Olen mietiskellyt että millainen olisi hyvä deittipalvelu, vai onko sellaista mahdollista edes tehdä?
Ainakaan kuvattomuus ei ole nykypäivää joten sen pitäisi olla joko pakollista tai sitten rajoittavaa, kuten vaikkapa niin että kuvattomana näkisi vain muut kuvattomat. Sama voisi koskea muitakin tietoja, jollei itse ole valmis niitä laittamaan niin eipä tarvitse muiltakaan niitä nähdä.
Millainen olisi hyvä deittipalvelu?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Periaatteessa hyvä ajatus, mutta en menisi noin pitkälle. Mutta tuonhan voi kuka tahansa itse toteuttaa hakutoiminnoilla, jos palvelussa sellaiset on. Palvelun parhain ominaisuus on juuri hakutoiminnot ja hyvin valitut kysymykset rekisteröintilomakkeessa. Monet palvelut olen sivuuttanut, jos niissä ei kysytä oleellisimpia asioita riittävän yksikäsitteisesti. Usein on mielestäni myös aivan turhia kysymyksiä, tai vastausvaihtoehdoista ei löydy sopivia. Jatkuvaa valittamista kuvattomista on vaikea ymmärtää, tai näille purnaajille merkitsee ihmisessä vain pelkät kasvot. Ja kuvattomuus ei automaattisesti tarkoita hävettävää ulkonäössä.
Asian edistämiseksi laitankin tähän gallupkysymyksen: Mitkä olisivat mielestäsi ne 5-10 tärkeintä tietoa, jotka haluaisit profiileista nähdä?- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti kasvoja pitää hävetä jos ei itse niin muiden toimesta.
Nettideitit on luotu kuville siksi kuvat pitää ehdottomasti olla esillä (sivukuvat, edestä ja takaa kuvat, ylhäältä alhaalta).
Kuvat läheltä ja kaukaa, Kaikki kuvat joissa näkyy ainakin kymmenen parasta kaveria, sukulaista tai lemmikkiä. Perhealbumi olisi kiva.
Sellainen 30 kuvaa ainakin muuten ei pysty edes ajattelemaan mahdollisuutta kiinnostuksesta.
Ja kyllä kuvat on tärkein juttu.
Tärkeimmät kysymykset
1. Onko jotain tauteja jotka liittyy sukupuolielimiim.
2. Kumpi tulee ensin nainen vai mies, et tiedä.
3. Mitä teet täällä? olet kylässä, koti, eksynyt.
4. Kumpi olet? Makkara, kaljapullo.
5. Saako sinua nussia vai haluatko väkisin?
6. Kumpi lähtee ensin ? Sinä vai sinä.
7. Kumpi tulee ensin? sen minäkin haluaisin tietää.
- Anonyymi
Mitä enemmän tietoa itsestään voi laittaa, sitä parempi deittipalvelu.
Olisi hauska, jos deittipalveluun voisi esimerkiksi listata artisteja joita kuuntelee ja sitten saisi nähdä profiileja ihmisistä, joilla on samanlainen musiikkimaku. - Anonyymi
Unohtakaa koko juttu. Deittipalstat eivät tule koskaan olemaan hyviä deittipalveluja.
- Anonyymi
Hyvä deittipalvelu on osittain maksullinen.Se karkottaa varatut ja onnenonkiat.
Esim ilmaiseksi näyttää profiileja, mut ei voi kirjoittaa eikä näe viestejä. Mut kiinnostukset näyttää, ja viesti saapunut.
Kysymyksiä paljon. näyttää aktiivisia, nostaa täys osumat päälle jne.
Omakuvaus ja mitä etsii. Myös intiimejä tietoja. Koska se mitä kertoo ja jättää kertomatta, voivat vaikuttaa positiivisesti.
Mahdollisuus vahvistettuun profiiliin, esim. pankkitunnuksilla. Vaikka käyttäisikin nimimerkkiä.
Mahdollisuus useampaan kuvaan tai kuvattomuuteen.
Ikä, pituus, paino, lantion ympärys, rinnan ympärys, vatsan ympärys, miehinen pituus, ympäryysmitta, etnisyys, hiukset, silmät, koulutus, ammatti, tulot, asumismuoto, taloudessa asuvien määrä, lapset, lemmikit, harrastukset, alkoholi, tupakointi, mitä etsii ( hauskanpitoa, ystäviä, parisuhdetta, salasuhdetta, matkaseuraa, lapsille toista vanhempaa, elättäjää, avioliitto...), siviilisääty, uskonto, elämänarvot, valmis muuttamaan, ruokavalio.
vaihtoehtoja voisivat olla toiselle: erittäin tärkeää, tärkeää, ei kovin tärkeää, ei väliä.
Itselle: oikea vastaus, kerron ehkä sinulle, en halua kertoa, en tiedä.- Anonyymi
haluaa lapsia/ ei halua lapsia
sijainti.
noi ainakin unohtui - Anonyymi
Osaatko sanoa MILLÄ PERUSTEELLA???
"Hyvä deittipalvelu on osittain maksullinen.Se karkottaa varatut ja onnenonkiat."
- Anonyymi
Miksi deittipalveluihin joutuu rekisteröitymään saadakseen tietää mitä ominaisuukisa niissä on? Tarkka tuoteseloste pitäisi olla näkyvillä kaikkeen varsinkin maksulliseen. Lähinnä se, mitä tietoja lomakkeissa kysytään ja voiko niiden perusteella tehdä hakuja. Kuvien perusteella haku on isotöistä eikä usein kuvista voi päätellä edes ulkonäön tärkeimpiä piirteitä, ei toimi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628