Hei!
Olen 18-vuotias (syksyllä 19) nuori, luotettava ja ahkera opiskelija Etelä-Suomesta, ja tarkoituksena olisi pitää välivuosi lukion jälkeen aupairina, pystyisin aloittamaan loka/marraskuussa! Olen erityisen kiinnostunut Australiasta, mutta myös muut maanosat kiinnostavat! Rakastan lapsia ja olen suurperheen kasvatti, joten monen vuoden kokemusta on, monenikäisistä lapsista. Omaan terveelliset elämäntavat ja olen savuton. Olisi mahtavaa tulla perheeseen jossa puhutaan sekä englantia, mutta myös tuttua suomea, koska en ole niin itsevarma englannin kanssa : haluaisin toki oppia sitä enemmän! Olen etsinyt perhettä, mutta vielä ei ole löytynyt!
Ota yhteyttä, mikäli aupairille olisi tarvetta<3
- Silja
[email protected]
Etsitään Host Perhettä Australiasta!
Anonyymi
1
136
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Silja!
Kannattaa katsoa facebookista "suomalainen Au pair/finnish Au pair" ryhmästä,siellä moni etsii au pairia nimenomaan Australiaan. Onnea etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703