Jos ei saa naista/miestä

Jos ei saa kumppania, ei löydy ketään vaikka kuinka etsii, mitä sitten?

Sehän on hyvin turhauttavaa, kun haluaa kumppanin, mutta syystä tai toisesta ei löydä. Se tekee myös kipeää. Se saa kaiken tuntumaan turhalta, ei jaksa toivoa mitään hyvää itselleen. Se pistää miettimään mikä itsessä on vikana, kun ei löydä kumppania, kukaan ei hymyile, ei vastaa katseeseen, puhumisesta ei toivettakaan. Elämä valuu kuin hiekka sormien läpi.

Mitä silloin voi tehdä? Mistä löytää toivon, elämän ilon? Vai onko silloin tuomittu kulkemaan jatkuvan sadepilven alla?

Nykyisin voi kirjoitella täällä netissä. Voi jakaa tuntojaan, katkeruuttaan, jopa vihaansa sitä toista sukupuolta( tai samaa, jos se kiinnostaa enemmän) kohtaan. Voi lytätä naiset ja miehet, koko maailman. Päivästä toiseen, uudelleen ja uudelleen...

Samojen negatiivisten ajatusten kierrättämisessä päivästä toiseen on se vaara, että niihin uskoo lopulta itsekin, eikä jaksa enää edes yrittää katsoa toivottomuuden yli ja etsiä valon pilkahdusta. Jos valmiiksi jo "tietää" ettei sellaista valoa olekaan, joka oman surkeuden poistaa, se on itseään toteuttava ennustus.

Voiko elämästä nauttia, jos ei saa kaipaamiaan asioita?
Se onkin hyvä kysymys ja oma vastaukseni siihen on, että voi.

Ei se tietenkään helppo tie ole luopua uhrin osasta, kun siitä on tullut tuttu ja turvallinen. On paljon helpompaa jatkaa siinä turvallisessa "valittamiskierteessä" kuin ottaa riski ja heittäytyä johonkin uuteen, erilaiseen.

On se varmasti niinkin, että määräaikansa on kaikella . Ensin pitää tulla oma kyllästymispiste nykyiseen elämäntilanteeseen ennen kuin voi alkaa miettiä, voisiko elämää elää jotenkin toisin. Kun kyllästymispisteen on saavuttanut, alkaa kyseenalaistamaan asioita. Onko minun oikeasti pakko kulkea sen sadepilven alla koko elämäni?

Harvoin elämässä asiat tapahtuvat nappia painamalla ja sohvalla istumalla. Jos haluaa jotain, sen eteen on usein tehtävä jotain muutakin kuin vain haluttava. On tartuvva erilaisiin vaihtoehtoihin. On kokeiltava monenlaista, On opittava sietämään pettymyksiä. On löydettävä vaihtoehtoja ja korvaavia asioita niille asioille, joita haluaa, mutta ei saa.

Elämä on tässä ja nyt. Huomisesta päivästä ei kukaan tiedä...

58

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt oli loistava kirjoitus! Juuri noin!
      Mä en oo kuin hetken lueskellut palstaa ja jotenkin kaikki viha, katkeruus ja toivottomuus ikävä kyllä huokuu täällä!

      Elämässä on hirveän paljon enemmän asioita kuin parisuhde ja niitä asioita voi etsiä pala kerrallaan, mitkä tekee onnelliseksi

      Mut taas tekee onnelliseksi juuri se, että olen täysin vapaa tekemään mitä haluan, en tahdo parisuhdetta

      • Kiitos :)

        Elämässä on todella kuten sanoit paljon enemmän kuin parisuhde. On surullista, jos jämähtää siihen, ettei minulla ole parisuhdetta( tai jotain muuta mitä kaipaa) ja siksi en voi myöskään nauttia elämästä ja olla onnellinen.

        Kun itse haluan parisuhtaan, vaikkakin siitä toiveesta olen luopumassa, on elämä kuitenkin hienoa ja iloa voi saada niin monista asioista. Vaikka ne asiat eivät korvaa kumppania, saavat ne kuitenkin elämän tuntumaan elämisen arvoiselta .

        On minulla ollut sellainenkin aika, ettei ollut iloa, ei ollut edes toivoa jostain muusta kuin valtavasta pimeydestä ja kun se kuitenkin sitten ajan kanssa väistyi, se oli niin huikaisevaa, että en ole lakannut ihmettelemästä kaikkea sitä upeaa ympärilläni, jonka se pimeys niin totaalisesti piilotti.

        Vapaus tehdä mitä haluaa , vapaus elää omanlaistaan elämää...
        https://www.youtube.com/watch?v=SMHvi1ax8SU

        Ei elämä silti aina helppoa ole :)


    • Anonyymi

      ehkä samaa sukupuolta oleva on sinun juttusi niin sateenkaari suhde

      • Jos tarkoitat pariutumismielessä, niin kyllä se vastakkainen sukupuoli niissä asioissa on minun juttuni.
        Ei minulla ole mitään sitäkään vastaan, että joku valitsee samaa sukupuolta olevan. Rakkaus on rakkautta :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Jos tarkoitat pariutumismielessä, niin kyllä se vastakkainen sukupuoli niissä asioissa on minun juttuni.
        Ei minulla ole mitään sitäkään vastaan, että joku valitsee samaa sukupuolta olevan. Rakkaus on rakkautta :)

        sanoin piruillakseni mutta mistä etsit sitä oikeaa ehkä vääristä paikoista vai oletko liian ronkeli niin minkä ikäinen olet ja mies vai nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        sanoin piruillakseni mutta mistä etsit sitä oikeaa ehkä vääristä paikoista vai oletko liian ronkeli niin minkä ikäinen olet ja mies vai nainen

        Voi sentään...piruiletko sinä vakavalla asialla?
        Miten sinä minua neuvoisit näissä pariutumisasioissa? Millaisiin asioihin minun mielestäsi kannattaa panostaa?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Voi sentään...piruiletko sinä vakavalla asialla?
        Miten sinä minua neuvoisit näissä pariutumisasioissa? Millaisiin asioihin minun mielestäsi kannattaa panostaa?

        En ole välimerkitön joka sulle piruili mutta 6mm siilihiukset naisella ei ole miesmagneetti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole välimerkitön joka sulle piruili mutta 6mm siilihiukset naisella ei ole miesmagneetti.

        Olen kuullut sen ennenkin. Jos asia siihen kaatuu, sitten se siihen kaatuu. Minussa on varmasti muitakin ulkonäkövikoja, joten sen kumppanin pitää olla sellainen, että hän rakastaa huolimatta siitä, että tukka on lyhyt, naama täynnä ryppyjä, vatsanahka roikkuu humoristisesti, reidet ovat paksummat kuin monen naisen vyötärö ja takalistokaan ei ihan pikkuinen ja kiinteä ole. Jos ritari pääsee noiden esteiden yli, saatamme hyvinkin ratsastaa auringonlaskuun...tai mielummin joku muu kyyti, kun olen allerginen hevosille.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olen kuullut sen ennenkin. Jos asia siihen kaatuu, sitten se siihen kaatuu. Minussa on varmasti muitakin ulkonäkövikoja, joten sen kumppanin pitää olla sellainen, että hän rakastaa huolimatta siitä, että tukka on lyhyt, naama täynnä ryppyjä, vatsanahka roikkuu humoristisesti, reidet ovat paksummat kuin monen naisen vyötärö ja takalistokaan ei ihan pikkuinen ja kiinteä ole. Jos ritari pääsee noiden esteiden yli, saatamme hyvinkin ratsastaa auringonlaskuun...tai mielummin joku muu kyyti, kun olen allerginen hevosille.

        niin kyllä niitä ritareita on jotka sinut haluaa naisekseen tai vaimokseen mutta jos parta kasvaa ja ohimoilta harvenee tukka ja aatamin omena liikkuu niin sitten on eri juttu ja ymmärrän miksi on vaikea löytää omaa miestä mutta kai transvenstiitteistäkin joku bubeli tykkää


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin kyllä niitä ritareita on jotka sinut haluaa naisekseen tai vaimokseen mutta jos parta kasvaa ja ohimoilta harvenee tukka ja aatamin omena liikkuu niin sitten on eri juttu ja ymmärrän miksi on vaikea löytää omaa miestä mutta kai transvenstiitteistäkin joku bubeli tykkää

        Ahaa...sinun kommenttisi taidettiin poistaa.
        Jos minä ymmärsin kommenttisi oikein, niin uskot, että joku bubeli ( mikä ? ) saattaa tykätä minusta , vaikka partani kasvaa ja tukka harvenee ohimoilta ja aataminomena liikkuu ja olen transvestiitti?
        Ymmärsinkö sinut oikein?


      • Anonyymi

        ei tainnut olla hyvä vitsi tai leikin lasku ei ainakaan oikeasta bubbelista ja johonkin kolahti kun poisti eli täällä joku on bubbeli poika


      • Ahaa, kiitos selityksestä.
        Minä olen nainen edelleen. Ehkä vitsisi ei todella ollut kovin hyvä. Minusta ihmisten kutsuminen tuollaisialla nimillä ei ole erityisen hyvä vitsi.


    • Anonyymi

      ja mikä siihen voisi olla syynä ettei vastakkaiset sukupuolet kiinnostu sinusta esim oletko koppava ja ilkeä vai korkeastikoulutettu vai oletko tuttu tinderiläinen vai mikä voisi olla syynä niin kerro yritetään auttaa sinua löytämään kumppani iki oma

      • Luetun ymmärtäminen...


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen...

        etkö kirjoittanut jos ei saa kumppania ei löydy ketään vaikka kuinka etsii niin vaikea auttaa jos et kerro mistä se voisi johtua


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen...

        olis kyllä tosi kivaa jos löytäisit rakkauden ja sen oikean ja olisit onnellinen jonkun aviomies tai vaimo


      • Ehkä olin jotenkin epäselvä...pahoittelen.
        Olen onnellinen, iloitsen ihmissuhteistani, iloitsen tämän kaupungin mielettömästä kauneudesta.
        Mies toisi oman lisänsä tähän elämääni, en kuitenkaan tarvitse häntä voidakseni nauttia elämästäni.
        En siis aktiivisesti etsi, joten minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, etten löydä.

        Kiitos kuitenkin huolenpidosta ja halusta auttaa :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ehkä olin jotenkin epäselvä...pahoittelen.
        Olen onnellinen, iloitsen ihmissuhteistani, iloitsen tämän kaupungin mielettömästä kauneudesta.
        Mies toisi oman lisänsä tähän elämääni, en kuitenkaan tarvitse häntä voidakseni nauttia elämästäni.
        En siis aktiivisesti etsi, joten minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, etten löydä.

        Kiitos kuitenkin huolenpidosta ja halusta auttaa :)

        hyvä että olet onnellinen mutta jokainen tarvii rakkautta aitoa ja olisit vielä onnellisempi esim etsitkö vain toimitusjohtajaa mutta jospa se oikea onkin työläinen köyhä palkollinen


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ehkä olin jotenkin epäselvä...pahoittelen.
        Olen onnellinen, iloitsen ihmissuhteistani, iloitsen tämän kaupungin mielettömästä kauneudesta.
        Mies toisi oman lisänsä tähän elämääni, en kuitenkaan tarvitse häntä voidakseni nauttia elämästäni.
        En siis aktiivisesti etsi, joten minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, etten löydä.

        Kiitos kuitenkin huolenpidosta ja halusta auttaa :)

        entä jos esim menisit johonkin leirintä alueelle telttailemaan tai mökkeilemään ja jos siellä joku sinkku myöskin niin menet juttelemaan ja kutsut syömään kahville ja kysyt kyytiä tai kyyditset yhdessä kauppaan ja siitä se sitten lähteekin niin oletko nainen vai mies


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ehkä olin jotenkin epäselvä...pahoittelen.
        Olen onnellinen, iloitsen ihmissuhteistani, iloitsen tämän kaupungin mielettömästä kauneudesta.
        Mies toisi oman lisänsä tähän elämääni, en kuitenkaan tarvitse häntä voidakseni nauttia elämästäni.
        En siis aktiivisesti etsi, joten minulla ei ole ongelmaa sen kanssa, etten löydä.

        Kiitos kuitenkin huolenpidosta ja halusta auttaa :)

        niin jos olet onnellinen yksin etkä tarvi miestä eli sitä oikeaa etkä halua suhdetta niin miksi etsit suhdetta mene tinderiin ja sano tarvit vain kikkelii etkä etsi suhdetta


      • Anonyymi kirjoitti:

        hyvä että olet onnellinen mutta jokainen tarvii rakkautta aitoa ja olisit vielä onnellisempi esim etsitkö vain toimitusjohtajaa mutta jospa se oikea onkin työläinen köyhä palkollinen

        Saan paljon rakkautta. Olet kuitenkin oikeassa, että jokainen tarvitsee rakkautta.
        Jos ajatellaan kumppanin etsinnän näkökulmasta sitä rakkautta, miten sinä neuvot minua siinä asiassa?Mitkä jutut sinun mielestäsi ovat tärkeitä, kun etsii kumppania? Kun se ulkonäkö on se mikä on, ja varallisuuskin on sieltä asteikon alapäästä ja vaikka Rinne vappusatasen lupasi, ei se taida statusta vielä nostaa, niin mitä jää, miten voi tehdä vaikutuksen potentiaaliseen ehdokkaaseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        entä jos esim menisit johonkin leirintä alueelle telttailemaan tai mökkeilemään ja jos siellä joku sinkku myöskin niin menet juttelemaan ja kutsut syömään kahville ja kysyt kyytiä tai kyyditset yhdessä kauppaan ja siitä se sitten lähteekin niin oletko nainen vai mies

        Olen nainen.
        Ehdotuksesi on hyvä. Leirintäalua on paikka, jossa on ihmisiä ja saattaa siellä toinen sinkkukin olla. Hyvä neuvo tuo , että mennä juttelemaan ja kutsua vaikka kahville telttaan tai mökkiin. Minulla ei ehkä ole varaa mökkiin, ne taitavat olla kalliita, mutta teltta on ihan hyvä vaihtoehto. Oikeastaan parempikin, kun siellä on vaikea olla kovin etäinen ja vakava. Telttaa minulla ei ole, makuupussi kyllä. Taidankin investoida siihen telttaan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Saan paljon rakkautta. Olet kuitenkin oikeassa, että jokainen tarvitsee rakkautta.
        Jos ajatellaan kumppanin etsinnän näkökulmasta sitä rakkautta, miten sinä neuvot minua siinä asiassa?Mitkä jutut sinun mielestäsi ovat tärkeitä, kun etsii kumppania? Kun se ulkonäkö on se mikä on, ja varallisuuskin on sieltä asteikon alapäästä ja vaikka Rinne vappusatasen lupasi, ei se taida statusta vielä nostaa, niin mitä jää, miten voi tehdä vaikutuksen potentiaaliseen ehdokkaaseen?

        keneltä saat rakkautta ja suukkoja ja joka oikeasti välittää sinusta niin isää ja äitiä ei lasketa eikä sisaruksia niin keneltä saat rakkautta niin kuka sinua pussaa rakkaudella ja et omaa miestä kaipaa tai tarvi ja olet onnellisempi kuin sen oikean kanssa eli kuka se on


      • Anonyymi kirjoitti:

        keneltä saat rakkautta ja suukkoja ja joka oikeasti välittää sinusta niin isää ja äitiä ei lasketa eikä sisaruksia niin keneltä saat rakkautta niin kuka sinua pussaa rakkaudella ja et omaa miestä kaipaa tai tarvi ja olet onnellisempi kuin sen oikean kanssa eli kuka se on

        No niitä suukkoja en saa ja niitä kyllä kaipaan.
        Minulla on ympärilläni ihmisiä, jota tyydyttävät kyllä rakkauden tarvettani, vaikkakaan se ei ole kumppanin rakkautta.
        Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että joku mies ilmaantuisi ja voisin käpertyä hänen kainaloonsa. Jos niin ei käy, sitten niin ei käy. Olen tottunut myös ihan omaan seuraani ja nautin siitä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No niitä suukkoja en saa ja niitä kyllä kaipaan.
        Minulla on ympärilläni ihmisiä, jota tyydyttävät kyllä rakkauden tarvettani, vaikkakaan se ei ole kumppanin rakkautta.
        Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että joku mies ilmaantuisi ja voisin käpertyä hänen kainaloonsa. Jos niin ei käy, sitten niin ei käy. Olen tottunut myös ihan omaan seuraani ja nautin siitä.

        niin se ei ole kumppanin aitoa rakkautta niin nyt puhut järkevämpää ylhäällä sanoit ettet tarvitse omaa miestä etkä kaipaa hänen rakkauttaan sinua kohtaan ja saat parempaa rakkautta muilta niin ei se ole samaa rakkautta kuin se oikea antaa niin se pussaa sinua rakkaudella koska rakastaa sinua oikeasti ja pyyteettömästi ja sinä häntä niin kummatkin olette onnellisia ja rakastuneita eli olette pari niin muut ei pysty sitä rakkautta antamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin se ei ole kumppanin aitoa rakkautta niin nyt puhut järkevämpää ylhäällä sanoit ettet tarvitse omaa miestä etkä kaipaa hänen rakkauttaan sinua kohtaan ja saat parempaa rakkautta muilta niin ei se ole samaa rakkautta kuin se oikea antaa niin se pussaa sinua rakkaudella koska rakastaa sinua oikeasti ja pyyteettömästi ja sinä häntä niin kummatkin olette onnellisia ja rakastuneita eli olette pari niin muut ei pysty sitä rakkautta antamaan

        niin kun tulet esim töistä kotiin yms niin kuka se pyyteettömästi haluaa sinut rentouttaa ja antaa sinulle esim kielikivat ja orgasmin ja ottaa haliin ja pussaa sinua ja sitten teette yhdessä mitä teette ja se haluaa rakastella sinun kanssasi kun sinä olet se rakkain ja ihanin nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin se ei ole kumppanin aitoa rakkautta niin nyt puhut järkevämpää ylhäällä sanoit ettet tarvitse omaa miestä etkä kaipaa hänen rakkauttaan sinua kohtaan ja saat parempaa rakkautta muilta niin ei se ole samaa rakkautta kuin se oikea antaa niin se pussaa sinua rakkaudella koska rakastaa sinua oikeasti ja pyyteettömästi ja sinä häntä niin kummatkin olette onnellisia ja rakastuneita eli olette pari niin muut ei pysty sitä rakkautta antamaan

        Sanoinkos minä niin etten tarvitse tai kaipaa ja saan parempaa rakkautta muilta?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sanoinkos minä niin etten tarvitse tai kaipaa ja saan parempaa rakkautta muilta?

        saan paljon rakkautta ja mies toisi oman lisänsä tähän elämääni mutta en kuitenkaan tarvitse häntä nauttiakseni elämästä niin sitä ihmettelin kuka sen suukon ja rakkauden antaa kun siihen et omaa miestä tarvi


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin kun tulet esim töistä kotiin yms niin kuka se pyyteettömästi haluaa sinut rentouttaa ja antaa sinulle esim kielikivat ja orgasmin ja ottaa haliin ja pussaa sinua ja sitten teette yhdessä mitä teette ja se haluaa rakastella sinun kanssasi kun sinä olet se rakkain ja ihanin nainen

        Olisihan se hieno asia, että olisi noin kuin kuvasit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        saan paljon rakkautta ja mies toisi oman lisänsä tähän elämääni mutta en kuitenkaan tarvitse häntä nauttiakseni elämästä niin sitä ihmettelin kuka sen suukon ja rakkauden antaa kun siihen et omaa miestä tarvi

        Totta kai minä miehen siihen tarvitsen, että saan niitä suukkoja ja sellaista rakkautta, jota kumppani antaa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Olisihan se hieno asia, että olisi noin kuin kuvasit.

        kyllä se noin on kun löydät sen oikean ja siksi toivonkin että löytäisit sen iki oman miehesi ja yritän tai yritin auttaa ja antaa vinkkejä sen löytämiseen niin rakkaus ja kumppani on elämän tärkein asia ja toivon että löydät sen pian


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se noin on kun löydät sen oikean ja siksi toivonkin että löytäisit sen iki oman miehesi ja yritän tai yritin auttaa ja antaa vinkkejä sen löytämiseen niin rakkaus ja kumppani on elämän tärkein asia ja toivon että löydät sen pian

        Kiitos sinulle, että olet antanuy vinkkejä. Kyllähän oma mies ihana asia on, kaikki se mikä liittyy vain parisuteeseen ja siihen rakkauteen, joka ilmenee sen suhteen sisällä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kiitos sinulle, että olet antanuy vinkkejä. Kyllähän oma mies ihana asia on, kaikki se mikä liittyy vain parisuteeseen ja siihen rakkauteen, joka ilmenee sen suhteen sisällä.

        totta samoin on nainen mutta nyt lopetettava on menoja moikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        totta samoin on nainen mutta nyt lopetettava on menoja moikka

        Moikka :)


    • Anonyymi

      Eli siis jos et kiinnosta ketään, muutu ihan toiseksi ihmiseksi.

      Voidaanko siis jo kunniallisesti haudata se latteus, että kannattaa aina olla oma itsensä?

      • Ei, toiseksi ei voi muuttua. Aina kannattaa olla oma itsensä ja etsiä itsestä kyky iloita elämästä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Ei, toiseksi ei voi muuttua. Aina kannattaa olla oma itsensä ja etsiä itsestä kyky iloita elämästä.

        Jos miehen elämäntavoite on löytää kumppani ja perustaa perhe, mutta sitä kumppania ei vaan löydy, niin miten hän voi samalla aikaa olla oma itsensä ja etsiä kyvyn iloita elämästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehen elämäntavoite on löytää kumppani ja perustaa perhe, mutta sitä kumppania ei vaan löydy, niin miten hän voi samalla aikaa olla oma itsensä ja etsiä kyvyn iloita elämästä?

        Hyvä kysymys.
        Kun tavoite elämässä on joku, vaikka se kumppani ja perhe ja sitä ei vielä ole saavuttanut tai ei saavuta, eikö mielestäsi silloin voi iloita elämästä?
        Itse ajattelen niin, että sitä iloa ei tuo toinen ihminen. Elämäänsä ei kannata rakentaa sen varaan, etä tulee joku ja tekee minut onnelliseksi.

        Olla oma itsensä...oletko sinä oma itsesi vain silloin kun sinulla on kumppani ja perhe?


    • Anonyymi

      Rumien miesten ei kannata tuhlata aikaa naisen etsimiseen joka tykkäisi rumasta miehestä koska sellaisi naisia on todella vähän ja rumia miehiä on satoja tuhansia suomessa sinkkuna ja yksinäisinä.

      • Saatat hyvin olla oikeassa. Miten sinä neuvot tekemään sellaisessa tapauksessa?


    • Anonyymi

      Ihminen voi ja olis hyväkin iloita pikkuisistakin asioista. Tutkimusten mukaan miehillä palkka, ura ja työllisyys ovat hirmu tärkeitä juttuja ja nimenomaan oman ajattelunsa vuoksi. Naiset puolestaan jäädäkseen työttömäksi ym.saavat elämäänsä helpommin tyydytystä ja iloa esim.hyväntekeväisyystyöstä.
      Suhde on monelle ihmiselle hirmu tärkeä juttu. Toisaalta kumppanin voi menettää eron tai kuoleman kautta eli ajatusta, että ketään ei koskaan löydy ei kannata ylläpitää. On totta, että suurta molemminpuolista rakkautta ihminen ei montaa kertaa elämänsä aikana löydä, jos kertaakaan. Mutta sitten on muuta.

      • Anonyymi

        minulle taas vapaa aika eli oliskin rahaa niin ei töihin tarvis mennä niin minulle ei työ onnea tuo mutta perhe koti seksi ja syöminen tuo onnellisuuden niin olen onnellisimmallani kun saan olla rakkaitten ihmisten kanssa vapaa päivänä niin töissä en ole onnellinen niin kotona olo ja rakkaitten kanssa yhdessä tekeminen on minun juttuni


      • "Ihminen voi ja olis hyväkin iloita pikkuisistakin asioista. Tutkimusten mukaan miehillä palkka, ura ja työllisyys ovat hirmu tärkeitä juttuja ja nimenomaan oman ajattelunsa vuoksi. Naiset puolestaan jäädäkseen työttömäksi ym.saavat elämäänsä helpommin tyydytystä ja iloa esim.hyväntekeväisyystyöstä.
        Suhde on monelle ihmiselle hirmu tärkeä juttu. Toisaalta kumppanin voi menettää eron tai kuoleman kautta eli ajatusta, että ketään ei koskaan löydy ei kannata ylläpitää. On totta, että suurta molemminpuolista rakkautta ihminen ei montaa kertaa elämänsä aikana löydä, jos kertaakaan. Mutta sitten on muuta."

        Kirjoitat kyllä niin asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        minulle taas vapaa aika eli oliskin rahaa niin ei töihin tarvis mennä niin minulle ei työ onnea tuo mutta perhe koti seksi ja syöminen tuo onnellisuuden niin olen onnellisimmallani kun saan olla rakkaitten ihmisten kanssa vapaa päivänä niin töissä en ole onnellinen niin kotona olo ja rakkaitten kanssa yhdessä tekeminen on minun juttuni

        Rakkaiden kanssa oleminen onkin hienoa


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Rakkaiden kanssa oleminen onkin hienoa

        niin on ja työ pilaa kaiken niin työ pilaa koko päivän ja viikon ja rakkaat mielessä töissä koko ajan ja heitä kaipaa ja on ikävä ja odottaa koska työpäivä loppuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin on ja työ pilaa kaiken niin työ pilaa koko päivän ja viikon ja rakkaat mielessä töissä koko ajan ja heitä kaipaa ja on ikävä ja odottaa koska työpäivä loppuu

        Kurjaa, että koet työn noin.
        Työpäivän jälkeen saat sitten palata rakkaidesi luo.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kurjaa, että koet työn noin.
        Työpäivän jälkeen saat sitten palata rakkaidesi luo.

        väsyneenä ruoskittuna ja tilinauhaa kun katsoo niin orjatyötä niin annat parhaat tuntisi ja virkeytesi ja voimasi töihin mutta kuka ihminen on ennemmin töissä kuin perheensä tai rakkaittensa kanssa ja ei ole kotona onnellinen mutta työ pelastaa että saa nollittua itsensä ja jaksaa taas olla väkisin kotona ja naisensa ja lastensa kanssa aika kurja elämä työ tuo onnen


      • Anonyymi kirjoitti:

        väsyneenä ruoskittuna ja tilinauhaa kun katsoo niin orjatyötä niin annat parhaat tuntisi ja virkeytesi ja voimasi töihin mutta kuka ihminen on ennemmin töissä kuin perheensä tai rakkaittensa kanssa ja ei ole kotona onnellinen mutta työ pelastaa että saa nollittua itsensä ja jaksaa taas olla väkisin kotona ja naisensa ja lastensa kanssa aika kurja elämä työ tuo onnen

        Voihan työ tosiaan olla myös pakopaikka , jos parisuhde ei ole toimiva.


    • Jonkun kommentti poistui, se hiusjuttu. En valitettavasti voi sinulle vastata, kun en nähnyt kuin sen alkuosan.

    • Anonyymi

      Mies ei voi tehdä mitään jos naiset ei osoita kiinnostusta. Miehen sitten vaan elettävä yksin.

      • On se niinkin. Silloin kannattaa etsiä niitä ilon aiheita muualta kuin naisista.


      • Anonyymi

        Minä olen alkanut laihduttamaan että saisi joskus naisenkin.


      • Laihduttaminen onkin ihan hyvä, jos on ylipainoinen. Helpottaahan se elämää, kun ei ole niin paljon kannettavaa.


    • Anonyymi

      Yksinäistä erakkoelämää.Kerrostaloyksiö.
      2018 alkaen.Tässä seilattu selipaatilla nyt 12 vuotta.

      • Sillä paatilla minäkin olen seilaillut jo aika monta vuotta. Erakkoelämää en kyllä vietä. Etsin tekemistä kodin ulkopuolella, koska muuten erakoituu tosi helposti.


      • Anonyymi

        Minä en pysty tuollaiseen elämään.


    • Anonyymi

      Nykyään naiset ei halua miestä kotiinsa asumaan. Miehistä kai liikaa vaivaa, miehet sotkee eikä ne siivoo. Seksiin löytyy kyllä yhden yön juttu helposti ja kun toivot että naisesta kuulisi jotain 3 päivän päästä niin ei kuulu ja tajuat sitten että se halusi vaan seksiä. Pitää olla aika tavalla resurssit kunnossa että nainen huolii sinut kumppaniksi.

      • Olet kyllä oikeassa. Jos ei syystä tai toisesta natsaa, ei juttu jatku.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1955
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1522
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1021
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      963
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      949
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe