Musiikkia kaikkialla

Anonyymi

Ei pääse enää työpaikalla musiikkia pakoon. Aivan kauhea meteli. Aivan sama minne siellä menee niin sielä soi hevimetalli ihan täysillä. Kaikki ovat ostaneet sellaisen kannettavan mökälaiteen jossa on hirveät bassot.
Kuulonsuojaimet onn tietysti päässä mutta ei ne mitään auta.
Ei nuo nuoremmat osaa enää olla ilman musiikkia. He tulevat töihin se laite kainalossa ja heti ensimmäinen tehtävä on panna se päälle. Ennen ei liikuta mihinkään.

Kuulostaa naurettavalta itkemiseltä mutta työhyvinvointiin se vaikuttaa se jatkuva mökä. Kysykää myyjältä jonka kaupassa soi joulun aikaan joulumusiikki.

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahaa, että semmoinen ongelma. Osa työpaikoista on muutenkin meluisia- siihen mitään musiikkia tarvita...
      Lomalla tinnitus miltei hävisi. Kuulosuojaimet ovat työssäni pakolliset. ja työpaikan koneet pitää tärinää, joka jää kehoon tuntumaan ihmeellisenä keinumisena raskaan päivän jälkeen- sillekään oikein voi mitään.
      Toivottavasti käytät hyviä korvatulppia-
      Itselle hyviksi koettuja palautumisvinkkejä.
      -Vapaa-aika luonnon äänien ja hiljaisuuden keskellä. Kotona ei radiota/tv:tä, tms mökälähdettä pidetä päällä.
      Kiiretahtisen työn vastapainoksi ihan omia juttuja- omaan tahtiin.

• Anonyymi

aivan oikea ,,,ei sallittu ollaan rauhassa, kauppakeskuksissa on täsmälleen kuin toisessa planeetassa,,joka suunnasta hirvea desibeelimäärä repii aivoja korvijen kautta,,radiomainokset,,älliöpuhelimet ja kova ääniset ,keskustelut kilpailevat uhrijen määrästä,,niin,kuin roska,koreilla luke,,,huomasit,,,,
      voisolla digi,manoksissa,,,,, välillä muistutuksen,,et täällä on muita
      paitsi minä,,,ja vähemmällä melulla ollsimme onnellisemmäksi,,Kiitos,,,,,,,,

• Anonyymi

Kun olin työelämässä, niin meillä myös sitä musiikkia oli yhden työntekijän mielstä liikaa. Hän huomautti siitä radion omistajalle, että pidä sitä radioita hiljemmällä se häiritsee minua. Kun sana ei tehonnut niin asia hoitui hyvin yksinkertaisella tavalla. Hän otti radion ja heitti sen roskaastiaan seurauksella että radio meni rikki. Siihen loppu radiomelu. Ja siitä asiasta ei enään keskusteltu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59