Nää on just näitä hetkiä....

Lappeenrannasta Savitaipaleelle pikkuisia teitä pitkin ja lounas mahtavassa paikassa nimeltä Sahrami. Nams! 😋

Ei kun ottamaan koodia mihin sit? Ja mikähän lie keli missäkin? 🤔

Mutta nää pikkumestat on kivoja. 😁👌

38

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa aika tunnelmalliselta reissulta. Eikös se hellettä pukkaa kaikkialla :)

      • Joo. Kyllä tässä mieli lepää. Moottoripyöräkin taas toimii. Piti vähän tulppia vaihdella... mutta nyt mennään taas mukavasti. 😊👌

        Hurautin Taavettiin. Mummon veli oli täällä poliisina joskus vuonna kivi ja kirves. 😁

        Oli matkalla jännä näky. Lupiinit vai mitkä lie hormat oli violetteina tien reunoilla ja sit aukeis isot pellot täynnä keltaista rypsiä. 😃

        Aika julma värikavalgadi. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Kyllä tässä mieli lepää. Moottoripyöräkin taas toimii. Piti vähän tulppia vaihdella... mutta nyt mennään taas mukavasti. 😊👌

        Hurautin Taavettiin. Mummon veli oli täällä poliisina joskus vuonna kivi ja kirves. 😁

        Oli matkalla jännä näky. Lupiinit vai mitkä lie hormat oli violetteina tien reunoilla ja sit aukeis isot pellot täynnä keltaista rypsiä. 😃

        Aika julma värikavalgadi. 😂

        Ja ajaessa ei oo mitään hätää helteestä. Ilmastointi kyllä pelaa. 😃👌


      • Disse kirjoitti:

        Ja ajaessa ei oo mitään hätää helteestä. Ilmastointi kyllä pelaa. 😃👌

        Ilmastointi onkin hyvä asia näillä keleillä.
        Kukkiva rypsipelto on kyllä aina mahtava elämys. Miten joku voi olla niin keltainen? Ja tietty nyt on värejä joita katsella ja ihailla. Minua aina sykähdyttää, kun näkyy kissankelloja. Niitä on sellaisin tuppaina täällä meille päin pikkuteiden varsilla ja päivänkakkaroita vieressä.
        Tykkään kyllä niin hulluna kesän väreistä.
        Hiukan minä kyllä olen kade, kun ajattelen sinua siellä viilettämässä tukka tuulessa hulmuten :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ilmastointi onkin hyvä asia näillä keleillä.
        Kukkiva rypsipelto on kyllä aina mahtava elämys. Miten joku voi olla niin keltainen? Ja tietty nyt on värejä joita katsella ja ihailla. Minua aina sykähdyttää, kun näkyy kissankelloja. Niitä on sellaisin tuppaina täällä meille päin pikkuteiden varsilla ja päivänkakkaroita vieressä.
        Tykkään kyllä niin hulluna kesän väreistä.
        Hiukan minä kyllä olen kade, kun ajattelen sinua siellä viilettämässä tukka tuulessa hulmuten :D

        No tukka ei hulmua, kun pitää olla potta päässä, mutta on tää silti vapautta viimesen päälle. Suoraan kun eteen katsoo, tuntuu kuin lentäisi matalalla ja kovaa. 😀

        https://youtu.be/Mr_uHJPUlO8

        Red hottis korvissa ja nää maisemat vilistää. Nyt tertsillä kahvikuponen edessä, nahkakengät pois jslasta ja zillata. Ihmisiä tulee ja menee... mä vaan oon. 🙂


      • Disse kirjoitti:

        No tukka ei hulmua, kun pitää olla potta päässä, mutta on tää silti vapautta viimesen päälle. Suoraan kun eteen katsoo, tuntuu kuin lentäisi matalalla ja kovaa. 😀

        https://youtu.be/Mr_uHJPUlO8

        Red hottis korvissa ja nää maisemat vilistää. Nyt tertsillä kahvikuponen edessä, nahkakengät pois jslasta ja zillata. Ihmisiä tulee ja menee... mä vaan oon. 🙂

        Se vikahan nykyisin kyllä on, että pitää olla se potta päässä. Hyvä se tietenkin on, koska meillä ei ole kuin se yksi pää.

        Hitto kun voin oikein kokea tuon tunnelman, kaikessa rauhassa kaffekupponen edessä katsellen miten ihmiset tulevat ja menevät....


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Se vikahan nykyisin kyllä on, että pitää olla se potta päässä. Hyvä se tietenkin on, koska meillä ei ole kuin se yksi pää.

        Hitto kun voin oikein kokea tuon tunnelman, kaikessa rauhassa kaffekupponen edessä katsellen miten ihmiset tulevat ja menevät....

        Joo. Tässä naputtelin vähän koordinaatteja. Koukkaan Haminan kautta Lahteen. Orimattilaa ja sen sellaista reitillä. 😊

        Onkohan se Haminan ksupunki sit sekasin? Niinhän sanotaan? 😂


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Tässä naputtelin vähän koordinaatteja. Koukkaan Haminan kautta Lahteen. Orimattilaa ja sen sellaista reitillä. 😊

        Onkohan se Haminan ksupunki sit sekasin? Niinhän sanotaan? 😂

        Siellä vois käyvä tsiigaa isojs laivoja muutens. 😳


      • Disse kirjoitti:

        Siellä vois käyvä tsiigaa isojs laivoja muutens. 😳

        Hamina on hieno varuskuntakaupunki, vaikka en tiiä onko siellä enää varuskuntaa.

        Tulin just ulkoilmakonsertista. Jatsia joka ei ole minun mielimusiikkiani, mutta voi pojat...livekonsertti vaan on niin hieno. Toka vikassa kappaleessa pojat oikein revitteli...hitsi että se puhdisti pää kaikesta turhasta, voi taas alkaa kerätä uutta turhaa. Ja vika kappale....ei riitä sanat, kontrabasisti ja runpali kävivät aivan huikea vuoropuhelun...loistavaa!!!
        Kesäilta...tuulen humina, järvi näkyy silmiin, loistavaa musiikkia, yleisö, joka eli mukana....mitä muuta ihminen enää voi kaivata...


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Tässä naputtelin vähän koordinaatteja. Koukkaan Haminan kautta Lahteen. Orimattilaa ja sen sellaista reitillä. 😊

        Onkohan se Haminan ksupunki sit sekasin? Niinhän sanotaan? 😂

        Orimattila taitaa jäädä vähän ikään kuin reunamien myötä ohi, kun Haminasta tai Kotkasta ? kurvaat.


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Tässä naputtelin vähän koordinaatteja. Koukkaan Haminan kautta Lahteen. Orimattilaa ja sen sellaista reitillä. 😊

        Onkohan se Haminan ksupunki sit sekasin? Niinhän sanotaan? 😂

        "Orimattilaa ja sen sellaista reitillä..."

        Missä se sen sellainen levähdyspaikka on, jos sopii kysyä? :-D


      • elisakettu kirjoitti:

        "Orimattilaa ja sen sellaista reitillä..."

        Missä se sen sellainen levähdyspaikka on, jos sopii kysyä? :-D

        Ai ”sen” sellainen levähdyspaikka? Hävytön! 😃
        En kerro....😂


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Orimattila taitaa jäädä vähän ikään kuin reunamien myötä ohi, kun Haminasta tai Kotkasta ? kurvaat.

        En aina ihan sitä suorinta reittiä ajele, mutta kyllä tais nyt Orimattila jäädä.

        Tänään sit keskiSuomeen mökille kaverin kaa. 😊👌


      • Disse kirjoitti:

        En aina ihan sitä suorinta reittiä ajele, mutta kyllä tais nyt Orimattila jäädä.

        Tänään sit keskiSuomeen mökille kaverin kaa. 😊👌

        Oukei, niin ynnäilin lueskellessani mistä mihin saatat ajaa. 😃

        Mä pesasen vielä pyykit, ettei jää illaksi ja mekin kurvaamme taas etelämpään uudellemaalle päin. 😃

        Ajelehan turvallisesti!!😊👍


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Tässä naputtelin vähän koordinaatteja. Koukkaan Haminan kautta Lahteen. Orimattilaa ja sen sellaista reitillä. 😊

        Onkohan se Haminan ksupunki sit sekasin? Niinhän sanotaan? 😂

        "Onkohan se Haminan ksupunki sit sekasin? Niinhän sanotaan? "

        Eihän se ole sekaisin vaan pyörällä. Asemakaavassa on ympyräkatu, joka ei varsinaisesti ala mistään eikä pääty mihinkään.


    • Anonyymi

      Kuulostaa kieltämättä hienolta, ja jollain tavoin merkityksellisiä seutuja tännekin.

      Keskity kuitenkin kesään, äläkä tänne kehuskeluun. ;)

      Pitäisi itsekin päästä johonkin liikkeelle vihdoin, älytöntä istua sisällä, kun näitä päiviä on joku kolme vuodessa...

      • Meneeks tää niinku kiihottamiseks kansanryhmiä (palstalaiset kotonaan) vastaan? 😂

        No tässä tertsillä hyvä hetki naputtaa nyt. Ja kyllä mä kerkiin tästä nauttimaan hyvinkin. Mietin, että ostanko nyt tästä vai myöhemmin ystävälle ja mulle viiniä illaks? Voiskin jotain rosee ostaa? Mut meneeköhän se turhan lämpimäks repussa? 🤔


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Meneeks tää niinku kiihottamiseks kansanryhmiä (palstalaiset kotonaan) vastaan? 😂

        No tässä tertsillä hyvä hetki naputtaa nyt. Ja kyllä mä kerkiin tästä nauttimaan hyvinkin. Mietin, että ostanko nyt tästä vai myöhemmin ystävälle ja mulle viiniä illaks? Voiskin jotain rosee ostaa? Mut meneeköhän se turhan lämpimäks repussa? 🤔

        Menee, osta lähempää, optimilämpötila näillä keleillä 8-10 c ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menee, osta lähempää, optimilämpötila näillä keleillä 8-10 c ;D

        Haminasta kävin jo. Ei lähempää kerkee. Pitää sit viilennellä jos tarttee. 😁👌

        https://aijaa.com/W850XC

        Tervasaaren vierasvenesatamassa sunpilla. Tervis, tervis...😃👌


      • Disse kirjoitti:

        Haminasta kävin jo. Ei lähempää kerkee. Pitää sit viilennellä jos tarttee. 😁👌

        https://aijaa.com/W850XC

        Tervasaaren vierasvenesatamassa sunpilla. Tervis, tervis...😃👌

        Kyllä Suomi on sitten kaunis maa!


      • Disse kirjoitti:

        Haminasta kävin jo. Ei lähempää kerkee. Pitää sit viilennellä jos tarttee. 😁👌

        https://aijaa.com/W850XC

        Tervasaaren vierasvenesatamassa sunpilla. Tervis, tervis...😃👌

        Johan sä rupeet olee Lahdessa tähän aikaan. Varo sitte Lahtelaisia kuskeja...😜


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Johan sä rupeet olee Lahdessa tähän aikaan. Varo sitte Lahtelaisia kuskeja...😜

        Ei vainekaan terkkuja täältäkin sinne, jahka perille pääset ns. päätepysäkille.🤗


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei vainekaan terkkuja täältäkin sinne, jahka perille pääset ns. päätepysäkille.🤗

        Vähän myöhemmin olin siellä....siis täällä. Törmäain Haminan tervasaaressa serkkuun, sen mieheen ja tyttäreen. Olivat viemässä purkkaria Espooseen Joensuusta asti. 😂

        Aika sattuma. 😀👌


      • Disse kirjoitti:

        Vähän myöhemmin olin siellä....siis täällä. Törmäain Haminan tervasaaressa serkkuun, sen mieheen ja tyttäreen. Olivat viemässä purkkaria Espooseen Joensuusta asti. 😂

        Aika sattuma. 😀👌

        Melkoinen sattuma! Mutta näin se kotoota poistuminen voi aiheuttaa iloisiakin asioita.😄

        Jos kiinnostaa käydä maisemia tiirailemassa, niin siellähän on rantakahviloita ja ruokapaikkoja veskun rannassa. Vesijärven rannassa.

        Esim. Ravintola Lokki..minun mielestä hyvää evästä ja kahvitkin siellä saa, jos syöminen ei justiinsa houkuta. On siellä muutakin..

        Jalkarannantie 19, 15900 Lahti

        Isäntäväkin varmasti osaa suositella lisää, jos haluu jossain pyörähtää. 😃


      • Anonyymi

        Mina olen syntynyt lahella Lahtea.

        Sivuvaunulla ilman kypärää on mukavampi matkustaa kuin yhteen satulaan ahtautua 2.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mina olen syntynyt lahella Lahtea.

        Sivuvaunulla ilman kypärää on mukavampi matkustaa kuin yhteen satulaan ahtautua 2.

        Lähellä Lahtea on hyvä syntyä, kunhan ei lahteen synny..

        Mä olen syntynyt Helsingissä, mutta kotoisin tuppukylästä joka Lahdelle kuuluu.😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Melkoinen sattuma! Mutta näin se kotoota poistuminen voi aiheuttaa iloisiakin asioita.😄

        Jos kiinnostaa käydä maisemia tiirailemassa, niin siellähän on rantakahviloita ja ruokapaikkoja veskun rannassa. Vesijärven rannassa.

        Esim. Ravintola Lokki..minun mielestä hyvää evästä ja kahvitkin siellä saa, jos syöminen ei justiinsa houkuta. On siellä muutakin..

        Jalkarannantie 19, 15900 Lahti

        Isäntäväkin varmasti osaa suositella lisää, jos haluu jossain pyörähtää. 😃

        Meni höpistessä kuules ilta ja osa aamuakin. Sit ajoin vielä 300 km keski-suomeen kaverin mökille.

        Kummitytön kanssa tehtiin rantaan linna, jossa oli ainakin lippu, prinsessa, silta, peikko vallihauta vedellä, krokotiili, kaariportti, lohikäärme.... eli prinssillä oli haastetta. 😀


      • Disse kirjoitti:

        Meni höpistessä kuules ilta ja osa aamuakin. Sit ajoin vielä 300 km keski-suomeen kaverin mökille.

        Kummitytön kanssa tehtiin rantaan linna, jossa oli ainakin lippu, prinsessa, silta, peikko vallihauta vedellä, krokotiili, kaariportti, lohikäärme.... eli prinssillä oli haastetta. 😀

        Sehän mainiota.😃👍

        Sen kerran kun näkee ystävää onkin juttua juteltavaksi. Meni niinko pitikin.😛

        Melkonen matka sulla tuosta rykästävänä, mutta nyt kyllä sitä ajokokemusta kertyy hetkessä! Ei oo ukko kuule pyörää turhaan hommannu.

        Sulla kuulostaa olevan mahtava kesälomareissu. Kaikkea kivaa ja näkemisen arvoista mahtuu matkalle. Jaksanut leikittää kummityttöäkin. Mä oon iloinen, että pääsit reissuun ja muuta meininkiä vaihteeksi..ja vastapainoksi.

        Pyöräkin vissiin toimii taas hyvin? Mä vastaan tuonne Kaskenpolttakalle vielä ja möngin nukkumaan sitten. Tänään on väsypäuvä ja teloin jalkanikin kaadutessani..ja peukalo mustana nivelen kohdalta. Juilii nilkkaa.

        Kos aamulla olis taas ehompi.😛

        Oikein hyvää iltaa ja yötä!


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sehän mainiota.😃👍

        Sen kerran kun näkee ystävää onkin juttua juteltavaksi. Meni niinko pitikin.😛

        Melkonen matka sulla tuosta rykästävänä, mutta nyt kyllä sitä ajokokemusta kertyy hetkessä! Ei oo ukko kuule pyörää turhaan hommannu.

        Sulla kuulostaa olevan mahtava kesälomareissu. Kaikkea kivaa ja näkemisen arvoista mahtuu matkalle. Jaksanut leikittää kummityttöäkin. Mä oon iloinen, että pääsit reissuun ja muuta meininkiä vaihteeksi..ja vastapainoksi.

        Pyöräkin vissiin toimii taas hyvin? Mä vastaan tuonne Kaskenpolttakalle vielä ja möngin nukkumaan sitten. Tänään on väsypäuvä ja teloin jalkanikin kaadutessani..ja peukalo mustana nivelen kohdalta. Juilii nilkkaa.

        Kos aamulla olis taas ehompi.😛

        Oikein hyvää iltaa ja yötä!

        Heh, ei menny kirjaimet taas ihan niin ku piti. Huvittaa joskus itteki lukea omia kirjotuksiaan, semmosta sölkkäystä ja siansaksaa..ohhoh..😅😆


    • Anonyymi

      Kesälomareissut sopii parhaiten huolettomimmille. Ilman älypuhelimia tietenkin.

      • No enemmän mä oisin stressannut, jos pitäis kokoaika vahdata, eetä mistä pitäis kääntyä jne. Sit siilä voi kuvata, kuunnella misiiikkia ja miksi ei aamulla naputella palstalle, kunnes isäntäväkikin herää. 😀


    • Anonyymi

      Huomenta! Kaikille keskustelijoille.... siinähän te olette rivissä. Mun laskuopin mukaan hommaa voi pyörittää niukinnaukin vaikka läpi vuorokauden jo tuolla porukalla. varsikin jos joku tekee yövuoroa esimerkiksi ja työt haittaa (ovat pakollisia, siitähän se palkkakin maksetaan)

      No, joka tapauksessa, syön lounaaksi broilerin koipea ja keitettyä riisiä sekä ananaksen palasia, samalta lautaselta... menettelee.
      Pojat tekivät lounaan kahdetaan eilen saamistamme ruokatarvikkeista. Jälkiruuaksi mulle keitetään kahvia ja saan yhden hannatädin piparin, kuulemma! Veikkaan ett "kokit" itse menevät mansikkamaalle, maiskuttelemaan.

    • Anonyymi

      Kylläpä liittyikin taas kovasti sinkkuaiheeseen...

    • Savitaipale ❤ Ihan parhaita paikkoja, jos ei maailmassa, niin ainakin Suomessa. Siellä olen viettänyt monta ihanaa kesää ikävuosina 6-12 v. ✨

      • Joo. Kiva pikku mesta, missä näytti olevan kivasti eloa. 😊👌


    • Jaahans. Kaikki loppuu aikanaan, niin tämäkin roadtrippi. Kotona vihdoin ja peppu kiittää. Se nakotti nahkapenkkiä vasten 1027 km matkan. Taas yksi huikea kokemus rikkaampana taidan pötkähtää hetkeksi johonkin tasaiselle ja antaa päiväunien viedä muistoihin. Kyllä tätä reissua voi fiilistellä pitkään. 😎

      • Anonyymi

        Sä oot ihan hassu. Oliko kiva reissu? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot ihan hassu. Oliko kiva reissu? ;)

        Jeps, niin taijan olla. 😀

        Oli. Kunhan tässä hiukan huilaan, syön ja puran reput, voi illalla pistää koko reissun pakettiin ja laittaa muistojen laatikkoon. 😊

        Tuossa eikrn sanoin ystävälle mökillä, että kyllä mulla on elämä mallillaan. Voin tehdä tälläisiä reissuja, on ystäviä ja tuttuja ja lisää tulee. Olen siis pirun onnekas heppuli. Kyllä kelpaa, eikä tee mieli valittaa mistään. 🙂👌

        Mut nyt nokoset...😴


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe