Tiedän kysymyksen olevan herkkä mutta kaikesta pitää pystyä keskustelemaan.
Kuinka moni nainen uskaltaa tunnustaa uhanneensa abortilla ellei mies mukisematta aio alkaa rahoittamaan leveää elämää altaan reunalla?
Kun mies huomaa kiristyksen alkavan, hän tajuaa ettei voi jäädä ylläpitämään rakkaudetonta suhdetta ja lähtee. Kiristäjän suunnitelma pettää ja hän suuntaa vihansa siihen osaan miestä, jota pystyy fyysisesti satuttamaan eli vauvaan.
Sitten tehdään voimaantuneena abortti ja vasta jälkeenpäin tajutaan satuttaneensa ihan yhtä paljon itseään, kuin miestä ja kaikkein eniten syytöntä vauvaa.
Vauva ei koskaan saanut kokea ihmisarvoa muiden, kuin elämän puolustajien silmissä ja rukouksissa.
Abortti kiristyskeinona
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ennemmin se on niinpäin että mies uhkaa jättää jos nainen ei suostu aborttiin. Kuka mies haluaisi niitä elätettäviä ja ylläpidettäviä kun ei naistakaan ajattele kuin seksikumppanina.
Sun esimerkki on niin epäuskottava. Harvalla se elämä on mitään altaalla istuskelua vaan naiset joutuu elättämään itse itsensä. Otatko elämän mallin jostain julkkisvosujen lööppitarinoista? Jotkut missit jne kyllä on rahan perään koska löytyy sitä ostavia miehiäkin niin miksei nainen käyttäisi kauneuttaan ja loppuhan se kun mies löytää uuden jos missi alkaa lihoa tai kiristää päästä rahakkaaseen sukuun lapsen avulla. Aitoa rakkautta joka kestää kaiken ei saa rahallakaan.- Anonyymi
"Ennemmin se on niinpäin että mies uhkaa jättää jos nainen ei suostu aborttiin. Kuka mies haluaisi niitä elätettäviä ja ylläpidettäviä kun ei naistakaan ajattele kuin seksikumppanina."
Varmasti noinkin päin tapahtuu, en kiistä sitä. Avaajana minulla tietysti on oikeus esittää erilaisia kysymyksiä ja nyt esitin tuommoisen kysymyksen.
"Sun esimerkki on niin epäuskottava. Harvalla se elämä on mitään altaalla istuskelua vaan naiset joutuu elättämään itse itsensä. Otatko elämän mallin jostain julkkisvosujen lööppitarinoista? Jotkut missit jne kyllä on rahan perään koska löytyy sitä ostavia miehiäkin niin miksei nainen käyttäisi kauneuttaan ja loppuhan se kun mies löytää uuden jos missi alkaa lihoa tai kiristää päästä rahakkaaseen sukuun lapsen avulla. Aitoa rakkautta joka kestää kaiken ei saa rahallakaan."
Aivan. Monessa kohdassa olen samaa mieltä. Elämä altaan reunalla oli tietysti kielikuva eikä tarkoita uima-allasta vaan toisen ihmisen rahoittamaa leveää elämää. Kuten itsekin totesit, sitä tapahtuu.
- Anonyymi
"Vauva ei koskaan saanut kokea ihmisarvoa muiden, kuin elämän puolustajien silmissä ja rukouksissa"
Sun pitäis antaa ensin ihmisarvo naiselle. Kun joku on p a n e s k e lemassa niin rukoiletko jotain hedelmöitystä. Eikö ole oikeesti muuta tekemistä jösses. - Anonyymi
Minulla on kyllä ihan henkilökohtaisia kokemuksia. Olen ihan yksinään elävä mies ja kolme kertaa minulle on sanottu että olen raskaana ja kolme kertaa olen sanonut että voidaan mennä naimisiin ja samalla olen muistuttanut siitä että avioehdon kanssa. Ei olisi pitänyt olla mikään yllätys koska olen siitä aikaisemminkin puhunut. Mutta niin siinä vaan on käynyt että vähän ajan kuluttua soitetaan ja sanotaan että sinun takia jouti tekemään aborti. Luulen että yksi syy on myös se että minulla oli oma (velaton) asunto.
Näiden naiste, siis hu..en, oli vain päästä naimisiin ilman avioehtoa ja hyvinkin luultavasti tehdä abortti heti häiden jälkeen ja olisivat selittäneet sen sitten keskenmenoksi tms.
Mutta olen todella joutunut kokemaan naisten teennäisyyden petollisuuden ja kavaluuden. Silloin kun mennään naimisiin ilman avioehtoa niin kaikki on hyvin todennäköisestä erossa sitten puoliksi, sinä ei ole varsinkin miehillä mitään mahdollisuutta saada oikeutta itselleen, oli lapsia taikka ei ......- Anonyymi
Juuri tähän ilmiöön halusin puuttua. On mielestäni käsittämättömän sydämetöntä touhua tuommoinen. En pysty vaan millään ymmärtämään sitä määrää vihaa ja ahneutta mikä monissa meissä ihmisissä on.
Mitä on talo, autot, mökit, raha verrattuna pieneen ihmiseen?
Ei mitään.
Aborttiuhkauksen suustaan päästävä ylitti rajan, jonka jälkeen on mahdotonta tämmöistä ihmistä pitää täytenä ihmisenä enää, siis omasta mielestäni.
Ellei tämmöisessä tapauksessa naisen ahneus häntä paljastaisi tai, jos hän olisi aidosti rakastunut, hänellä olisi nyt mies, vauva, talot ja tavarat.
Nyt hänellä on vain musta sielu.
Henkilökohtaisesti en ole joutunut kokemaan tuommoista tragediaa vaan elän onnellisessa avioliitossa uskovaisen puolisoni kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tähän ilmiöön halusin puuttua. On mielestäni käsittämättömän sydämetöntä touhua tuommoinen. En pysty vaan millään ymmärtämään sitä määrää vihaa ja ahneutta mikä monissa meissä ihmisissä on.
Mitä on talo, autot, mökit, raha verrattuna pieneen ihmiseen?
Ei mitään.
Aborttiuhkauksen suustaan päästävä ylitti rajan, jonka jälkeen on mahdotonta tämmöistä ihmistä pitää täytenä ihmisenä enää, siis omasta mielestäni.
Ellei tämmöisessä tapauksessa naisen ahneus häntä paljastaisi tai, jos hän olisi aidosti rakastunut, hänellä olisi nyt mies, vauva, talot ja tavarat.
Nyt hänellä on vain musta sielu.
Henkilökohtaisesti en ole joutunut kokemaan tuommoista tragediaa vaan elän onnellisessa avioliitossa uskovaisen puolisoni kanssa.Kiitoksia ymmärryksestä, olen tätä asiaa joskus kertonut tällä palstalla ja olen saanut vain vähättelyä osakseni. Ihmiset ovat vaan niin rahan ja omaisuuden perään. Itse perustelin tätä avioehtoa yhdelle entisistä kumppaneista sillä että jos tulevalle lapselle tulisi tulevaisuudessa jokin sairaus tai onnettomuus tai jotain joka vaatisi rahallista panosta niin olisi edes asunto olemassa turvana, sitähän vasten saisi esim, lainaa pankista. En tosiaan itseäni ajatellut silloin.
Mutta edelleen kiitoksia .... - Anonyymi
Mitä selität, koskettaako jokin asia. Tottakai lapsella on perimäoikeus vaikka olisi avioehto. Sehän on ihan selvä.
Edelleen, jos mennään ilman avioehtoa naimisiin niin mahdollisessa tulevassa erossa kaikki jaetaan tasan. Sitten kun on avioehto niin erossa on asiat selvät.
Edelleen se teennäisyys petollisuus ja kavaluus. Näin se vaan menee .....
Aivan varnasti tuollaisiakin naisia on. Itse olen sekä köyhä että vastuuntuntoinen, joten mulle ei ole noin käynyt.
Nainen synnyttää tai on synnyttämättä sen lapsen. Ei siinä mieheltä sen enempää tarvitse edes kysellä.
- Anonyymi
Kuinka voit olla noin sisuton? Ei mikään mahti maailmassa kyllä minun lastani estä syntymästä, niin kauan, kuin elän.
Ei edes nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka voit olla noin sisuton? Ei mikään mahti maailmassa kyllä minun lastani estä syntymästä, niin kauan, kuin elän.
Ei edes nainen.Kyllähän nainen voi hakea abortin sinulle siitä mitään puhumatta. Ei raskaudesta tarvi kertoa kellekään. Eikä kannata jos ei ole varma asiastaan. Abortti kuuluu terveydenhuollon salassapidettäviin asioihin. Itse tein abortin 6 v sitten mieheni mitään tietämättä. Kyse oli syrjähypystä joka alkoi firman työmatkalla. Ei tiennyt kumpikaan mies. Mitä siitä turhaan draamaa alkaa kehitteleen. Kyseessä vain fyysinen juttu. Kaikki jatkuu aviomieheni kanssa yhtä hyvin kuin ennenkin. Jatkoin suhdetta sen ajan kuin kesti mutta laitatin kierukan koska en halunnut syödä pillereitä. Mieheni olisi ihmetellyt miksi koska on itse lisääntymiskyvytön lapsena sairastetun sikotaudin vuoksi. Minulla lapsi edellisestä suhteesta. Kuulkaa kaikenlaisia kohtaloita sattuu elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nainen voi hakea abortin sinulle siitä mitään puhumatta. Ei raskaudesta tarvi kertoa kellekään. Eikä kannata jos ei ole varma asiastaan. Abortti kuuluu terveydenhuollon salassapidettäviin asioihin. Itse tein abortin 6 v sitten mieheni mitään tietämättä. Kyse oli syrjähypystä joka alkoi firman työmatkalla. Ei tiennyt kumpikaan mies. Mitä siitä turhaan draamaa alkaa kehitteleen. Kyseessä vain fyysinen juttu. Kaikki jatkuu aviomieheni kanssa yhtä hyvin kuin ennenkin. Jatkoin suhdetta sen ajan kuin kesti mutta laitatin kierukan koska en halunnut syödä pillereitä. Mieheni olisi ihmetellyt miksi koska on itse lisääntymiskyvytön lapsena sairastetun sikotaudin vuoksi. Minulla lapsi edellisestä suhteesta. Kuulkaa kaikenlaisia kohtaloita sattuu elämässä.
"Kyseessä vain fyysinen juttu."
Ketä oikein on yrit.ettävä huij.ada tuollaisilla teon vähätt.elyillä?
Onn.ecsi isoilla ja lic.aisilla sal.aisuuksilla on tapana tulla ilmi, ennemmin tai myöhemmin.
Tämä siis vain yleisesti, koska sin.ähän oletkin pelccä prov.oileva dr.olli.
- Anonyymi
Otsikossa luki että abortti kiristyskeinona. Silleen on kokemusta kyllä että mies on uhannut lähtevänsä lätkimään jos en tee aborttia. Eli valintatilanteessa valitsin parisuhteen sen kanssa ennemmin kuin yksinhuoltajan karun elämän. (olen nähnyt joitakin jotka yhteiskunnan elätettävänä...ei kadehdituta) Mies pelkäsi että yritän sitoa hänet itseeni lapsen avulla ja sanoi että ei ole valmis lapsia tekemään vielä.
- Anonyymi
Minäkin olin samassa tilanteessa, mutta valitsin toisin. Onneksi, kun näitä syyllisyyden tunnon piinaamien abortdöörien karuja kohtaloita täältä lueskelee. Eipä kadehdituta.
Ainiin, ja eihän se mies lähtenyt, vaikka en aborttiin suostunutkaan. Heivasin sen kylläkin myöhemmin muista(kin) syistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olin samassa tilanteessa, mutta valitsin toisin. Onneksi, kun näitä syyllisyyden tunnon piinaamien abortdöörien karuja kohtaloita täältä lueskelee. Eipä kadehdituta.
Ainiin, ja eihän se mies lähtenyt, vaikka en aborttiin suostunutkaan. Heivasin sen kylläkin myöhemmin muista(kin) syistä."Ainiin, ja eihän se mies lähtenyt, vaikka en aborttiin suostunutkaan. Heivasin sen kylläkin myöhemmin muista(kin) syistä.".
Heivasit lapsen isän, omg. Oletko joku fe mi nat si??? Ei miehiä saa heivata.
- Anonyymi
Kerran kuulin eräältä tutulta kun oli suostuteltua tyttöystävänsä tekemään abortin. Hän tarjosi kolmen viikon etelänmatkan tyttöystävälleen jotta tämä tekisi abortin. Niin se abortti tehtiin ja matkalle lähdettiin, myöhemmin vielä erosivat ...
Näinkö se menee?- Anonyymi
voi olla joo. Mutta eipä olis ollut kaksiset mahikset muutenkaan. Eroaminen on niin arkipäivää ettei kenenkään varaan voi jättäytyä vaan naisen pitää olla aina valmis yksinhuoltajaksi kun ei miehiä voi pakottaa olemaan isä vaikka siitoshommat sujuiskin. Jos mies ei halua lasta niin se on selvä kanta asiaan ja naisen pitäis tehdä abortti jos ei kerran halua alkaa yhäriksi. Ketään ei voi kiristää ihmissuhteeseen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi olla joo. Mutta eipä olis ollut kaksiset mahikset muutenkaan. Eroaminen on niin arkipäivää ettei kenenkään varaan voi jättäytyä vaan naisen pitää olla aina valmis yksinhuoltajaksi kun ei miehiä voi pakottaa olemaan isä vaikka siitoshommat sujuiskin. Jos mies ei halua lasta niin se on selvä kanta asiaan ja naisen pitäis tehdä abortti jos ei kerran halua alkaa yhäriksi. Ketään ei voi kiristää ihmissuhteeseen kanssaan.
Mutta puolta omaisuudesta voi yrittää kiristää ja kun ei onnistu niin abortti.
Näinkö se oikeasti menee?
- Anonyymi
Sitähän taitaa esiintyä enemmänkin, että suhde on alussa ja nainen paukahtaakin paksuksi. Yleensä molemmat on sitä mieltä, että on liian aikaista millekään perheenperustamiselle kun ollaan vasta tutustuttu. Vielä vähempi jos on ihan yksittäisestä tapaamisesta ollut kyse. On vähän kummaa olettaa, että heti pitäisi alkaa tuntemattoman ihmisen kanssa perhettä väsäämään kun takana on kuukausi tuttavuutta. Ei siihen halua mies eikä myöskään nainen. Jos jompi kumpi sitä haluaa, niin siinä on jotain kieroa takana, että miksi haluaa lapsia tuntemattoman kanssa. Olisko niin että jompi kumpi haluu sitoa toisen itseeen tai sitten nainen on liikenteessä siittäjää hakemassa. Siinä tapauksessa ei pitäisi sitten vaatia mieheltä mitään jos on lupaa kysymättä alkanut lisiä.
Minusta nyt on epärealistista ajatella että nainen ajattelis joka sekstaustilanteessa että nyt on sitten alettava äidiksi, jos jotain käy.- Anonyymi
"nyt on sitten alettava äidiksi, jos jotain käy."
Ei tarvikaan, useimmiten ehkäisyt toimii ihan kuten pitääkin. Ja sehän on omaa tyhm.yyttä jos ei niitä edes käytä, vaikkei halua lasta. Mutta vaikka se "jotain" kävisikin, ei silti ole mikään pacc.o alkaa äidiksi tai t***amaan lasta, kun aina on vuosikausien jonoiksi saakka muita jotka lapsen haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"nyt on sitten alettava äidiksi, jos jotain käy."
Ei tarvikaan, useimmiten ehkäisyt toimii ihan kuten pitääkin. Ja sehän on omaa tyhm.yyttä jos ei niitä edes käytä, vaikkei halua lasta. Mutta vaikka se "jotain" kävisikin, ei silti ole mikään pacc.o alkaa äidiksi tai t***amaan lasta, kun aina on vuosikausien jonoiksi saakka muita jotka lapsen haluaa.Yhtä lailla ei kukaan nainen rupea jonkun satunnaisen tai lyhyen seukkaussuhteen takia pilaamaan itseään tai olemaan poissa töistä että joku tuntematon henkilö itsekkyydessään haluaa lapsia ja vahingossa raskaaksi tulleen pitäis muka pilata itsensä tuntemattoman mielihalujen takia.
Hullua vaatiakaan sellasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä lailla ei kukaan nainen rupea jonkun satunnaisen tai lyhyen seukkaussuhteen takia pilaamaan itseään tai olemaan poissa töistä että joku tuntematon henkilö itsekkyydessään haluaa lapsia ja vahingossa raskaaksi tulleen pitäis muka pilata itsensä tuntemattoman mielihalujen takia.
Hullua vaatiakaan sellasta.HuII.ua on se, että joku ids.ecäs oma nap.a pumpuli prinsessa asettaa ids.ensä "pil.aamisen" pelon ja jotkut harvat työpoissaolot lapsensa heng.en ja koko el.ämän edelle. Pil.ata sen sijaan haluaa psyyc.ensä abortilla ja sitten se loistokas (?) urakin keskeytyy kun joutuu oleilemaan pääasiassa lat.aamossa.. Toki täysin vierasta suosijasakille olisi ajatella joskus jonkun toisenkin etua, edes el.ämää.
- Anonyymi
Kiristystä tapahtuu ja se on surullista. Aborttiinviekottelijoillehan tämä on ihan tavanomainen sivubisnes. Yleensä se hätäisesti näille ostettu kallis auto ja timantit ei kuitenkaan estä kiristäjää vaan menee kesken hämärissä oloissa.
Sitten pikaero ja auto ilmestyy autoliikkeen sivuille myyntiin.
Olkaa varovaisia näiden raakalaisten kanssa. Muistakaa, että nämä tekevät tätä ansaintamielellä. Mitä isompi rahapalkinto luvassa, sitä kauemmin makeiluakin piisaa. Muistakaa suhteuttaa aika esim omaan palkkaanne. Taatusti jäät palkoissa jälkeen kiristäjälle. Sinä vielä maksat kaiken kyttäysajan lystin. Huh huh.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141582Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641569- 1311202
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1241110- 83787
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala405608- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525