Hohde-ihonhoito

Anonyymi

Oletteko kokeilleet Hohde-nimisiä ihonhoitotuotteita? Puhelinmyynnin kautta tilasin seerumin ja kosteusvoiteen. Ihan hyviltä ne tuntuvat, mutta hinta on aika kova, 26,80€/kappale tilaajalle. Muuten hinta melkeinpuolet kalliinpi!
Tuotetta valmistaa Suomen Terveysravinto oy. Tietoa tuotteista saa osoitteesta hohdekosmetiikka.fi/tuotevalikoima

45

2510

Vastaukset

• Hohteella toimisto Sastamalassa, tuotteet kuulemma tehdään Suomessa, mutta kilpailuteknisistä syistä ei kerrota että missä. Mielestäni outoa, ei kovin läpinäkyvää eikä luotettavaa. Yritys ratsastaa suomalaista- muotoilua merkillä. Tämän merkin saaneet firmat voivat tehdä tuotteensa Suomessa tai sitten missä vaan.

• Kyllä, olet oikeassa että asioissa haiskahtaa moni asia, Mira Saari osaisi ehkä vastata Salon toimistolla(lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy) Salon toimistolla, suosittelen että häneen kannattaa ottaa yhteyttä jos haluaa tietää asioista enemmän sillä hän tietää paljon mutta alaisten täytyy totella häntä ja valehdella sujuvasti.

• Erikoista että tuotteet on ollu markkinoilla jo jonkin aikaa, mutta minkäänlaista keskustelua ei tuotteista löydy, eikä firmassa työskentelystä. Eli siis puhelinmyyntiä näemmä, ja rekryt pyörii koko ajan.

• Hei, olin viime vuoden Hohdemyyjänä Salossa, kyllä itse törmäsin mm facessa Hohteen mainoksiin, teksteihin että videopätkiin.
        Salossa esimiehemme, pomomme suoraan sanottuna patisti muutamissa tilanteissa valehtelemaan, eikä se tuntunut sen jälkeen moraalisesti oikein ja vaikutti työn mielekkyyteen.
        Lisäksi toinen Hohdemyyjänä minun lisäkseni joutui esimiehemme pilkankohteeksi, ei kannustanut meitä työssämme vaan esim antoi miesystävänsä istua sermiemme edessä kahvitiloissa kuuntelemassa ja arvostelemassa myyntipuheitsmme eli spiikkejä, siitä huolimatta että me 2 Hohteen myyjää allekirjoitimme salassaöitosoöimukset työmme sisällöstä ym, ja ase tuntui todella pahalta ja väärältä. Hän kohteli meitä mielivaltaisesti mielialojensa mukaan, suosi milloin ketäkin ja suoraansanottuna sai meitä lopettamaan yksi toisensa jälkeen ivallisen käytöksensä takia. Yritin parhaani mukaan viedä tilanteesta tietoa eteenpäin hänen esimiehelleen, mutta ilmeisesti hän luottaa kyseiseen naiseen eikä juurikaan lotkauttsnut korviaan, silloin jouduin jäämään itse pitkälle sairaslomalle loppuunpalamisen ja masennuksen takia.
        Olisin halunnut jatkaa mutta pelkotilojen vuoksi se jatkuu, sillä pelkään esimiehen tulemista nykyiseen työpisteeseen hetkenä minä hyvänsä ja kostamalla minuun kaiken

Töissä ei saanut puhua koti asioistaan mutta pomomme oli jatkuvasti kovassa"migreenissö"tai viikonlopun alla kertoili viineistään ja ruokailusta joita suunnitteli.. Ja sattui vielä niin, että hänen henkilökohtaisen kotitalonsa rappuköytöviin asennettiin hissit, ja siitä riitti puhetta taukoamatta, sekä hänen mielestään oli ok käyttää omaa työaikaansa mm hissi projekti valituksiin, jatkuviin vslitudsoittoihin ym ym, voi kun hänen esimiehensä olisi ottanut purkauksen asioista asiallisemmin, mutta ei..
        En tekisi Lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy. ssa Salon toimistolla päivääkään töitä, enkä suosittele paikkana kenellekään, Mira Saarella, esimiehellä on pitkä monivuotinen ilkeä maine, moni palaa loppuun ennenkuin edes pääsee alkuun.
        Mira ei näe itsessään vikaa, vaan kokee olevansa oikeutettu puhuttelemaan ja mollaamaan alaisiaan keksimällä sääntöjä, muuntaa niitä mielensä mukaan ja todellakin, suomeksi pakottaa valehtelemaan Hohteessa kysymyksiin, eikä se tuntunut sen jälkeen enään tuotesarja johon olisin uskonut enään itsekään.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, olin viime vuoden Hohdemyyjänä Salossa, kyllä itse törmäsin mm facessa Hohteen mainoksiin, teksteihin että videopätkiin.
        Salossa esimiehemme, pomomme suoraan sanottuna patisti muutamissa tilanteissa valehtelemaan, eikä se tuntunut sen jälkeen moraalisesti oikein ja vaikutti työn mielekkyyteen.
        Lisäksi toinen Hohdemyyjänä minun lisäkseni joutui esimiehemme pilkankohteeksi, ei kannustanut meitä työssämme vaan esim antoi miesystävänsä istua sermiemme edessä kahvitiloissa kuuntelemassa ja arvostelemassa myyntipuheitsmme eli spiikkejä, siitä huolimatta että me 2 Hohteen myyjää allekirjoitimme salassaöitosoöimukset työmme sisällöstä ym, ja ase tuntui todella pahalta ja väärältä. Hän kohteli meitä mielivaltaisesti mielialojensa mukaan, suosi milloin ketäkin ja suoraansanottuna sai meitä lopettamaan yksi toisensa jälkeen ivallisen käytöksensä takia. Yritin parhaani mukaan viedä tilanteesta tietoa eteenpäin hänen esimiehelleen, mutta ilmeisesti hän luottaa kyseiseen naiseen eikä juurikaan lotkauttsnut korviaan, silloin jouduin jäämään itse pitkälle sairaslomalle loppuunpalamisen ja masennuksen takia.
        Olisin halunnut jatkaa mutta pelkotilojen vuoksi se jatkuu, sillä pelkään esimiehen tulemista nykyiseen työpisteeseen hetkenä minä hyvänsä ja kostamalla minuun kaiken

Töissä ei saanut puhua koti asioistaan mutta pomomme oli jatkuvasti kovassa"migreenissö"tai viikonlopun alla kertoili viineistään ja ruokailusta joita suunnitteli.. Ja sattui vielä niin, että hänen henkilökohtaisen kotitalonsa rappuköytöviin asennettiin hissit, ja siitä riitti puhetta taukoamatta, sekä hänen mielestään oli ok käyttää omaa työaikaansa mm hissi projekti valituksiin, jatkuviin vslitudsoittoihin ym ym, voi kun hänen esimiehensä olisi ottanut purkauksen asioista asiallisemmin, mutta ei..
        En tekisi Lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy. ssa Salon toimistolla päivääkään töitä, enkä suosittele paikkana kenellekään, Mira Saarella, esimiehellä on pitkä monivuotinen ilkeä maine, moni palaa loppuun ennenkuin edes pääsee alkuun.
        Mira ei näe itsessään vikaa, vaan kokee olevansa oikeutettu puhuttelemaan ja mollaamaan alaisiaan keksimällä sääntöjä, muuntaa niitä mielensä mukaan ja todellakin, suomeksi pakottaa valehtelemaan Hohteessa kysymyksiin, eikä se tuntunut sen jälkeen enään tuotesarja johon olisin uskonut enään itsekään.

Niin muistakaa, että tuosta on vastuussa puhelinmyyntifirma, ei itse yritys joka valmistaa tuotteet. Asiakaspalaute sinne tälläisestä!

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, olin viime vuoden Hohdemyyjänä Salossa, kyllä itse törmäsin mm facessa Hohteen mainoksiin, teksteihin että videopätkiin.

Oh. Tää on kyllä hirveetä lukee aina kaikesta puhelinmyynnistä paskaa.. En tiiä mistä se juontuu.. Oisko se sitten siitä ettei oo pärjännyt niin se harmittaa ja tullaan sit palstoille trollaamaan.

Ihan varmasti hyviä tuotteita kuitenkin on. Mieluusti ostan sen tuotteen suomalaiselta työntekijältä suoraan joka maksaa veroja Suomeen kuin monen mutkan kautta jonkun ison brändin tuotteen. Olkoonkin yhtä hyviä sitten..

Puhelinmyynnissä pärjää harva. Siksi siellä rekrytointi aina rullaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kyllä siltä että se on sen puhelinmyyntifirman vika. Aika moni eri firma myy näitä samoja tuotteita. Itse tuotteessa tuskin se vika on. Ehkä etänä kotoa voi olla kivempi tehdä tai mukavammalta toimistolta. Harmi että sinulla oli noin huono kokemus 😔

Valitus firmasta!! Kuulostaa kauhealta. Myynti on tosi raskasta työtä.

• Jalkavoidetta kokeilin tutulta, ihan hyvän tuntusta. Mutta hinta hirveä , ja se että tulee säännöllisesti kun kerran tilaa - jos et muista peruuttaa. En ihan kyllä purematta niele!

• Noi kk tilaukset SAA purettua, kolmen kk n välein tulisivat. Jalkavoide, ykkonen koko valikoimasta minunkin mielipide ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Noi kk tilaukset SAA purettua, kolmen kk n välein tulisivat. Jalkavoide, ykkonen koko valikoimasta minunkin mielipide ❤️

Mä tykkään seerumista. Aika kallis, mutta maksan mielelläni. ❤️ Voi sen kuitenkin peruuttaa. 🤔

• Olen kokeillut, anti ane tavoitetta, hyaluronihappo ja silmänympärysvoidetta. Alkuun kaula alkoi kutiseen. Ajattelin sen olevan "jotain muuta" puhdistin vain entistä huolellisemmin. Se meni ohi. Nyt pidempään käytettynä, kasvot hohkaa = kuumottaa, pieniä näppyjä =karheutta kasvoilla. Silmät turvoksissa. Oletin että johtuu tuotteisiin käytetystä öljystä ( öljypohjaiset ei sovi mulle) mutta voiteet on kuulemma vesipohjaisia. Nyt luin mitä tuotteet sisältää. No ne on tietty kasvipohjaisia ja osa niistä on allergisoivia. Ainakin mulle Ratamo ja Kehäkukka. Varmaan muitakin mutta jo noiden löytyminen selittää miksi tuote ei sovi mulle, atooppiselle, hyvin monelle kasville allergiselle. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ei oo vuosiin ollut mitään iho oireita niin en tullut ajatelleeksi. Enkä mistään ihonhoitosarjasta mitään näppyjä tai ihoreaktioita saanut joten nyt ketuttaa. Menee aikaa saada iho kuntoon. Ja nuo 3 tuotetta jää käyttämättä. Ellen sitten uskalla kokeilla koipiini 🤣

• Joo, Hohdetuotteet eivät ole sitä mitä luvataan, ei sinne päinkään. Myyntipuheissa valehdellaan, etenkin jos asiakas osaa kyseenalaistaa tai jopa perustella sen että itse huomasi virheitä Myyntipuheissa. Mira Saari Salossa Lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy. n esimies laittaa alaiset valehtelemaan tai leikkimään tietämätöntä jos asiakas hoksaa totuuden tai vastaavaa, hyvä ei heiluisi jos uskaltaisi sanoa tälle naiselle vastaan!! Mira rakastaa soitella karensseja työkkäriin jos alainen lopettaa hommat firmassa, maine on kamala entisten alaisten keskuudessa, ja hän ei saa pidettyä alkua kauempaa kovinkaan montaa. Yksi eläkeiässä oleva nainen on lojaali, vuosikaudet alaisena ollut, ns oikea käsi tarvittaessa.. Kaikki muut joko lähteneet tai potkittu ulos. Varokaa sitä naista, etenkin nuoret😥

• Ymmärrän, osa ainesosasta ei edes kasva Suomessa ja silti myydään kotimaisena tuotteena, oikeasti kaukana vegssni/luomu ja terveystuotteita!!! Uskoisin että Mira Saari vastaa yhtenä Hohdemyyjänä kysymyksiin tuolla Salon toimistossa jonka joku mainitsi. Alaiset kuulema vaiennetaan olemaan hiljaa mutta esimies varmaan saisi vastata.??

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, Hohdetuotteet eivät ole sitä mitä luvataan, ei sinne päinkään. Myyntipuheissa valehdellaan, etenkin jos asiakas osaa kyseenalaistaa tai jopa perustella sen että itse huomasi virheitä Myyntipuheissa. Mira Saari Salossa Lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy. n esimies laittaa alaiset valehtelemaan tai leikkimään tietämätöntä jos asiakas hoksaa totuuden tai vastaavaa, hyvä ei heiluisi jos uskaltaisi sanoa tälle naiselle vastaan!! Mira rakastaa soitella karensseja työkkäriin jos alainen lopettaa hommat firmassa, maine on kamala entisten alaisten keskuudessa, ja hän ei saa pidettyä alkua kauempaa kovinkaan montaa. Yksi eläkeiässä oleva nainen on lojaali, vuosikaudet alaisena ollut, ns oikea käsi tarvittaessa.. Kaikki muut joko lähteneet tai potkittu ulos. Varokaa sitä naista, etenkin nuoret😥

Karenssin aikana saa tt tukea.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, Hohdetuotteet eivät ole sitä mitä luvataan, ei sinne päinkään. Myyntipuheissa valehdellaan, etenkin jos asiakas osaa kyseenalaistaa tai jopa perustella sen että itse huomasi virheitä Myyntipuheissa. Mira Saari Salossa Lehtipalvelu Pirjo Rantala Oy. n esimies laittaa alaiset valehtelemaan tai leikkimään tietämätöntä jos asiakas hoksaa totuuden tai vastaavaa, hyvä ei heiluisi jos uskaltaisi sanoa tälle naiselle vastaan!! Mira rakastaa soitella karensseja työkkäriin jos alainen lopettaa hommat firmassa, maine on kamala entisten alaisten keskuudessa, ja hän ei saa pidettyä alkua kauempaa kovinkaan montaa. Yksi eläkeiässä oleva nainen on lojaali, vuosikaudet alaisena ollut, ns oikea käsi tarvittaessa.. Kaikki muut joko lähteneet tai potkittu ulos. Varokaa sitä naista, etenkin nuoret😥

Riippuu firmasta missä olet töissä joten varovaisuutta puheisiin. Ei jokainen myyjä ole vielä kokenut ja ehtinyt perehtyä hyvin tuotteeseen. Antakaa armoa. Osaatte lukea kyllä tuoteselosteet niin jos kerran on herkkä iho niin miks ei lue ennen ku tunkee ihoonsa. Pöllöt.
        Taas menee surkeesti yleistämiseksi.

Moni firma myy samoja tuotteita ja se kokemus joka on paska johtuu siitä myyvästä firmasta, ei myyjästä. Uskokaa nyt jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei olisin sinuna varovainen tälleen sivusta neuvoen. Jos se "Mira" sinut tunnistaa täällä palstalla hän voi nostaa syytteen kun puhut hänestä ja yksityisasioista sekä asioista mitä töissä on tapahtunut. Vaitiolovelvollisuus pätee edelleen työsuhteen jälkeen myös.
        Sinut voi tunnistaa. Ole varovainen. Pliis ❤️

• Vika on varmaankin minussa mutta olen nyt kahteen kertaan saanut todella voimakkaan allergisen reaktion HOHDE tehovoiteesta. Ensimmäisellä kerralla en ollut varma oliko kyseessä jokin muu aiheuttaja mutta peruin tilaukseni varulta. Nyt kokeilin uudelleen samasta tuubista ja naamani on kuin tulessa. Aivan punainen, turvonnut silmiä myöten. Kortisonivoide ei tunnu edes auttavan. Kylmä auttaa hetkellisesti poltteeseen. Viime kerralla iho ikäänkuin paloi ja seuraavana päivänä kuoriutui osin pois, nyt odottelen, että saan poltteen loppumaan. Syynä tällä kertaa varmuudella kyseinen voide. Ilmeisesti hurja sekoitus yrttejä ja kasveja on sellainen sotku, että siitä ei voi edes selvittää mikä niistä aiheuttaa reaktion. Tai pitääkö sisällysluettelo edes kutinsa. Jos raskisin, veisin voiteen tutkittavaksi jonnekin ettei siinä ole mitään sisällysluettelon ulkopuolista ainetta....

• Onneksi tulin lukemaan tänne käyttökokemuksia sarjan tuotteista ennen tilaamista. Huh, en todellakaan osta.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi tulin lukemaan tänne käyttökokemuksia sarjan tuotteista ennen tilaamista. Huh, en todellakaan osta.

Samoin... onneksi luin täältä tuotteiden kokemuksista. yms. En tilaakkaan!!!

• Sanoisin, että oli mikä tahansa itselle uusi ihonhoitotuote, kannattaisi aina ensin kokeilla johonkin käden sisäpintaan ja odottaa miten käy, ennenkuin laittaa naamaan. Vaikka kyseessä olisikin testattu ja tutkittu tuote, pitää olla varovainen sopiiko tuote juuri omalle ihotyypille.
        Sain oman painajaiseni apteekin tuotteen kanssa. Kaikki muut Ducrayn merkin tuotteet toimi hyvin akneihoon, mutta Kerancyl PP voiteen kanssa sain juuri saman kuvailemasi allergisen reaktion. Kolmannella kerralla oli pakko uskoa, ettei sopinut omalle iholle. Tiedän tuskan, aikaahan se vie ennenkuin kirvely ja turvotus tasoittuu.
        Voit kuitenkin reklamoida tuotteen ja palauttaa takaisin, niin tietävät ongelmastasi ja voivat tutkia asian. Itse haluaisin kokeilla Hohde-tuotteita. Olisi mukava löytää toimiva suomalainen tuotesarja ja vain kokeilemallahan se selviää.

• Olet allerginen joillekin luonnon"antimille"

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi tulin lukemaan tänne käyttökokemuksia sarjan tuotteista ennen tilaamista. Huh, en todellakaan osta.

Palstahan se todellisuuden kertoo 🤦 Tänne tulee katkerat epäonnistuneet työntekijät haukkumaan vaan tuotteita vaikka olivat ihan huonossa firmassa myymässä sitä. Ei pitäisi koko tuotetta haukkua maanrakoon siinä kohtaa jos myyjiä koulutetaan huonosti tms. Ei kaikille kaikki sovi.

Kilpailijat myös helposti palstoilla haukkuu kaikkea 🙄 Trolleja täynnä koko Suomi24 ja vauva.fi

En oo kokeillut tätä tuotetta itse mutta on se nyt jumalauta kumma. Tulin tänne ihan vaan puhelinmyynti juttuja lueskellakseni.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että oli mikä tahansa itselle uusi ihonhoitotuote, kannattaisi aina ensin kokeilla johonkin käden sisäpintaan ja odottaa miten käy, ennenkuin laittaa naamaan. Vaikka kyseessä olisikin testattu ja tutkittu tuote, pitää olla varovainen sopiiko tuote juuri omalle ihotyypille.
        Sain oman painajaiseni apteekin tuotteen kanssa. Kaikki muut Ducrayn merkin tuotteet toimi hyvin akneihoon, mutta Kerancyl PP voiteen kanssa sain juuri saman kuvailemasi allergisen reaktion. Kolmannella kerralla oli pakko uskoa, ettei sopinut omalle iholle. Tiedän tuskan, aikaahan se vie ennenkuin kirvely ja turvotus tasoittuu.
        Voit kuitenkin reklamoida tuotteen ja palauttaa takaisin, niin tietävät ongelmastasi ja voivat tutkia asian. Itse haluaisin kokeilla Hohde-tuotteita. Olisi mukava löytää toimiva suomalainen tuotesarja ja vain kokeilemallahan se selviää.

Näinhän se on ☝🏼

• Olen tilannut ja on kyllä yllättävän hyvät ainakin seerumi ja anti-age päivävoide, iho parantunut ja kirkastunut selvästi. Asiakaspalvelu on ulkoistettu varmaan ajanpuutteen vuoksi, itseä häiritsi myös että suoraa yhteystietoa ei firmaan löydy. Laadukkailta vaikuttavat ensikokemukselta, hinta (tutustumis) mielestäni huokea. Kyllä voin suositella. Näissä on sellainen systeemi että lähettävät 3 kk välein uuden putelin. Aikaväliä voi muuttaa helposti tai tilauksen perua kokonaan, ei siis sido mihinkään. Kannattaa kokeilla, supporttia suomalaiselle merkille :)!

• Hahhah taidat olla töissä siellä😂

• Anonyymi kirjoitti:

Hahhah taidat olla töissä siellä😂

Ja sinä taisit epäonnistua töissäsi.

• Tämän yrityksen toiminta on todella törkeää. Asiakkaalle soitellaan pilapuheluita, eli soitetaan ja kun vastataan niin lyödään luuri kiinni. Tämä on jatkuvaa kiusaa. Soitin yrityksen (suomen terveysravinto oy) toimitusjohtajallekin ja hän ei edes pahoitellut tälläistä asiaa.. todella kummallista touhua heillä. Eikä nämä puhelut edes loppuneet! Ikinä en tilaa heiltä enää yhtään mitään! Kaduttaa että ikinä tilasin sen hyaluronihapposeerumin.. joka oli muuten ihan surkeeta.

• Minäkin tilasin hyaluronihapposeerumin ja sehän on ihan kuraa. Omituisen tahmeaa ja sama tahmea tunne tulee kasvoihin ja koko naama tuntuu koppuralta vaikka kosteuttaa pitäisi! Pullon pumppusysteemi tuntuu myös aika halpisversiolta, välillä on jäykän oloinen eikä meinaa tulla mitään ja sitten tulee tyrskähtämällä. Ei jatkoon minulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tilasin hyaluronihapposeerumin ja sehän on ihan kuraa. Omituisen tahmeaa ja sama tahmea tunne tulee kasvoihin ja koko naama tuntuu koppuralta vaikka kosteuttaa pitäisi! Pullon pumppusysteemi tuntuu myös aika halpisversiolta, välillä on jäykän oloinen eikä meinaa tulla mitään ja sitten tulee tyrskähtämällä. Ei jatkoon minulla.

Joo se pumppusysteemi tuntuu jotenkin oudolta, ensin ei tuu ja sit ruikkasee mihin sattuu! Koostumus on myös outoa, vaahtoaa kummallisesti kasvoilla ja tekee ihon nimenomaan kuivan tuntuiseksi. Haisee myös erittäin pahalta. Täyttä kuraa siis!

• Ehkä ollu joku linjassa vikana tms tai jos se oli sulle tuttu myyjä ja tulit aina vaan vastaan listalla niin halusi välttää kiusallisen tilanteen. Joku vanha kauna ja vanha tuttu tai tuoreempi. Pahimmassa tapauksessa eksäs nyksä 😄
        Myyjänä sanon sen että koskaan en tahalleen tee. Ne saattaa katketa ne puhelut kyllä itsestäänkin.

• Tämän yrityksen puhelinmyyjät todella töykeitä, mulle soitettu eilen ja tänään, kummallekin sanoin että ei kiitos kiinnosta, niin ensimmäinen vielä jatkoi "kuuntelisitko ensin asiani?", silloin sanoin heippa! Tänään soitettiin myös ja kun sanoin taas suoraan että ei kiitos kiinnosta, niin tää vielä siihen "niin mikä ei kiinnosta?". Sanoin sitten että mikään koko teidän yrityksen toiminta ja löin luurin kiinni. Niin missä on asiakkaan kunnioitus, eikö ymmärretä kun asiakas sanoo Ei kiitos ja näkemiin? Järkyttävää häiriköintiä harrastavat.

• Epäempatia paistaa läpi. Kannattaa hankkia markkinointikielto, jos osaat.

• Itse haksahdin face mainosten myötä kokeilemaan pintakuivaan ihooni ko.tuotteita. ihan paska laatua ovat. Kasvot oli tuotteiden käytön jälkeen niin kuivat, ettei tahtonut suuta saada auki. Yritin kommentoida faceenkin kokemuksistani, mutta siellä julkaistaan ainoastaan positiiviset kokemukset....

• hahaaa, no yllätys että vain kehut julkaistaan :D Huhhuh mikä yritys..

• Hei, Luin aloituksen alta kaikki kommentoinnit ja alko tuntumaan siltä että pitäisi kirjoittaa myös jotakin, elikkä olen itse ollut vuoden verran myymässä Hohdetta, hyvässä myyntifirmassa jossa sai tukea ja apua kun sitä tarvitsin. Myyntitoimistoja on suomessa monia joista moni myy myös hohdetta, ja ikävä kyllä osassa valehdellaan asiakkaalle niikun tuola aikaisemminkin sanottiin jo, meidän toimistossa kerrottiin totuus ja joo se oli ikävää kun välillä joutui sitten asiakkaan kanssa selvittelemään asioita mitä hänelle oli aikasemmin valehdeltu ja pahoitella, itteä ärsytti tämä ihan suunnattomasti kun asiakkaalle oltiin valehdeltu. Itse tuotteista sen verran niin kun moni sanoikin että kilpailuteknisitä syistä ei kerrota missä valmistetaan, tämä lause oli itse hohteen toiveesta meille kerrottu mutta myöhemmin saatiin sitte kyllä mainita että Helsingissä valmistetaan tuotteet. Ja ymmärrän kyllä että jos on herkkä iho niin ei halua kokeilla tuotetta tai jos on vastaavasta tuotesarjasta tullut iho reaktioita, mutta tuote tosiaan on luonnon mukainen ja myyjältä kyllä saa ainesosa luettelo tiedot kun niitä kysyy, itse ainaki aina kerroin. Asiakaspalveluun tosiaan kannattaa olla yhteydessä asioista ihan senkin takia että he tietävät ja voivat laittaa viestiä eteenpäin ja sarjaa pystytään siten parantamaan vikojen mukaan. Ymmärrän myös sen kun tilaus on jatkuva että moni ei tykkää mutta sitä toimitusväliäkin tosin pystyy muuttamaan juuri niin paljon kun itselle sopii ja asiakastapalvelustahan vastataan nopeasti ja se on ilmainen numero jonne itsekkin soitellu useamman kerran, toimitusväliä voi muutella vaikka 4kk välein tai 6 kk välein tai vaikka vuoden välein tulevaksi, itselle juuri sopivaksi jos on vaikka muitakin tuotteita mitä haluaa myös käytellä hohde tuotteiden lisäksi. Kuulin paljon negatiivista työurani aikana tuotteista mutta myös tosi paljon positiivista, iho on kaikilla erillainen joten tietenkään ei voi taata että kaikille sopii ja kokeilemalla se selviää ja vähän tutkimmalla ainesosa luetteloja jotka esim löytyy netistä. Hohde tuotteita myin kunnialla ja hyvällä mielellä ja pyrin aina vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin oikein ja keksiä vaihtoehtoja jotta molemmat olisivan tyytyväisiä, lopetin työt muiden asioitten takia, muuten edelleen myisin hohdetta koska mielestäni se on hyvä sarja, mutta niinkun sanoinki moni toimisto ei hoida hommaansa kunnolla ja se on tosi ikävää ja muut myyjät sitten kärsivät tästä, mutta aina kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun jotta homma toimisi Ja huonolle asiakaspalvelijalle saataisiin viesti perille ja tuotteita parannettua toiveiden mukaan.

• En todellakaan lue enempää, kun huomasin yhdyssanavirheet ja muutenkin kelvottoman tekstin. Sopii kuvaan, että tuontasoisia ihmisiä myymässä surkeaa tuotetta.

• Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan lue enempää, kun huomasin yhdyssanavirheet ja muutenkin kelvottoman tekstin. Sopii kuvaan, että tuontasoisia ihmisiä myymässä surkeaa tuotetta.

Jepniin, tottakai myyjät (myös entiset) itse kehuu tuotetta ja yritystä. Haiskahtaa.

• Ilman palautetta on vaikea parantaa tuotetta. Asiallinen teksti.

• Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan lue enempää, kun huomasin yhdyssanavirheet ja muutenkin kelvottoman tekstin. Sopii kuvaan, että tuontasoisia ihmisiä myymässä surkeaa tuotetta.

Olit itsekin mutta olit paska myyjä. ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Jepniin, tottakai myyjät (myös entiset) itse kehuu tuotetta ja yritystä. Haiskahtaa.

Öö no tota jos vaikka ihmiset tekee työtänsä ja maksaa veroja siitä. Mikä siinä niin vituttaa? Ootko ite työtön?

• Kallista huijausta.

• Itse tilasin eilen Hohteesta valkosavinaamion ja sen Hento-seerumin. Ihan mielenkiinnolla kyllä odotan minkälaisia tuotteita ovat. Arvosteluista huolimatta. Tarkoituksena olis vaihtaa nimenomaan suomalaiseen tuotteeseen, tarkoittakoon se sitten Suomessa valmistettua vain.
      Aikaisemmin on ollut Lorealin Pure Clay naamiot käytössä ja ne olivat hyviä. Nyt ostin tarjouksesta(3€) niinikään Lorealin Smooth Sugarin Sugar Scrubin ja se on niinkun voikreemiä levittäis naamaan, ei toimi minulle.
      Samoten nuo Ordinaryn seerumit(hyaluron, caffein ja salisylic) tukkii huokoset, mutta niitä voi käyttää ikäänkuin naamiona saunan jälkeen ja pyyhkiä kasvovedellä pois, kun iho on viilentyny. Katsotaan 2vkon kuluttua mikä on testitulos, tulen sitten kertomaan mielipiteen 🙂

• Nonni, ensimmäinen paketti saapui ja kokeiltu. Ainakin seerumi on aivan mahtava tuote.

Joo-o, hintaa on pienellä tuubilla sen 26€, mutta kolme tippaa riitti hyvin kasvoille..minulla oli vieläpä hyvin kuivat kasvot, kun olin päivän pölyisissä(kuiva multa ja hiekka pöllynnyt)pihatöissä. Normaalisti varmasti se kaksi tippaa piisaa.
        Iho tuntuu yhtä pehmeältä, kun vauvan iho kylvyn jälkeen. Ei mitään pistelyä, kirvelyä, punoitusta tai muutakaan outoa tuntemusta ole ilmennyt tähän mennessä ja laitosta on jo useampi tunti.

• Hohteella tosiaan valehdellaan myyntipuheessa. Kerätty 'tutkimyskysely' ei lähde minnekkään ja sitä on jo vuosia varmaan tehty... Kertovat että toimittavat tuotteita kokeiluun, mutta lopuksi kertovatkin hinnan jonka 'etuoikeutettuna saat'
      Hinta on aika hurjan suolainen pienistä 20-40ml tuotteista 26,80€. En voisi ikinä luottaa yritykseen, jonka markkinointi kanava on puhelinmyynti tuputtaminen. Hirvittää etenkin se, että vaikka myyjälle sanoo numeron olevan markkinointikiellossa, he vain soittelevat myöhemmin uudestaan.

• Hmmm yksi ainoa oikea markkinointikielto on vaan olemassa. Sulla on se väärä. Itse selvitin entiseltä työnantajalta sen mikä se oikeesti toimii. Sua on kyllä huijattu tai et oo uusinut sitä.
        Te höppänät myös unohdatte kun täytätte kyselyjä netissä ja jätätte numeron ja sähköpostin siihen niin se on sama kun annat numerosi myyntifirmalle. Kannattasko olla vähän tarkempi. Mieti kun jätät yhteystiedot johonkin. Et ehkä nyt muista. Turha myyjille on olla koppava ja ylimielinen. Se myyjä tekee työtään mihin hänet on koulutettu. Valittakaa siihen firmaan missä se on töissä. Kysy vaikka siltä myyjältä missä firmassa se on niin voit kaivaa numeron ja tehdä sen valituksen sinne. Voi olla että tulee nolo olo. Kokeile.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      139
      8670
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      7418
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      278
      1800
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      60
      947