https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/19ce0b02-8664-457b-b76d-7c5ee18bff27
Nonnii hienoa hienoa. Mitäs veikkaatte kauanko kestää että sillä on uusi mies?
Sofia pääsi vapauteen
11
66
Vastaukset
Hyvähyvä!
Seuraavaksi sitten vapaaksi Asap Rocky ja Nelson Mandela vapaaksi!Harmi että on muuttanut nimensä. Tuohon olisi hyvin voinut laulaa päälle
"Sofia Ruusila"
https://www.youtube.com/watch?v=AgcTvoWjZJU&t=65s
Jännänaisella on miehiä jonoksi asti.
- Anonyymi
En vaan arvosta hänenlaistaan naista pätkääkään. Kvaak kvaak
- Anonyymi
Ihmetyttää P.Perovuon puolustus puheenvuoro sofiasta? Ihmetyttää myös, et onko nämä aina näin teennäisiä perusteluja? Raha tuntuu antavan erioikeuksia, jos taustalta löytyy paljon omaisuutta niin alle sadantuhannen rahansiirrot eivät vaatisi tapauksen tutkimista vaan aina pitää vain olettaa, et ku rahaa on riittävästi niin kaikki on ihan normaalia rahaliikennettä, vaik epäilyä olisi muusta?
Onko asianajaja patologinen valehtelija? Itselle ei jättänyt kovin luottamusta herättävää kuvaa hänestä? Enemmänkin herätti enemmän epäilyä, et mitä kaikkea tämän kaiken takana voi olla piilotettuna?- Anonyymi
Jollet satu tietämään niin puolustuksen tehtävä on keksiä puolustus, ei olla rehellinen.
Mä oon tuon Perovuon tavannut ihan irl..Jäi jotenkin tympeä kuva koko ukosta. Ja nyt kun lukee näitä juttuja, niin ihan oikean mielikuvan sain.
Anonyymi kirjoitti:
Jollet satu tietämään niin puolustuksen tehtävä on keksiä puolustus, ei olla rehellinen.
Mun nähdäkseni nuo pulustuspuheet on olleet naurettavia..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mun nähdäkseni nuo pulustuspuheet on olleet naurettavia..
Samoin ajattelen.
- Anonyymi
Rikkaaksi tullaan kelpuuttamalla entistä rikkaampi mies. Sofia kaunis nainen joten ei varmaan ole vaikeaa iskeä rikasta miestä, tuskin siihen kovin pitkään menee koska sofia tottunut että mies maksaa joten ei halua elää köyhänä.
- Anonyymi00008UUSI
Ja aika nopeasti sitten löytyikin eräs Stefan Therman Sofialle sängyn lämmittäjäksi kun avomies vangittiin. Ei mennyt montaa kuukautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104748- 43631
- 36623
- 47613
- 30601
- 40595
- 50560
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 37496