Lihaksikas ulkomuoto ja kateelliset ihmiset

Anonyymi

Monesti normaalia ihmistä lihaksikkaampi aiheuttaa jonkinlaista kateutta ja vihaista tuijottelua. Varsinkin oluen suurkuluttajilla, jotka nojailevat bemareihin huoltoasemien pihoilla kaljaa litkien tai naamat punakoina terasseilla istuen. Jos se herättää niin paljon vihastusta, että jollain on enemmän lihaksia, niin mikä estää itseä alkaa myös treenaamaan kunnolla? Vai viekö kaljanjuonti voiton?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskoisin, että päin vastoin. Havannoitsija ajattelee, että henkilö on hoitanut itseään, kuntoaan ja terveyttään joten hänen täytyy olla melkoisen fiksu. Koskee molempia sukupuolia.
      Kemia-avusteiset mörrimöykyt ovat eri asia.

      • Anonyymi

        Ihan näin.
        Tämä "korvaushoito" on pahinta itsepetosta.
        No onneksi syövät ja sisäelinten tuhoutuminen karsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan näin.
        Tämä "korvaushoito" on pahinta itsepetosta.
        No onneksi syövät ja sisäelinten tuhoutuminen karsii.

        Valitettavasti luen sanaryhmiä joten lyhytmuotoinen paskan jauhanta ehtii verkkokalvoilta aivoihin.

        Olisitko ystävällinen ja kirjoittaisit turhautunen soopasi pitempään muotoon tai vaihtaisit levyä.

        Saas nähdät miten "korvailet" tämän?
        Toki minä ymmärrän, että korvauksen jauhamisesi ja syövän toivottelusi on seurausta mielenterveyden hoitokustannusten säästöitä. Suljettuja osastoja on lopetettu.

        Etkös sinä ole se vm43 tyyppi joka on 75v ikäisenä ja nuoruudestaan saakka massiivisesti doupanneena vielä täysin terve ja huippukunnossa?


      • Anonyymi

        Kyllä olen.
        Ja terve ja väkivahva.
        Muut minua ihailee.
        Naiset ihailee.
        Mutta muistan hyvin kuinka seura kaveri kehui syväkyykkyäni, sanoi että takapuoleni hipoi lattiaa. Sovimme sitten että mittaisimme syvyyden. Hän meni makaamaan jalkojeni väliin, ja laskeuduin hitaasti hänen syliinsä. Ja totta se oli, hän oli sisälläni kokonaan.
        Sen kyykky päivän jälkeen jalat olivat hyytelöä, istumaan en kyennyt kun seura kaverin kaira oli sen verta iso ja pitkä, että neitseellinen tiukkuus oli historiaa.
        Teimme sen jälkeen jalkoja salilla yhdessä monen monta kertaa.
        Sitä hän välillä valitteli kun tahdoin hänen palautusjuomaansa niin paljon, ei kuulemma tuotto riittänyt.
        Vm43


      • Anonyymi

        Kakkasin kerran salilla suoraan Liisan suuhun, hän ei tuntenut minua enkä minä häntä. Tein sen yllättäen kun hän teki jalkaprässiä. Tulihan siitä sanomista, mutta se johti rakkauteen ja olemme olleet naimisissa 17 vuotta. Tuommoisesta käytännönpilastakin voi alkaa aito rakkaus.


      • Anonyymi

        Sairasta, tuollainen takaluukun heruttelu ei kuulu tänne tosi miesten palstalle.
        Ja minua miehisempää miesten miestä ei muualta löydy.
        Se että käytän korvaushoitoa lisää vain miehisyyttäni ja paremmuuttani.
        Pakko kommentoida.
        Minä, minä, olen paras. Vaikka sitten eritteen syönnissä tai suolen venytyksessä toisen miehen elintä käyttäen.
        Joten suu suppuun, hormoonien haitoista.
        Vm43


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe