Gogo express Linnainmaa millainen sali

Anonyymi

Millasta porukkaa onko kokemuksia? Onko hyvät kuntopyörät ja crosstrainer?

6

4946

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä, tuskin moni muukaan. Kuntosalien kotisivuilta ei useinkaan löydy kunnon kuvauksia laitteista ja lukumääristä. Monta muutakin tietoa tuntuu olevan piilotettuna. Eikä juuri mikään kuntosali ole kiinnostunut ihmisistä, jotka harrastavat pääasiassa liikuntaa muualla.

• Anonyymi

Rupee aina tekee mieli kun siellä on hyvännäkösiä ihmisiä.

• Anonyymi

Hei sinä jonka alkoi tehdä mieli salilla niin oletko nainen vai mies? Jos olet nainen olisin kiinnostunut.

• Anonyymi

Tilaa riittää vapaapaino ja laitealueet erikseen.
      Kuntopyöriä erillaisia ym.
      Eläkeläiset ja työttömät aamuisin ja muut iltapäivisin ja iltaisin.
      Edullinen 18 € /kk.

• Anonyymi

18e ei ole edullinen, jos pitää ostaa jäsenyys vuodeksi eikä ole esim. lumettomaan aikaan monestikaan tarve käydä salilla. Lisäksi nuo ns. edulliset hinnat taitavat olla saleilla, jonne joutuisi kulkemaan bussilla tai omalla autolla. Hinta äkkiä tuplaantuu ja menee kallista aikaa. Ainut oikeudenmukainen hinnoittelu olisi nostaa hintoja usein käyviltä siten, että kertahinnaksi tulisi vähintään 2-3 euroa, eikä satunnaisesti kävien tarvitsisi maksaa 5-7 euroa enempää.

• Anonyymi

Ihan ku ei vois olla vuorotyö tai iltavuoro tai vapaapäivä tai loma jos käy aamulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      172
      1869
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 56
      820
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 90
      737
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe