Nyt on kiirus, eikä kerkiä juuri miettimään. Kävin intin sodessa, mutta siitä on kymmeniä vuosia. Varuskunta alueella näkyisi olevan vapaita asuntoja. Kertokaa rehellisesti, onko ne aivan homeessa ja skeidaa? Muistelisin niiden olleen aivan kammottavia betonilaatikoita??
Jäkärinkankaan asunnot?
Anonyymi
8
252
Vastaukset
- Anonyymi
Jokunen vuosi sitte ainakin osa niistä rivitaloista rempattu, voi olla homepommeja silti. Mutta kyllä minäki pakon edessä muuttaisin niihin, samalla etsien parempaa...
- Anonyymi
Rempattu on suurin osa. Alueella uuttaki rivitaloa. Joten sen puoleen pitäs olla kunnollisia
- Anonyymi
Älä tule riipiin ainakaan riippitissi.
Täällä sinulla pyyhitään.
- Anonyymi
Kaivostyöläiset ovat kyllä sitä alinta pohojasakkaa.
Eivät kelepaa muualle.
Terveys menee tosi huonolla palkalla pölyä hengittäen.
Tyhmiäkin ovat. No sehän on selvä.
Ei niihin hommiin järkeviä tarvita. - Anonyymi00011
Onko ne hyviä asuntoja?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21796- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32613
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50561Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet123540