Taas tulee yksinäinen vloppu ilman naista. No ei auta kuin olla. Ei kiinnosta baaritkaa ja juominen. Kuntoilen sitten yksin. Kavereitakaan ei ole.
Jälleen tylsä vloppu yksin.
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se harmita naisia jos et juo alkoholia. Kyllä monet muut miehet juo ja naiset sitten tutustuu niihin miehiin.
- Anonyymi
Miksi ihmisiin pitää tutustua kännissä ja antaa itsestään huonoin mahdollisin kuva ihmisenä? Ettekö kykene selvinpäin edustaa itseänne, vaan siellä ojan pohjalla kusen ja paskan keskellä maatessanneko olette se oma itsenne?
- Anonyymi
En vain halu juoda, naiset inhoo semmosia, ne tykkää miehistä jotka kuntoilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmisiin pitää tutustua kännissä ja antaa itsestään huonoin mahdollisin kuva ihmisenä? Ettekö kykene selvinpäin edustaa itseänne, vaan siellä ojan pohjalla kusen ja paskan keskellä maatessanneko olette se oma itsenne?
Juuri samaa mieltä. Minäki asun Pk-seudulla, missä tuntuu kaikilla olevan omat kaverit. Ja raha on isos asemas. Naiset kyllä saa aina kavereita. Mulla oli ennen kavereita. Ja oli 2 parisuhdetta mutta nyt olen aivan yksin. Ja vähän masentunut ja alotin kuntoilun että mieli paranee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri samaa mieltä. Minäki asun Pk-seudulla, missä tuntuu kaikilla olevan omat kaverit. Ja raha on isos asemas. Naiset kyllä saa aina kavereita. Mulla oli ennen kavereita. Ja oli 2 parisuhdetta mutta nyt olen aivan yksin. Ja vähän masentunut ja alotin kuntoilun että mieli paranee.
Jokainen tekee elämänsä näköisekseen ja yksinolemisen opetteleminen sekä tietynlainen itsenäisyys on elämässä vain hyväksi, ettei ne seurustelusuhteet ole sitä läheisriippuvuutta etkä oleta sen kumppanin järjestävän sulle sitä elämää, vaan, että sulla on myös niitä omia mielenkiinnon kohteita ja jotain yhteistä ja jaettavaa sitten sen kumppanin kanssa. On se aika ikävää, jos parisuhde on vain yhtä ryyppäämistä ja baarissa juoksemista tai että suhteen toinen osapuoli ryyppää kaikki viikonloput ja sä istut yksin kotona odottelemassa, milloin kumppanisi tulee kotiin ja missä kunnossa.
Itse asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja mulla tekemistä riittää myös yksin ollessa: marjoja, omenoita ja sieniä talteen, maalausta mökillä ja mattopyykkiä tänä kesänä, rentoutumista luonnon helmassa, ihana on istuskella saunamökin kuistilla ja kuunnella vain hiljaisuutta ja luonnon ääniä, musiikki- ja teatteritapahtumissa käyntiä, töissä juoksua välillä ja kuntoilua vastapainoksi, talvella hiihtoa, kesällä pyöräilyä ja kuntosalilla käyntiä. Nytkin suunnittelen mitä teen kesälomalla, ulkomaille ehdottomasti on vaikka viikoksi päästävä. Pari hassua ystävää on, mutta niiden kanssa kerkeää vain harvoin näkemään, muuta sukua tapaan yleensä mökillä ja talvisin sitten muualla. Baareissa käyn kerran vuodessa, jos silloinkaan, miesystävä on onnina/offina. Nuorempana sitä roikkui miehessä kiinni kuin täi tervassa ja tuntui, että koko elämä oli kiinni siitä suhteesta ja myös huonossa sellaisessa saattoi roikkua, mutta onneksi tuo elämä on tähän ikään mennessä opettanut nauttimaan myös siitä omasta elämästä ja sen rikkaudesta. Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tekee elämänsä näköisekseen ja yksinolemisen opetteleminen sekä tietynlainen itsenäisyys on elämässä vain hyväksi, ettei ne seurustelusuhteet ole sitä läheisriippuvuutta etkä oleta sen kumppanin järjestävän sulle sitä elämää, vaan, että sulla on myös niitä omia mielenkiinnon kohteita ja jotain yhteistä ja jaettavaa sitten sen kumppanin kanssa. On se aika ikävää, jos parisuhde on vain yhtä ryyppäämistä ja baarissa juoksemista tai että suhteen toinen osapuoli ryyppää kaikki viikonloput ja sä istut yksin kotona odottelemassa, milloin kumppanisi tulee kotiin ja missä kunnossa.
Itse asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja mulla tekemistä riittää myös yksin ollessa: marjoja, omenoita ja sieniä talteen, maalausta mökillä ja mattopyykkiä tänä kesänä, rentoutumista luonnon helmassa, ihana on istuskella saunamökin kuistilla ja kuunnella vain hiljaisuutta ja luonnon ääniä, musiikki- ja teatteritapahtumissa käyntiä, töissä juoksua välillä ja kuntoilua vastapainoksi, talvella hiihtoa, kesällä pyöräilyä ja kuntosalilla käyntiä. Nytkin suunnittelen mitä teen kesälomalla, ulkomaille ehdottomasti on vaikka viikoksi päästävä. Pari hassua ystävää on, mutta niiden kanssa kerkeää vain harvoin näkemään, muuta sukua tapaan yleensä mökillä ja talvisin sitten muualla. Baareissa käyn kerran vuodessa, jos silloinkaan, miesystävä on onnina/offina. Nuorempana sitä roikkui miehessä kiinni kuin täi tervassa ja tuntui, että koko elämä oli kiinni siitä suhteesta ja myös huonossa sellaisessa saattoi roikkua, mutta onneksi tuo elämä on tähän ikään mennessä opettanut nauttimaan myös siitä omasta elämästä ja sen rikkaudesta.Kirjoitatpa niin asiaa.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia.
Raittiina jää yksin.
t. viinamies- Anonyymi
Sä olet jäänyt elämässä paljosta paitsi, kun juot, muistatko edes mitä olet kännäillessäsi tehnyt vai oletko jo seniili, kun aina nuo samat juttusi toistuu täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet jäänyt elämässä paljosta paitsi, kun juot, muistatko edes mitä olet kännäillessäsi tehnyt vai oletko jo seniili, kun aina nuo samat juttusi toistuu täällä?
Olen saanut paljon naisia koska olen juonut nuoresta lähtien. Olen seurustellut 4 ja harrastanut seksiä varmaan yli 100 naisen kanssa. Olen jo yli 40 v ja tiedän nää jutut. Vain viinaa juomalla tapaa naisia, niin oli yli 25 vuotta sitten. Naisiin tutustui olutta juomalla ja yhä suomalaiset miehet on niin ujoja etteivät selvänä kehtaa tehdä alotteita naisille joten kokemusta saa kun juo viinaa ja menee yökerhoon tekemään alotteita naisille.
Elämäni on ollut hyvää, on ollut suhteita ja on paljon nais ystäviä joten en voi valittaa vaan annan neuvoja niille jotka ovat yksinäisiä. Eivät tunnu ymmärtävän millaisia suomalaiset ovat. Suomalaiset ovat ujoja ja epäsosiaalisia raittiina ja siksi eivät tutustu vastakkaiseen sukupuoleen. Viinaa juomalla ihmiset rohkenee lähestymään toisiaan ja siten treffeille pääsee.
T: Viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut paljon naisia koska olen juonut nuoresta lähtien. Olen seurustellut 4 ja harrastanut seksiä varmaan yli 100 naisen kanssa. Olen jo yli 40 v ja tiedän nää jutut. Vain viinaa juomalla tapaa naisia, niin oli yli 25 vuotta sitten. Naisiin tutustui olutta juomalla ja yhä suomalaiset miehet on niin ujoja etteivät selvänä kehtaa tehdä alotteita naisille joten kokemusta saa kun juo viinaa ja menee yökerhoon tekemään alotteita naisille.
Elämäni on ollut hyvää, on ollut suhteita ja on paljon nais ystäviä joten en voi valittaa vaan annan neuvoja niille jotka ovat yksinäisiä. Eivät tunnu ymmärtävän millaisia suomalaiset ovat. Suomalaiset ovat ujoja ja epäsosiaalisia raittiina ja siksi eivät tutustu vastakkaiseen sukupuoleen. Viinaa juomalla ihmiset rohkenee lähestymään toisiaan ja siten treffeille pääsee.
T: ViinamiesMillaista sun elämä muuten on? kuin viinanjuontia, yökerhossa juoksemista, ja naimista ja naiset eikun vaihtuu. Mullakin on ollut elämässä jo kolme pidempää monivuotista suhdetta, eikä ole tarvinnut niiden eteen alkaa ryyppäämään nuoresta pitäenkään. Ihmisiä voin tavata myös selvinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: ViinamiesEi kaikki suomalaiset ole tuollaisen luonteen omaavia, sitten varmasti kaikki olisi alkoholisteja pidemmän päälle:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista sun elämä muuten on? kuin viinanjuontia, yökerhossa juoksemista, ja naimista ja naiset eikun vaihtuu. Mullakin on ollut elämässä jo kolme pidempää monivuotista suhdetta, eikä ole tarvinnut niiden eteen alkaa ryyppäämään nuoresta pitäenkään. Ihmisiä voin tavata myös selvinpäin.
Olen työtön ja yksinäinen, ei ole oikee mitään. Tylsää elämää. Ois kiva löytää nainen.
Luulis nyt salillakin naisia käyvän. Sinne vain ja juttelemaan energiajuoman voimilla.
- Anonyymi
Nykynuoriso ryyppää paljon vähemmän kuin nykyisin keski-ikäänsä elävät, asia on tutkittu. Hyvään suuntaan olet menossa, rohkeutta vain ja sopivassa saumassa juttusille.
- Anonyymi
No ihmekös syntyvyys on tippunut kun nuoriso ei enää juo ja löydä kumppania.
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia yökerhossa. Naiset eivät halua selvinpäin tutustua miehiin, mutta kun lähdetään yökerhoon juomaan ollaan avoimia tutustumaan miehiin. Viinamies tapaa naisia, raitis mies jää yksin.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ihmekös syntyvyys on tippunut kun nuoriso ei enää juo ja löydä kumppania.
Vain viinaa juomalla voi tavata naisia yökerhossa. Naiset eivät halua selvinpäin tutustua miehiin, mutta kun lähdetään yökerhoon juomaan ollaan avoimia tutustumaan miehiin. Viinamies tapaa naisia, raitis mies jää yksin.
t. viinamiesEipä kukaan toivo mitään alkoholistivanhempiakaan itselleen, niin paljon on myös semmoista lohduttomuutta tässä elämässä, missä lapset kärsii vanhempiensa juomisesta tai sen tuottamista sairauksista, kun lapsen äiti on juopotellut raskausaikana.
Mikset lähe kunnon fiiliksellä: https://www.youtube.com/watch?v=1R--5tJnvwM
Mitä siinä menetät, muutaku vähän fyrkkaa?- Anonyymi
Ehkä palsta on muuttunut paremmaksikin syystä, koska ehkä tytötkin alkavat vähän huolestumaan pojistakin, kun pojat haluaisivat tyttökavereita ihan vain kavereiksikin.
- Anonyymi
No joo kyl sitä ennen sai naisia kun oli laihemmas kunnos. Ja myöa baaristaki sai ennen. Nyt jotenki naisia saa mitenkään . Saa jatkuvasti olla yksin.
- Anonyymi
Muuten kyl menee ihan hyvin. Ite asun hienos asunnos, ei rästejä. Luottotiedot kunnos. Kohtuudella juhlin. En polta. Kuntoilen. Mut ei oo oikee elämää, kavereita ja töitä ja naista.
- Anonyymi
Vloput tuntuu tosi raskailta kun on ihan yksin.
- Anonyymi
Elämästä tullu tosi tylsää, ei oo töitäkään ja just ketää kaveria, ei saa naista. Päivä vituttaa ja masentaa ja on tylsiä. Se on vaa oltava ei auta.
- Anonyymi
Katso joku elokuva vaikka, voisin suosittaa erilaisia, mutta tämä on aika hyvä tämä vanha: The Mechanic, Charles Bronson, tehokkaita palkkamurhia ja sitten oppipoikakin vaaleahapsi kuolee kun aliarvioi todellisen palkkatappajan.
Joitain erikoisempiakin juttuja kuten The Satanist, mustavalkoinen, tai joku Caligula :D
Elokuvista saa viihdettä kun keskittyy katsomaan sitten. - Anonyymi
Juu meinaan kattoakki illalla.
- Anonyymi
Kauniita naisia oli keskusta täynnä ja sai vain ihailla niitä, ja alko vituttamaan kun tietää ettei sellasta saa.
- Anonyymi
Vaikka nyt juuri ei tapahtuisikaan mitään niin joskus on tapahtunut ja siitä voi yksinäinen mies lueskella ja ottaa samalla vaikka viinaryyppyjä ja olutta päälle. On ollut vallankumouksia, on ollut sisällissotaa, taisteluja naapurivaltiota vastaan...kaikesta tästä on kirjoitettu hienoja kirjoja joiden pariin voi uppoutua. Turhaa ja toivotonta se tietysti on mutta melko mukavaa kuitenkin. Ei pidä lähteä siihen leikkiin mukaan että elämä olisi jossain tuolla todellisessa elämässä ystävien seurassa iloiten, ihan yhtä hyvin se voi olla nojatuolissa sikarien ja juomien äärellä.
- Anonyymi
Tässä pitää olla yksin kun naista ei saa. Minua kiinnostaisi moni, mutta naisia ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun543942KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912320Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261521- 281516
- 151172
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032