Tosi pettynyt Sallan retkeilyreitteihin näin kesällä. Suota , röpökköä, huonokuntoiset jopa vaaralliset pitkospuut.
👎Tosi paljon voisi kesäsesonki kehittää. Toivotaan jatkossa parannusta. Muuten hieno ja rauhallinen paikka.
Sallan kesä
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
Röpökkö se vasta hienoa onkin, se on Sallan vetonaula vallan.
- Anonyymi
Ei ole enää varaa tehdä pitkoksia enää. Nykyisetkin pitäis purkaa koska ne ovat vaaralliset. Eiköhän palata kompassi ja karttalinjalle.
- Anonyymi
Jaa, meidän mielestä Sallan reitit on juuri siksi aivan mahtavia että niissä on vaelluksen tuntia ja haastetta.
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa Sallan Terveyskeskuksesta. Ainakin olen saanut hyvää hoitoa lääkäreiltä,röntgenissä,labrassa,terveydenhotajat,hammashoitola. En tosin ole osastolla,mutta ketkä tutut ovat olleet eivät ole ainakaan sanoneet mitään huonoa.
- Anonyymi
Huonokuntoisia pitkoksia uusitaan pikkuhiljaa, myös tänä kesänä niitä on uusittu. Jänkää pitääkin olla ja röpökköä, mitä se lie tarkoittaakaan. Eihän se muuten mikään patikkapolku oliskaan.
- Anonyymi
Ei kukaan kunnon vaeltaja lähde, jos ei ole röpökköä ja suota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161