Miksei naiset kiinnostu pitkistä miehistä?

Anonyymi

Hei olen erittäin pitkä mies, mutta olen huomannut että ei mitää vaikutusta, vaikka netissä lukee voiku saisin pitkän miehen pitkät miehet on komeita. Ainaski minä joka tuola ulkona pyörii, naiset eivät edes katso silmiin tai päälle, ja deittiprofiileissa ei vain kiinnostu millään, sama se oisko lyhyt, ei mitää vaikutusta.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta kiinnostuu taas kaikki. Olen kyllä muutenkin pätevä, en vain pitkä.

    • <<Miksei naiset kiinnostu pitkistä miehistä?<<

      Teet väärän päätelmän aivan liian pienestä otoksesta, yhdestä pitkästä miehestä. Myös muut faktorit painavat naisen kiinnostuksessa. Tutkitusti miehen pituudella on korkea arvo.

    • Anonyymi

      Ulkonäkö, ulkonäkö ja ulkonäkö..

    • Anonyymi

      Ilmeisesti, mutta kyllä tällä naamalla on saatu naisia ennen baareista, ja netistä. Nykyään ei sitte mitää, ihmettelen kyl niin naisia. Minäkään en kyl nii ruma ole huolisin vanhan bbw. ei kiitos

    • Anonyymi

      Allu miten monta aloitusta teet kuukauden aikana? Lopeta jo mariseminen.
      Kuvitteletko ettei kukaan tunnista sua? Tänään sanot että naiset saa jäädä ja huomenna taas kitiset kun naiset ei edes vilkaise päälle vittu sä oot tyhmä.

      • Anonyymi

        Vittu etkö tajua etten oo mikään Allu, ja ihminen saa laittaa niin paljo viestejä ku se haluaa, onko se väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu etkö tajua etten oo mikään Allu, ja ihminen saa laittaa niin paljo viestejä ku se haluaa, onko se väärin?

        Allu/ Aleksei oot, turha väittää muuta.
        Säälittävää tehdä uusi aloitus joka päivä, täällä ja sinkut palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu/ Aleksei oot, turha väittää muuta.
        Säälittävää tehdä uusi aloitus joka päivä, täällä ja sinkut palstalla.

        En todellakaan ole, ja saa ihminen laittaa alotuksia jos haluaa.


    • Anonyymi

      No luulis joo että ainaski pitemmillä miehillä on parempia sänssei saada nainen, ainaski toivon mukaan.

    • Anonyymi

      Naiset hakee pitkiä miehiä, mieluiten 20-30 cm pitempiään. Koska naiset ovat enimmäkseen 160-175 senttisiä, alle 180 ja yli 200 senttisistä miehistä ei ole juuri kysyntää. Vahvasti on näin omien havaintojen ja toisten kirjoitusten perusteella. Lyhyillä ja erityisen pitkillä miehillä täytyy olla jotain muuta kovasti kiinnostavaa annettavaa, jotta kelpaisivat. Jos olen väärässä, kertokaa kuinka pitkiä te naiset haette. Erityisesti yli 175 naiset, lyhyempien hoikkien naisten profiileista nuo kovat vaatimukset löytyvät harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

      • Anonyymi

        Löytyy samat vaatimukset lihavien naistenkin profiileista, kaikissa ikäluokissa.


    • Anonyymi

      Yksi tärkeimmistä kriteereistä naisille on miehen pituus. Laskin joskus nettideittipalstan ilmoituksista, että n. 60% ilmoituksista mainittiin pituus jollain tavalla.

    • Anonyymi

      Siis nainen kiinnostuu jos on kiinnostuakseen komeasta miehestä tietty. Jos kiinostus pitää jatkua pitää olla jännittävä, rikas, statuksellinen. Persoonalla ei ole paljon väliä kunhan se tukee naisen mielikuvaa edellä mainituista asioista. Ruma ei käy ainakaan ensihätään ja tuskin jatkossakaan. Köyhä on toinen. Pituus on tärkeää kaikille naisille mutta se tulee vasta näiden jälkeen.
      Lyhyempi naista on vaikea kuvitella aitoa kiinnostusta yleisellä tasolla.
      Persoona voi tulla ongelmaksi vasta tutustumisen jälkeen jos on siis tutustuttu paremmin.
      Nainen sanoo että komeus piilee katsojan silmässä eli naisen silmässä ei miehen.
      Pituus on taas olemassa oleva joten älä edes mieti itsestäsi pidempää mielummin kymmenen senttiä lyhyempää koska naisella on halu olla lyhyempi miestään myös kengät jalassa.
      Jos nainen ottaa enemmän taaksepäin askelia kuin eteen on kiinnostus negatiivinen.
      Se on helppoa todeta lähestymällä naista.
      Siinä ei tarvita muuta. Et ole magneetti jos et omaa jo entistä kokemusta heissä.
      Joten kiinnostus sinun on luotava itse. Naisilla on jo muutenkin ihailijoita tarpeeksi joten he eivät tarvitse enempää osakseen. Paitsi jos heillä on ongelma tässä.
      Profiilitekstiin ei kannata tuijottaa paljonkaan kaikki selviää tapaamisessa tai jopa toisessa.
      Profiilitekstiä kannattaa käyttää vain kiinnostuksen luomiseen, ilman kiinnostusta ei yhteyttä.
      Rehellisyys tietysti kannattaa pitää mielessä, jos yrittää olla joku muu kuin on, niin tapaaminen ei pääty hyvin puolin eikä toisin.
      Nettideittailussa on enimmäkseen niitä huonoja kokemuksia mitkä suuresti varmasti johtuu väärästä arvioimisesta.
      Livenä näet naisen ja osaat jo paljon helpommin arvioida sopivuukisa itselle.
      Jos olettaa että nettideittailussa onnistuu heti ei kannata edes harkita mennä sinne. Livenä hutitkin vähenee kun ensin oppii näkemään oikein aisen.
      Hyvältäkin tuntuva tapaus voi osoittautua hutiksi myös
      Ei kannata puhua pituudesta sen hylkäämisperusteena, parempi käyttää kokonaisarviointia jokaisen naisen kohdalla erikseen

      • Anonyymi

        No olen pitkä, en niin komea enää. koska en ole pitänyt huolta itsestäni, siihen tullut muutos, laihdutan, mutta olen työtön, ei ole rahaa, olen köyhä. löytyy hieno asunto, ei kavereita, ei mitään. eli naisen silmis kai täys 0, ottakoot sitte komean jännämiehen.


    • Anonyymi

      Miehen pituus yksinään ei merkitse yhtään mitään. Pitkäkin mies voi olla ääliö, ja naiset haistavat ääliön kaukaa.

      • Anonyymi

        No ilmeisesti joo, pitäs kai olla lyhyt mies sitte.


      • Anonyymi

        " Pitkäkin mies voi olla ääliö, ja naiset haistavat ääliön kaukaa. "

        Jotenkin naivisti ajattelen, että sekä miehellä että naisella pitäisi olla jotain muutakin annettavaa parisuhteelle kuin pelkkä pituus

        Oli pitkä tai pätkä mies tai nainen niin ääliöt kyllä lopulta paljastuvat...


      • Anonyymi

        Ääliö voi olla kuka tahansa. Naiset kuitenkin selvästi karsivat ehdokkaitaan ylimitoitetuilla pituus- ja painovaatimuksillaan. Moni mies kunnioittaa niitä vaatimuksia eikä yritäkään ottaa yhteyttä.

        Monet naiset taas eivät kunnioita miesten antamia painovaatimuksia. Lähes kaikki naisten aloitukset ovat tulleet ylikiloisilta. Heidän arvomaailmassa liikunta ei tunnu olevan kovin tärkeää, ja sivuuttavat siis liikuntavaatimuksetkin. Liikkuviakin naisia on, mutta jo ne suuret pituusvaatimukset tulevat esteeksi.


    • Anonyymi

      No en silti oikein ymmärrä. En pysty olemaan rikas, ja tuskin koskaan tienaan paljon, että jos ei naiselle kelpaa niin olkoot.

      • Anonyymi

        Vai että olkoot.. pian avaat allu taas uuden ketjun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että olkoot.. pian avaat allu taas uuden ketjun.

        Painu vittuun ku en oo mikää allu


    • Anonyymi

      Hei allu, palstoilla nuori seksikäs sveitsiläinen tyttö etsii juuri nyt miestä, vastaa siihen kun kukaan ei ole vielä ehtinyt vastata. Saattais natsata.

      • Anonyymi

        Vittuku en oo Allu ootko nää vähän tyhmä?


    • Anonyymi

      No, minä kyllä lemppaisin pitkän ja tökerön miehen ja ottaisin lyhyen ja fiksusti käyttäytyvän miehen. Eli tarkoitan, että, jos ei osaa käyttäytyä niin on ihan sama onko mies pitkä vai pätkä. Pelkällä pituudella ei pitkälle pötkitä :)

      • Anonyymi

        Aika törkeesti sanottu.


      • Anonyymi

        No onko kivaa sit jonku 160 cm fiksun miehenkaa, kun saisit pitemmän miehen, no se on sun asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko kivaa sit jonku 160 cm fiksun miehenkaa, kun saisit pitemmän miehen, no se on sun asia.

        Allu sä oot todella tyhmä kuten kommenteistasi tulee ilmi. Siinä syy ettet saa naista.
        160cm mies voi olla sua sata kertaa parempaa seuraa.


    • Anonyymi

      Ihmettelen miten täällä saa haukkua surutta toisten tekstejä, persoonaa ja vaikka mitä. Enpä ihmettele, jos ei tärppää parisuhdemarkkinoilla tai missään muuallakaan.

      • Anonyymi

        En ymmärrä täälä vain haukutaan ja mollataan ja ihminen ei saa valittaa.


    • Anonyymi

      Siinähän eivät sit kiinnostu pitkistä. ottakoot rikollisen jännämiehen sitte paremmin.

    • Naista kiinnostaa jorma 23cm.

      • Anonyymi

        Ei jorman pituus, vaan se paksuus.... voi elämä 😂. Jorman isoveli voi olla vaikka 165cm 😁😁😁😎


    • Anonyymi

      Kaikki on suhteellista, myös pituuskin. Sopivan pituinen olisi ehkä järkevämpi haave. Itse olen pöydän alla kasvanut ja pituutta on 159cm sulka päässä, niin koen todella pitkät miehet hiukan vaivaannuttaviksi pituutensa takia - tunnen itseni ihan kääpiöksi, eikä ole kiva katsoa toista sieraimiin alaviistosta =D. En ole taatusti ainoa nainen joka tuntee näin...

      • Anonyymi

        " Itse olen pöydän alla kasvanut ja pituutta on 159cm sulka päässä, niin koen todella pitkät miehet hiukan vaivaannuttaviksi pituutensa takia."

        Ei sillä pituus erolla ole käytännössä mitään merkitystä, tilanteeseen syntyy vauhtisokeus lopulta aika nopeasti ja sen jälkeen se tuntuukin ihan normaalilta. Olet juuri vaimoni mittainen ja minä runsaat 34cm sinua pidempi ja yhdessä ollaan oltu yli 35 vuotta. Mitään ei ole jäänyt pituuden /pituuseron takia meiltä tekemättä.

        Vaikeinta on ollut samaan hää kuvaan mahtuminen...:-).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Itse olen pöydän alla kasvanut ja pituutta on 159cm sulka päässä, niin koen todella pitkät miehet hiukan vaivaannuttaviksi pituutensa takia."

        Ei sillä pituus erolla ole käytännössä mitään merkitystä, tilanteeseen syntyy vauhtisokeus lopulta aika nopeasti ja sen jälkeen se tuntuukin ihan normaalilta. Olet juuri vaimoni mittainen ja minä runsaat 34cm sinua pidempi ja yhdessä ollaan oltu yli 35 vuotta. Mitään ei ole jäänyt pituuden /pituuseron takia meiltä tekemättä.

        Vaikeinta on ollut samaan hää kuvaan mahtuminen...:-).

        Sehän on hienoa että vaimosi valitsi sut pituuden vuoksi, jotkut naiset valitsee sellaisen mikä miellyttää sisäisesti enemmän.
        Naisesi tykkää ihailla napaasi, silmät juuri sillä korkeudella, koominen näky yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hienoa että vaimosi valitsi sut pituuden vuoksi, jotkut naiset valitsee sellaisen mikä miellyttää sisäisesti enemmän.
        Naisesi tykkää ihailla napaasi, silmät juuri sillä korkeudella, koominen näky yhdessä.

        Niinkö kirjoitin? Tulkintasi on täysin omasi ja mitä tuohon komiikkaan tulee, niin eipä juuri kiinnosta olemmeko koominen näky vai ei. Ei ole julkisia nauruja tarvinnut kuunnella, joten siinä mielessä olen ujo häpeämään.

        Ihan aikuisten oikeasti antaisin neuvon, että jos sinulla ei ole mitään tekemistä tai sanomista, niin älä tee sitä täällä.


    • Anonyymi

      Kun ilmoituksia usein lukee niin tuntuvat yksinomaan etsivän pitkiä miehiä. Näin lyhyenä miehenä tyssännyt siihen usein ne omat mahdollisuudet. Ehkä se on tosiaan sitten ulkonäkö/ulkoiset tekijät pitkällä mihin tyssää heillä.

      • Anonyymi

        Voi olla ku en ymmärrä miten nirsoja naiset on.


    • Anonyymi

      Tunnen pariskunnan.Yhdessä yli 20 vuotta.5 lasta.
      Mies on yli 190 cm vaimo vain vähän yli 150.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe