Ruisrock 2005 kiinnitykset

Virallistaja

Rammstein, Velvet Revolver, HIM, The Hives, Hellacopters, Within Temptation, The Ark, Zen Cafe varmistuneet tänään.

47

11612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duff

pakko päästä kattoo velvet revolveria ja flogging mollya !! :)

• :D..

nähdään siellä

• Onneksi taas Suomessa!

Huonosti käy, jos Rammsteinin tulo jostain syystä peruuntuisi... Turkuun ei muuten vapaaehtoisesti, mutta Rammsteinin perässä vaikka sinne.
        Nähdään Ruisrockissa!

• nokidding
        Onneksi taas Suomessa! kirjoitti:

Huonosti käy, jos Rammsteinin tulo jostain syystä peruuntuisi... Turkuun ei muuten vapaaehtoisesti, mutta Rammsteinin perässä vaikka sinne.
        Nähdään Ruisrockissa!

vaikka järven pohjaan! Saatanan mahtavaa että tulevat taas Suomeen:)

• rammestain

Nähdään Ruisrockissa!

Turku on hieno paikka muutenkin. Siellä nähdään, vaikka matka on taas pitkä täältä pohjoisesta.

• Skiggeboi

Nähdään Ruisrockissa!

HEH! Mä oon samaoilla linjoilla kuin säkin! Turkua pitää välttää kaikilla mahollisilla tavoilla, mutta kun on noin kovii bändejä kuten Rammstein, niin kyllähän siel usklatautuu käymään pariks tuntii. :D

• ootkos kokeillut
        Skiggeboi kirjoitti:

HEH! Mä oon samaoilla linjoilla kuin säkin! Turkua pitää välttää kaikilla mahollisilla tavoilla, mutta kun on noin kovii bändejä kuten Rammstein, niin kyllähän siel usklatautuu käymään pariks tuntii. :D

ootkos huomannut että paikalliset ovat mukavia ja ystävällisiä kun heitä kohtaan on sellainen itse? Jos lähtee mihin vaan (vaikka Turkuun) asenteella että nyt vittuillaan paikallisille ja paikalliset ovat tyhmiä/idiootteja, niin saattaa olla että he eivät pidä sinusta. Kannattaa kokeilla lähteä avoimin mielin (ei median luomalla kuvalla) reissuun. Itse olen saanut pelkästään positiivisia kokemuksia Turun reissuilta, ruisrokistakin.

• sähkömies 1

niin saaraan tää juttu viikkolistalle

• Kaiken nähnyt?

Joopa joo, mutta ainakaan seuraavat eivät ole festaribändeja vaan soveltuvat parhaiten savuisiin klubeihin, mutta siinä miljöössä ne ovat sitten aivan pirun hyviä: HIM, The Hives, Hellacopters.

• tyttö

Flogging Molly!!!!!

• Cafe

eikös Zen Cafen ainut keikka pitänyt olla himoksella???!!

• vincet
        Cafe kirjoitti:

eikös Zen Cafen ainut keikka pitänyt olla himoksella???!!

.... Koskee vain juhannusta

• 14 vuotias
        vincet kirjoitti:

.... Koskee vain juhannusta

Mitenkäs mä siellä pärjään ku oon just ja just 14 vuotta? Tallotaanko mut jalkoihin? Raiskataan? Juotetaan humalaan? Oko siellä yhtään mun ikästä? Lippu on jo varattu, enkä peru! Onneks mun 30 vutias sisko lähtee mun henkivarijaks! Mut rammsteinin takia teen mitä vaan! Mut vastatkaa noihin mun kysymyksiin! Saman ikäset kans!

• epätarkkakorva

Provinssissa nähty noita samoja, kaksi jopa viime kesänä. Ja Ankkarockissa varmaan sitten syksymmällä :P MerimaaMerimaa!!

• Missä ihmeen kuusessa tää ruisrock pidetään? Ja millon se on? Lehdessä oli "kesällä"... kertoo paljon.

• vuohi-sr

Ruisrock pidetään esbå aarniometsästä n. 150 km
        länteen. Milloin se on? Se on kaks'puolsataa
        ranteineen hai sie hyvä veli.

• vuohi-sr kirjoitti:

Ruisrock pidetään esbå aarniometsästä n. 150 km
        länteen. Milloin se on? Se on kaks'puolsataa
        ranteineen hai sie hyvä veli.

Eihän tosta see Esterikään selvää. Ja jos joku Esteri nyt sattuis tajuamaan niin ilmoittaa ihmeessä.

• Stobbe
        lammas-jr kirjoitti:

Eihän tosta see Esterikään selvää. Ja jos joku Esteri nyt sattuis tajuamaan niin ilmoittaa ihmeessä.

Turussahan tuo pidetään, 8.-10.7

• waildchaild
        Stobbe kirjoitti:

Turussahan tuo pidetään, 8.-10.7

JUURI ennen armeijaa! Perkele, viimeiset moshailut ja kännisekoilut ennen tuota "linnareissua" \,,/

• tykkimies?
        waildchaild kirjoitti:

JUURI ennen armeijaa! Perkele, viimeiset moshailut ja kännisekoilut ennen tuota "linnareissua" \,,/

Alkaapa tuo armeija muillaki 11.7. ...Rovaniemi kutsuu! poroja... jibiii!

• e-hei
        tykkimies? kirjoitti:

Alkaapa tuo armeija muillaki 11.7. ...Rovaniemi kutsuu! poroja... jibiii!

vielä pitkääään aikaan. Totuttele vain
        kutsumanimeen mopooooooooooooooooo

• nikidding
        lammas-jr kirjoitti:

Tyhmissä kysymyksissä on se taipumus että niihin saa myös tyhmän vastauksen.

• Eloveena

• Kävijä

Sen lisäksi että Provinssi on ihmisystävällisempi ja parempi festari puitteiltaan, on siellä huomattavasti paremmat esiintyjät kuin Ruississa tänä vuonna. Eli eipä tartte lähteä Ruissaloon ylihinnoiteltua kaljaa juomaan liian pieneen kaljatelttaan. Provinssiin omien juomien kera Marilyn Mansonia, Turbonegroa, Donnasia ja NIN:iä kuulemaan yeah!

• fleurie

Kenelläkään tietoa miten omat juomat sais kuljetettuu tarkastusten läpi Ruisrockiin?

• Kokemus
        fleurie kirjoitti:

Kenelläkään tietoa miten omat juomat sais kuljetettuu tarkastusten läpi Ruisrockiin?

Ensinmäinen Ruisrock v.78.
        Ei siellä mitään paljastimia ole.Ellet itseäsi paljasta.

• Kävijä
        fleurie kirjoitti:

Avaamattomat mehupurkit pääsee tarkastuksesta läpi. Astetta hankalampaa on saada viina avaamattoman mehupurkin sisään mutta kyllä sekin taitavalta onnistuu harjoittelulla.

Ruississa tsekataan jokaisen sisääntulijan laukku. Yksi voisi olla että teippaa viinipussin keskivartaloon, en ole varma tehdäänkö ruumiintarkastus myös.

Tästä kaikesta sähläyksestä ainakin minä opin sen ettei Ruissiin kannata edes mennä. Ei aikuisten ihmisten pidä joutua salakuljettamaan alkoholia. Ihan ääliömäistä touhua.

• waildchaild
        Kävijä kirjoitti:

Avaamattomat mehupurkit pääsee tarkastuksesta läpi. Astetta hankalampaa on saada viina avaamattoman mehupurkin sisään mutta kyllä sekin taitavalta onnistuu harjoittelulla.

Ruississa tsekataan jokaisen sisääntulijan laukku. Yksi voisi olla että teippaa viinipussin keskivartaloon, en ole varma tehdäänkö ruumiintarkastus myös.

Tästä kaikesta sähläyksestä ainakin minä opin sen ettei Ruissiin kannata edes mennä. Ei aikuisten ihmisten pidä joutua salakuljettamaan alkoholia. Ihan ääliömäistä touhua.

tuollaiseen pelleilyynkö sitä pitäisi ruveta..:I

• daidaimailai
        Kävijä kirjoitti:

kyllä siellä portilla tarkastetaan kunnolla tänä vuonna, että ihan tiedoksi vaan...
        oon ollu mukana meinigeissä muutaman vuoden ja tää vuos on taas tiukempi kuin edellinen. niin se tosin on aina ollut, joitain poikkeuksia lukuunottamatta.
        tarviiko sitä viinaa sitten välttämättä vedellä kaksin käsin? hauskaa voi pitää ainakin mun mielestä ilmankin:) huom. tää oli vaan mun mielipide, eikä tarkoitettu kenellekään henk.koht. solvaukseksi, mut ihan oikeesti pelkästään se festari-fiilis ja hyvät bändit ja uskomaton ihmismäärä saa pään sekaisin ja aamulla ei ole edes pahaa oloa. tiedän kokemuksesta, kun oon pakostikin joutunu olemaan siellä ilman viinaa, vaikka itseasiassa mua ei tarkasteta, kun meen töihin. ihan hauskaa on silti ollut ja aina vaan uudestaan:)

• Nimetön
        fleurie kirjoitti:

Mehutölkit ei oikein kestä viunaa, mutta joku muovinen mehupullo ja sit umpiovelasti liimaat korkin ikäänkuin avaamattomaksi. Toimi ainakin viimeks.

• RANE

... ostaa Austinin vm-78 vasemman valon umpio.

• .Courtney.

No ei helevetti,pakkohan sinne ruisrockiin on päästävä.Velvet revolver on bändi jonka takia raahaudun toiselle puolelle Suomea vaikka liftaamalla...noh..kuitenkin junalla ajatellin mennä...

• foooord

Velvet Revolver on kyllä Provinssin esiintyjä ;)

• Kissakala.

The Ark,The Hives,Rammstein ja Hellacopters!

• Juha

2003 Ruisrockin kokeneena täytyy sanoa, että itse festari oli paskin missä olen ollut. Festari sijaitsee muutaman kilometrin päässä parkkialueesta. Muuten ok asia, mutta kun ainoa tie paikalle on 2m leveä pyörätie, ja festarille tulossa tuhansia ihmisiä, niin alkaa vituttaa. Alueelta ei voinut poistua kesken päivän. Omien alkoholijuomien tuominen alueelle oli kielletty. Esim. provinssissa omat juomat on saanut kaataa portilla tuoppeihin. Piti siinä portilla kiskaista naamaan mukana olleet väkevät pikavauhtia. Portilla ollut ukko halusi tonkia kaikki tavarat läpi, ja haisteli jopa avaamattomat limupullot etsiessään voimajuomia. Kaikesta tästä oli seurauksena, että porukka välitti mukana tuodut lasiset viini- ja vodkapullot aidanraoista muutaman kymmenen metrin päässä portista. Illemmalla nämä lasipullot sitten lentelivät pitkin festarialuetta. Lisäksi portilla tehtiin tunnustelemalla ruumiintarkastus, jossa toisena päivänä portilla ollut ukko päätti kokeilla olinko mahdollisesti piilottanut housuihin jotain juotavaa kouraisemalla suoraan munista. Sisälle festarialueelle oli ilmeisesti otettu töihin vain täysiä mulkkuja. Järjestäjät yrittivät ajaa jonkinnäköistä kuormaa pitkit festarialueen kävelytietä. Ajoneuvon edessä oli kova tungos ja väki siirtyi hiljalleen eteenpäin ja pois alta. Tämä ei riittänyt, vaan kuorman edessä kävelleet järkkärit päättivät antaa kunnolla vauhtia jokaiselle eteen sattuneelle. Itse sain kokea massan mukana kävellessä yht'äkkiä kevyen selkääntaputuksen, jonka seurauksena kaaduin tiehen. Kun kyselin miksi oli tönitty, sain vastaukseksi, että "Haluatko lentää ulos". Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta Ruisrockissa.

• 2003 oli tungosvuosi

2003 oli ensimmäinen festari "uudella" järjestelykoneistolla. Uuden järjestäjän toimesta. Laittasin alkukankeuden piiriin. Se että porilla otettiin juomat pois on siis mielestäsi väärin, kuitenkin mainitset että lasipulot lentelivät myöhemmin alueella, eli? Olisitko toivonut enemmän lenteleviä pulloja? Portilla tehtävät tarkastukset lisääntyvät kokoajan, kohta ei pääse maitokauppaankaan ilman tarkastusta, ikävää mutta tätä "huonosti käyttäytyvät huligaanit" itse haluavat, ja saavat. 2km kävely harmitti siis myös, saanko kysyä kuinka monta kilometriä kävelit festaripäivien aikana? Oli prosentuaalinen osuus iso? Mielestäni tuo kävely festarialueelle on eräs hauskimmista osa-alueista festareilla. jutella mukavia kavereiden kanssa, tutustua uusiin tavata paikallisia jne. Ruisrock on se legendaarinen perinne-rock, tsemppiä sille, jaksamista ja perinnetietoista bändivalintaa.

• Minde

Mulla ei oo ihan noin karmeita kokemuksia, olin ensimmäisen kerran Ruisrockissa vuonna 2001 ja nyt viime vuonna 2004. Se on ihan tyhmä asia että juomia ei saa viedä alueelle, koska aika paljon löytyy kekseliäisyyttä, me teippailtiin pulloja eri puolelle vartaloa ja onnistuttiin viemään alueelle. Pringles-purkki ei toiminut viinankuljetusvälineenä. Se on myös idioottimaista, ettei alueelta voi poistua kesken päivän. Olisi kyllä todella paljon parantamista järjestelyissä, että pääsis edes pikkuisen lähemmäs esim. Provinssin tasoa. Mielestäni Provinssissa on nerokas idea kaataa omat juomat tuoppeihin. Sitten ei tule niitä lasipulloja. Että näin. Enpä tiedä, viitsinkö mennä tänä vuonna lainkaan, vaikka olis kuinka hyvät esiintyjät, perseestä olevat järjestelyt pilaavat tunnelman ihan täydellisesti.

• Ruississa

Jep, samansuuntaisia kokemuksia. En edes jaksa listata kaikkia syitä minkä takia Ruissi on suomen surkein festari, mutta yks asia mikä aina jaksaa tulla mieleen on viime kesänä kun jouduin pakosta taas menemään Ruissiin, löysin rantahiekasta hylätyn repun. Näin henkilökuntaa keräämässä roskia ja vein repun heille ja sanoin että löysin tämän hiekalta, hoidatteko tämän löytötavaratoimistoon. Kaverini kertoi, että heti kun käänsin selkäni, nämä 2 henkilökunnan edustajaa heitti repun roskiin. Että tällainen meininki Ruississa!

Onneksi ei tartte enää sinne mennä.

• Totuudentorvi!.

Suomi24 sivuston ylläpito etsimällä etsii raflaavia otsikoita ja juttuja, ja aloittavat sitten aiheesta keskustelun! Tämän lisäksi he laittavat aiheesta ison otsikon sekä kuvan keskustelupalstan etusivulle ja jopa osan otsikoista koko portaalin etusivulle!

Ylläpito siis siis provosoi ihmisiä keskustelemaan ja väittelemään varsin räikeällä tavalla!

Ja miksi he tekevät sen? No syy on hyvin yksinkertainen! Eli Suomi24 elää mainostuloilla, ja mitä enemmän kävijöitä sivustolla on, sitä suurempaa hintaa he voivat mainoksistaan pyytää! Ja mainostajat laittavat mielellään mainoksensa sivustolle jolla on paljon kävijöitä, jotta saavat tuotteelleen mahdollisimman paljon näkyvyyttä!

Eli provokatiivisilla otsikoilla yritetään saada ylläpidolle rahaa!

• samantekevää

mutta Rammstein tulee Suomeen ja se on pääasia!

• :(((((

Netin lippupalvelu ollut auki 10min. ja täysin
      tukossa. Alkaa hiipimään pelko.....

• Turkulainen

Eilen tuli myyntiin samaan aikaan myös lenny kravitzin liput että varmaan tungos johtui siitä... ja kolmen päivän lippuja saa aina! ;)

• margera-fani

mä lähen kattomaan rammsteinia. enmä varmaan muuta.....niin ja HIMki vois mennä kattoo. onko ketään lähössä ruisrockiin???? vastatkaa pliide!!!!.....

• Attention

..olis tarkoitus tulla Rammsteinia katsomaan...;)
        En kyllä halua ostaa pe-la lippua, ainoastaan perjantaille lippu...

• Ich liebe nicht Deutchland
        Attention kirjoitti:

..olis tarkoitus tulla Rammsteinia katsomaan...;)
        En kyllä halua ostaa pe-la lippua, ainoastaan perjantaille lippu...

Kertokaapa mikä siitä rammsteinista tekee niin kovan bändin?! Sanaakaan ei suurin osa ymmärrä ja itse musiikki on aika ykstoikkosta puuroa. Lavashow tosin on kuulemma näkemisen arvoinen mut taitaa perjantai kuitenkin ruisrockin kohdalla jäädä multa väliin! Sunnuntainahan ne kovimmat bändit vasta nousee lavalle (mm. Hellacopters, Velvet Revolver, Flogging Molly...)!! Ja muistakaa Ihmiset että makuasioista pitää kiistellä! ;)

• Rokiton
        Ich liebe nicht Deutchland kirjoitti:

Kertokaapa mikä siitä rammsteinista tekee niin kovan bändin?! Sanaakaan ei suurin osa ymmärrä ja itse musiikki on aika ykstoikkosta puuroa. Lavashow tosin on kuulemma näkemisen arvoinen mut taitaa perjantai kuitenkin ruisrockin kohdalla jäädä multa väliin! Sunnuntainahan ne kovimmat bändit vasta nousee lavalle (mm. Hellacopters, Velvet Revolver, Flogging Molly...)!! Ja muistakaa Ihmiset että makuasioista pitää kiistellä! ;)

miten nuo liput menee näissä isoissa festareissa? esim jos nyt oon heinäkuus haluamas ruisrockiin kolmen päivän/kahen päivän lippua nii koska pitäs viim. ostaa...ei mitään kokemusta suurista festareista nii voi kuulostaa aika tyhmältä...

• Mimmu
        Rokiton kirjoitti:

miten nuo liput menee näissä isoissa festareissa? esim jos nyt oon heinäkuus haluamas ruisrockiin kolmen päivän/kahen päivän lippua nii koska pitäs viim. ostaa...ei mitään kokemusta suurista festareista nii voi kuulostaa aika tyhmältä...

Olen samaa mieltä että Ruisrock on pilannut itsensä järjestelyillä. Ja siitä syytän Merimaata. Festarille saadaan mielettömän hyvät esiintyjät vuodesta toiseen mutta järjestelyihin ei viitsitä panostaa. Ihmisiä tulee joka tapauksessa kun on tarpeeksi kovat esiintyjät.

Ite olin Ruiksessa 03 ja otti päähän että oikeasti aikuisten ihmisten pitää ruveta salakuljettamaan viinojaan kun olutteltassakin tuoppi maksaa niin plajon että sydän itkee verta.

Bussijärjestelyt olivat täysi susi. Yöllä festarin päätyttyä järjestysmiehetkään eivät tienneet mikä bussi menee keskustaan ja mikä leirintään. ja Parasta oli tietenkin se, että vaikka ihmisiä oli oli tuhansia niin busseja tuli 15min välein.

Ja kenen idea on, että laitetaan parikymmentätuhatta ihmistä jonottamaan yhdelle portille?!!?!? Varsinkin kun jokainen sisään pyskijä vielä tarkastetaan perin pohjin? Jos olisimme jääneet kiltisti jonon perälle odottelemaan sisäänpääsyä niin olisimme päässeet sisään ehkä kolmen tunnin jonotuksen jälkeen. Kätevästi ojassa kahlaten sisään pääsi viidessätoista minuutissa.

Ja voi hyvänen aika sitä leirintäalueen hygieniatasoa. En minä mitään viiden tähden hotellia odottanutkaan mutta esimerkiksi Provinssin leirinnässä on kymmenittäin bajamajoja jotka tyhjennetään useita kertoja päivässä, kun taas Ruiksen leirinnässä ei näkynyt huussin huussia. Ainoastaan pari yleistä käymälää joihin oli aina puolen tunnin jonot vaikka ovia olikin revitty irti ja lattioille oli oksennettu, kustu ja paskannettu...

Että hyvää festaria vaan kaikille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe