Hohde-ihonhoito

Anonyymi

Oletteko kokeilleet Hohde-nimisiä ihonhoitotuotteita? Puhelinmyynnin kautta tilasin seerumin ja kosteusvoiteen. Ihan hyviltä ne tuntuvat, mutta hinta on aika kova, 26,80€/kappale tilaajalle. Muuten hinta melkeinpuolet kalliinpi!
Tuotetta valmistaa Suomen Terveysravinto oy. Tietoa tuotteista saa osoitteesta hohdekosmetiikka.fi/tuotevalikoima

140

45404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hohteella toimisto Sastamalassa, tuotteet kuulemma tehdään Suomessa, mutta kilpailuteknisistä syistä ei kerrota että missä. Mielestäni outoa, ei kovin läpinäkyvää eikä luotettavaa. Yritys ratsastaa suomalaista- muotoilua merkillä. Tämän merkin saaneet firmat voivat tehdä tuotteensa Suomessa tai sitten missä vaan.

      • Anonyymi

        On Avainlippu Hohde sarjalla eli kyllä Suomessa valmistetaan ja Helsingissä.


      • Anonyymi

        Voisiko olla, että kyseessä on joku tuote uudelleen brändättynä?


      • Anonyymi

        Kosmetiikka alan tuntemus vaikuttaa puuttelliselta.


      • Anonyymi

        Mä itse oon käyttäny jo 6kk näitä tuotteita ja itte pidän paljon käytän juuri sitä teho voidetta sekä seerumia ja on auttanut ihoni vointia paljon ku atoopikko olen mutta tietysti kaikille ei tuotteet sovi mutta itse voin suositella ja omalla kohdalla on kyllä aina ollut mukavia asiakaspalvelioita :))


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa ja poistaa pitäisi koko julkaisu.


      • Anonyymi

        Miksi kukaan fima kertoisi missä tuote valmistetaan :'DDD


      • Anonyymi

        Itse mietein että jos valmistetaan Helsingissä niin miksi tuotteet tulee Ahvenanmaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse mietein että jos valmistetaan Helsingissä niin miksi tuotteet tulee Ahvenanmaalta.

        Heinäkuun alusta hintaa nostaa tullimaksu Ahvenanmalta. Eikö voisi vaihtaa postittajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heinäkuun alusta hintaa nostaa tullimaksu Ahvenanmalta. Eikö voisi vaihtaa postittajaa.

        Älyttömän kallista seerumi ja voide siihen päälle ei,minun kuivalle iholle käy seerumi vaan vaahtosi iholla.KALLISTA silmänympärysvoide 15ml.maksoi 32.90 jolla on varaa nakata rahaa tuuleen niin ei kun ostamaan .minä en saanu noista mitään irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyttömän kallista seerumi ja voide siihen päälle ei,minun kuivalle iholle käy seerumi vaan vaahtosi iholla.KALLISTA silmänympärysvoide 15ml.maksoi 32.90 jolla on varaa nakata rahaa tuuleen niin ei kun ostamaan .minä en saanu noista mitään irti.

        Seerumi taputellaan puhtaalle iholle. Silloin ei ns. Vaahto efektiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyttömän kallista seerumi ja voide siihen päälle ei,minun kuivalle iholle käy seerumi vaan vaahtosi iholla.KALLISTA silmänympärysvoide 15ml.maksoi 32.90 jolla on varaa nakata rahaa tuuleen niin ei kun ostamaan .minä en saanu noista mitään irti.

        Nämä on kalliita, täysin samaa mieltä. Tilasin näitä pitkään, mutta on alkanut mietityttämään, kun apteekista esimerkiksi saa Vichyn hyvää seerumia paljon isomman pullon paljon pienempään hintaan. Se että on avainlipputuote ei mielestäni selitä hintoja. Näitä sitten tipahtelee postilaatikosta kestotilauksena ja en tykkää siitäkään. Tämän lisäksi puhelinmyynnistä saat sitten soittoa ja kun kaupitellaan yrityksen muita tuotteita. On muuten samaa lafkaa Probambu-tuotteiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse mietein että jos valmistetaan Helsingissä niin miksi tuotteet tulee Ahvenanmaalta.

        Koska firma kiertää verot sillä tyylillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on kalliita, täysin samaa mieltä. Tilasin näitä pitkään, mutta on alkanut mietityttämään, kun apteekista esimerkiksi saa Vichyn hyvää seerumia paljon isomman pullon paljon pienempään hintaan. Se että on avainlipputuote ei mielestäni selitä hintoja. Näitä sitten tipahtelee postilaatikosta kestotilauksena ja en tykkää siitäkään. Tämän lisäksi puhelinmyynnistä saat sitten soittoa ja kun kaupitellaan yrityksen muita tuotteita. On muuten samaa lafkaa Probambu-tuotteiden kanssa.

        Avainlipputuote tarkoittaa ainoastaan, että yli puolet tuotteen myyntihinnasta jää Suomeen .

        Esim: jollain muovikuoria kännyköihin myyvällä nettifirmalla oli niissä tuo avainlippu ja 100% varmasti tuote on samaa Kiinapskaa kuin kaikilla muillakin, mutta kate on kunnossa (no miksei olisi, maksavat sille kiinalaiselle tehtaalle varmaan 50snt ja rahtaavat tänne myytäväksi hintaan 20€.....onhan siinä riittävästi lisäarvoa tullut tuotteelle täällä heidän varastossa).
        Avainlippu EI IKINÄ ole todiste siitä, että tuote on tehty Suomessa.

        Kuten ei 'Kotimaista' brandikään välttämättä ole suomalaista tuotetta ja tuotantoa (koska 'tilanne voi vaihdella saatavuuden ja hintojen mukaan' kertoi jossain haastattelussa S-ketjun vastaava.

        Näin meitä kusetetaan.


    • Anonyymi

      Erikoista että tuotteet on ollu markkinoilla jo jonkin aikaa, mutta minkäänlaista keskustelua ei tuotteista löydy, eikä firmassa työskentelystä. Eli siis puhelinmyyntiä näemmä, ja rekryt pyörii koko ajan.

      • Anonyymi

        Niin muistakaa, että tuosta on vastuussa puhelinmyyntifirma, ei itse yritys joka valmistaa tuotteet. Asiakaspalaute sinne tälläisestä!


      • Anonyymi

        Oh. Tää on kyllä hirveetä lukee aina kaikesta puhelinmyynnistä paskaa.. En tiiä mistä se juontuu.. Oisko se sitten siitä ettei oo pärjännyt niin se harmittaa ja tullaan sit palstoille trollaamaan.

        Ihan varmasti hyviä tuotteita kuitenkin on. Mieluusti ostan sen tuotteen suomalaiselta työntekijältä suoraan joka maksaa veroja Suomeen kuin monen mutkan kautta jonkun ison brändin tuotteen. Olkoonkin yhtä hyviä sitten..

        Puhelinmyynnissä pärjää harva. Siksi siellä rekrytointi aina rullaa.


      • Anonyymi

        Kuulostaa kyllä siltä että se on sen puhelinmyyntifirman vika. Aika moni eri firma myy näitä samoja tuotteita. Itse tuotteessa tuskin se vika on. Ehkä etänä kotoa voi olla kivempi tehdä tai mukavammalta toimistolta. Harmi että sinulla oli noin huono kokemus 😔

        Valitus firmasta!! Kuulostaa kauhealta. Myynti on tosi raskasta työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä siltä että se on sen puhelinmyyntifirman vika. Aika moni eri firma myy näitä samoja tuotteita. Itse tuotteessa tuskin se vika on. Ehkä etänä kotoa voi olla kivempi tehdä tai mukavammalta toimistolta. Harmi että sinulla oli noin huono kokemus 😔

        Valitus firmasta!! Kuulostaa kauhealta. Myynti on tosi raskasta työtä.

        olen itse hohteella töissä ja rakastan mun duunii iha tosi kivat duunikaverit hyvä palkka ja taukoja saa pitää ku itse haluaa. Meiltä ei oo pakko ottaa sitä jatkuvaa tilausta vaan kertatilauksell ki iha voi ostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen itse hohteella töissä ja rakastan mun duunii iha tosi kivat duunikaverit hyvä palkka ja taukoja saa pitää ku itse haluaa. Meiltä ei oo pakko ottaa sitä jatkuvaa tilausta vaan kertatilauksell ki iha voi ostaa

        Tilasin puhelinmyyjältä kasvovoiteen. Oletin että koskee kertatilausta. Saadessani laskun huomasin että onkin jatkuva tilaus. Myyjä ei kertonut tästä mitään. Tuli pettynyt olo. Toivottavasti saan tilauksen peruttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oh. Tää on kyllä hirveetä lukee aina kaikesta puhelinmyynnistä paskaa.. En tiiä mistä se juontuu.. Oisko se sitten siitä ettei oo pärjännyt niin se harmittaa ja tullaan sit palstoille trollaamaan.

        Ihan varmasti hyviä tuotteita kuitenkin on. Mieluusti ostan sen tuotteen suomalaiselta työntekijältä suoraan joka maksaa veroja Suomeen kuin monen mutkan kautta jonkun ison brändin tuotteen. Olkoonkin yhtä hyviä sitten..

        Puhelinmyynnissä pärjää harva. Siksi siellä rekrytointi aina rullaa.

        Kyllä minäkin pärjään hyvin puhelinmyyjänä. Mutta kyllähän työ on aivan käsittämätöntä papukaijailua..... Itse teen työtä asikaslähtöisesti kunnioittaen asiakasta. Ja saan asiakkailta todella hyvää palautetta työstäni joka päivä. Mutta alalla on paljon kaikenlaista hiitäjää monet painostaa ja lähes pakottaa asiakkaan ottamaan tuotteen. tämän takia ala on ampunut itseään jalkaan ikävä kyllä. Ja mitä palkaan tulee niin surkea, sen takia rekryt pyörii kokoajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen itse hohteella töissä ja rakastan mun duunii iha tosi kivat duunikaverit hyvä palkka ja taukoja saa pitää ku itse haluaa. Meiltä ei oo pakko ottaa sitä jatkuvaa tilausta vaan kertatilauksell ki iha voi ostaa

        Käytin HOHDE tuotetta 2 kertaa, sillä seurauksella ,että olin lääkärin vastaan otolla , kasvot turposivat,silmät umpeutui,melkein kiinni,iho oli aivan tulipunainen,ihoa kiristi ,älkää ihmiset uskoko kaikkea mitä teille syötetään. Peruin tilauksen heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin puhelinmyyjältä kasvovoiteen. Oletin että koskee kertatilausta. Saadessani laskun huomasin että onkin jatkuva tilaus. Myyjä ei kertonut tästä mitään. Tuli pettynyt olo. Toivottavasti saan tilauksen peruttua.

        Minulla sama juttu. En mielestäni tilannut jatkuvaa vaan kertatilauksena. Heti tuli petetty olo😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin HOHDE tuotetta 2 kertaa, sillä seurauksella ,että olin lääkärin vastaan otolla , kasvot turposivat,silmät umpeutui,melkein kiinni,iho oli aivan tulipunainen,ihoa kiristi ,älkää ihmiset uskoko kaikkea mitä teille syötetään. Peruin tilauksen heti.

        Olen käyttänyt hohdetta jo useammankin kerran...nyt on tullut allerginen iho reaktio jo 4 kertaa ...olen huomannut että silmänympärysvoide sen minulle aiheuttaa ( en muissa tuotteissa, ainakaan vielä) oliko sinulla silmänympärysvoide käytössä? Kun vertaillen tuoteselosteita, niin käyttömässäni tuotteissa ainoastaan silmänympärysvoiteessa on mäkikuismaa, voisikohan se olla reaktion syy.... No joka tapauksessa reaktiot olleet niin kovia, että en taida enää uskaltaa käyttää muitakaan tuotteita ...olisi hyvä kuulla onko muilla samankaltaisia oireita . .... Jos esim. Mäkikuisma osaisi varoa sitä muussakin tuotteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin pärjään hyvin puhelinmyyjänä. Mutta kyllähän työ on aivan käsittämätöntä papukaijailua..... Itse teen työtä asikaslähtöisesti kunnioittaen asiakasta. Ja saan asiakkailta todella hyvää palautetta työstäni joka päivä. Mutta alalla on paljon kaikenlaista hiitäjää monet painostaa ja lähes pakottaa asiakkaan ottamaan tuotteen. tämän takia ala on ampunut itseään jalkaan ikävä kyllä. Ja mitä palkaan tulee niin surkea, sen takia rekryt pyörii kokoajan

        Raskasta hommaa teillä henkisesti,KIITOS kun jaksatte,palvelussa ei vikaa ja nyt kokeilen tuotteita,hyvälle tuntuu kiitos täältä Ristiinasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt hohdetta jo useammankin kerran...nyt on tullut allerginen iho reaktio jo 4 kertaa ...olen huomannut että silmänympärysvoide sen minulle aiheuttaa ( en muissa tuotteissa, ainakaan vielä) oliko sinulla silmänympärysvoide käytössä? Kun vertaillen tuoteselosteita, niin käyttömässäni tuotteissa ainoastaan silmänympärysvoiteessa on mäkikuismaa, voisikohan se olla reaktion syy.... No joka tapauksessa reaktiot olleet niin kovia, että en taida enää uskaltaa käyttää muitakaan tuotteita ...olisi hyvä kuulla onko muilla samankaltaisia oireita . .... Jos esim. Mäkikuisma osaisi varoa sitä muussakin tuotteissa

        Sama täällä. Käytin tuotteita lähes vuoden. Aluksi olin tyytyväinen. Nyt silmänympärysvoiteesta paha reaktio. Silmät turposivat, luomen iho halkeili. Kivulias kokemus. Piti vielä kerran varmistaa ja syy löytyi Hohde silmänympärysvoiteesta. Soitin asiasta , mutta sain vain suosituksen tilata toista tuotetta, joka on herkälle iholle tarkoitettu. Tilaus loppui heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin puhelinmyyjältä kasvovoiteen. Oletin että koskee kertatilausta. Saadessani laskun huomasin että onkin jatkuva tilaus. Myyjä ei kertonut tästä mitään. Tuli pettynyt olo. Toivottavasti saan tilauksen peruttua.

        Sama juttu vähän kuin pakkomyyntiä ,moniko kehtaa ruveta palauttelemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin HOHDE tuotetta 2 kertaa, sillä seurauksella ,että olin lääkärin vastaan otolla , kasvot turposivat,silmät umpeutui,melkein kiinni,iho oli aivan tulipunainen,ihoa kiristi ,älkää ihmiset uskoko kaikkea mitä teille syötetään. Peruin tilauksen heti.

        Minulla myös kaksi kertaa silmäluomet turvonneet rajusti.Olen alkanut epäilemään hohde kasvoöljyä että aiheuttaa tuon reaktion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt hohdetta jo useammankin kerran...nyt on tullut allerginen iho reaktio jo 4 kertaa ...olen huomannut että silmänympärysvoide sen minulle aiheuttaa ( en muissa tuotteissa, ainakaan vielä) oliko sinulla silmänympärysvoide käytössä? Kun vertaillen tuoteselosteita, niin käyttömässäni tuotteissa ainoastaan silmänympärysvoiteessa on mäkikuismaa, voisikohan se olla reaktion syy.... No joka tapauksessa reaktiot olleet niin kovia, että en taida enää uskaltaa käyttää muitakaan tuotteita ...olisi hyvä kuulla onko muilla samankaltaisia oireita . .... Jos esim. Mäkikuisma osaisi varoa sitä muussakin tuotteissa

        Minulla myös ollut samanlainen reakrio silmissä.Olen käyttänyt silmänympärysvoidetta sekä kasvoöljyä just silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin puhelinmyyjältä kasvovoiteen. Oletin että koskee kertatilausta. Saadessani laskun huomasin että onkin jatkuva tilaus. Myyjä ei kertonut tästä mitään. Tuli pettynyt olo. Toivottavasti saan tilauksen peruttua.

        Tässä se juju onkin ja ekan tarjouksen jälkeen maksat tuotteista nornihinnan, mikä ei ole mikään halpa. Sitten saat lisää puheluja, kun ne myy sulle valikoiman muita tuotteita. Kokemusta on ja nyt harkinnut lopettaa tuotteiden tilaamisen kokonaan. Isoin ongelma juurikin tämä postimyynti ja se että tuotteet saa kestotilauksena. Yksi hyaloronihapposeerumi on kallis, suomalaisia muitakin merkkejä löytyy, jos haluaa tukea suomalaista firmaa. Tuotteet ihan jees mutta on myös parempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu vähän kuin pakkomyyntiä ,moniko kehtaa ruveta palauttelemaan .

        Minä palautin postin kautta, kun tuli muuta rahanmenoa, soitin siitä vielä aspalveluun ja asia ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raskasta hommaa teillä henkisesti,KIITOS kun jaksatte,palvelussa ei vikaa ja nyt kokeilen tuotteita,hyvälle tuntuu kiitos täältä Ristiinasta

        Mitä ihmettä siinä kiittelet???

        Vähintään puolet suomalaisista (ja luontokin siinä sivussa) kiittäisi ja kumartaisi kauniisti, jos vain puhelinmyynti saataisiin KOKONAAN KIELLETTYÄ!!

        Sehän perustuu täysin siihen, että onnistutaan soittamaan yksinäisille/hölmöille/seniileille/vähän vajaille/liian kilteille jotka eivät ymmärrä mihin sitoutuvat ja ostelevat "koska oli niin mukava myyjä", "en minä kehdannut olla ostamatta", "myyjä kertoi, että tarvitsen tätä" jne.

        Itselläni on Robinson -puhelinmarkkinointikielto, nyt sain sen myös onneksi äidilleni (kyllästyin täysin palauttamaan tuotteita ja riitelemään hänen puolestaan) . Puhelinmarkkinointi pitäisi olla sallittua vain ja ainoastaan, jos olet erikseen antanut siihen luvan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin HOHDE tuotetta 2 kertaa, sillä seurauksella ,että olin lääkärin vastaan otolla , kasvot turposivat,silmät umpeutui,melkein kiinni,iho oli aivan tulipunainen,ihoa kiristi ,älkää ihmiset uskoko kaikkea mitä teille syötetään. Peruin tilauksen heti.

        Koskaan mikään tuote ei ole ihoani aiemmin ärsyttänyt. Hohde on nyt kuitenkin tehnyt ihooni kutiavan ihottuman, iho hilseilee ja punoittaa. Nenän pielet punoittaa, kuorii ja kutiaa. Aloitin tänään kortisooni hoidon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin HOHDE tuotetta 2 kertaa, sillä seurauksella ,että olin lääkärin vastaan otolla , kasvot turposivat,silmät umpeutui,melkein kiinni,iho oli aivan tulipunainen,ihoa kiristi ,älkää ihmiset uskoko kaikkea mitä teille syötetään. Peruin tilauksen heti.

        Aivan sama allegia kokemus minulla myös!! Lääkäri määräsi viikon kortisonikuurin ja sekään ei tunnu auttavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt hohdetta jo useammankin kerran...nyt on tullut allerginen iho reaktio jo 4 kertaa ...olen huomannut että silmänympärysvoide sen minulle aiheuttaa ( en muissa tuotteissa, ainakaan vielä) oliko sinulla silmänympärysvoide käytössä? Kun vertaillen tuoteselosteita, niin käyttömässäni tuotteissa ainoastaan silmänympärysvoiteessa on mäkikuismaa, voisikohan se olla reaktion syy.... No joka tapauksessa reaktiot olleet niin kovia, että en taida enää uskaltaa käyttää muitakaan tuotteita ...olisi hyvä kuulla onko muilla samankaltaisia oireita . .... Jos esim. Mäkikuisma osaisi varoa sitä muussakin tuotteissa

        Tehovoiteesta tuli paha allerginen reaktio. Kasvot tosi turvonneet ja silmäluomet vesikelloilla. Menen lääkärille näyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin HOHDE tuotetta 2 kertaa, sillä seurauksella ,että olin lääkärin vastaan otolla , kasvot turposivat,silmät umpeutui,melkein kiinni,iho oli aivan tulipunainen,ihoa kiristi ,älkää ihmiset uskoko kaikkea mitä teille syötetään. Peruin tilauksen heti.

        Sama minulla, peilistä tuijottaa nyt hirviö, roskiin lähti🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä siinä kiittelet???

        Vähintään puolet suomalaisista (ja luontokin siinä sivussa) kiittäisi ja kumartaisi kauniisti, jos vain puhelinmyynti saataisiin KOKONAAN KIELLETTYÄ!!

        Sehän perustuu täysin siihen, että onnistutaan soittamaan yksinäisille/hölmöille/seniileille/vähän vajaille/liian kilteille jotka eivät ymmärrä mihin sitoutuvat ja ostelevat "koska oli niin mukava myyjä", "en minä kehdannut olla ostamatta", "myyjä kertoi, että tarvitsen tätä" jne.

        Itselläni on Robinson -puhelinmarkkinointikielto, nyt sain sen myös onneksi äidilleni (kyllästyin täysin palauttamaan tuotteita ja riitelemään hänen puolestaan) . Puhelinmarkkinointi pitäisi olla sallittua vain ja ainoastaan, jos olet erikseen antanut siihen luvan!

        Mikä vajakki itse olet, että muita haukut täällä. Jokainen saa tilata mitä haluaa ääliö.


    • Anonyymi

      Jalkavoidetta kokeilin tutulta, ihan hyvän tuntusta. Mutta hinta hirveä , ja se että tulee säännöllisesti kun kerran tilaa - jos et muista peruuttaa. En ihan kyllä purematta niele!

      • Anonyymi

        Noi kk tilaukset SAA purettua, kolmen kk n välein tulisivat. Jalkavoide, ykkonen koko valikoimasta minunkin mielipide ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi kk tilaukset SAA purettua, kolmen kk n välein tulisivat. Jalkavoide, ykkonen koko valikoimasta minunkin mielipide ❤️

        Mä tykkään seerumista. Aika kallis, mutta maksan mielelläni. ❤️ Voi sen kuitenkin peruuttaa. 🤔


      • Anonyymi

        Kun löysin tän keskustelun, itse kyllä mielestäni painokkaasti sanoin ettei mulle enää näitä tuotteita.. Siis irtisanoin tilauksen, ni mitä v**** aina vain tulee! Joka kerta oon joutunu kaks kertaa perumaan tilaukset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun löysin tän keskustelun, itse kyllä mielestäni painokkaasti sanoin ettei mulle enää näitä tuotteita.. Siis irtisanoin tilauksen, ni mitä v**** aina vain tulee! Joka kerta oon joutunu kaks kertaa perumaan tilaukset!

        Jep, samat kokemukset. Tuotetta pukkaa väkisin postiluukusta, vaikka miten olet peruuttanut mielestäsi tilauksen/tilaukset sovitusti. Kaiken huippu, että palautin yhden tehovoiteen täysin ko yrityksen ohjeiden mukaisesti avaamattomana, niin viitsivät sitten laittaa vielä maksumuistutuksen 5 euron muistutusmaksulla. Varovaisuuttaa tämän firman tilausten kanssa. Pakkomyyntiä sanon minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, samat kokemukset. Tuotetta pukkaa väkisin postiluukusta, vaikka miten olet peruuttanut mielestäsi tilauksen/tilaukset sovitusti. Kaiken huippu, että palautin yhden tehovoiteen täysin ko yrityksen ohjeiden mukaisesti avaamattomana, niin viitsivät sitten laittaa vielä maksumuistutuksen 5 euron muistutusmaksulla. Varovaisuuttaa tämän firman tilausten kanssa. Pakkomyyntiä sanon minä.

        Minulla peruuttamiset onnistuneet hyvin.


    • Anonyymi

      Olen kokeillut, anti ane tavoitetta, hyaluronihappo ja silmänympärysvoidetta. Alkuun kaula alkoi kutiseen. Ajattelin sen olevan "jotain muuta" puhdistin vain entistä huolellisemmin. Se meni ohi. Nyt pidempään käytettynä, kasvot hohkaa = kuumottaa, pieniä näppyjä =karheutta kasvoilla. Silmät turvoksissa. Oletin että johtuu tuotteisiin käytetystä öljystä ( öljypohjaiset ei sovi mulle) mutta voiteet on kuulemma vesipohjaisia. Nyt luin mitä tuotteet sisältää. No ne on tietty kasvipohjaisia ja osa niistä on allergisoivia. Ainakin mulle Ratamo ja Kehäkukka. Varmaan muitakin mutta jo noiden löytyminen selittää miksi tuote ei sovi mulle, atooppiselle, hyvin monelle kasville allergiselle. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ei oo vuosiin ollut mitään iho oireita niin en tullut ajatelleeksi. Enkä mistään ihonhoitosarjasta mitään näppyjä tai ihoreaktioita saanut joten nyt ketuttaa. Menee aikaa saada iho kuntoon. Ja nuo 3 tuotetta jää käyttämättä. Ellen sitten uskalla kokeilla koipiini 🤣

      • Anonyymi

        Ymmärrän, osa ainesosasta ei edes kasva Suomessa ja silti myydään kotimaisena tuotteena, oikeasti kaukana vegssni/luomu ja terveystuotteita!!! Uskoisin että Mira Saari vastaa yhtenä Hohdemyyjänä kysymyksiin tuolla Salon toimistossa jonka joku mainitsi. Alaiset kuulema vaiennetaan olemaan hiljaa mutta esimies varmaan saisi vastata.??


      • Anonyymi

        Karenssin aikana saa tt tukea.


      • Anonyymi

        Riippuu firmasta missä olet töissä joten varovaisuutta puheisiin. Ei jokainen myyjä ole vielä kokenut ja ehtinyt perehtyä hyvin tuotteeseen. Antakaa armoa. Osaatte lukea kyllä tuoteselosteet niin jos kerran on herkkä iho niin miks ei lue ennen ku tunkee ihoonsa. Pöllöt.
        Taas menee surkeesti yleistämiseksi.

        Moni firma myy samoja tuotteita ja se kokemus joka on paska johtuu siitä myyvästä firmasta, ei myyjästä. Uskokaa nyt jo.


      • Anonyymi

        Hei olisin sinuna varovainen tälleen sivusta neuvoen. Jos se "Mira" sinut tunnistaa täällä palstalla hän voi nostaa syytteen kun puhut hänestä ja yksityisasioista sekä asioista mitä töissä on tapahtunut. Vaitiolovelvollisuus pätee edelleen työsuhteen jälkeen myös.
        Sinut voi tunnistaa. Ole varovainen. Pliis ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, osa ainesosasta ei edes kasva Suomessa ja silti myydään kotimaisena tuotteena, oikeasti kaukana vegssni/luomu ja terveystuotteita!!! Uskoisin että Mira Saari vastaa yhtenä Hohdemyyjänä kysymyksiin tuolla Salon toimistossa jonka joku mainitsi. Alaiset kuulema vaiennetaan olemaan hiljaa mutta esimies varmaan saisi vastata.??

        tuote on kotimainen (kotimainen tarkottaa siis sitä et ne on tehty suomessa ja niiden tuottamiseen tarvitaan suomalaista työvoimaa) hohteen tuotteissa on esim avokadoöljyä ja oliiviöljyä jotka obviously eivät kasva suomessa🤦


      • Anonyymi

        Sama kokemus mulla! Seerumista siis.


    • Anonyymi

      Vika on varmaankin minussa mutta olen nyt kahteen kertaan saanut todella voimakkaan allergisen reaktion HOHDE tehovoiteesta. Ensimmäisellä kerralla en ollut varma oliko kyseessä jokin muu aiheuttaja mutta peruin tilaukseni varulta. Nyt kokeilin uudelleen samasta tuubista ja naamani on kuin tulessa. Aivan punainen, turvonnut silmiä myöten. Kortisonivoide ei tunnu edes auttavan. Kylmä auttaa hetkellisesti poltteeseen. Viime kerralla iho ikäänkuin paloi ja seuraavana päivänä kuoriutui osin pois, nyt odottelen, että saan poltteen loppumaan. Syynä tällä kertaa varmuudella kyseinen voide. Ilmeisesti hurja sekoitus yrttejä ja kasveja on sellainen sotku, että siitä ei voi edes selvittää mikä niistä aiheuttaa reaktion. Tai pitääkö sisällysluettelo edes kutinsa. Jos raskisin, veisin voiteen tutkittavaksi jonnekin ettei siinä ole mitään sisällysluettelon ulkopuolista ainetta....

      • Anonyymi

        Onneksi tulin lukemaan tänne käyttökokemuksia sarjan tuotteista ennen tilaamista. Huh, en todellakaan osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tulin lukemaan tänne käyttökokemuksia sarjan tuotteista ennen tilaamista. Huh, en todellakaan osta.

        Samoin... onneksi luin täältä tuotteiden kokemuksista. yms. En tilaakkaan!!!


      • Anonyymi

        Sanoisin, että oli mikä tahansa itselle uusi ihonhoitotuote, kannattaisi aina ensin kokeilla johonkin käden sisäpintaan ja odottaa miten käy, ennenkuin laittaa naamaan. Vaikka kyseessä olisikin testattu ja tutkittu tuote, pitää olla varovainen sopiiko tuote juuri omalle ihotyypille.
        Sain oman painajaiseni apteekin tuotteen kanssa. Kaikki muut Ducrayn merkin tuotteet toimi hyvin akneihoon, mutta Kerancyl PP voiteen kanssa sain juuri saman kuvailemasi allergisen reaktion. Kolmannella kerralla oli pakko uskoa, ettei sopinut omalle iholle. Tiedän tuskan, aikaahan se vie ennenkuin kirvely ja turvotus tasoittuu.
        Voit kuitenkin reklamoida tuotteen ja palauttaa takaisin, niin tietävät ongelmastasi ja voivat tutkia asian. Itse haluaisin kokeilla Hohde-tuotteita. Olisi mukava löytää toimiva suomalainen tuotesarja ja vain kokeilemallahan se selviää.


      • Anonyymi

        Olet allerginen joillekin luonnon"antimille"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tulin lukemaan tänne käyttökokemuksia sarjan tuotteista ennen tilaamista. Huh, en todellakaan osta.

        Palstahan se todellisuuden kertoo 🤦 Tänne tulee katkerat epäonnistuneet työntekijät haukkumaan vaan tuotteita vaikka olivat ihan huonossa firmassa myymässä sitä. Ei pitäisi koko tuotetta haukkua maanrakoon siinä kohtaa jos myyjiä koulutetaan huonosti tms. Ei kaikille kaikki sovi.

        Kilpailijat myös helposti palstoilla haukkuu kaikkea 🙄 Trolleja täynnä koko Suomi24 ja vauva.fi

        En oo kokeillut tätä tuotetta itse mutta on se nyt jumalauta kumma. Tulin tänne ihan vaan puhelinmyynti juttuja lueskellakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin, että oli mikä tahansa itselle uusi ihonhoitotuote, kannattaisi aina ensin kokeilla johonkin käden sisäpintaan ja odottaa miten käy, ennenkuin laittaa naamaan. Vaikka kyseessä olisikin testattu ja tutkittu tuote, pitää olla varovainen sopiiko tuote juuri omalle ihotyypille.
        Sain oman painajaiseni apteekin tuotteen kanssa. Kaikki muut Ducrayn merkin tuotteet toimi hyvin akneihoon, mutta Kerancyl PP voiteen kanssa sain juuri saman kuvailemasi allergisen reaktion. Kolmannella kerralla oli pakko uskoa, ettei sopinut omalle iholle. Tiedän tuskan, aikaahan se vie ennenkuin kirvely ja turvotus tasoittuu.
        Voit kuitenkin reklamoida tuotteen ja palauttaa takaisin, niin tietävät ongelmastasi ja voivat tutkia asian. Itse haluaisin kokeilla Hohde-tuotteita. Olisi mukava löytää toimiva suomalainen tuotesarja ja vain kokeilemallahan se selviää.

        Näinhän se on ☝🏼


      • Anonyymi

        okei totaaniin en tiiä oikein mitäs ihmiset luulee et tuotteisin saa laittaa lmao mut siis suomessa ei lain mukaan saa myyä mitää eu:ssa laitonta ainetta ja incin ulkopuolisii aineita ei tuotteessa saa olla. ainesosa joka ylimpänä lukee nii sitä tuite sisältää eniten ja sitä alemmaks ku menee ni sitä vähemmän tuoteessa ainesosaa on (kattokaa faktat ja lait ennen ku tuutte omia päihinpistoksia selittelemää)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tulin lukemaan tänne käyttökokemuksia sarjan tuotteista ennen tilaamista. Huh, en todellakaan osta.

        Kuin myös.


    • Anonyymi

      Olen tilannut ja on kyllä yllättävän hyvät ainakin seerumi ja anti-age päivävoide, iho parantunut ja kirkastunut selvästi. Asiakaspalvelu on ulkoistettu varmaan ajanpuutteen vuoksi, itseä häiritsi myös että suoraa yhteystietoa ei firmaan löydy. Laadukkailta vaikuttavat ensikokemukselta, hinta (tutustumis) mielestäni huokea. Kyllä voin suositella. Näissä on sellainen systeemi että lähettävät 3 kk välein uuden putelin. Aikaväliä voi muuttaa helposti tai tilauksen perua kokonaan, ei siis sido mihinkään. Kannattaa kokeilla, supporttia suomalaiselle merkille :)!

      • Anonyymi

        Hahhah taidat olla töissä siellä😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah taidat olla töissä siellä😂

        Ja sinä taisit epäonnistua töissäsi.


      • Anonyymi

        Yhteystiedot
        HOHDE Finland

        Sarkiantie 409, 38200 Sastamala
        Y-tunnus: 2342164-1
        Maksuton asiakaspalvelunumero

        0800-304030
        palvelemme Sinua ma–pe 9–17
        Sähköposti

        [email protected]


    • Anonyymi

      Tämän yrityksen toiminta on todella törkeää. Asiakkaalle soitellaan pilapuheluita, eli soitetaan ja kun vastataan niin lyödään luuri kiinni. Tämä on jatkuvaa kiusaa. Soitin yrityksen (suomen terveysravinto oy) toimitusjohtajallekin ja hän ei edes pahoitellut tälläistä asiaa.. todella kummallista touhua heillä. Eikä nämä puhelut edes loppuneet! Ikinä en tilaa heiltä enää yhtään mitään! Kaduttaa että ikinä tilasin sen hyaluronihapposeerumin.. joka oli muuten ihan surkeeta.

      • Anonyymi

        Minäkin tilasin hyaluronihapposeerumin ja sehän on ihan kuraa. Omituisen tahmeaa ja sama tahmea tunne tulee kasvoihin ja koko naama tuntuu koppuralta vaikka kosteuttaa pitäisi! Pullon pumppusysteemi tuntuu myös aika halpisversiolta, välillä on jäykän oloinen eikä meinaa tulla mitään ja sitten tulee tyrskähtämällä. Ei jatkoon minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin tilasin hyaluronihapposeerumin ja sehän on ihan kuraa. Omituisen tahmeaa ja sama tahmea tunne tulee kasvoihin ja koko naama tuntuu koppuralta vaikka kosteuttaa pitäisi! Pullon pumppusysteemi tuntuu myös aika halpisversiolta, välillä on jäykän oloinen eikä meinaa tulla mitään ja sitten tulee tyrskähtämällä. Ei jatkoon minulla.

        Joo se pumppusysteemi tuntuu jotenkin oudolta, ensin ei tuu ja sit ruikkasee mihin sattuu! Koostumus on myös outoa, vaahtoaa kummallisesti kasvoilla ja tekee ihon nimenomaan kuivan tuntuiseksi. Haisee myös erittäin pahalta. Täyttä kuraa siis!


      • Anonyymi

        Ehkä ollu joku linjassa vikana tms tai jos se oli sulle tuttu myyjä ja tulit aina vaan vastaan listalla niin halusi välttää kiusallisen tilanteen. Joku vanha kauna ja vanha tuttu tai tuoreempi. Pahimmassa tapauksessa eksäs nyksä 😄
        Myyjänä sanon sen että koskaan en tahalleen tee. Ne saattaa katketa ne puhelut kyllä itsestäänkin.


      • Anonyymi

        Puhelinmyynti toimii siten, että kone soittaa useisiin numeroihin samaan aikaan, ja jos kaksi ihmistä vastaa melkein samaan aikaan, niin myyjä puhuu sen ensimmäisen kanssa. Sen toisen kanssa ei voi tietenkään puhua samaan aikaan. Näin on varmaan käynyt sinulle, ei ole kyse pilapuheluista, vaikka se tuntuukin ikävältä. En ole puhelinmyyjä enkä edusta mitään yritystä.


      • Anonyymi

        Ai Suomen terveysravinto Oy, no se selittää KAIKEN.
        Melkein erehdyin äsken tilaamaan tuota kun oli joku kampanja, mutta ONNEKSI googlasin kokemuksia.

        Itse tilasin Suomen terveysravinto Oy:ltä jossain mielenhäiriössä vitamiineja ja sen jälkeen alkoi pommitus joka suunnasta, kukaan puhelinmyyjistä ei kunnioittanut lausetta "olen juuri töissä enkä ehdi.." vaan he alkoivat paapattaa myyntipuhettaan tai sitä "lyhyttä kyselyä". Oli vakuutusta, vitamiineja, voiteita, lehtiä, laidasta laitaan tavaraa ja kun kyllästyin tuohon aloin udella mistä soittavat tarkalleen ja mistä saivat numeroni ja jokainen oli lähtöisin tuosta TERVEYSRAVINTO OY:stä. Nykyään sanon jo pahasti jos soittavat, olen nyt useasti sanonut sekä myyjille suoraan, että laittanut sähköpostia että poistakaa tietoni välittömästi. Ovat "poistaneet" mutta aina välillä joku uskaltautuu kokeilemaan. Utelen joka myyjältä mistä soittaa, pitäähän minun saada tietää. En kuitenkaan aio mitään ostaa, mutta suutun jos tuolta soittavat.


      • Anonyymi

        Mitä soimaat kun ei pidä paikkaansa. Voi voi on näitä marisijoita pilvinpimein. Olen tyytyväinen tuotteisiin.


      • Anonyymi

        Mä kans tilasin ja muutaman purkin jälkeen peruin kun ei toiminut mun mielestä. NIIN NYT SIELTÄ SOITETAAN MELKEIN JOKA PÄIVÄ VAIKKA OLEN SANONUT ETTÄ EI KIINNOSTA. MENEE NIIN HERMOT!!! En enään ikinä osta sieltä mitään ja jos olisin tiennyt että noin paljon häiriköivät olisin jättänyt alunperinkin tilaamatta.


      • Anonyymi

        Siis asiakkaalle soitetaan pilapuheluja onko totta?siis nytpä on tosi outoa ,mikähän tämä firma sitten oikeasti onkaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se pumppusysteemi tuntuu jotenkin oudolta, ensin ei tuu ja sit ruikkasee mihin sattuu! Koostumus on myös outoa, vaahtoaa kummallisesti kasvoilla ja tekee ihon nimenomaan kuivan tuntuiseksi. Haisee myös erittäin pahalta. Täyttä kuraa siis!

        Hohde seerumi Tehovoide kuivattaa kasvojen ihoa tosi tehokkaasti.
        En halua käyttää niitä ollenkaan.


    • Anonyymi

      Tämän yrityksen puhelinmyyjät todella töykeitä, mulle soitettu eilen ja tänään, kummallekin sanoin että ei kiitos kiinnosta, niin ensimmäinen vielä jatkoi "kuuntelisitko ensin asiani?", silloin sanoin heippa! Tänään soitettiin myös ja kun sanoin taas suoraan että ei kiitos kiinnosta, niin tää vielä siihen "niin mikä ei kiinnosta?". Sanoin sitten että mikään koko teidän yrityksen toiminta ja löin luurin kiinni. Niin missä on asiakkaan kunnioitus, eikö ymmärretä kun asiakas sanoo Ei kiitos ja näkemiin? Järkyttävää häiriköintiä harrastavat.

      • Anonyymi

        Epäempatia paistaa läpi. Kannattaa hankkia markkinointikielto, jos osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäempatia paistaa läpi. Kannattaa hankkia markkinointikielto, jos osaat.

        missä on työyekijöiden kunnioitus ymmärtäähän se tyhmäki et ne tyrkyttää koska muuten eivät saa palkkaa ja ihmisiähän ne puhelinmyyjätki on ja useimmiten alle 20 tai jopa alaikäsiä jotka opiskelun ohella sitä työkseen tekee. on kyllä outoo puuhaa ku ventovieraille työtään tekeville aletaan huutaa et sää varma akaupan kassalla niille työntekijöille huua


      • Anonyymi

        Tää puhelinmyynti on tosi hankalaa hommaa. Me myyjätkin ollaan ihmisiä ja tuntuu pahalta kun asiakkaat sanoo suoraan ei kiinnosta ja huutaa korvaan. Mekin tehään vaan työtä. Meille on annettu tehtäväks myydä tuotteita ja yritetään saada sanottua ees asiasta asiakkaalle jotta asiakas tietäisi mistä puhutaan. Usein myyjänä on myös alaikäinen ja kesätöissä oleva joka yrittää parhaansa pärjätä työssään jolloin olisi varaa toteuttaa tulevaisuuden unelmia. On tosi ikävää jos myyjä on ilkeä, mutta usein se saattaa olla asiakkaan asenteestakin kiinni. Jos asiakas on ystävällinen myyjälle niin tuskin myyjä tiuskii. Ystävälliset asiakkaat on päivän pelastus ja saa aina hymyn huulille ja heidän kanssa on ihana jutella ja toivottaa lopuksi hyvää päivänjatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää puhelinmyynti on tosi hankalaa hommaa. Me myyjätkin ollaan ihmisiä ja tuntuu pahalta kun asiakkaat sanoo suoraan ei kiinnosta ja huutaa korvaan. Mekin tehään vaan työtä. Meille on annettu tehtäväks myydä tuotteita ja yritetään saada sanottua ees asiasta asiakkaalle jotta asiakas tietäisi mistä puhutaan. Usein myyjänä on myös alaikäinen ja kesätöissä oleva joka yrittää parhaansa pärjätä työssään jolloin olisi varaa toteuttaa tulevaisuuden unelmia. On tosi ikävää jos myyjä on ilkeä, mutta usein se saattaa olla asiakkaan asenteestakin kiinni. Jos asiakas on ystävällinen myyjälle niin tuskin myyjä tiuskii. Ystävälliset asiakkaat on päivän pelastus ja saa aina hymyn huulille ja heidän kanssa on ihana jutella ja toivottaa lopuksi hyvää päivänjatkoa.

        Puhelun kohteesta taas tuntuu pahalta kun puhelinmyyjä ei suostu uskomaan, ettei kiinnosta. Siksi puhelu kannattaa katkaista mahdollisimman nopeasti. Pelkkää ajanhukkaa molempien kannalta. En osta puhelinmyyjiltä mitään ja samaa linjaa suosittelen muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelun kohteesta taas tuntuu pahalta kun puhelinmyyjä ei suostu uskomaan, ettei kiinnosta. Siksi puhelu kannattaa katkaista mahdollisimman nopeasti. Pelkkää ajanhukkaa molempien kannalta. En osta puhelinmyyjiltä mitään ja samaa linjaa suosittelen muillekin.

        Juu kyllä puhelinmyyjä ymmärtää, Heidät vaan ohjeistettan puhumaan niin kaun kun luuri tulee korvaa itse ei saa kaikaista missään nimessä puhelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäempatia paistaa läpi. Kannattaa hankkia markkinointikielto, jos osaat.

        Suosittelen myös tuota markkinointikieltoa ROBINSON (kannattaa googlata, helppo homma, onnistui jopa äidilleni 80v)

        Mutta epäempatia on kyllä sillä myyjällä joka ei kunnioita 'olen töissä, nyt en ehdi puhua', eikä asiakkaalla, jolle soitetaan milloin sattuu, kysymättä sopiiko. (Vaikka ymmärrän, että työtään hän vain tekee).

        Puhelu loppuu muuten yleensä myös hyvin lyhyeen, jos sanoo 'Oj förlåt jag förstår inte, kan du prata svenska' ;)


    • Anonyymi

      Itse haksahdin face mainosten myötä kokeilemaan pintakuivaan ihooni ko.tuotteita. ihan paska laatua ovat. Kasvot oli tuotteiden käytön jälkeen niin kuivat, ettei tahtonut suuta saada auki. Yritin kommentoida faceenkin kokemuksistani, mutta siellä julkaistaan ainoastaan positiiviset kokemukset....

      • Anonyymi

        hahaaa, no yllätys että vain kehut julkaistaan :D Huhhuh mikä yritys..


      • Anonyymi

        Joo sama kokemus taitaa olla. Kommentoinut pari kertaa fb-postauksiin eikä niihin sitten koskaan vastata :) js postaukset hävinnyt ties minne.
        iho on niin kuiva että kasvohoidossakin herätti ihmetystä.


    • Anonyymi

      Hei, Luin aloituksen alta kaikki kommentoinnit ja alko tuntumaan siltä että pitäisi kirjoittaa myös jotakin, elikkä olen itse ollut vuoden verran myymässä Hohdetta, hyvässä myyntifirmassa jossa sai tukea ja apua kun sitä tarvitsin. Myyntitoimistoja on suomessa monia joista moni myy myös hohdetta, ja ikävä kyllä osassa valehdellaan asiakkaalle niikun tuola aikaisemminkin sanottiin jo, meidän toimistossa kerrottiin totuus ja joo se oli ikävää kun välillä joutui sitten asiakkaan kanssa selvittelemään asioita mitä hänelle oli aikasemmin valehdeltu ja pahoitella, itteä ärsytti tämä ihan suunnattomasti kun asiakkaalle oltiin valehdeltu. Itse tuotteista sen verran niin kun moni sanoikin että kilpailuteknisitä syistä ei kerrota missä valmistetaan, tämä lause oli itse hohteen toiveesta meille kerrottu mutta myöhemmin saatiin sitte kyllä mainita että Helsingissä valmistetaan tuotteet. Ja ymmärrän kyllä että jos on herkkä iho niin ei halua kokeilla tuotetta tai jos on vastaavasta tuotesarjasta tullut iho reaktioita, mutta tuote tosiaan on luonnon mukainen ja myyjältä kyllä saa ainesosa luettelo tiedot kun niitä kysyy, itse ainaki aina kerroin. Asiakaspalveluun tosiaan kannattaa olla yhteydessä asioista ihan senkin takia että he tietävät ja voivat laittaa viestiä eteenpäin ja sarjaa pystytään siten parantamaan vikojen mukaan. Ymmärrän myös sen kun tilaus on jatkuva että moni ei tykkää mutta sitä toimitusväliäkin tosin pystyy muuttamaan juuri niin paljon kun itselle sopii ja asiakastapalvelustahan vastataan nopeasti ja se on ilmainen numero jonne itsekkin soitellu useamman kerran, toimitusväliä voi muutella vaikka 4kk välein tai 6 kk välein tai vaikka vuoden välein tulevaksi, itselle juuri sopivaksi jos on vaikka muitakin tuotteita mitä haluaa myös käytellä hohde tuotteiden lisäksi. Kuulin paljon negatiivista työurani aikana tuotteista mutta myös tosi paljon positiivista, iho on kaikilla erillainen joten tietenkään ei voi taata että kaikille sopii ja kokeilemalla se selviää ja vähän tutkimmalla ainesosa luetteloja jotka esim löytyy netistä. Hohde tuotteita myin kunnialla ja hyvällä mielellä ja pyrin aina vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin oikein ja keksiä vaihtoehtoja jotta molemmat olisivan tyytyväisiä, lopetin työt muiden asioitten takia, muuten edelleen myisin hohdetta koska mielestäni se on hyvä sarja, mutta niinkun sanoinki moni toimisto ei hoida hommaansa kunnolla ja se on tosi ikävää ja muut myyjät sitten kärsivät tästä, mutta aina kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun jotta homma toimisi Ja huonolle asiakaspalvelijalle saataisiin viesti perille ja tuotteita parannettua toiveiden mukaan.

      • Anonyymi

        En todellakaan lue enempää, kun huomasin yhdyssanavirheet ja muutenkin kelvottoman tekstin. Sopii kuvaan, että tuontasoisia ihmisiä myymässä surkeaa tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan lue enempää, kun huomasin yhdyssanavirheet ja muutenkin kelvottoman tekstin. Sopii kuvaan, että tuontasoisia ihmisiä myymässä surkeaa tuotetta.

        Jepniin, tottakai myyjät (myös entiset) itse kehuu tuotetta ja yritystä. Haiskahtaa.


      • Anonyymi

        Ilman palautetta on vaikea parantaa tuotetta. Asiallinen teksti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan lue enempää, kun huomasin yhdyssanavirheet ja muutenkin kelvottoman tekstin. Sopii kuvaan, että tuontasoisia ihmisiä myymässä surkeaa tuotetta.

        Olit itsekin mutta olit paska myyjä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jepniin, tottakai myyjät (myös entiset) itse kehuu tuotetta ja yritystä. Haiskahtaa.

        Öö no tota jos vaikka ihmiset tekee työtänsä ja maksaa veroja siitä. Mikä siinä niin vituttaa? Ootko ite työtön?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan lue enempää, kun huomasin yhdyssanavirheet ja muutenkin kelvottoman tekstin. Sopii kuvaan, että tuontasoisia ihmisiä myymässä surkeaa tuotetta.

        Voi hyvät ihmiset. Tiukkapipoiset. Lopettekaa solvaaminen. Onko itsellänne elämä ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvät ihmiset. Tiukkapipoiset. Lopettekaa solvaaminen. Onko itsellänne elämä ok.

        Just,noin jkävää jhmiset on uskomattomia,ei ihme jos sotia tulee.


    • Anonyymi

      Kallista huijausta.

    • Anonyymi

      Itse tilasin eilen Hohteesta valkosavinaamion ja sen Hento-seerumin. Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan minkälaisia tuotteita ovat. Arvosteluista huolimatta. Tarkoituksena olis vaihtaa nimenomaan suomalaiseen tuotteeseen, tarkoittakoon se sitten Suomessa valmistettua vain.
      Aikaisemmin on ollut Lorealin Pure Clay naamiot käytössä ja ne olivat hyviä. Nyt ostin tarjouksesta(3€) niinikään Lorealin Smooth Sugarin Sugar Scrubin ja se on niinkun voikreemiä levittäis naamaan, ei toimi minulle.
      Samoten nuo Ordinaryn seerumit(hyaluron, caffein ja salisylic) tukkii huokoset, mutta niitä voi käyttää ikäänkuin naamiona saunan jälkeen ja pyyhkiä kasvovedellä pois, kun iho on viilentyny. Katsotaan 2vkon kuluttua mikä on testitulos, tulen sitten kertomaan mielipiteen 🙂

      • Anonyymi

        Nonni, ensimmäinen paketti saapui ja kokeiltu. Ainakin seerumi on aivan mahtava tuote.

        Joo-o, hintaa on pienellä tuubilla sen 26€, mutta kolme tippaa riitti hyvin kasvoille..minulla oli vieläpä hyvin kuivat kasvot, kun olin päivän pölyisissä(kuiva multa ja hiekka pöllynnyt)pihatöissä. Normaalisti varmasti se kaksi tippaa piisaa.
        Iho tuntuu yhtä pehmeältä, kun vauvan iho kylvyn jälkeen. Ei mitään pistelyä, kirvelyä, punoitusta tai muutakaan outoa tuntemusta ole ilmennyt tähän mennessä ja laitosta on jo useampi tunti.


    • Anonyymi

      Hohteella tosiaan valehdellaan myyntipuheessa. Kerätty 'tutkimyskysely' ei lähde minnekkään ja sitä on jo vuosia varmaan tehty... Kertovat että toimittavat tuotteita kokeiluun, mutta lopuksi kertovatkin hinnan jonka 'etuoikeutettuna saat'
      Hinta on aika hurjan suolainen pienistä 20-40ml tuotteista 26,80€. En voisi ikinä luottaa yritykseen, jonka markkinointi kanava on puhelinmyynti tuputtaminen. Hirvittää etenkin se, että vaikka myyjälle sanoo numeron olevan markkinointikiellossa, he vain soittelevat myöhemmin uudestaan.

      • Anonyymi

        Hmmm yksi ainoa oikea markkinointikielto on vaan olemassa. Sulla on se väärä. Itse selvitin entiseltä työnantajalta sen mikä se oikeesti toimii. Sua on kyllä huijattu tai et oo uusinut sitä.
        Te höppänät myös unohdatte kun täytätte kyselyjä netissä ja jätätte numeron ja sähköpostin siihen niin se on sama kun annat numerosi myyntifirmalle. Kannattasko olla vähän tarkempi. Mieti kun jätät yhteystiedot johonkin. Et ehkä nyt muista. Turha myyjille on olla koppava ja ylimielinen. Se myyjä tekee työtään mihin hänet on koulutettu. Valittakaa siihen firmaan missä se on töissä. Kysy vaikka siltä myyjältä missä firmassa se on niin voit kaivaa numeron ja tehdä sen valituksen sinne. Voi olla että tulee nolo olo. Kokeile.


      • Anonyymi

        siis mikä tässä oli muka valehtelua ne kysymkset tulee omaa taötee nii et myöhemmin keskustelussa voi sitä oikeaa tuottetta suositella ja kyllähän ne tuotteet sit kokeiluun toimitetaan ei siinä koskaan sanottu et se ilmasta on xdd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis mikä tässä oli muka valehtelua ne kysymkset tulee omaa taötee nii et myöhemmin keskustelussa voi sitä oikeaa tuottetta suositella ja kyllähän ne tuotteet sit kokeiluun toimitetaan ei siinä koskaan sanottu et se ilmasta on xdd

        Tilasin seerumin , joka on tuubi vaikka kuvin mainostetaan erinäköistä tuotetta, pumppupulloa. Tuubi tulee kotiin ilman minkäänlaista myyntipakkausta, sisällysluetteloa, saati kunnon käyttöohjetta.
        Itselleni tuli allergisia iho ja silmäoireita ensimmäisen päivän jälkeen, enkä ole tuotetta enää käyttänyt. Oletteko panneet merkille, ettei facen kommenttiosiossa ole ensimmäistäkään kielteistä kommenttia. Ne on varmasti karsittu pois. Humpuukia sanoisin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin seerumin , joka on tuubi vaikka kuvin mainostetaan erinäköistä tuotetta, pumppupulloa. Tuubi tulee kotiin ilman minkäänlaista myyntipakkausta, sisällysluetteloa, saati kunnon käyttöohjetta.
        Itselleni tuli allergisia iho ja silmäoireita ensimmäisen päivän jälkeen, enkä ole tuotetta enää käyttänyt. Oletteko panneet merkille, ettei facen kommenttiosiossa ole ensimmäistäkään kielteistä kommenttia. Ne on varmasti karsittu pois. Humpuukia sanoisin....

        Minkä seerumin tilasit? Pumppupullo on vaihdettu tuubiksi asiakaspalautteen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä seerumin tilasit? Pumppupullo on vaihdettu tuubiksi asiakaspalautteen perusteella.

        Kyseinen seerumi on kuulema vaihdettu käytännön syistä tuubiin, mutta päivittäisivät myös mainoksensa tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen seerumi on kuulema vaihdettu käytännön syistä tuubiin, mutta päivittäisivät myös mainoksensa tähän päivään.

        Minä sain seerumista kuivan kutisevan ihottuman joka vei minut lääkäriin,vein tuubin myös lääkäri katsoi minua ja tuubia ja tuumaas,että ei pidä kaikkea uskoa ja olla valikoivampi mitä naamaansa laittaa.Mulle se ei käyny .


    • Anonyymi

      Otsikko kiinnitti huomioni koska mulle just tänään tuolta kyseisestä firmasta soitettiin.
      Alkuun estelin vähän mutta nainen halusi kertoa tuotteesta niin kuuntelin sujuvasti lähes loppuun.
      Sitten alkoi kertoa että he lähettävät minulle jonkun näytesatsin niin siihen väliin sanoin että en halua mitään.

      Ja on kyllä tosi törkeät hinnat kun hän kertoi alennuksista että eka kerta puoleen hintaan, sitten sanoi että tekee n. 8 euroa per viikko nämä tuotteet.
      Voivoi, muualta saa tarvitsemansa voiteet huokeammalla.

    • Anonyymi

      kyllä ehkä hekutettu liikaa minulle ainakin jätti kasvot tosi tahmeaksi ei jatkoon...

      • Anonyymi

        jep :) samaa mieltä


    • Anonyymi

      Tuotetta (Hohde seerumi) olen kokeillut uteliaisuudesta ja todella ärsyttävän piittaamattoman puhelinmyyjän takia..olin just kotiutunut sairaalasta, kerroin sen hänelle, ei välittänyt vaan jatkoi myyntipuhetta. En jaksanut taistella vastaan joten tilasin tuotteen. Lopputulos on se, että nykyään en vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon.. ;)

    • Anonyymi

      Oii, olen aivan koukussa tähän tuotteeseen!
      En voisi kuvitella hoitavani ihoani ilman HH seerima.

      Olen kokeillut aika monia muita vegaanisia HH seerumia, ja tämä oli ainut joka auttoi iho-ongelmiini.

      Minusta hinta on sen väärti !

    • Anonyymi

      Varoitus puhelinmyynneistä. Suomessa on yrityksiä joiden nimen varjolla on toiminut myös rikollisuus. Puhelinmyynti olisi kiellettävä lailla. Osataan ostaa ilman tuputtamista mitä tarvitaan.

    • Anonyymi

      Tänään tupsahti postilaatikkoon. Aamulla menee kokeiluun. Tällä hetkellä käyttämäni hyoluronihappo maksaa 30ml/ 58e eli hivenen arvokkaampaa, mutta todella laadukasta. Aamulla tosin sekoitan kombon aina retinalista, c-vitamiiniinista ja hyoluronihaposta, joten saattaa olla vähän hankalaa verrata, mutta eiköhän ajan kanssa sitten huomaa :)

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa kokeillut ja paha allerginen reaktio. Silmät turpoaa, kasvot täynnä ryhmää ja kutinaa. Hassua on että kerkesin käyttää pari viikkoa, ja sitten tuli reaktio. Jätin pois, ja pari kk jälkeen kokeilin uudelleen ja reaktio heti.

    • Anonyymi

      Seerumi on ollut käytössä n 3 viikkoa, mutta ei mitää eroa ihan normi Lumenen yövoiteeseen, mutta eipä toisaalta mitään haittaakaan ole ollut. Oli mielenkiintoista havaita, että seerumi lähetettiin Ahvenanmaalta - veroteknisistä syistä? Se mikä tässä harmittaa on valtava puhelinmyyntirymistys Suomen Terveysravinto Oy:n taholta tämän Hohde-tilauksen jälkeen. On ollut bambusukkaa jne. Ainakin 3 kertaa viikossa soitellaan ja sitä mukaa laitan näitä numeroita estolistalle. Jos olisin tiennyt, että numeroni jaetaan useammalle eri Suomen Terveysravinto Oy:n puhelinmyyntilistalle, olisi jäänyt koko tilaus tekemättä.

    • Anonyymi

      Suomen Terveysravinto Oy:n aputoiminimiä:

      Suomen Terveysravinto Oy
      Lähde: YTJ
      Aputoiminimet
      Finlands Hälsokost
      Hohde Finland
      Kahviaitta
      Maijan Kahvipaahtimo
      Nordic HairVita
      Polaris Hälsokost
      ProBambu
      Suomen Pienkahvipaahtimo

      Ja puheluita vaan odottelemaan taas :)

    • Anonyymi

      Kerran tilasin, sen jälkeen olen saanut estellä myyjiä urakalla. Soittavat aina vähän eri numerosta kun olen estänyt edellisen. Varokaa, älkää tilatko mitään, jos ette halua joutua puhelinpommituksen uhriksi!!

    • Anonyymi

      samaa puljua kuin suomen terveysravinto oy en sorru tilaamaan enkä osta laittelevat laskuja perintätoimistoon .

    • Anonyymi

      Ole töissä kyseisessä yrityksessä, ikävä kyllä me soittjat emme voi vaikuttaa kenelle soitamme koska numerot tulee listoista jotka jotkut pomo henkilöt sinne laittaa. Itse tykkään jutella ihmisten kanssa ja myytyäkin saan tuotteita. On ikävää että soitamme samoille ihmisille liian usein pahoittelen sitä aina puhelussa mutta en tosiaan itse päätä kenelle soitan.

    • Anonyymi

      Ostin Hento hohde 24 kasvovoiteen. Kasvot jäivät tahmeiksi. Ymmärsin että olivat hajuttomia. Minä tunsin tunkkaisen hajun voidetta laitaessani. Kallis rasva pitää kuitenkin käyttää, laitan vaikka jalkoihin. En sorru enää tämän firman tuotteisiin

    • Anonyymi

      Laatu ihan ok, ei mitään mullistavaa kuitenkaan, mutta pakkauskoot pienet. Ahneelta vaikuttaa hinta putkiloiden pieneen kokoon nähden, vaikka olisi alennettu hintakin. Seerumi 20 ml ja tehovoide 40 ml, reilusti pienemmät koot kuin esim Lumenella tai monilla muilla valmistajilla. Myynti perustuu jatkuvaan tilaukseen, alennuskin vaikuttaa laskelmoidulta, tuskin kukaan täyttä hintaa maksaa. Peruutin heti jatkuvan tilauksen, kun ostin kokeeksi. Laadun puolesta voisin käyttää, mutta en noiden tavallista pienempien pakkausten vuoksi aio enää tilata.

    • Anonyymi

      Minä lopetin tilauksen koska ei saanut pelkkää yhtä tuotetta jos tilaisi erikseen hinta pomppasi yli 30e ihan epäpätevää asiakaspalvelua ennen oli hyvä mutta nyt saa riittää en luota enään ko firmaan

    • Anonyymi

      Puhelinmyyntiä ehkä jopa ulkomailta käsin ja pimeänä, siis ehkä.

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt pitkään seerumia ja tehovoidetta. Sopivat minulle ja olen ollut tyytyväinen tuotteisiin,

    • Anonyymi

      En ole, enkä kokeile. Mistä lienee saaneet puhelinnumeroni, vaikka on salainen, pommittavat soitolla, vaikka moneen numeroon olen laittanut eston.

    • Anonyymi

      Ostin yhden tuubin ja nyt en kestä odotella että saan seuraavavn vasta kuukauden päästä! Älyttömän halpakin vain 59.90!!

      • Anonyymi

        Pyydä ihmeessä kymmenen tuubia kerralla.


    • Anonyymi

      Onko tuoreempia kokemuksia tästä Hohde kosmetiikasta? Niillähän on nyt Facebook kampanja seerumi ja voide olikos 49,90? Oon nyt tässä kolmatta viikkoa odotellut milloin tilaukseni tulisi, mutta vielä ei näy. Itselläni herkkä , punoittava iho joten haksahdin tähän mainokseen. Tuntuu ettei mitkään voiteet enää auta.

      Odotellaan, kerron omia kokemuksiani kun tuotteet joskus saapuvat. Lupasivat kahdessa viikossa ne toimittaa.

      • Anonyymi

        Paljon on tuotteita kampanjan myötä tilattu, joten voi olla toimitusvaikeuksia. Kannattaa heidän aspaan soittaa ja kysyä että mikä toimituksessa kestää.


    • Anonyymi

      Minä tilasin joskus seerumin ja tehovoiteen, ja yllätyin myös että kyseessä olikin kestotilaus...
      Tästä suivaantuneena peruin tilauksen ja tuotteiden käyttökin jäi yhteen kertaan.
      Nyt löysin pitkän ajan jälkeen tuubit ja ajattelin piruttain ottaa säännölliseen kokeiluun, kun kasvoilla on ikävää näppylää ja punoitusta (couperosa?) mihin mikään ei ole tehonnut...
      Ja ihan aikuisten oikeesti yllätys oli aikamoinen kun huomaan SELVÄN eron kasvoissa nyt parin viikon jälkeen! Näppylät ja punoitus parantuneet huomattavasti.
      Tosin iho ei tunnu kovinkaan "kosteutetulta", mistä syystä käytän näitä tuotteita vaik iltaisin, ja aamuisin lätkäisen naamaan ihan perus Niveaa :)
      Tämä rutiini minulla toimii.

      • Anonyymi

        Vinkki tuohon kosteuden puutteeseen: suihkauta sitä Hohde kasvovettä iholle ennen seerumin laittoa. Saa freesin ja kosteutetun pohjan sille seerumille.


    • Anonyymi

      Olen myynnyt kyseistä tuotetta ja raakaa peliä jos et myy tiettyä määrää tuotetta pisteissä nipistetään..

    • Anonyymi

      Kuka pakkomyy Oulussa Höyhtyä palvelutalossa muistisairairaille dementoituneille vanhuksille suuria määriä ko. tuotteita ja hirmuisella hinnalla? Kävisin palauttamassa tuotteet ja vaatisin rahat takaisin.

    • Anonyymi

      Olen tilannut näitä tuotteita mutta silmän ympärys voide on tuottanut suuren pettymyksen ,vaikka laitan nuppineulan kokoisen tipan niin kuivattaa ihoa ja luomet on karmean näköiset?

    • Anonyymi

      Huijareita, sanon minä. He ovat myyneet tuotteen 84-vuotiaalle äidilleni kertomatta että tilaus on jatkuva. Nyt tulee kallis tuubi postissa säännöllisesti laskun kera. Peruutin tilauksen, ja katsotaan pitääkö lähteä käräjille asti!

    • Anonyymi

      Aina kannattaa selvittää ensin mikä on firmojen tausta..googlettamalla selviää monenlaista yritysten taustoista. Suomen terveysravinnosta jonka aputoiminimi on Hohde löytyy monenlaista tietoa ja myös selitys sille miksi tuotteet tulevat Ahvenanmaalta. Aina jaksan ihmetellä sitä, miten ihmiset yleensä ostavat mitään puhelinmyyjiltä...itse en ostaisi.

    • Anonyymi

      Ei kannata ostaa puhelinmyynnistä mitään, välttyy paljolta harmilta. Netistä on kätevä lukea suositteluita ja arvosteluita ja ostaa tuotteet verkosta tai kaupasta.

    • Anonyymi

      oon käyttänyt ehkä jo viikon sitä hohteen bb voidetta ja se värjäs mun naaman tummemmaksi eikä se lähe pois. mun naama ja kaula on ihan eri väriset

    • Anonyymi

      0lipas tosi pettymys. Voi voi, ölisi pitänyt uskoa ystävättäreni kertomaa. Voiteista.

    • Anonyymi

      Kallista niveaa

    • Anonyymi

      Kalliita.

    • Anonyymi

      Minäkin päätin kokeilla ja aluksi tuntui hyvältä tämä BB voide mutta puoli vuotta kun käytin niin iho alkoi kuivua kovasti ja tuli ihan täplikkääksi.
      nyt siirryin takaisin Lumenen BB voiteeseen ja hyvältä tuntuu ja on ohuempaakin.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Hohteen ripsiseerumia, hyaluronihapposeruumia, tehovoidetta ja kosteusemulsiota kohta vuoden. Olen todennut että couperosaan ja ruusufinniin taipuvaiselle iholleni tuoteet ovat toimineet. Tehovoidetta olen kesällä sekoittanut yhteen kevyemmän voiteen kanssa. Juonteet ihollani ovat vähentyneet huomattavasti. Pintakuiva iho poskipäillä on pehmentynyt, juonteet hävinneet ja lisäksi kipu ihon kiristäessä loppunut. Ripsiseerumi on tuuheuttanut ripsiäni. Silmäni ovat herkät ja en voi käyttää ripsiväriä. Kaikki kutisee. Ripsien pidennykset ei käy. Pituutta ei ole tullut mutta tuuheampiin ripsiinkin olen tyytyväinen. Asiakaspalvelu on ollut hyvä. Olen pidentänyt ripsiseerumin tilaus väliä ja onnistui.

    • Anonyymi

      Hohde seerumia olen käyttänyt ainakin pari- kolme vuotta, erittäin riittoisaa ja miellyttävää. Hinta ei ole mielestäni kallis. Jonkin kerran olen saanut postissa uuden lähetyksen ennen edellisten loppumista, eikä ole ollut mitään ongelmaa pysäyttää seuraavan tuloa. Olen tilannut kerralla 2 tuubia ja antanut usein toisen lahjaksi tyttärilleni. En välttämättä pidä kotimaisuutta ainoana kriteerinä ihonhoito- ja meikkituotteissa, laadukkaimmat ja tunnetuimmat meikkisarjat tulevat kyllä muualta. Hohde on erittäin kilpailukykyinen tuote mielestäni!

    • Anonyymi

      Kerronpa omat kokemukseni:
      Olen vuosia käyttänyt Hohde-tuotteita,silmänympärysvoide aiheutti alkuun ärsytystä ja lopetin sen käytön,muutamia kuukausia myöhemmin aloitin uudestaan (uusi tuubi),eikä mitään ärsytystä sen jälkeen,käytän edelleen.Tehovoide ollut erinomainen samoin kuoriva naamio loistotuote. Jalkavoiteen peruutin,halvempiakin on,peruutukset toimineet hyvin ihan kertaheitolla. Totta,että tuotteet ovat keskivertoa kalliimpia ja purkit kooltaan pienempiä.En toki kaikkia tuotteita ole edes käyttänyt Hohteelta!
      Harmi,että monet niin jyrkkäsanaisesti jopa rumasti arvostelevat tätä kaupankäyntiä,pitäisikö katsoa peiliin. Ei ole pakko tilata.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe