien edelle. Siksi monien elämä niin huonosti, vaikka voisi olla normaali.


    • Anonyymi

      Oletko nyt ihan varma että esittää? Entäs jos raukka ei tiedä? Tiedän yhden jota säälin kovasti. Inhottavaa miten kehtaavat loukata sitä. Todella typerää luulla ettei me muut huomata.

      • Anonyymi

        Kyllä esittää. Alkaa olla jo säälittävää kun lähipiiri tietää totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä esittää. Alkaa olla jo säälittävää kun lähipiiri tietää totuuden.

        Jos lähipiiri säälii tilannetta eikä eroa kuulu vituttaako? Kukin itse valitsee onko säälittävässä liitossa vai minkälaisessa. Eiköhän tuo kuitenkin saa tukea läheisiltään mutta se kakkonen saa osakseen "arvostuksen. Voi voi kylläpä jatkossa varmaan nauttii kakkosestaan kun kaikki tietää. Hyvä kun tietävät minusta säälittävimpiä on nuo jotka luulevat olevansa salaisia.


    • Anonyymi

      Eikö puolisoiden asia ole pitää molempien huolta toisistaaan. Mitähän likaista peliä se vaimo nyt taas esittää. Suomessa eron saa yksin hakemalla ja ositus on pakko tällöin tehdä , jos jompi kumpi sitä haluaa. Niin yksikertaista se on. Vaimohan se on kaiken pahan alku ja juuri. Silloinkin, jos on onnellinen avioeron jälkeen. Pitäisi kai surra sitä epäluotettavaa, pettävää miestä.

    • Anonyymi

      Aika kämäistä trollausta tämä onnellisen leikkimisestä mainitseminen, eli jollekkin muikkelille ollaan vihaisia kun se on suhteessa toisen kanssa ja toiveet ne vaan elää vaatimuksen muodossa ja naisen erosta fantasioimalla HCtä

    • Anonyymi

      Arvoisa ap. Jokaisessa pitkässä suhteessa on joskus huonoja aikoja ja joskus jopa "kriisi".
      Sinä olet se kriisi joka on saanut miehen epäilemään kaikkea puhdasta ja hyvää. Jos mies on yhtään älykäs niin hänenkin silmänsä tuollaisen perheenrikkojan ja silmänkääntäjän kanssa aukeaa.
      Tee nyt kuitenkin kaikkesi vahingoittaaksesi perhettä, koska se kostautuu itsellesi myöhemmin....

    • Anonyymi

      Et sä tunnu oikein kelpaavan sille, kuten meidän välisissä keskusteluissamme on käynyt ilmi. Olet tainnut huomata asian, kun tänne epätoivoisena kirjoittelet edelleen. Sä olet hänelle ollut vain välietappi siinä oman itsensä kasvamisessa ihmisenä. Pitäähän sitä päinvastaista ihmistyyppiä saada, jotta ymmärtää mikä tässä elämässä on sitä hyvää. Se on ikävää, mimmoseksi pistit hänen elämän.

      • Anonyymi

        Jos en kerta kelpaa niin miksi sitten roikkuu mussa kiinni ja pitää yhteyttä 24/7?


      • Anonyymi

        Ai millä tavoin pitää yhteyttä? Näytä todisteet ja laita minulle ne. Osoitteen tiedät kun olette 24/ 7 tekemisissä.


      • Anonyymi

        Ja ihan tiedoksi vaikka luultavasti nyt haukut väärää puuta niin minä en ole ollut alunperinkään aloitteentekijänä, päinvastoin. Ja suhdetta olen monesti yrittänyt lopettaa mutta miehesi ei halua luopua minusta eikä yhteisestä tulevaisuudestamme. Minkäs teet kun rakastat?!


    • Anonyymi

      Kyllä minä osoitteen tiedän 😏
      Ei mun tartte sulle mitään postia alkaa lähettämään. Jatka sä vaan leikkimistä kunnes kolahtaa

      • Anonyymi

        Eli puhut paskaa siis. Lapsellista keksiä moista. Aikuinen ämmä vieläpä. Sua vaan harmittaa ettet onnistunut hajottamaan meidän parisuhdetta. Luuletko että tuollainen vanha h kiinnostaa ketään?


      • Anonyymi

        Tekokissatappelusi keskellä, etkö hyvä mies ymmärrä että aloituksessasi paistaa ilmiselvä katkeruus jotain ilmeisesti varattua naista kohtaan ja nyt käännät ja väännät tarinaa jossa me te ja he menee täysin sekaisin, mutta ei ole trolleissasi ensimmäinen kerta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli puhut paskaa siis. Lapsellista keksiä moista. Aikuinen ämmä vieläpä. Sua vaan harmittaa ettet onnistunut hajottamaan meidän parisuhdetta. Luuletko että tuollainen vanha h kiinnostaa ketään?

        Musta on vaan kiva kiusata sua, kuka lie oletkaan!
        Joo ja sun ukkoas tämmöinen vanha h kiinnostaa😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Sekö se sua kismittää kun oon sua vanhempi? Yleensä miehet vaihtaa nuoreen ja kauniinpaan! Nyt käy vaan päinvastoin!!
      Mä tiedän että se vituttaa!
      Ps. Se joka toisia haukkuu on ite!

    • Anonyymi

      No mikä olisi neuvosi mitä tulisi tehdä? Älä viitsi tiedät sen päätöksen. Rahaa et saa usko jo. Eroahan sinä haluat mutta eikö ole kumma kun ei se halua erota. Aivan sama mulle mitä sinä esität muille. Tietää toki muutkin ja syyttää muuten sinua siitä että kerroit. Syytön minä olen siihen. Esitetään nyt kaikki roolimme. Tiedän että vitutus on sulla sata.

    • Anonyymi

      kiva lukea näiden romanttisten ihanien suomi naisten empaattista keskustelua. Niistä niin loistaa se luontainen herkkyys, pyyteetön rakkaus ja rehellisyys, itseä ja muita kohtaan.

      Olen niin onellinen, nämä ovat niin opettavaisia kertomuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe