Hei!
Olen 18-vuotias (syksyllä 19) nuori, luotettava ja ahkera opiskelija Etelä-Suomesta, ja tarkoituksena olisi pitää välivuosi lukion jälkeen aupairina, pystyisin aloittamaan loka/marraskuussa! Olen erityisen kiinnostunut Australiasta, mutta myös muut maanosat kiinnostavat! Rakastan lapsia ja olen suurperheen kasvatti, joten monen vuoden kokemusta on, monenikäisistä lapsista. Omaan terveelliset elämäntavat ja olen savuton. Olisi mahtavaa tulla perheeseen jossa puhutaan sekä englantia, mutta myös tuttua suomea, koska en ole niin itsevarma englannin kanssa : haluaisin toki oppia sitä enemmän! Olen etsinyt perhettä, mutta vielä ei ole löytynyt!
Ota yhteyttä, mikäli aupairille olisi tarvetta<3
- Silja
[email protected]
Etsitään Host Perhettä Australiasta!
Anonyymi
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Silja!
Kannattaa katsoa facebookista "suomalainen Au pair/finnish Au pair" ryhmästä,siellä moni etsii au pairia nimenomaan Australiaan. Onnea etsintään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302592- 111262
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331002- 44871
- 45844
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20829Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44716
- 46646