Vaaleat miehet

Anonyymi

Ihannemies on pitkä, hoikka ja vaalea. Näin juuri äsken yhden sellaisen kun kävin kaupassa. Vaaleat hiukset miehellä ovat aivan mahtavat, jos mies kokonaisuutena muutenkin miellyttää! Alkoi lähes pyörryttää kun näin tuon miehen. Huomaan sen toistuvasti että juuri tuollaisten pitkien ja vaaleiden kanssa minulla on todella voimakas kemia pääsääntöisesti. Itse olen pieni ja mustahiuksinen, ulkomaalaisen näköinen, täysin vastakohta siis.

6

345

1Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä vaaleassa siis viehättää? Eteerinen herkkyys, valoisuus, joissakin miehissä jopa enkelimäinen hohto. Monet vaaleat ovat koko olemukseltaan viileitä ja rauhallisia, ja heissä on jonkinlaista herkkyyttä. Tummakin mies voi olla viehättävä totta kai, mutta yleensä silloin hänessä on muut asiat mitkä ovat synnyttäneet kiinnostuksen. Jos nyt puhutaan pelkistä väreistä eikä ihmisestä kokonaisuutena, niin tumma tuntuu monesti liian voimakkaalta ja kovalta silmääni, ehkä jopa synkältä. Mutta sitten on olemassa kuitenkin aivan mahtavia tummiakin miehiä, joissa kaikki muu on kohdillaan, kasvot, vartalo ja kokonaisuus, silloin ei hiusten värillä ole niinkään väliä. Ja tietenkin eri ihmisille myös sopii eri hiustenvärit, myönnettäköön että joillekin miehille sopii tumma paremmin ja ovat komeampia sellaisina. Mutta pääsääntöisesti vaaleus on se mikä saa aikaan pyörrytyksen tunteen ja sen että sydän jättää lyönnin väliin.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.
      Ihannemies kaikille on - kuten jo Sörsselssön, Uuno Turhapuro elokuvassa mainitsi; Keskimittainen ja sopusuhtainen..

• Anonyymi

Sinun ihannemiehesi, tuskin koko maailman. Vai oletko koko maailma? Ehkä olet.

• Anonyymi

Vaaleat poikamaisesti pörröiset hiukset, hoikka vartalo ja pitkä, hieman käyrä penis! <3

• Anonyymi

Kerrassaan komeita vaaleat, hoikat, n.50v. miehet, joilla vähän pitkät hiukset, vaikka ponnarilla ja blondit viikset, ai kun nami sellainen 180-190cm, eikä mikään tatuoitu pullistelija. Olen heikkona vanhempiin blondimiehiin. 30-40v miehet ei muuta tee, kuin syövät hampurilaista, kaljaa ja auto on tärkeä ja bilettäminen. 50v ja ylöspäin oleva jo viihtyy kotona ja ei aina haise oluelle, vaan istuu ruokapöydässä ja syö kunnon ruokaa, lähtee naisensa kanssa kävelylle, lenkille ja rakastelee kunnolla, eikä ole mikään minuutin panija. Kyllä on ihana nauttia parikin tuntia ja tulla useampi kerta ja ihanan raukea olo, mitä nyt vähän paikat hellinä aamulla. Milla-33v

• Anonyymi

Niin on ihania nuo n.50v vaaleat, hoikahkot miehet, yksi komea viiksekäs ilman partaa on jo pidempään ollut mielessä ja kutsun joku päivä kahville, jos ei heti kieltäydy? Olen vain noin 10 vuotta nuorempi ja 157cm, mutta toivoa voi olla iltaseuraksi joku ilta tästä miehestä, voi kun on nami. Anne-39

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      823
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      43
      794
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      758
    4. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    5. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      743
    6. 51
      647
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      597
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      587
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      508
    11. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      103
      500
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    13. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      475
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      32
      469
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      421
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17