Nainen rehellisenä Tinderissä"oon ihastunut kolme kertaa ja myös saanut pakit

Anonyymi

kolme kertaa" ja kyseessä oli 20v priimanainen eli naisella ei ole mitään valinnanvaraa miesten suhteen eikä nainen koskaan saa sitä miestä, jonka oikeasti haluaa. Vanhalla kurtulla ei ole sitäkään mahdollisuutta mitä nuorilla naisilla vielä on.

Kohta tuokin nainen joutuu tyytymään rumaan mieheen kun huomaa, ettei kelpaa top10% miehille, kassien tyhjennykseen ehkä kelpaisi noille ihastumisensa kohteille, mutta siitä on naiselle enemmän haittaa kuin hyötyä koska nainen saa huoran maineen.

7

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummasti nuoremmat miehet on kiinnostuneet hieman vanhemmasta naisesta. Ei kyse kassien tyhjentämisestä. Puran kyllä itse ostokseni.

• Anonyymi

Eivät ole kiinnostuneita muuten kuin helppona panona, voit toki valehdella itsellesi muuta.

• Anonyymi

Moneenko aloittaja itse olet ihastunut?

Kun ihastuu ja varsinkin rakastuu, niin silloin se toinen on itselle ihan priimaa oli millainen tahansa.

Jos kuvittelee että ihmisiä voi laittaa janalle ja hankkia kuin jotain tavaroita, niin aika pihalla on siitä miten ihmissuhteet toimii.

• Näin se on :)

• Anonyymi

Taidat itse haluta niiden "top 10" miesten kassien tyhjentäjäksi.

• Anonyymi

Olen 44 v priima mies ja saan 20-25 v naisia.

• Nainen39vee

No mitä se sua liikuttaa? Jos kerran naiset ovat pääsääntöisesti mielestäsi huonotasoisia, joista ei kukaan mies kiinnostu, niin mitä väliä sillä sulle on? Jotenkin kummasti tunnut käyttävän aikaa muiden asioiden miettimiseen ja sen selittämiseen (itsellesi ja muille), että ei naiset ainakaan kenellekään kelpaa. Miksi et käyttäisi tätä aikaa ja energiaa siihen, että seurustelisit jonkun kiinnostavan naisen kanssa ja nauttisit elämästä? Luulisi, että olisi järkevämpää keskittyä niihin mielenkiintoisiin naisiin eikä jumittua pohtimaan niitä epäkiinnostavia. Vai onko tilanne nyt se, että ne kiinnostavat naiset eivät lähteneetkään sun mukaan...? Sitten taas, jos mielestäsi kaikki naiset ovat epäkiinnostavia, niin sekin on ihan ok - sit myönnät vaan itsellesi, että naiset ei ehkä ole sun juttusi, ja alat miettiä, mikä sen sijaan voisi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe