Tehokas ja hyväntuoksuinen deodorantti naisille?

tunkkainen neito, sanoisinko

Kertokaahan vinkkejä, kun ei otsikon kriteerit täyttävä dödö ole vielä vastaani kävellyt. Oon saanut tarpeekseni aivan äklöistä ja imelistä ihme kukkaistuoksuista, hyih! Toisaalta kyllähän se nyt tuoksuakin sais, kun eipä ne tuoksuttomat salli lainkaan hikoilua, toisin sanoen eivät tehoa mitään! Mitäs te naispuoleiset siis käytätte päivittäin ja vieläpä tyytyväisinä? Itselläni on ehkä normaalia kovempi hikoilu, mutta en jaksa sitä kriteeriä nyt tähän keskusteluun änkeä välttämättömäksi.

Nii ja hei, hajuvesiäkin jos tiedätte hyviä tuoksuja nuorelle ihmiselle, niin vinkkivinkkejä annnatteko? En niissäkään ole kiinnostunut mistään täti-ihmisten puolen kilometrin päähän lemuavista äklöhajuista! (Anteeksi vain, kun nyt leimaan mukamas kaikki täti-ihmiset lemuaviksi, asihan ei toki niin ole. Ajattelin teidän vain mieltävän tarkotusperäni paremmin tuolla esimerkillä). Niino sellasia mukavia mietoja MIELYTTÄVIÄ tuoksuja kaipailisin.

Se dödöjuttu nyt kuitenkin oli niinkun tärkein pointti, jota juuri minä nyt olen hakemassa.

4

2421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =)

Fa 24h Dry Exotic Garden spraydödöä. Ainaki musta se on tosi hyvä ja tuoksuu ihanalta. Sellane tumman oranssi pullo.

• tuulia

Tehokas hikoilunpoistaja ja pahanhajunestäjä on meikällä ollut erisan antiperspirantti - hajuton tosin, mutta todella tehokas ja sopii herkkäihoiselle jopa karvojen ajelun jälkeen. Ei siis tuoksu juuri millekään, mutta silloinhan voikin satsata hajuveteen, esmes nuorelle sopii vaikka nuo bodyshopin vanilja ja ns. karkkituoksut :)

• perhonen

hei!
        Nivea roll-on on mielestäni paras.pitää hien loitolla, raikas ja tahmaamaton!

• Johanna

Tosiaankin vaihdoin kalliista Lancomen rollista Body Shopin rolliin Kodin Kuvalehdessä olleen testin perusteella. Edellinen maksoin n. 107 mk ja kesti vajaat pari kuukautta. Tämä Body Shopin kustansi alla 40 mk ja on kestänyt jo kolme kuukautta, eikä loppua näy. Eikä hiki haise.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5268
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3762
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      50
      3170
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3035
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2393
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      146
      1867
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe