Parta muodissa mutta

Anonyymi

Miksei vanhemmat herrat kasvata partaa?
Olen päivittäin tekemisissä useamman miehen kanssa eikä yli 50 vuotialla ole partaa kuin murto-osalla.
Sitten taas nuoremmilla on lähes kaikilla.

5

86

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Partaveijarit häpeävät kasvojaan tai lapsen piirteitään.
      Sama kai noilla purkha ihmisillä ja niiden ukoilla, peittävät itsensä mieluusti. Ovatko oikeasti niin rumia?

    • Anonyymi

      Ovatko parrattomat vanhoja kurillisia natseja, Suomen armeijassa on ollut ja varmaan vieläkin partakielto, ja tukan oltava lyhyt.

      Itse kokeilin kauheaa partaa joskus v. 1983. Kasvatin sitä yli vuoden, sitten tein pitkän moottoripyörämatkan ympäri Eurooppaa. Hiukan se herätti Puolassa huomiota, varsinkin kun minulla oli joku opiskelijakortti vielä, vaikka olin jo melkein kaksi vuotta ollut vakituisessa työpaikassani. Ajoasuna on kirkkaan sininen nahkahaalari, hiukan liian tiukka minulle. Olin ostanut sen käytettynä, siinä oli keltaistakin väriä. Eräs puolalainen kaunis nainen oli kännipäissään aivan kiimassa, kun juttelin hänen seurueensa kanssa illalla, taisi olla jokin ravintola siinä vieressä. Varmaan kyselin tietä tai majapaikkaa porukoilta.
      Olin hyvin piilossa erittäin runsaan ja pitkän Taleban-kokopartani takana, joten peitin myös rumuuttani parran taakse. Ajoin isolla moottoripyörällä, joka ei ollut Harrikka eikä japsi.

    • Anonyymi

      Minä kyllästyin pitkään partaan kun pari kertaa kompastuin siihen kun parran kärki jäi kengän alle. Samaten moottoripyörän kanssa sai olla varovainen hitaissa nopeuksissa kun oli vaarana jotta se jää takarenkaan väliin tai kettingin ja hammasrattaan väliin...

    • Anonyymi

      Mulla jäi kalanrippeet ja muut ruuantähteet aina partaan ja se alko haisemaan. Ystävät kaikkos ja olo alko tuntuu yksinäiseltä. Enää ei edes kärpäset viihtyny vierelläni....

    • Anonyymi

      Mula jai kebab ja ja kaiki mauste mu parta. Ei huva ja haise sina usko . en ole rasist va halu kerto miks parta ei ole huva.sina ei sutu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe