Parta muodissa mutta

Anonyymi

Miksei vanhemmat herrat kasvata partaa?
Olen päivittäin tekemisissä useamman miehen kanssa eikä yli 50 vuotialla ole partaa kuin murto-osalla.
Sitten taas nuoremmilla on lähes kaikilla.

5

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Partaveijarit häpeävät kasvojaan tai lapsen piirteitään.
      Sama kai noilla purkha ihmisillä ja niiden ukoilla, peittävät itsensä mieluusti. Ovatko oikeasti niin rumia?

• Anonyymi

Ovatko parrattomat vanhoja kurillisia natseja, Suomen armeijassa on ollut ja varmaan vieläkin partakielto, ja tukan oltava lyhyt.

Itse kokeilin kauheaa partaa joskus v. 1983. Kasvatin sitä yli vuoden, sitten tein pitkän moottoripyörämatkan ympäri Eurooppaa. Hiukan se herätti Puolassa huomiota, varsinkin kun minulla oli joku opiskelijakortti vielä, vaikka olin jo melkein kaksi vuotta ollut vakituisessa työpaikassani. Ajoasuna on kirkkaan sininen nahkahaalari, hiukan liian tiukka minulle. Olin ostanut sen käytettynä, siinä oli keltaistakin väriä. Eräs puolalainen kaunis nainen oli kännipäissään aivan kiimassa, kun juttelin hänen seurueensa kanssa illalla, taisi olla jokin ravintola siinä vieressä. Varmaan kyselin tietä tai majapaikkaa porukoilta.
      Olin hyvin piilossa erittäin runsaan ja pitkän Taleban-kokopartani takana, joten peitin myös rumuuttani parran taakse. Ajoin isolla moottoripyörällä, joka ei ollut Harrikka eikä japsi.

• Anonyymi

Minä kyllästyin pitkään partaan kun pari kertaa kompastuin siihen kun parran kärki jäi kengän alle. Samaten moottoripyörän kanssa sai olla varovainen hitaissa nopeuksissa kun oli vaarana jotta se jää takarenkaan väliin tai kettingin ja hammasrattaan väliin...

• Anonyymi

Mulla jäi kalanrippeet ja muut ruuantähteet aina partaan ja se alko haisemaan. Ystävät kaikkos ja olo alko tuntuu yksinäiseltä. Enää ei edes kärpäset viihtyny vierelläni....

• Anonyymi

Mula jai kebab ja ja kaiki mauste mu parta. Ei huva ja haise sina usko . en ole rasist va halu kerto miks parta ei ole huva.sina ei sutu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      177
      11208
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2565
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1781
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1685
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1320
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1275
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1096
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      112
      1014
    Aihe