Taidankin olla sulle vaan

Anonyymi

pallo, jota pompottaa. Tarvittaessa paikalle kutsuttava, muuten täysin se ja sama.

Mä pidin susta ja tuun pitämään vielä varmaan jonkun aikaa.
Ole hyvä ihminen ja anna mun olla, jos vain apuni kelpaa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka näin ajattelee, en ainakaan minä.

      • Anonyymi

        Mistä päättelet olevasi täysin se ja sama hänelle?


      • Anonyymi

        Siitä, että sillon kun hän ei tarvitse apua, ei hän "näe vaivaa" ollakseen mukava tai hakeutuakseen seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä, että sillon kun hän ei tarvitse apua, ei hän "näe vaivaa" ollakseen mukava tai hakeutuakseen seuraan.

        Hakeudutko itse hänen seuraan? Voiko kyseessä olla ujoitta? Oletteko eri asemissa,kun hän pyytää sinulta apua?


      • Anonyymi

        Hakeudun toki, siksi onkin ikävää, että toinen muistaa olemassa olon vain apua tarvittaessa. Hänellä ei ole kyse ujoudesta, on erittäin suorasanainen ja sellainen rempseän itsevarma. Sanoisin että hän ensisijaisesti pyytää apua, koska tietää että useimmiten suostun jos vain omilta töiltäni ehdin. Ei ole siis kyseessä esimies, joka käskyttää normaaliin tapaan alaisiin


    • Anonyymi

      Ikävää

    • Anonyymi

      Entä jos töiden ja avun pyytämisen varjolla hakeudun seuraasi, siksi että haluan nähdä? Koska olen huomannut että olet mukava ja kiinnostava sekä luotettava.

      • Anonyymi

        Kuvitellaan että näin on, osoitatko mitenkään muuten kiinnostuneisuuttasi, sillä hän ei ainakaan niin tee. Ei hän kysele mitään minulta, hyvä kun tietää mistä olen ja tuskinpa edes muistaa.

        Jollain tavalla hänen seuransa rauhoitti ja olisin voinut kaivata hänenlaistaan edes ystäväksi. Sekään ei kuitenkaan toimi yksipuolisesti.


    • Anonyymi

      Samaa olen kokenut. Ja ei taida olla kiinnostunut, koskapa ei yhteyttä muuten halua pitää. Syytä olisi hänen vain antaa minun olla.

    • Anonyymi

      Minulla on käyttävä suhde ihmisiin. En tunne samalla lailla kuin muut ihmiset. Ei ole mahdollisuutta, koska aina on vain kyse selviytymisestä.
      Välitän sinusta niin paljon kuin osaan. Autat minua pyyteettömästi. Uskon, että se parantaa minua. Ainakin se tuntuu hyvältä.
      Jotenkin aina ajattelen, että sinulla on hyvin asiat. Olet hyvästä perheestä ja saanut rakkautta. Mitä edes valitat?
      Voit olla yksinkin, koska kestät sen. Minä kestän huonosti yksinäisyyttä. Tyhjyys vie mukanaan.
      Toivon, että jaksat auttaa minua vieläkin, vaikka varmasti tunnet ankeutta minun seurassani. Minulla ei ole, mistä antaa tai sitä on vähän. Toivon sinulle hyvää vilpittömästi, kun näen, kuinka paljon annat itsestäsi. Olet sen ansainnut.

      • Anonyymi

        Ei kuulosta kaikilta osin tutulta. En ole ap. mutta sama olo minulla on kummallisesta suhteesta. Etkö huomaa, kuinka epätasa-arvoinen tilanne on? Odotat, että toinen auttaa sinua heti ikään kuin itsestäänselvyytenä, mutta avun ja kanssakäymisen saaminen sinulta itseltäsi on mahdottoman vaivannäön takana.


      • Anonyymi

        Toivot minulle hyvää, mutta silti oletat että minun asiani ovat hyvin. En ymmärrä. Tiedät varsin hyvin, että näin ei ole ja että voin huonosti. Suurin syy on tuo suhtautumisesi minuun. En halua, että tässä olisi jotain epäselvää sinun kannaltasi.

        Sama vastaaja.


    • Anonyymi

      Olet aivan oikeassa. Minä olen huono antaja. Miten oppisin? Lapsilleni ehkä annan enemmän mutta ihmissuhteeni kärsivät tästä.

      • Anonyymi

        Oletko yh-äiti, joka sitten keksit tuollaisia tekosyitä? Miksi et voi sanoa ettei kiinnosta? Tiedät itsekin, että jos kiinnostusta on niin löytyy aikaa. Ja tekosyitä toiseen suuntaan pitää yhteyksiä yllä.


    • Anonyymi

      Vähänkö noloa.

      • Anonyymi

        Ennemmi nolo ku idiootti ☝️


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe