Kännissä naiset antaa

Anonyymi

Selvänä eivät anna. Eilen se taas nähtiin että baariin kun menee niin naiset on siellä seksiä hakemassa. Kävin naisen luona yöllä. Selvinpäin olen monen vuodenkin ajan yrittänyt naisia mutta eivät kiinnostu ja sitten kännissä baariin ja heti onnistuu.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko siinä jokin ongelma vai miksi halusit kokemuksesi jakaa?
      - kaskenpolttaja

    • Anonyymi

      Vain viinaa juomalla ja baareissa käymällä voi tavata naisia.
      Arkielämässä ja harrastusten parissa naiset eivät ole halukkaita tutustumaan miehiin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Käy ihmeessä pesemässä hampaasi. Kumminkin on karvoja hampaiden väleissä, hyi hyi.

      AsianVierestä

    • Ollessaan selvinpäin ne naiset näkee miltä sä oikeasti näytät..

      • Anonyymi

        Joo, naisen pitää olla aamullakin kännissä, koska ei sitä miestä kestä nähdä. Monesti aamulla miehet ovatkin erinäköisiä mitä yöllä! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, naisen pitää olla aamullakin kännissä, koska ei sitä miestä kestä nähdä. Monesti aamulla miehet ovatkin erinäköisiä mitä yöllä! :D

        Onneksi naisen ulkonäkö ei ole muuttunut aamulla vaikka olisikin pessyt sotamaalaukset pois aamuyöstä.


    • Anonyymi

      Jospa ne tuijottavat kieroon katsovat silmät pukevat miestä paremmin? Suupielestä valuva pieni kuolapuro korostaa miehen viehätysvoimaa sen sammaltavan puheen kanssa josta ei saa selvää. Onhan se mahdollista että nainen myös viehättyy kun ei ymmärrä mitä mies puhuu. Sitten aamulla kun pystyy jo artikuloimaan selvemmin avaa nainen ulko-oven sanoen olevan tuuletuksen tarvetta. Tunkkaista kun se keskustelu on.

      AsianVierestä

      • Kaskenpolttaja

        Aika hyvin kiteytetty :)
        Lisään vielä sen, että naiset haluavat kuulla , että toinen rakastaa ja sä olet niin hyvä ihminen, sä ymmärrät mua, uudelleen ja uudelleen epäselvyyden koko ajan kasvaessa ja kuolapuron laajetessa.

        Oikeasti tuntuu pahalta edes kirjoittaa tuota esiin, kun siellä takana näisä tarinoissa on kaikenlaista kipua.


    • Anonyymi

      Humalatila aiheuttaa aivoihin toininnanhäriöitä,
      ajatuksenjuoksu hidastuu ja arviointikyky heikkenee, toisilla itsevarmuus lisääntyy, sekä hilpeys ja sosiaalisuus korostuvat , ja suurilla annoksilla suulliset ja motoriset häiriöt, väsymys ja tajuttomuus.

      • Anonyymi

        Siis toiminnanhäiriöitä...


    • Anonyymi

      Kannattaisko vetää joku johtopäätös siitä et kelpaat vaan humalassa 😄

      • Humalaisille.

        Lisään.


    • Anonyymi

      Tuhalsin vuosia olemalla raitis enkä käynyt baareissa. Heti kun menin baariin niin sain naista.

      • Anonyymi

        Tuhlasin vuosia olemalla raitis enkä käynyt baareissa. Heti kun menin baariin niin sain naista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhlasin vuosia olemalla raitis enkä käynyt baareissa. Heti kun menin baariin niin sain naista.

        Paljonko häntä sait?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Paljonko häntä sait?

        Olisiko jotain henkisesti häiriintynyttä jos jokaisesta ottaisi valokuvan ja hiussuortuvan valokuva-albumiin?
        Mitäs sitä voisi naisesta ottaa...hmm...sydän, sielu, ei tule kyllä helppoja mieleen. Olen kuullut kyllä jonkun ihmisen sanovan että joku oli vienyt sydämen joten kyllä jotkut ovat aika raakoja. Säilyisikö se etikkaliemessä vanhassa isossa kurkkupurkissa?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko jotain henkisesti häiriintynyttä jos jokaisesta ottaisi valokuvan ja hiussuortuvan valokuva-albumiin?
        Mitäs sitä voisi naisesta ottaa...hmm...sydän, sielu, ei tule kyllä helppoja mieleen. Olen kuullut kyllä jonkun ihmisen sanovan että joku oli vienyt sydämen joten kyllä jotkut ovat aika raakoja. Säilyisikö se etikkaliemessä vanhassa isossa kurkkupurkissa?

        AsianVierestä

        Varpaankynttä suostuis varmaan jokainen vähään leikkaamaan..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Varpaankynttä suostuis varmaan jokainen vähään leikkaamaan..

        Nehän olisivat ihan otettuja. Ehdottaisi jalkojen ihokuorintaa ja manikyyriä. Saisi samalla parhaassa tapauksessa oikeasti 100 grammaa naista itselleen:)
        Mites jos varastaisi häpykarvat?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nehän olisivat ihan otettuja. Ehdottaisi jalkojen ihokuorintaa ja manikyyriä. Saisi samalla parhaassa tapauksessa oikeasti 100 grammaa naista itselleen:)
        Mites jos varastaisi häpykarvat?

        AsianVierestä

        Osta naista! Mikähän olisi grammahinta? Innokkaimmat saisi kerättyä ihan oikean naisen kokoisen määrän naista..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nehän olisivat ihan otettuja. Ehdottaisi jalkojen ihokuorintaa ja manikyyriä. Saisi samalla parhaassa tapauksessa oikeasti 100 grammaa naista itselleen:)
        Mites jos varastaisi häpykarvat?

        AsianVierestä

        Sinä se siellä hävyn suunnalla taida seikkailla...ajatuksissasi ainakin :) Ja mikäs siinä, sieltä löytyy kaikkea kivaa sen muun paketin lisäksi. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko jotain henkisesti häiriintynyttä jos jokaisesta ottaisi valokuvan ja hiussuortuvan valokuva-albumiin?
        Mitäs sitä voisi naisesta ottaa...hmm...sydän, sielu, ei tule kyllä helppoja mieleen. Olen kuullut kyllä jonkun ihmisen sanovan että joku oli vienyt sydämen joten kyllä jotkut ovat aika raakoja. Säilyisikö se etikkaliemessä vanhassa isossa kurkkupurkissa?

        AsianVierestä

        Mitenköhän minusta tuntuu, että jotkut säilyttävät sydäntä vanhassa kurkkupurkissa etikkaan säilöttynä...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Varpaankynttä suostuis varmaan jokainen vähään leikkaamaan..

        Hyvä idea, jää myös muisto säilöttäväksi pahan päivän varalle.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sinä se siellä hävyn suunnalla taida seikkailla...ajatuksissasi ainakin :) Ja mikäs siinä, sieltä löytyy kaikkea kivaa sen muun paketin lisäksi. :)

        Mietin vain miten saisi kerättyä mahdollisimman paljon naista itselleen. Jalkojen hoito karvojen poisto. Ihan ilmatteeksi tekisi, naisethan maksavat yleensä satasen tuollaisesta käsittelystä:)
        win win situation. En minä muuten niitä häpykarvoja, ei niistä saa tehtyä edes kunnon tyynyntäytettä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain miten saisi kerättyä mahdollisimman paljon naista itselleen. Jalkojen hoito karvojen poisto. Ihan ilmatteeksi tekisi, naisethan maksavat yleensä satasen tuollaisesta käsittelystä:)
        win win situation. En minä muuten niitä häpykarvoja, ei niistä saa tehtyä edes kunnon tyynyntäytettä.

        AsianVierestä

        Jos joku vie minun häpykarvani, saa turpaan!! Naisella ( miehellä) kuuluu olla karvoja siellä ja täällä. En silti väheksy heitä, jotka haluavat ne pois joka kohdasta.


    • Anonyymi

      Tuo naisen saaminen tuntuu olevan kuussa kävelemiseen verrattavissa oleva teko. Heti huomenna käyn painattamassa t-paidan tekstillä "kerran saanut ja ikuisesti onnellinen". Viettäisi vielä saamisen vuosipäivää liputuksineen, lehteen kirjoitus en juhli merkkipäivääni niin ei sitten tule kansainvaellusta kun ihmiset haluaisivat nähdä miehen joka olisi kerran saanut...ei kävellä kuussa mutta melkein kuitenkin.

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Aloittajahan sanoi että oli käynyt naisen luona yöllä kylässä.

        Ei liity seksiin milläin tavoin, mutta askel siihen suuntaan kun pääsee kyläilemään jo.


      • Laitat siihen vaan päivämäärän ja "Kiitos naisille!"


      • Anonyymi

        Maapallon liput taustalle joista naisia olisi ollut ja "Jorman" kuva kypärä päässä siihen päälle. Nyt tuli ongelma kun "Jorma" ei ole vielä lomalla. Tuo viimeinen päivämäärä odottaisi siis avoimena ja lipuille pitäisi jättää laajenemisvaraa uusille lipuille. Ensimmäinen päivämäärä voisi olla poikuuden menettämispäivä.

        Ihan hyvä idea, kieltämättä. Kokonaisuudessa olisi vähän samaa mitä western leffoissa. Lovia aseenperään kaikkien nähtäväksi. Voisi kyllä olla ihan sama vaikutuskin, naiset kiertäisivät kauempaa.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Ei puutteessa kannata elää. Puute aiheuttaa ahdistusta kun ei saaa naisen kosketusta ja siksi ihmiset käy baarissa jotta saisivat edes yhdeksi yöksi miehen tai naisen. Mitä olen naisten kanssa jutellut niin kertovat että ovat puuttessa.

      • Anonyymi

        Pitäis olla semmonen halipalvelu pelkkään kosketukseen. Niin, joillekin alkoholi sopii ja osalle ei. Jos teet humalassa asioita, jotka myöhemmin kaduttaa, voi vetää johtopäätöksen ettei kannata juoda.


    • Anonyymi

      Harvoin olen kännissä, selvänäkin saa naisia.

      • Anonyymi

        Tuo on terve asenne itseä kohtaan, ei tarvitse kohotella itsetuntoa ja etsiä itsevarmuutta viinasta, kun voi normaalisti elää ja seurustella ihmisten kanssa, ilman, että viina koituu omissa suhteissa ongelmaksi.


    • Ei kännissä olevaa naista saa naida..

      Uuden suostumuslain mukaan nainen ei voi antaa suostumusta kännissä ollessaan..


      Tulee raiskaus-syyte. :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe