Itse saanut tällaista roskaa tuolta:
Turbon hukkaportti oli mennyt jumiin, jonka osasivat puhdistaa liikkumaan. Samalla vaihtoivat vuotavar EGR putken, jonka johdosta moottoriin imeytyi osia EGR:satä. Muutama kymmenen kilometrin jälkeen korjaamolta lähdettyäni auto hyytyi. Auto oli SAH:illa 1.5 kuukautta. Kansi piti muunmuassa käyttää irti että imeytyneet osat saatiin pois. Eilen maksettuani 5500€ lähdin korjaamon pihasta ja auton vakuutettiin olevan kunnossa. Ei ollut. Pitää hirveää kitisevää ääntä vähän väliä. Nämä ei tiedä mitä tekevät. ENKÄ OLE KOSKAAN KOHDANNUT NÄIN HÄRSKIÄ TOIMINTAA! SAH=Suomen Auto Hajoittamo
Suomen Autohuolto kokemuksia
Anonyymi
1
372
Vastaukset
- Anonyymi
Meilläkään ei viedä tuonne enää autoja. Tulivat aina huonommassa kunnossa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232