Tässä maassa on ihan hirveesti inceleitä

Anonyymi

Ja se on näiden "matkustelua" harrastavien ja muiden matukiimaisten tyttöjen syytä.

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osittain. Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, se on juurisyy. Ylijäämämiehiä tulee Suomeen elatukseen ja koska täältä he saavat pillua helpommin kuin kotimaastaan. Maahanmuuttajaryhmien omat naiset on varattu heille itselleen, mutta suomalaiset naiset ovat koko maailman käytössä. Epäreilua. Suomalaisten pitäisi toimia tässä kuin arabien.

      • Anonyymi

        Ei tarvii paljoa raaputtaa, kun "tasa-arvoisen" suomimiehen pinnan alta paljastuu naisten sortamista ja heidän elämänsä rajoittamista kannattava fundamentalisti. Ihan turha teidän on keuhkota islamista naista alistavana uskontona. Teidän ajatuksenne ovat pohjimmiltaan aivan samoja, kuin niiden joita, vastustatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii paljoa raaputtaa, kun "tasa-arvoisen" suomimiehen pinnan alta paljastuu naisten sortamista ja heidän elämänsä rajoittamista kannattava fundamentalisti. Ihan turha teidän on keuhkota islamista naista alistavana uskontona. Teidän ajatuksenne ovat pohjimmiltaan aivan samoja, kuin niiden joita, vastustatte.

        Ja tän huomaa viimeistään 4. lauseen kohdalla, kun tulee jotain huonosti piilotettua naisvihapaskaa.


    • Anonyymi

      Incelit ovat päästään vialla olevia tyyppejä.
      Naiset ja tytöt eivät ole syypäitä näiden hulluuteen.

      • Anonyymi

        Kyllä ovat ja määrittele"hulluus" Jos mies tappaa naisia koska ei saa seksiä, hän ei ole"hullu"vaan toimii luonnollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat ja määrittele"hulluus" Jos mies tappaa naisia koska ei saa seksiä, hän ei ole"hullu"vaan toimii luonnollisesti.

        Käyttäkää kättä! Siteeraan erästä miespuolista ystävääni ja sanon "naisessa on ihan liikaa vaivaa, kun on toimiva käsi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat ja määrittele"hulluus" Jos mies tappaa naisia koska ei saa seksiä, hän ei ole"hullu"vaan toimii luonnollisesti.

        Luonnollista tuollainen ajattelu ei ainakaan ole. Luonnollista sensijaan on se, että naiset kiertävät kaukaa miehet, joiden motto on "Anna pilluu, tai tapan sut!"


    • Anonyymi

      Mielestäni on hyvä että, naiset voivat etsiä onneaan.
      Niinhän me miehetkin teemme.

      Exäkin lähti 30v, jälkeen toisen matkaan. Tyyliin mitenhän sä selviät kun hän lähtee?

      Nyt kun olen hyvin onnellinen, se tuntuu olevan loukkaus häntä kohtaan.
      Arvatenkin uusi rakkaani ei ole suomalainen. Se on hyvin hämmentävää kun, ei olekaan mitään turhaa vääntöä kokoajan. *Olen aina sinun puolellasi* Kuten hän asian ilmaisee. Jos olemme erimieltä, voimme keskustella asiasta kiihkottomasti ja syyllistämättä. Myönnän toki että hän on loistava neuvottelija koska, hänellä on vilkas mielikuvitus ja kyky hahmottaa kokonaisuuksia.

      Samalla puolella *taistelu*, tekee melko aseettomaksikin. Mitkään entiset keinot, ei ole käyttökelpoisia.
      Nyt saa rakastaa, halata, pussata, katsoa, itkeä, nauraa, ottaa kädestä...
      Eikä vaan saa vaan, myös on toivottavaa.

      • Kerrankin näin! 😊👍

        Eli kehut ulkomaalaista naisystävääsi ilman että pitää haukkua suomalaisia naisia. No katkeruutta exää kohtaan on kyllä havaittavissa, mutta et sentäs yleistänyt.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kerrankin näin! 😊👍

        Eli kehut ulkomaalaista naisystävääsi ilman että pitää haukkua suomalaisia naisia. No katkeruutta exää kohtaan on kyllä havaittavissa, mutta et sentäs yleistänyt.

        Huomasin saman. Hiukan oli kumminkin ulkkis kehuun vetoa, mutta sitä on liikkeellä. :)

        Muualla on aina kaikki paremmin, ihmisetkin on parempia ja nätimpiä. Roskatkin on hienompia ja nätimmin paketissa. Taivas on silti saman värinen ja sama aurinko paistaa. :)

        Abris


    • Anonyymi

      Kyllä. Se on nimenomaan näiden naisten syy.

    • Murto-osa Amerikan inceleiden määrästä. Tai japanin tai muun suuren maaliman. Täällä on loppujen lopuksi asiat kumminkin aika hyvin, jopa incelillä joka saa ruokaa suuhunsa ja katon päänsä päälle ihan jo yhteiskunnan järjestelmän ja kiltteyden ansiosta.

      Monesti myös pubista löytyy joku ruusunen, joka on aulis antamaan hellyyttäkin. Jos ei muualta. Viinamies tietää. :)

      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että incel on joku yhteiskunnan elätti? Moni incel on töissä käyvä dippainssi. Naisilla on tapan yrittää väittää, että inceliys on miehen oma vika eli mies ei muutenkaan ole elämässään tehnyt mitään vaikka totuus on, että mies on incel vain ja ainoastaan ulkonäkönsä takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että incel on joku yhteiskunnan elätti? Moni incel on töissä käyvä dippainssi. Naisilla on tapan yrittää väittää, että inceliys on miehen oma vika eli mies ei muutenkaan ole elämässään tehnyt mitään vaikka totuus on, että mies on incel vain ja ainoastaan ulkonäkönsä takia.

        Enhän mä päättelekkään niin, mutta moni inceli on kuulemma työtön. Ja mantran mukaan rahalla saa naisia. ☺️

        Ihan jo yhteiskunnan tuki ei pois sulje työtä tekeviä inceleitä.


    • Anonyymi

      Mies kun pääsee tiettyyn ikään niin on haettava neito Tallinnasta tai Prahasta ja liukkaasti pääsee incelisyydestään.

      Suomessa etenkin teinityttöset ja neitokaiset ovat varsin nirsoja kun mies ei ole hyvin laiha, ja jos on hyvin laiha niin vähän vanhempikin mies kelpaa mainiosti. Nämä "matkustelijat" ovat pääsääntöisesti hyvin laihoja.

    • Anonyymi

      Ja mikäs estää näitä peräkammarin nössöjä itse matkustelemasta, muu kuin että ovat kaikesta kusi sukassa.

    • Jos tarkoitat sitä, että Suomessa elää paljon ihmisiä tahdonvastaisessa selibaatissa, niin syy ei todellakaan ole matkustusta harrastavissa naisissa.
      Minä elän tahdonvastaisessa selibaatissa, miten jonkun naisen matkustelemattomuus sen korjaisi?
      Tai jos aviossa elävä ihminen joutuu elämään vasten tahtoaan selibaatissa, ratkeaako se ongelma, jos kielletään naisilta ja tytöiltä matkustelu tai " matkustelu"

      • Anonyymi

        AP tarkoittanee paremmin päivittyneitä "matkustelevaisia" jotka tulivat apostolin kyydillä rajan yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        AP tarkoittanee paremmin päivittyneitä "matkustelevaisia" jotka tulivat apostolin kyydillä rajan yli.

        Epäilemättä tarkoittaa, siksi vastasinkin noin :)


    • Anonyymi

      Harva mies kiinnostuu uhriutumiseen perustuvasta incel-ideologiasta, edes ikisinkku. Suomessa pikemminkin miehet ottavat MGTOW-asenteen, jos tyttöystävää ei kolmenkympin paremmalla puoellakaan ala löytyä. Tai sitten ovat vain suomalaisittain ätmejä.

      Inceliys viehättää matalan testosteronitason miehiä, joiden pääasiallinen yhteys ulkomaailmaan tulee ylilaudan, reddtin jne kautta. Silloin jenkkihuttu naisten hallitsemasta maailmasta menee paremmin läpi, kun ei ole todellisuutta suodattamassa.

      • Anonyymi

        Jos vaikka redditissä erehtyy vilkaisemaan incelien valitusta niin onhan se aivan älytöntä kun joku 15-vuotias, todennäköisesti aivan normaali, junnu nimittää itseään inceliksi. Sillä että lähtee tuollaiseen paskaan mukaan vain varmistaa sen "ennustamansa" tulevaisuutensa ätminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka redditissä erehtyy vilkaisemaan incelien valitusta niin onhan se aivan älytöntä kun joku 15-vuotias, todennäköisesti aivan normaali, junnu nimittää itseään inceliksi. Sillä että lähtee tuollaiseen paskaan mukaan vain varmistaa sen "ennustamansa" tulevaisuutensa ätminä.

        Ei ole älytöntä, olin 13v kun minusta tehtiin mies, olin ollut jotain 4kk incel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole älytöntä, olin 13v kun minusta tehtiin mies, olin ollut jotain 4kk incel.

        13 v on lapsi, ei mikään mies, vaikka olisi seksiä harrastanutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole älytöntä, olin 13v kun minusta tehtiin mies, olin ollut jotain 4kk incel.

        Olet siis seksuaalirikoksen uhri. Tarvitset terapiaa, et seksiä.


    • Anonyymi

      ehkäpä on jopa "liian"suppea katsomus.on kyllä tottakin jopa,mut on suomen naisissa muutakin ku se P!eiköhä se SUOMEN kansa ole ihan vaan naisten päättäväisyydellä rakennettu,jot on todella köyhää tuo järjenjuoksu.joka kuvaa naisvihaa.minäpä ku en puhu ku suoraan.en pidä muutoinkaan vastainasettelusta.eiköhä meistä kukin omaa ristiään kanna.tekipä noin tai näin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Elämänkoululaisten puuhaa tollanen on, eli todennäköisemmin persuslaisia.


    • Anonyymi

      Johtuu yhteiskunta rakenteista. Suomalainen mies on koiran asemassa jollei kuulu hyvävelikerhoihin, näkyy myös naisten suhtautumisessa suomalaisiin miehiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe