Olen tapaillut miestä nyt hetkisen aikaa. Alkuun olimme sopineet että olemme ystäviä jotka pitävät hauskaa... No tämä ei tietenkään toiminut koska molemmilla oli tunteita toisiaan kohtaan. Nyt siis tapaillemme. Molemmilla on lapsia ja emme ole toisiamme lapsillemme esitelleet emmekä asiasta edes vielä keskustelleet. Tämän miehen kanssa olemme sopineet että tapaillemme ja katsotaan rauhassa mihin tämä johtaa... Ja mies hehkuttaa kuinka kivaa tämä on että tavallaan on sinkku mutta silti on joku...
Että saa niinkun molemmista hyvät puolet, mutta jos mä hehkutan samaa niin mies vähän hämmästyy asiasta. Ja muutenkin on mustasukkainen muista miehistä, eikä halua että olen tiettyjen miesten kanssa tekemisissä. Itse sanonutkin että jos nyt olisi joku muu niin hän ei enään olisi mun kanssa, tai että hän ei voisi kuvitella tällä hetkellä ketään muuta. Ja miehen sanat ja teot eivät kohtaa. Mies on huomioiva, hellä ja kyselee joka päivä miten on päivä mennyt yms haluaa usein nähdä esim 2-3kertaa viikossa kun on lapset (tulee kylään kun ne nukkuu) ja sillon kun ei niin joka pv haluaa että olen sielä yötä tai jopa mukana töissä, mutta kumminkin vakuuttelee koko ajan että ettei vaan menisi liian vakavaksi yms.
:) ei siinä tämä on ihan mukavaa mutta silti en nyt ihan tiedä mitä tämä mies haluaa. Onko suhteella tulevaisuutta vai hukkaanko aikaan turhaan. Voisiko tästä tulla vakavampaa vai tuleeko tämä aina olemaan tällästä ettei voisi edes miettiä että lapsille esittelee.
Miesten logiikka
2
<50
Vastaukset
Pitäskö sinun ottaa asia puheeksi tämän miehen kanssa? Nostaa kissa pöydälle niin kuin tavataan sanoa?
Kun epätietoisuus vaivaa, kalvaa se siellä jossakin takaraivossa.
Tekis mieli kysyä sinulta, että kun oikein pysähdyt miettimään teidän suhdetta, millainen fiilis sinulle tulee?- Anonyymi
Huijaat itseäsi ja sulta menee kallista arvoista aikaa. Mä olen elämän viisas ja tuollainen suhde jättää sinuun ihmisenä jälkiä.
Ota sellainen suhde jonka takia ei sinun tarvitse epäillä tai edes kysyä kysymyksiä. Kun joku on sinusta varma han myös sinua rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357031JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t256077Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003205Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5562948V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!602797- 572373
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342236- 332104
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321873Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71441