Kyllä suomen täytyy vielä lisätä tiedettä ja tutkimusta kilpaurheilun saralla. Sillon ei tarvii mitalikahveja keitellä eikä tontteja lahjotella. Viimetalviset hiihtokilpailut oli siitä hyvä esimerkki, nyt samoin Ruuskasen 75-77 metriset keihäs kaaret. Onneksi meillä on kaksi hyvää pika-aituria naisissa enkä tarkoita Neziriä. Seiväshyppääjät 55-95 senttiä jäljessä kärkituloksista, kestävyysjuoksiat - no joo. Se vissiin tyydyttää kun Amerikassa suomalaiset luistelee hyvin tienaten mustan kumin perässä, omaan lukuun eli töissä. Ei mulle vaan kukaan hurraa kun olen sairaanhoitajan toimessa kuntapuolella. No joo, urheilijoilla mahtaa olla asennepuutos tahi jokin muu puutos tai ihan liikaa tyhmää tietoa. Olot lienee kovinkin parantuneet Kinnus Jorman ajoista. Voisko ajatella että Laiskuus on levinnyt urheiluunkin jossakin määrin? Hä?
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568