Olen kärsinyt jo jonkin aikaa hyppääjän polvesta.Se diagnosoitiin magneettikuvilla.Ortopedi antoi ohjeeksi lepoa ja lääkettä.Sarjapelit jäi perhetilanteen takia,mutta alkoivat nyttemmin uudestaan.Kuitenkin huilailun jälkeen vanha vaiva palasi eli pelin alussa kipua jänteessä ja kovempaa seuraavana päivänä.Ei huvittaisi välttämättä mennä leikkaukseen,joten...
tietääkö joku hyviä neuvoja vaivan hoitoon.Otan mielihyvin niitä vastaan.
Hyppääjän polvi
2
2907
Vastaukset
- Tepis
Minulla on myös ollut joskus lievä hyppäjän polvi. Enää se ei ole vaivannut, kun pidin kolmen vuoden tauon lentopallosta.
Jotkut suosittelee sellaista polvitukea, missä on sellainen tyyny, joka painaa polven edestä polvilumpion alapuolelta. Välttämättä se ei tarvitse olla edes tuki vaan sellainen polven ympäri kietaistava remmi missä on se pehmuste ja se painaa siitä edestä. Niitä kai myydään esim. Instrussa ja hyvin varustetuissa urheilukaupoissa.
Minulla se auttoi sen verran, että pystyi pelaamaan. - vasen polvi
Kaverilla oli sama vaiva. Jänne kasvoi pallomaiseksi polvilumpion alapuolella , mikä haittasi pelaamista välillä enemmän ja välillä vähemmän. Polvi tuli leikkauksen jälkeen viimeisen päälle teräskuntoon. Siisti toimenpide, eikä leikkauksen jälkeinen toipumisaikakaan ole pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779