Ihanne naiseni olisi

Neitsellinen 20-30v hoikka (vela)nainen, joka olisi kiinostunut urheilusta, leffoista, sarjoista ja musasta..Saisin hänestä seuraa illanviettoihin, elokuviin ja yön yli treffeille alkuun kevyemmin tapaillen...Myöhemmin suhde saattaisi syventyä seurusteluksi ja parisuhteeksi.

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi naisen neitsyys on sinulle niin tärkeä asia? Eihän neitsyys takaa naisen luotettavuutta, myös neitsyt voi olla ihmisenä petollinen ja hankala.

• No mun profiilissa on asia selvitetty aikas tarkkaan..
        -Tuohon viimeiseen sanoisin, että ihan totta tuo...

• Ja itse olet pallomahainen, takatukka ja pappa ikäinen.. Kilpailu kovaa markkinoilla ja, eikä Suomi lökäpöksyt ole, siellä kovaa valuuttaa, mutta saahan sitä odottaa vaikka joulupukkia

• Anonyymi

...

• Anonyymi

Eiköhän vaatimukset kumppanin suhteen vaihdu ja haihdu viimeistään 40 vuotiaana kun et ole löytänyt vieläkään neitseellistä. Jännä miten ikä tekee ihmeitä. Tällöin jopa kahdesti käytetty kelpaa itse kullekin. 😘

• Aion mennä tällä päätyyn saakka....Jos ei löydy niin olen ilman.

• Venäläinen vanhempi nainen
      Asuu PKS
      Haluaisin oppia paremmin venäjää luonasi arkipaivinä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8039
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      62
      5974
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      82
      3361
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3123
    5. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      215
      1730
    6. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1463
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe