Ystävää etsimässä!

Anonyymi

Ajattelin että näillä sivustoilla käy paljon yksinäisiä ihmisiä, niin josko täältä löytyisi ystävä minullekin. Olen yksinäinen 60 vuotias naisihminen jolla ei ole ketään läheistä ystävää. Jos sinä suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva mies joka omaat kristilliset arvot kuten minäkin luet tätä niin kirjoita ihmeessä minulle jaetaan yhdessä ilot ja surut jos niitä löytyy. Jos hyvin käy niin tapaaminenkin onnistuu mutta katsotaan sitä sitten kun ollaan tutustuttu. Kirjoita minulle vastaan sinulle. Osoite: [email protected]

26

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nuo kristilliset arvot arveluttaa. uskonto kun jäi rippikouluun, sekin olisi jäänyt käymättä mutta isäukko pakotti.. :D

      • Anonyymi

        Mitä arveluttamista kristillisissä arvoissa on koska ne tarkoittaa juurikin sitä että kohtele toista ihmistä niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Ei se ole mikään uskonto. Tarkoittaa että toivoo yhteydenottoja ihan tavallisilta ihmisiltä jotka ei ryyppää ja rellestä vaan osaavat käyttäytyä toista ihmistä kohtaan kunnioittavasti. Kuuntelevat ja ottavat kantaa asioihin ettei mene yksin puheluksi. Empatia kykyä myös mukaan.


    • Anonyymi

      Eikö ketään kiinnosta edes kirjoittaa vaikka näitä kun lukee niin monet on viettäneet yksinäistä elämää pitkät ajat vaan kun ei sitten löydy halua etsiä seuraa edes kirjoittamisen muodossa. Mistä tämä kertoo yleisestä välinpitämättömyydestäkö?

    • Anonyymi

      Munaako etsit, vai miksi juuri pitää mies olla?

    • Anonyymi

      Olipa törkeä kysymys, elä välitä aloittaja!

    • Anonyymi

      En etsi mutta miesten kanssa on jotenkin helpompi keskustella kun ovat jotenkin suorempia kuin naiset eivätkä kaiken aikaa kirjoittele lapsistaan tai lapsenlapsista eikä käsitöistään.

    • Anonyymi

      Siinäpä se onkin kun niitä ystäviä ei joka oksalla kasva. Missä lienevät kaikki tälläkin hetkellä. Luulisi nyt jonkun lukevan näitäkin kirjoituksia.

    • Anonyymi

      Jospa kukaan ei uskalla alkaa tuntemattoman kanssa kirjoittelemaan. Toisaalta eihän siinä mitään menetäkkään, varsinkin jos on itsekin yksinäinen niin silloinhan siitä on iloa molemmille. Toivon että löydät ystävän.

    • Anonyymi

      kyllä ne kristilliset arvot käsitetään uskovaisten tiukkapipojen nyhväämiseksi. sorry. näin se vaan on. jonkin näköinen lahkolainen voi löytyä mutta heillä on omat ongelmansa. sama kuin suoraan sanoisi että etsin elämääni ankeuttajaa...

      • Anonyymi

        Ei se nyt kyllä noinkaan ole tiedän kun olen itse tuon ilmoituksen laatinutkin. En ole sen kummempi lahkolainen kuin muutkaan enkä kuulu mihinkään "kerhoon" johon ihmiset niputettu. Enkä ankeuta kenenkään elämää vaan tarkoitus on kyllä aivan päinvastainen. Tuli ehkä huono sanavalinta tuohon mutta tarkoittaa ihmistä joka ei ole rapajuoppo, huumeiden käyttäjä, eikä korsteeni silmällä pitäen jos joskus niin hyvä ystävä tulisi että kävisimme kahvikupposen juomassa. Niin että uskaltaa kyllä kirjoittaa jos on yksinäinen ja ylimääräistä aikaa.


    • Anonyymi

      Hmm.
      Eli on rapajuoppo, huumeiden käyttäjä, korsteeni, jos ei omaa kristillisiä arvoja. Kiitos tästä.

      Taidan edelleen etsiä ystäväni buddhalaisten joukosta. Toisaalta niitä ei tarvitse etsiä koska, buddhalaisten kanssa ystävyys tulee luonnostaan. Niillä kun ei ole ystävyyden pääsykokeita ja pääsyvaatimuksia,

      Onko matteus 23 tuttu? 12, 13, 25, 27 .
      Tuntuu kuin kukaan * kristilliset arvot* omaava ei olisi koskaan lukenut.
      Tähän törmää jatkuvasti.

      Ei sen puoleen ei sitä johanneksenkaan evankelumia ole taidettu lukea 8 lukuun asti.
      Tai sitten kristilliset arvot eivät tarkoita kristillisiä oppeja.

      Raamattu on ihan hyvä kirja, sitä voi myös lukea. Siellä on paljon hyvää.

    • Anonyymi

      No voi hyvät hyssykät sentään taas on joku vetänyt herneen nenuunsa. Tuo esimerkki oli kirjoitettu karrikoidusti eikä siinä syytetty ketään yhtään mistään. Olen vaan ihminen minäkin ja virheitä sattuu niin kirjoituksissa kuin puheissakin. Tuskinpa näitä palstoja edes lukee ihmiset jotka työkseen ryyppäävät. Olen pahoillani ja pyydän anteeksi jos tuo kirjoitukseni loukkasi jota kuta. Tupakansavulle olen kyllä allerginen enkä itse polta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti olet saanut ystävän,kenties enemmänkin.

    • Anonyymi

      Toivon sydämmestäni että sinäkin löytäisit sen sydänystävän ,ehkä enemmänkin.

    • Anonyymi

      Kyllähän täälä yksinäisijä löytyypi. Toisinaa tuntuu että naiset on vaa nii ronkeleita ettei tämmöne tavalline ukkeli kelepaa. Itte oon 60: ja täysraitis eläkeläis ukko. Kirijottelut vaa loppunnee ku kuulevat että asun vuokralla.Pitäs olla ok-talo ja uus mersu perssee alla.Kesämökkikkää ei ois pahitteeksi ja helekutin paksu lompakko ja kauhijat säästöt. Menkää ny naiset itteenne ja katelkaa tavallisia ukon tolijakkeita. Meisä raittiisa eläkeukkoisaki on vielä hyvijä ystävijä ehkäpä enempiki vaikkei rikkaita ollakkaa.

      • Anonyymi

        Hei eläkeukko pistäppäs kirjettä tulemaan tuohon osoitteeseen joka on tuossa aloituksessa niin katsotaan. Minä en vaadi noita asioita joita tuossa luettelit. Kuitenkin tupakointi on ehdoton ei kun en pysty haistella tupakan hajua allergian takia. Kirjoittelemisiin....


      • Anonyymi

        Niin on melkein kuin mun kynällä kirjoitettu, erona vaan se että oon akka enkä ihan raitis kun joskus ne kopsut otan. No tosin oon jo niin vanhakin kohta seitenkymppisenä että eipä eipä enää kaveria löydy edes turhia höpisemään, varsinkin kun sen kaverin pitäisi kanssani kävelyllekin lähteä tai vaikka pyöräilemään. Tuolla lenkeillä kyllä huomannu että ei tän ikäiset jalan tai pyörällä enää liiku, autolla suhaavat kun ei muuten jaksa. Pikkukaupungissa tuntuu nuo välimatkat olevan joillekin pitkiä jos ei sitä autoa ole persiin alle ja kyläänkään ei voi tulla kun ei sille autolle ol paikkaa parkkipaikalla.


    • Anonyymi

      No niin nyt sitten vaan kirjoittelemaan, eihän se ota jos ei annakaan eikä siinä ainakaan mitään häviä jos kaksi yksinäistä löytää toisensa. Onhan niinkin että poikkeus vahvistaa säännön eikä kaikki naiset ole samanlaisia. Laitappas eläkeukko nyt vaan postia aloittajalle rohkeasti, ethän tuosta korkealta tipu kun kirjoittaminen ei maksa kuin vaivan ja myöhemmin voi siirtyä juttelemaan noissa ilmaisissa sovelluksissa. Kuten Skype tai Whattsapp. Tutustuu paremmin ennen tapaamista.

      • Anonyymi

        Toivon että löytäisit etsimäsi.Eläkeukko kävi tänään lääkärissä ja sai diagnoosin jota ei soisi kenenkään saavan joten kirjoittamiset loppui tähän.Aloittajalle jumalan siunausta ja kyllä se oikea vielä löytyy.


      • Anonyymi

        No voi mahdoton mikä se sellainen diagnoosi on kyllä minulle voi siitä huolimatta kirjoitella. Kuten tuossa ilmoituksessa lukee että jaetaan ilot ja surut niin jos voin olla jollakin tavalla avuksi ja kuunnella teen sen mielelläni. Jaettuna surutkin puolittuu. Kirjoita kuitenkin....


      • Anonyymi

        Syöpä. Koitan nyt sulatella asiaa ja katsotaan sitten myöhemmin.Vaan toivottavasti löydät sen mitä etsit.


      • Anonyymi

        Vai niin mutta ei se estä kirjoittelemasta eikä yhteydenpidosta. Olen sen verran monessa liemessä keitetty että osaan kyllä olla ystävänä ja tukena olipa sairaus mikä hyvänsä. Jään odottamaan postia sinulta.


    • Anonyymi

      Yksinomainen nykyään riittää ja eläkkeestä ym kristillisyydestä en niin perusta. Kuule, kuin kivet huutaa.

    • Anonyymi

      Kirjoittakaa nyt kun tuo osoite on vielä käytössä. Turha sitten valittaa jälkeenpäin ettei ole yhtään ystävää jos nyt kun olisi ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Valitettavasti näyttää siltä että kukaan ei tarvitse meikeläisestä ystävää eikä juttelu kaveria WhatsAppiinkaan. Eipä mahda mitään tyhjän saa pyytämättäkin.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta kirjoitan silti!

      Aloittaja on sen ikäinen, että luullisi tietävän ettei netti ole ihmissuhteitten luomista varten. Itse olen nyt 2023 päälle 50v mies ja 30v sitten kun olisi pitänyt luoda ihmissuhteet, niin kyllä ihmiset tavattiin face to face. Ei maailma ole muuttunut miksikään. Kirjekaveruuden alussa kannattaa tehdä vaikka ranskalaisinviivoin viisi asiaa joista ei halua jutella ja joista haluaa. Ja kannattaa oikeasti tehdä kompromisseja ja nöyrtyä!

      Aloitus on neljän vuoden takaa niin tuskin aloittaja on enääaalloilla. Mutta jos toinen haluaa puhua uskosta ja toiselle lähemmät ihmissuhteet, niin on siinä huopa!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe