On se kuuuluisuus niin kurjaa
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006191898.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=89d54bd9825fb6783c41aaae8e37bd9b
Hyvännäköinen tyttö kuoli huumeisiin
15
<50
Vastaukset
Kennedyjen kirous.
- Anonyymi
Ja huumeet saatu jännämieheltä eli nainen ottaa huumeita koska jännämies käskee.
- Anonyymi
hullu_ukko kirjoitti:
Ehkäpä hän tilasi ne itse tor verkosta.
Oliko tämä tyttö sinkku?
Varotan aina mutta kuka minua kuuntelee?
- Anonyymi
Hei rakas valtakunta, anteeksi jos sain tunteesi kuumenemaan omilla mielipiteilläni, mutta täällä nyt porisee muutkin kuin ampiaiset, kun olen nesterallien päällä: helikoptereita menee päänyli jatkuvasti. Rallien huoltohelikoptereita.
Huomasin että olet aika innokas keskustelija ainakin tällä palstalla, joskus haluaisin ehkä keskustella enemmänkin kanssasi, koska huomasin että olet aika vaativa keskustelukumppani, vähän kuin shakkipelissä vastustajakin :) Anonyymi kirjoitti:
Hei rakas valtakunta, anteeksi jos sain tunteesi kuumenemaan omilla mielipiteilläni, mutta täällä nyt porisee muutkin kuin ampiaiset, kun olen nesterallien päällä: helikoptereita menee päänyli jatkuvasti. Rallien huoltohelikoptereita.
Huomasin että olet aika innokas keskustelija ainakin tällä palstalla, joskus haluaisin ehkä keskustella enemmänkin kanssasi, koska huomasin että olet aika vaativa keskustelukumppani, vähän kuin shakkipelissä vastustajakin :)Kehut saa mut kyllä aina hiljaiseksi.
Nuorempana siskoni poikakaveri opetti shakin minulle ja heti olin voittamassa siskoni se suuttui ja lopetti pelin.
Eikä sen jälkeen pelattu.
Se oli kiva kuvallinen ilmaus teiltä kiitos.- Anonyymi
joskus pieninä pelasimme shakkia.. mutta niin autojen ja sellaisten isojen omakotitalojen omistajia, joilla oli rahaa: terassilla mehuilla shakkia omalla tammisellapöydälläkin huvin vuoksi.
En oikein ymmärrä sitten sellaista että.. jollain ei ole omaisuutta harrastaa jotain erittäin kalliita harrasteita kuten vanhoja autoja ja jne.... mutta alan ymmärtämään, ja:
Ja nyt yritän antaa toisille sellaisille, joilla ei ole ollut mahdollisuutta sellaisiin harrasteisiin jotain elämää rakentavaa, kun itse pystyn. Anonyymi kirjoitti:
joskus pieninä pelasimme shakkia.. mutta niin autojen ja sellaisten isojen omakotitalojen omistajia, joilla oli rahaa: terassilla mehuilla shakkia omalla tammisellapöydälläkin huvin vuoksi.
En oikein ymmärrä sitten sellaista että.. jollain ei ole omaisuutta harrastaa jotain erittäin kalliita harrasteita kuten vanhoja autoja ja jne.... mutta alan ymmärtämään, ja:
Ja nyt yritän antaa toisille sellaisille, joilla ei ole ollut mahdollisuutta sellaisiin harrasteisiin jotain elämää rakentavaa, kun itse pystyn.Miten niiden kahden naisen kanssa keskustelut menivät?
- Anonyymi
hyvä että naiset kuolee koska eivät halua kunnollisia kilttejä miehiä kuitenkaan.
Kaikki kai me kuollaan.
- Anonyymi
Surullista ettei voi olla onnelinen siihen mitä on luojalta saanut syntyessään.
Tosin luojaa ei ole olemassa, mutta yleensä kun on evoluution oikusta ja hyvän tuurin takia sattunut syntymään hyvään ja rikkaaseen sukuun. Tuosta listasta jäi puuttumaan se yksi Kennedyjen mies joka 1999 kuoli lento onnettomuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293