Olen siis 15-vuotias ja painan noin 69 kiloa. Tavoitteenani olisi laihtua noin 6 kiloa kolmessa viikossa, joka tarkoittaisi siis, että painon pitäisi tippua se 2 kiloa viikossa. Olen laskenut päivittäiset syömiseni 1000 kaloriin ja liikun päivässä noin 600kcal edestä. Onko vielä jotain vinkkejä tähän, koska tää olisi itselle tosi tärkeää :)
Kiitos jo etukäteen!
miten laihtua viikossa 2 kiloa?
8
146
Vastaukset
- Anonyymi
Jos laihtuminen = rasvan poistumaa niin valitettavasti täytyy sanoa että 285g vuorokaudessa on aikalailla mahdottomuus.
Mutta ehkä viiden kilogramman painonalennus on tuossa ajassa mahdollinen, pari kiloa nestepoistumaa ja kilogramma viikossa rasvanpoistumaa.
Perinteiset keinot käyttöön, hiilihydraatteja maltillisesti, rasvaa vähän, proteiinia riittävästi ja liikuntaa sen verran ettei paikat hajoa, esimerkiksi 5 - 10 km rentoa kävelyä päivittäin.
Ei tuon enempään normaali ihminen juuri pysty. - Anonyymi
Lenkkeilee, paras tapa, nyt kun kuuma, aamulla aikaisin tai illalla myöhään, leivät ja limut pois, salaattia, kananmunia, lihaa .
- Anonyymi
En voi laihtua kahta kiloa viikossa.
Ja ei ole terveellistä 15-vuotiaalle, se on suorastaan vaarallista.
Sinun iässä on tärkeintä syödä terveellisesti.
Heitä pois karkit, limssat, pullat, ja katso aina onko tuotteessa mitä osta "glukoosisiirappia tai maissitärkkelystä". Ne on sellaisia jotka lihottavat.
Opetetaanko muuten koulussa nykyisin käyttämään sanaa "siis"?
Useimmat nuoretaloittavat tarinansa että olen siis... sitä ja tätä ja sitten vielä kerran "siis" jotain. - Anonyymi
Ei siitä mitään ressiä kannata ottaa,laihtuu minkä laihuu.Tärkeintä siinä on se että aloittaa heti uudestaan laihdutuksen VÄHILLÄ KALOREILLA n 900-1100,jos huomaa että on lihonut vähäkään takaisin.Sitä isommilla kaloreilla ei laihdu,kaloreita ei missään nimessä saa alentaa liikaa,muuten voi menettää lihasmassaa.
Ensin neljä päivää 1000 kal sitten kaksi päivää 3000 kal sitten sama uudestaan niin kauan että vatsalihakset näkyy.- Anonyymi
No siinäpä oli hyvä ohje.
Minä syön 1500 kcal päivässä ja silti saan kilogramman veks joka viikko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinäpä oli hyvä ohje.
Minä syön 1500 kcal päivässä ja silti saan kilogramman veks joka viikko.Jos tulee huonoa oloa muutaman viikon jälkeen vähäkalorisena päivänä,juo vettä jossa hieman merisuolaa ja sokeria,sekä syö vähän jotain hiilihydraattipitoista esim rinkelin kahvin kanssa.
Miedosti suolattua vettä jossa vähän sokeriakin pitää käyttää pyöräilyssä ainakin kesähelteillä,muuten tulee varmasti huono olo.Hikoillessa kehosta poistuu suolaa, sitä pitää sen takia saada juomasta sen verran että suolatasapaino pysyy normaalina.Suolaveden kemiallinen koostumus on sama kuin veressä.
Isompikaloriset päivät kannattaa tehdä enimmäkseen terveellisellä ruualla,niin saa lihasmassaa lisäävää ravintoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374