Sinnittelin kuukausia kiusaamistyöpaikassa. En haluunut irtusanoa itseäni todennäköisen karenssin uhalla. Otin asioita kiusaamisesta esille, sitten huomasin firmassa laittomuuksia ja tajusivat et mä tiesin ja ne irtisano ilman syytä. Kannattaako mitään selitellä työpaikkahaastattelussa siitä edellisestä ja miksi loppui? Nyt olen sanonut että se oli määräaikainen mutta työtodistusta ei ole jossa niin lukisi. Mitä tehdä?
Miten uusi työ kiusaamisen jälkeen?
Anonyymi
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
Itse jättäisin kokonaan mainitsematta koko työpaikan, elleivät itse kysy työhaastattelussa.
- Anonyymi
Joo en tietenkään itse alkaisi kertoa mitään jos ei kysytä. Mutta usein työhaastattelussa ne kysyy miksi tuo on kestänyt noin vähän ja miksi se loppui? Joten mitä silloin kannattaa sanoa ja jättää sanomatta?
- Anonyymi
Voihan sitä sanoa, että ei tuntenut työpaikkaa/alaa/ympäristöä yhtään omakseen, joten ajatteli, että miksi tuhlata molempien aikaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1085531
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954805Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1394762Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672189- 1162030
- 1061780
- 2561567
- 3711308
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591141- 2121097