Kerro unelmatyösi

opiskelija

Hei miksi haluat isona? Kerro unelmatyöstäsi. En tiedä miksi tulla "isona ja viisaana"? Ehkä saisin inspiraation teidän tarinoistanne...

11

2108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      .. ja ryhtyä esim luomuviljelijäksi.

      Mikäpä sen rennompaa.

      • luomu

        Heh, ku rentoa. Mina kun aina kuvittelin, etta maanviljelijat on riippuvaisia ilmoista ja sidottuja maahan, varsinkin luomuviljelijat, mikas sen stressaavampaa..


    • virkailija!

      Unelmahommani on Kelan tai verotoimiston virkailija, nimenomaan kassa- tai puhelinpalvelussa. Haastavaa, vaihtelevaa, urahissin mahdollistavaa ja helppoa työtä.

    • Tonttu

      Työskentelen kahvilassa yksin,jossa saa myös ruoka-annoksia tilauksesta. Työ on itsenäistä ja asiakkaat pääsääntöisesti mukavia. Pomo vaan on vähän outo. Tekisin mieluiten töitä aamusta alkaen (07 - 08) max. 8 tuntia päivässä, ja illasta olis aikaa omille harrastuksille yms. Nyt on ihmeellisiä 9.30 - 14, 12.00 - 18.30 tai 9 - 18.30. Kahvila on auki myös lauantaisin, joten tulee myös lauantaivuoroja (9 - 17), ne on ok. Palkka on tes:n mukainen ja lisätyötäkin tarjolla. Vielä kun sais työsopimuksen edes vuodeksi niin olisin tyytyväinen. Pidätte mua varmaan hulluna, mut mä oon tyytyväinen. Mulla on terveyttä, avopuoliso, rivarista ja autosta velkaa, sekä hyviä ystäviä, mitä mä muuta tarvin ollakseni onnellinen?

    • maisteri40

      Haluan vapaaherraksi, eikä se onnistu kuin saamalla epätodennäköisen loton jättipotin. Inhoan suoraan sanoen työn tekoa, sellaista vieraan palveluksessa tehtävää työtä ei ole mistä tykkäisin, ja taas yrittäjäorjaksi en ryhdy enkä osaisikaan.

      Haluaisin vaan ajella kalliilla nopealla autolla, asua mukavasti, surffata netissä, naida ostettuja naisia ja lopun aikaa kuntourheilla...

    • väärällä alalla...

      Haluaisin itsenäisen, luovan alan työntekijäksi. Mieluiten floristiksi! Tällä hetkellä täysin väärällä alalla - sosiaalialalla...masentavaa

      • tarjasusanna

        ihan sama vika meikäläisellä..eikä olla ollenkaan ainoita lajissamme..mikähän saa meidät vaihtamaan kukkaset ihmissuhdesotkotuksiin...???


    • tarjasusanna

      sellainen työ missä ei tarttis tehdä mitään..mutta palkkaa sais runsaasti

      ei vaiskaa..jotain itsenäistä,ihmisten kanssa tehtävää työtä..hyvä palkka olis plussaa ja sopivat työajat..pitkät lomat ja vapaat viikonloput

      • pimeetä hommaa

        mistä ei saa mitään palkkaa eikä eläkettä. esim jossain intialaisessa raflassa pesemässä astioita tai siivoomassa. tai sitten poliisina. mut mun haave on ruveta kuskaamaan orjia itä-euroopasta sekä rahdata aseita pakistaniin.


    • TuTra

      Taiteelliset/suunnittelu alat olisivat mun unelmapaikka. Mutta en viitsinyt hakea sellaiseen koulutukseen, mitä kautta mulla olis valmiudet moisiin töihin, koska työllistyminen ko. aloilta on kovin vaikeaa. Siksi sitten päädyin opiskelemaan itseni "konttorirotaksi", koska se oli vaihtoehdoistani seuraava. Toisaalta minua olisi kiinnostanut myös lähteä lakia lukemaan, mutta niin pitkä opiskeluaika ja tahti ei kiinnosta, koska haluan nauttia myös vapaa-ajasta ja muista ihanista asioista elämässäni enkä istua nenä kiinni kirjassa koko ajan. :)

    • Nelikymppinen maisteri

      Nyt kun olen ollut työelämässä jo 25 vuotta, haluan takaisin asiakaspalveluun.
      Velat on maksettu, ei ole lapsia ja elämässä voisi ottaa hiukan rennomminkin. Eli kun lähtee töistä, niin ne työt jäävät sinne oven taakse.
      Samalla pääsisi tekemään vuorotyötä, hyötyliikkumaan työn ohella...jne.
      Olen siis ollut aikoinaan opiskellessani sekä koulu-ja lukioaikana erilaisissa kaupan alan töissä, joten tiedän, mitä se on ja oikeasti nautin asiakaspalvelusta:-)
      Konttorirottana en jaksa enää olla. Aina pitää istua nenä kiinni monitorissa.
      En tarvitse enää suuria tuloja, joten sikälikin ratkaisu voisi olla verenpaineen kannalta loistava. Muutamia hakemuksia olen jo erilaisiin paikkoihin laittanutkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe