Terve,
Minulla on pienoinen ongelma.
Eli siis, tiedän erittäin kauniin nuoreen naisen, joka työskentelee myyjänä paikallisessa kaupassa.
Tunnen hänet hyvin etäisesti, tai pikemminkin tiedän. Etunimen ja aiemman opiskelupaikan (näin hänet siellä kerrattain).
Haluaisin kovasti tutustua häneen ja pyytää häntä ulos kanssani, mutta ongelma tulee tässä. Kuinka lähestyn häntä oikeaoppisesti, ilman että siitä hänelle tulee mitenkään vaivaantunut olo?
Kuten, en oikein usko, että hän pitäisi siitä, että kesken työpäivän tulen hänelle juttelemaan ja pyytelemään ulos. Varmasti myyjänä kokee sitä jo muutenkin tarpeeksi.
Mutta en myöskään näe häntä työn ulkopuolella. Tarkemmin sanoen, hän taisi olla vielä kesätöissä, joten todennäköisesti koulujen alkaessa en näe häntä senkää enempää.
Olen yrittänyt vastoin kaikkea järkeäni viestittää hänelle messengerissä (löysin siis oikeasti vahingossa, en "vahingossa"), löydettyäni hänen profiilinsa naamakirjasta ja yrittänyt saada jotain keskustelua aikaiseksi, mutta hän ei niitä ei edes kuittaa luetuiksi. Mutta ymmärrän täysin, miksei. Tuskinpa minäkään tuntemattoman kanssa alkaisin juttelemaan ykskaks.
Tiedän hänen snäppinsä, linkattuaan sen profiiliinsa, joten mietin, pitäisikö vain yrittää sen kautta, ja ehkä jopa selittää, mistä tämä "stalkkaus" johtuu?
Jos edes snäpitkää menee perille...
Mitä tässä voisi tehdä?
Ja pidetään sitten keskustelu siistinä ja järkevänä. Trollaajat jätetään omaan arvoonsa.
Ryppyjä...ihastumisessa?
2
70
Vastaukset
- Anonyymi
Koen itse pääsääntöisesti oudoilta tai puolitutuilta tulevat viestit ahdistaviksi. Saan niitä tälläkin hetkellä ihmisiltä, joille olen vain hymyillyt ja ollut mukava.
Ongelma lähettämässäsi viestissä on se, että koska selvästikään et ole onnistunut tekemään vaikutusta asiakkaana ollessasi, niin vielä heikompi todennäköisyys on tehdä se jälkikäteen viestillä.
Eli mene uudelleen sinne kauppaan ja tee vaikutus ihan omana itsenäsi. Joskus sinnikkyyskin palkitaan. - Anonyymi
Vaikka haluat pitää keskustelun asiallisena niin mä sanon (ja siis ihan asiallisesti), että tee jotain hassunhauskaa. Esim.polvistut ruusu hampaiden välissä hänen eteensä ja kerrot tunteesi. Jos oot jotenkin honkkeli niin luonnostaan onnistut jotain näyttävää tekemään. Oikeesti hei erilaisuus ja huumori jää mieleen. Mua on lähestytty mitä eri laisimmin tavoin ja kyllä tosiaan erikoisimmat tavat on jääneet mieleen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379