Kasvaako etuhiukset nopeammin kuin takana ja sivuilla olevat, kun edestä ja sivulta minun juurikasvu on selvästi pidempi kuin edestä?
Kasvaako etuhiukset nopeammin?
8
1187
Vastaukset
- Riia
Siis kasvaako takanta ja sivuilta hiukset nopeammin kuin edestä?
- Riia
Siis kasvaako etuhiukset HITAAMMIN.
- Sanna
Riia kirjoitti:
Siis kasvaako etuhiukset HITAAMMIN.
Mulla on taas 8 vuoden tauon jälkeen otsatukka, ja ihan oikein muistin: tämä kasvaa paljon nopeammin kuin takatukka. Tai siltä ainakin tuntuu ;) Tosin melko nopeasti tuntuvat kaikki hiukset kasvavan tällä hetkellä, mutta kaikesta nopeiten kasvaa otsatukka, jota saa olla jatkuvasti siistimässä ja lyhentämässä.
Toki takatukkakin kasvaa samaa vauhtia, mutta siitä ei huomaa kun se ei tuu silmiin :) - lissu
Sanna kirjoitti:
Mulla on taas 8 vuoden tauon jälkeen otsatukka, ja ihan oikein muistin: tämä kasvaa paljon nopeammin kuin takatukka. Tai siltä ainakin tuntuu ;) Tosin melko nopeasti tuntuvat kaikki hiukset kasvavan tällä hetkellä, mutta kaikesta nopeiten kasvaa otsatukka, jota saa olla jatkuvasti siistimässä ja lyhentämässä.
Toki takatukkakin kasvaa samaa vauhtia, mutta siitä ei huomaa kun se ei tuu silmiin :)musta ainakin tuntuu että ne kasvavat nopeammin!(:
- ladylike
No onhan se periaatteessa mahdollista että jostain kohtaa päätä kasvaa hiukset nopeammin. (kun jos katsoo esim. tyvikasvua jos on värjätyt hiukset niin eihän sekään aina ole kuin viivoittimella vedetty..)Eli lyhyesti: jokainen hius kasvaa eri vauhtia, on siis mahdollista että sinulla sivu-ja takahiukset kasvaisivat nopeammin. :)) Toivottavasti selvitti.
- Riia
Joo, kyllä näin vähän ajattelinkin :)
- etari
Riia kirjoitti:
Joo, kyllä näin vähän ajattelinkin :)
Musta taas tuntuu et etuhiukset kasvaa paljon nopeemmin,kokoajan saa olla leikkelemäs et näkee eteensä,muut hiukset tunnu kasvavan sitten millään...
- Anonyymi
Etuhiukset kasvaa minulla ainakin selvästi nopeammin kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718