Olen kärsinyt jo jonkin aikaa hyppääjän polvesta.Se diagnosoitiin magneettikuvilla.Ortopedi antoi ohjeeksi lepoa ja lääkettä.Sarjapelit jäi perhetilanteen takia,mutta alkoivat nyttemmin uudestaan.Kuitenkin huilailun jälkeen vanha vaiva palasi eli pelin alussa kipua jänteessä ja kovempaa seuraavana päivänä.Ei huvittaisi välttämättä mennä leikkaukseen,joten...
tietääkö joku hyviä neuvoja vaivan hoitoon.Otan mielihyvin niitä vastaan.
Hyppääjän polvi
2
2990
Vastaukset
- Tepis
Minulla on myös ollut joskus lievä hyppäjän polvi. Enää se ei ole vaivannut, kun pidin kolmen vuoden tauon lentopallosta.
Jotkut suosittelee sellaista polvitukea, missä on sellainen tyyny, joka painaa polven edestä polvilumpion alapuolelta. Välttämättä se ei tarvitse olla edes tuki vaan sellainen polven ympäri kietaistava remmi missä on se pehmuste ja se painaa siitä edestä. Niitä kai myydään esim. Instrussa ja hyvin varustetuissa urheilukaupoissa.
Minulla se auttoi sen verran, että pystyi pelaamaan. - vasen polvi
Kaverilla oli sama vaiva. Jänne kasvoi pallomaiseksi polvilumpion alapuolella , mikä haittasi pelaamista välillä enemmän ja välillä vähemmän. Polvi tuli leikkauksen jälkeen viimeisen päälle teräskuntoon. Siisti toimenpide, eikä leikkauksen jälkeinen toipumisaikakaan ole pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t853228Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881767Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131367Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241183Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481119- 501118
- 511026