Ryppyjä...ihastumisessa?

Anonyymi

Terve,

Minulla on pienoinen ongelma.

Eli siis, tiedän erittäin kauniin nuoreen naisen, joka työskentelee myyjänä paikallisessa kaupassa.

Tunnen hänet hyvin etäisesti, tai pikemminkin tiedän. Etunimen ja aiemman opiskelupaikan (näin hänet siellä kerrattain).

Haluaisin kovasti tutustua häneen ja pyytää häntä ulos kanssani, mutta ongelma tulee tässä. Kuinka lähestyn häntä oikeaoppisesti, ilman että siitä hänelle tulee mitenkään vaivaantunut olo?

Kuten, en oikein usko, että hän pitäisi siitä, että kesken työpäivän tulen hänelle juttelemaan ja pyytelemään ulos. Varmasti myyjänä kokee sitä jo muutenkin tarpeeksi.

Mutta en myöskään näe häntä työn ulkopuolella. Tarkemmin sanoen, hän taisi olla vielä kesätöissä, joten todennäköisesti koulujen alkaessa en näe häntä senkää enempää.

Olen yrittänyt vastoin kaikkea järkeäni viestittää hänelle messengerissä (löysin siis oikeasti vahingossa, en "vahingossa"), löydettyäni hänen profiilinsa naamakirjasta ja yrittänyt saada jotain keskustelua aikaiseksi, mutta hän ei niitä ei edes kuittaa luetuiksi. Mutta ymmärrän täysin, miksei. Tuskinpa minäkään tuntemattoman kanssa alkaisin juttelemaan ykskaks.

Tiedän hänen snäppinsä, linkattuaan sen profiiliinsa, joten mietin, pitäisikö vain yrittää sen kautta, ja ehkä jopa selittää, mistä tämä "stalkkaus" johtuu?
Jos edes snäpitkää menee perille...

Mitä tässä voisi tehdä?
Ja pidetään sitten keskustelu siistinä ja järkevänä. Trollaajat jätetään omaan arvoonsa.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koen itse pääsääntöisesti oudoilta tai puolitutuilta tulevat viestit ahdistaviksi. Saan niitä tälläkin hetkellä ihmisiltä, joille olen vain hymyillyt ja ollut mukava.

      Ongelma lähettämässäsi viestissä on se, että koska selvästikään et ole onnistunut tekemään vaikutusta asiakkaana ollessasi, niin vielä heikompi todennäköisyys on tehdä se jälkikäteen viestillä.

      Eli mene uudelleen sinne kauppaan ja tee vaikutus ihan omana itsenäsi. Joskus sinnikkyyskin palkitaan.

    • Anonyymi

      Vaikka haluat pitää keskustelun asiallisena niin mä sanon (ja siis ihan asiallisesti), että tee jotain hassunhauskaa. Esim.polvistut ruusu hampaiden välissä hänen eteensä ja kerrot tunteesi. Jos oot jotenkin honkkeli niin luonnostaan onnistut jotain näyttävää tekemään. Oikeesti hei erilaisuus ja huumori jää mieleen. Mua on lähestytty mitä eri laisimmin tavoin ja kyllä tosiaan erikoisimmat tavat on jääneet mieleen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe