Onko joku palstalainen ruvennut ärsyttämään sinua?
Kuka palstalainen ärsyttää eniten?
147
<50
Vastaukset
Tekisi mieleni avautua aiheesta, mutta tahdikkaana miehenä jätän itse vastaamatta.
- Anonyymi
Puskista sitten vaan.. :D
xL Disse kirjoitti:
Jos se oon minä, niin aivan vapaasti voit avautua. Minua ei ainakaan ahdista yhtään. 😊👌
Et sinä eikä XL-lady.
Iku-Turso kirjoitti:
Et sinä eikä XL-lady.
Okei. No ikävä sinäällään, että oisit saanut purkaa patoutumia. Mutta jatkossa tiedät, ettei minun takia ainakaan tarvitse nieleskellä. 😊
Disse kirjoitti:
Okei. No ikävä sinäällään, että oisit saanut purkaa patoutumia. Mutta jatkossa tiedät, ettei minun takia ainakaan tarvitse nieleskellä. 😊
Meillä on omat juttumme palstalla, eivätkä ne leikkaa toisiaan.
Iku-Turso kirjoitti:
Meillä on omat juttumme palstalla, eivätkä ne leikkaa toisiaan.
Joo. Eli joku suntapainen tyyppi ärsyttää? Eikös yks sanonut lopettavansa? Genio? 😁
Disse kirjoitti:
Joo. Eli joku suntapainen tyyppi ärsyttää? Eikös yks sanonut lopettavansa? Genio? 😁
Ei minua ärsytä Geniokaan.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Funeau?
Iku-Turso kirjoitti:
Okei. No olet paljon ampuillut palstahistoriasi aikaan sinne sun tänne? Oisko se joku, mikä ei oikeasti ole kukaan?
Minä ainakin tunnistan itseni perässä monta tyyppiä. Voisin keksiä useankin nikin niiden takaa, mutta se on aivan turhaa. Kellään ei riitä munaa tulla sanomaan oikealla nikillään mitään. Ja olen miettinyt niin, että eihän se minua vaivaa oikeastaan. Mun on hyvä pistellä tällä kaikki.
Ei mulla sinäällään ole mitään hävittävää. Jos joku haluis paljastaa henkilönä mut tän takaa, niin sit vaan levittäisin kädet että hei, tämä henkilö olen, entä sitten? 😊Disse kirjoitti:
Okei. No olet paljon ampuillut palstahistoriasi aikaan sinne sun tänne? Oisko se joku, mikä ei oikeasti ole kukaan?
Minä ainakin tunnistan itseni perässä monta tyyppiä. Voisin keksiä useankin nikin niiden takaa, mutta se on aivan turhaa. Kellään ei riitä munaa tulla sanomaan oikealla nikillään mitään. Ja olen miettinyt niin, että eihän se minua vaivaa oikeastaan. Mun on hyvä pistellä tällä kaikki.
Ei mulla sinäällään ole mitään hävittävää. Jos joku haluis paljastaa henkilönä mut tän takaa, niin sit vaan levittäisin kädet että hei, tämä henkilö olen, entä sitten? 😊Joku joka ei ole oikeasti kukaan? Erehdyt miekkoseni.
Sanoin että olen niin tahdikas etten kerro sitä.Iku-Turso kirjoitti:
Joku joka ei ole oikeasti kukaan? Erehdyt miekkoseni.
Sanoin että olen niin tahdikas etten kerro sitä.Siis sinahan se on oltava joku/jotkut.... mutta mitä se kertoo? Ei mitään!
Ole sä mikä oot ja anna muitten vikistä. Ei kai sun tartte mitään jahtailla?Disse kirjoitti:
Siis sinahan se on oltava joku/jotkut.... mutta mitä se kertoo? Ei mitään!
Ole sä mikä oot ja anna muitten vikistä. Ei kai sun tartte mitään jahtailla?Jahtailenko minä jotakuta/joitakuita?
En.- Anonyymi
Sinua ärsyttää naiset, joilta et saa vastakaikua, joten epäilisin, että kyseessä on yksinkertainen.blondi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ärsyttää naiset, joilta et saa vastakaikua, joten epäilisin, että kyseessä on yksinkertainen.blondi.
Erehdyt miekkoseni.
Yybee ei ole edes sinkkulainen, häntä ei ole minulle olemassakaan täällä. Miehen logiikassa voisin vaihtaa kanssaan sanasen jos kävisin siellä.Iku-Turso kirjoitti:
Jahtailenko minä jotakuta/joitakuita?
En.No sellaisen vaikutuksen kyllä välillä saa...
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Joku joka ei ole oikeasti kukaan? Erehdyt miekkoseni.
Sanoin että olen niin tahdikas etten kerro sitä.Harmaa peltipurkki.
Disse kirjoitti:
No sellaisen vaikutuksen kyllä välillä saa...
Ei se kohdistu keneenkään erityisesti, se kuuluu palstapelaamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Harmaa peltipurkki.
Ikis.M?
Hän voisi olla oma poikani, en ikinä vihaisi häntä.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Ikis.M?
Hän voisi olla oma poikani, en ikinä vihaisi häntä.Vihaat miestä vai naista?
Anonyymi kirjoitti:
Vihaat miestä vai naista?
Kuten sanoin, olen liian tahdikas kertoakseni sen.
Iku-Turso kirjoitti:
Ei se kohdistu keneenkään erityisesti, se kuuluu palstapelaamiseen.
Okei...
Mä luulen, että tuossa lajissa moni kokee olevansa niskapäällä. 😃
Geniohan teki nyt tuon oman siirtonsa. Mänauroin täällä kippurassa. Se on kokoajan käynyt selkeästi sanomassa, ettei ole mitään kiinnostusta ja nyt sitten toi mitä keksi viimeks. 😂
Palstapelihän on kivaa... ei siihen tarttevketään ees nimetä. 😬
Ymmärrän nyt mitä tarkoitat... mut nyt löylyyn. 😊Disse kirjoitti:
Okei...
Mä luulen, että tuossa lajissa moni kokee olevansa niskapäällä. 😃
Geniohan teki nyt tuon oman siirtonsa. Mänauroin täällä kippurassa. Se on kokoajan käynyt selkeästi sanomassa, ettei ole mitään kiinnostusta ja nyt sitten toi mitä keksi viimeks. 😂
Palstapelihän on kivaa... ei siihen tarttevketään ees nimetä. 😬
Ymmärrän nyt mitä tarkoitat... mut nyt löylyyn. 😊Genio ei taida käyttää nikkiä? En seuraa anonyymien kirjoittelua ajatuksella, luen kommentit pikalukuna.
Palstapelaamisella tarkoitan tietenkin rooliani palstalla, tuon energiaa tänne. Joillekin se tuntuu negatiivisena, joillekin positiivisena. Se riippuu vastaanottajasta...- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Kuten sanoin, olen liian tahdikas kertoakseni sen.
Eli nainen. MissPönttöuuni? Eroahdistus vaivaa?
Anonyymi kirjoitti:
Eli nainen. MissPönttöuuni? Eroahdistus vaivaa?
Pönttöneitikö? Hahhaahhaa.
Pönttöneidistä mulla on vain hyviä muistoja, eikä hänen poissaolonsa täältä liity minuun milläkään tavalla. Pönttöneiti on kyllin iso tyttö tekemään itseään koskevia päätöksiä.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Pönttöneitikö? Hahhaahhaa.
Pönttöneidistä mulla on vain hyviä muistoja, eikä hänen poissaolonsa täältä liity minuun milläkään tavalla. Pönttöneiti on kyllin iso tyttö tekemään itseään koskevia päätöksiä.Kaikki palstalaiset alkavat olla lueteltuna. Jäljelle jää sinä itse.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki palstalaiset alkavat olla lueteltuna. Jäljelle jää sinä itse.
Onko kaikki lueteltu? Ei mielestäni likikään.
Iku-Turso kirjoitti:
Genio ei taida käyttää nikkiä? En seuraa anonyymien kirjoittelua ajatuksella, luen kommentit pikalukuna.
Palstapelaamisella tarkoitan tietenkin rooliani palstalla, tuon energiaa tänne. Joillekin se tuntuu negatiivisena, joillekin positiivisena. Se riippuu vastaanottajasta...Tiedän. Selitin sitä joskus Flowerille. Huomion suunta ei ole tärkeä vaan se, että sitä saa, se kertoo jotain. Ohjakset on täällä....
Tämä sama peli ei vaan toimi irl. Kassu ois sopiva tyyppi täällä selittämään sen jos jollakulla ois aikaa. Tai Ellu, mut se on liian kiireinen. Siks sä sotketkin ne... Kassu vaan ei vielä hiffaa palstan systeemejä. Ei usko niihin. Noi kaks päätä kun sais yhteen. 😬👌Disse kirjoitti:
Tiedän. Selitin sitä joskus Flowerille. Huomion suunta ei ole tärkeä vaan se, että sitä saa, se kertoo jotain. Ohjakset on täällä....
Tämä sama peli ei vaan toimi irl. Kassu ois sopiva tyyppi täällä selittämään sen jos jollakulla ois aikaa. Tai Ellu, mut se on liian kiireinen. Siks sä sotketkin ne... Kassu vaan ei vielä hiffaa palstan systeemejä. Ei usko niihin. Noi kaks päätä kun sais yhteen. 😬👌Tää Ellu-juttu on pitkä tarina, eikä se liity palstailuun, niin en ryhdy availemaan sitä kenellekään.
Sovittiin tuon "kassun" kanssa että hän on Elluseni, se on hyvä niin.Iku-Turso kirjoitti:
Tää Ellu-juttu on pitkä tarina, eikä se liity palstailuun, niin en ryhdy availemaan sitä kenellekään.
Sovittiin tuon "kassun" kanssa että hän on Elluseni, se on hyvä niin.No Ellun kanssa on turistu palstan ulkopuolella, että mä kyllä hänet tunnistan hyvin.
Kassu on ok. Mutta häneen en ole tutustunut yhtälailla kun muihin täällä. Vie aikansa. 😊
Nimittely on teidän välinen juttu.Disse kirjoitti:
No Ellun kanssa on turistu palstan ulkopuolella, että mä kyllä hänet tunnistan hyvin.
Kassu on ok. Mutta häneen en ole tutustunut yhtälailla kun muihin täällä. Vie aikansa. 😊
Nimittely on teidän välinen juttu.Kaipa minä kutsun sitten jatkossa sinun Elluasi "kettusekseni" niin et sotkeennu konsepteissasi.
Kaskenpolttaja kirjoitti:
..ole mulle vähän aikaa hän... :)
Voin avata asiaa tämän verran.
https://youtu.be/RD-U1oespd4
Kyse on tietenkin jostakin mikä liittyy minuun, ei palstaan.Iku-Turso kirjoitti:
Kaipa minä kutsun sitten jatkossa sinun Elluasi "kettusekseni" niin et sotkeennu konsepteissasi.
Elä suotta. En minä mene sekaisin palstatyypeistä. 😊👌
Disse kirjoitti:
Elä suotta. En minä mene sekaisin palstatyypeistä. 😊👌
Teen sen itseni takia.
Iku-Turso kirjoitti:
Voin avata asiaa tämän verran.
https://youtu.be/RD-U1oespd4
Kyse on tietenkin jostakin mikä liittyy minuun, ei palstaan.Ei sen väliä mikä tausta siinä on Tähtisilmä. Jos haluat kutsua minua jollakin nimellä, se sopii kyllä .
Ei sen väliä mikä tausta siinä on Tähtisilmä. Jos haluat kutsua minua jollakin nimellä, se sopii kyllä .
Meillä on Elluseni sopimus. Olen sinun tähtisilmäsi.
Iku-Turso kirjoitti:
Meillä on Elluseni sopimus. Olen sinun tähtisilmäsi.
Niinhän sinä olet Tähtisilmä.
- Anonyymi
Kaikki ne, jotka tekevät aloituksia tai osallistuvat keskusteluun muista palstalaisista, eivätkä aiheesta Suhteet.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Osaatko nimetä ketään, vai puhutko ihan yleisellä tasolla?
Nopeasti tulee mieleen tietysti ensimmäiseksi sinä. Aloituksesi ovat palstalla useimmiten muita palstakirjoittajia tai palstaa yleensä käsitteleviä, kuten tämäkin. Sen takia yleensä hyppään ketjusi ohi, mutta tähän oli pakko vastata, kun oli niin helppo.
Anonyymi kirjoitti:
Nopeasti tulee mieleen tietysti ensimmäiseksi sinä. Aloituksesi ovat palstalla useimmiten muita palstakirjoittajia tai palstaa yleensä käsitteleviä, kuten tämäkin. Sen takia yleensä hyppään ketjusi ohi, mutta tähän oli pakko vastata, kun oli niin helppo.
Minä?
Olen ihan äimän käkenä...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä, turso on just niitä harvoja jotka ei minua ärsytä. Ainoa joka ei ole myöskään tylsä.
Minusta yksittäisen kirjoittajan ruotiminen on epäasiallista. Taitaa olla sääntöjen vastaistakin. Ja ärsyyntymisestä voisin sanoa erään jutun, mutta en nyt sano.
Iku-Turso kirjoitti:
Kenestä yksittäisestä kirjoittajasta on kyse?
Muistaakseni sanoit taannoin, ettet ole tyhmä. Taisit muotoilla sen vähän toisin.
Muistaakseni sanoit taannoin, ettet ole tyhmä. Taisit muotoilla sen vähän toisin.
Olisinko sanonut mitään tuon suuntaista?
En muista kaikkea kirjoittamaani.Iku-Turso kirjoitti:
Olisinko sanonut mitään tuon suuntaista?
En muista kaikkea kirjoittamaani.Se taisi olla ensimmäinen pitkä keskustelumme, jossa kerroit älykkyydestäsi. Uskoin sanaasi ja siksi en osaa pitää sinua tyhmänä.
Se taisi olla ensimmäinen pitkä keskustelumme, jossa kerroit älykkyydestäsi. Uskoin sanaasi ja siksi en osaa pitää sinua tyhmänä.
Ihmisillä on tapana liioitella omia ominaisuuksiaan.
Iku-Turso kirjoitti:
Ihmisillä on tapana liioitella omia ominaisuuksiaan.
Tarkoitatko, ettet olekaan niin ylivertaisen älykäs kun annoit silloin ymmärtää?
Tarkoitatko, ettet olekaan niin ylivertaisen älykäs kun annoit silloin ymmärtää?
Mikä minä olen arvioimaan omaa älykkyyttäni? Ei se ole minun tehtäväni.
Iku-Turso kirjoitti:
Mikä minä olen arvioimaan omaa älykkyyttäni? Ei se ole minun tehtäväni.
Oletpa kyllä oikeassa.
Iku-Turso kirjoitti:
Sehän on teidän tehtävänne.
Arvioida sinun älykkyyttäsi?
No en pidä sinua erityisen tyhmänä, jos tyhmä on älykkään vastakohta.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Arvioida sinun älykkyyttäsi?
No en pidä sinua erityisen tyhmänä, jos tyhmä on älykkään vastakohta.En liene erityisen tyhmä.
Iku-Turso kirjoitti:
Imarteletko sinä minua Elluseni?
En Tähtisilmä. Silmäsi on kaunis. Väristä en saa selvää, mutta kaunis se on silti.
En Tähtisilmä. Silmäsi on kaunis. Väristä en saa selvää, mutta kaunis se on silti.
Silmät menee samaan kategoriaan kuin älykkyys, en osaa itse arvioida sitä.
Kiitos silti Elluseni.Iku-Turso kirjoitti:
Silmät menee samaan kategoriaan kuin älykkyys, en osaa itse arvioida sitä.
Kiitos silti Elluseni.Varmaan niin, ettei sitä osaa itse arvioida. Minulle silmät ovat aika tärkeät, teen havaintoja toisesta .
Varmaan niin, ettei sitä osaa itse arvioida. Minulle silmät ovat aika tärkeät, teen havaintoja toisesta .
Luulen Elluseni että olet asian ytimessä.
Iku-Turso kirjoitti:
Luulen Elluseni että olet asian ytimessä.
Saatanpa ollakin Tähtisilmä.
- Anonyymi
Saatanpa ollakin Tähtisilmä.
Oletko muka sama henkilö kuin nimimerkki Elisakettu, mitä Iki-Turso tuossa yrittää vihjata?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko muka sama henkilö kuin nimimerkki Elisakettu, mitä Iki-Turso tuossa yrittää vihjata?
En ole Elisakettu. Jos olisin, käyttäisin sitä nikkiä.
En ole Elisakettu. Jos olisin, käyttäisin sitä nikkiä.
Jos epäilisin sinua ketuksi, kutsuisin sinua ketuksi.
Iku-Turso kirjoitti:
Jos epäilisin sinua ketuksi, kutsuisin sinua ketuksi.
Epäilemättä Tähtisilmä, epäilemättä.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
En liene erityisen tyhmä.
Ei tyhmä mutta hieman typerä.
- Anonyymi
Anonyymi ärsyttää eniten.
- Anonyymi
Ennen ärsytti peris, mutta onneks se trollattiin itse ulos palstalta.
Kyllähän peris on yksi palstan asiallisimmista ja tasokkaimmista kirjoittajista. Onhan hänen jutut monesti paljon tasokkaampia kuin nämä iänikuiset hc-ätmien ja incel-miesten valitukset. Osaahan peris keskustella rakentavasti esimerkiksi politiikasta, kasipätkä-Volvoista, naisista ilman hirveää vihaa jne.
- Anonyymi
bicky_royal kirjoitti:
Kyllähän peris on yksi palstan asiallisimmista ja tasokkaimmista kirjoittajista. Onhan hänen jutut monesti paljon tasokkaampia kuin nämä iänikuiset hc-ätmien ja incel-miesten valitukset. Osaahan peris keskustella rakentavasti esimerkiksi politiikasta, kasipätkä-Volvoista, naisista ilman hirveää vihaa jne.
Nimenomaan just näin 👍 Ätmejä ottaa kuuppaan, kun periksellä on nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan just näin 👍 Ätmejä ottaa kuuppaan, kun periksellä on nainen.
Periksellä on nainen siksi koska hän nauttii kaljaa ja viinaa naisen katsoessa vieressä.
Terveisin Viinamies
- Anonyymi
Kuuma, märkä, karvainen MILCH vois jo vähitellen lopetella...
- Anonyymi
päivi poekaa ja päivi poeka tietää ketä tarkoitetaan eli hiehoa
Ei mua ärsytä enää kukaan. Joku jos osoittautuisi sellaiseksi, joka ohjailee palstan toimintaa jotenkin, se ärsyttäis. Mutta en voi nimetä ketään siihen. Enkä lähde arvailemaan.
Nythän tää vissiin on taas ollut jotenkin reilassa?Mia.ei.ap. 😣
elluhallo ja sen alias Mimosa 😣
Aitoriitta 😣- Anonyymi
elluhallo on ihana <3
- Anonyymi
Nuo ei taida olla tällä palstalla?
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ei taida olla tällä palstalla?
Kyllä käyvät täällä vielä silloin tällöin .. 🙄
- Anonyymi
Kaikki nämä vakijankkaajat ärsyttävät. Jokaiseen keskusteluun pitää tunkea se oma iänikuinen pakkomielle, liittyi se aiheeseen tai ei. Tai sitten tämä aloittaja joka kuvittelee olevansa jokin tolkun mies koska osaa kirjoittaa selväsanaisia viestejä, vaikka selvästi kärsii mielenterveysongelmista.
- Anonyymi
Tämäkö nyt sitten oli palstan tasoa nostava ja vähemmän masentava avaus?
Plaah.Tämähän ei ollut tarkoitettu sellaiseksi. Oikeastaan tämän tarkoitus oli alkujaan päinvastainen.
- Anonyymi
Kelpaisiko viinamies joka jankkaa samaa agendaansa. Jos kirjoittelee jotain muuta, niin käyttää toista nikkiä sillon.
Miten mulle tulikin miekeen yks juttu ala-asteelta..
Mulla oli ollut jotain kinaa jonkun tytön kanssa ja tämä tyttö sitten kysyi kovaan ääneen, että arvaatkaas kenestä hän ei tykkää..
Sitten supatti vielä vastauksen muiden korviin..Iku-Turso kirjoitti:
Niiiii?
Minähän en supattanut mitään.Et, mutta käyttäydyt muuten samalla tapaa..
Juu, se ei ole se ja se nimimerkki..
Aikamies siinä kuin pikkulaps!Wwuwuw kirjoitti:
Et, mutta käyttäydyt muuten samalla tapaa..
Juu, se ei ole se ja se nimimerkki..
Aikamies siinä kuin pikkulaps!Älä ole wuppis pikkumainen.
Tottahan minä tiedän että palstailuni ärsyttää muutamaa kommentoijaa, ja annan heille reilun mahdollisuuden mainita asiasta.
En palstaile haaliakseni ystäviä, haen villkasta keskustelua. Se vaatii muiden tunteiden liikuttelua.Iku-Turso kirjoitti:
Älä ole wuppis pikkumainen.
Tottahan minä tiedän että palstailuni ärsyttää muutamaa kommentoijaa, ja annan heille reilun mahdollisuuden mainita asiasta.
En palstaile haaliakseni ystäviä, haen villkasta keskustelua. Se vaatii muiden tunteiden liikuttelua.Ai sä hait sitä, että sut olis nimetty..
No et sä mua ärsytä. Jotkut jutut joskus ärsyttää, mutta ei nyt niinkään joku tietty nimimerkki.Wwuwuw kirjoitti:
Ai sä hait sitä, että sut olis nimetty..
No et sä mua ärsytä. Jotkut jutut joskus ärsyttää, mutta ei nyt niinkään joku tietty nimimerkki.Kaikki julkisuus on hyvästä, niin negatiivinen kuin positiivinenkin. Minä pidän siitä että minusta kirjoitetaan.
Iku-Turso kirjoitti:
Kaikki julkisuus on hyvästä, niin negatiivinen kuin positiivinenkin. Minä pidän siitä että minusta kirjoitetaan.
No sen uskon. Kas kun et omalla nimelläs täällä ole.
Wwuwuw kirjoitti:
No sen uskon. Kas kun et omalla nimelläs täällä ole.
Trolli jonka kanssa vaihdoin muutaman sähköpostin ensimmäisinä palstailuviikkoinani, tietää nimeni. Olen pistänyt merkille että palstalla on muutama vakiokirjoittaja jotka tietävät minusta asioita jotka voi olla peräisin vain yksityisistä sähköpostiviesteistä ja sitä kautta saadulla nimelläni tehdyllä nettihaulla.
Oikeastaan toimintani tarkoitus on saada trolli katumaan sitä että ryhtyi kanssani hippasille. Minä kun en koskaan eläessäni unohda sitä jos joku yrittää ilkeillä minulle.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Trolli jonka kanssa vaihdoin muutaman sähköpostin ensimmäisinä palstailuviikkoinani, tietää nimeni. Olen pistänyt merkille että palstalla on muutama vakiokirjoittaja jotka tietävät minusta asioita jotka voi olla peräisin vain yksityisistä sähköpostiviesteistä ja sitä kautta saadulla nimelläni tehdyllä nettihaulla.
Oikeastaan toimintani tarkoitus on saada trolli katumaan sitä että ryhtyi kanssani hippasille. Minä kun en koskaan eläessäni unohda sitä jos joku yrittää ilkeillä minulle.Sittenkin kostoa. Suomi24-blogissa väitit ettet hae kostoa. Olet kyllä varsinainen luikero.
Sitä paitsi olet itse paljastanut itsestäsi jo liikaa palstalla. Sun tunnistaminen ei ole yksityiskeskusteluista lähtöisin.
xL Iku-Turso kirjoitti:
Oikeastaan toimintani tarkoitus on saada trolli katumaan sitä että ryhtyi kanssani hippasille. Minä kun en koskaan eläessäni unohda sitä jos joku yrittää ilkeillä minulle.Ei taas tätä..😩
Anonyymi kirjoitti:
Sittenkin kostoa. Suomi24-blogissa väitit ettet hae kostoa. Olet kyllä varsinainen luikero.
Sitä paitsi olet itse paljastanut itsestäsi jo liikaa palstalla. Sun tunnistaminen ei ole yksityiskeskusteluista lähtöisin.
xLMä en vaan tajua..Miten ei voi unohtaa, kun eivät edes ole ikinä tavanneet, saati seurustelleet..? Huhhuh..
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Niiii.
Kertaus on opintojen äiti.Eli olet sittenkin MissP:n perässä taas?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä en vaan tajua..Miten ei voi unohtaa, kun eivät edes ole ikinä tavanneet, saati seurustelleet..? Huhhuh..
Narsisti. Kaikkilla niillä on sama kaava.
xL Anonyymi kirjoitti:
Eli olet sittenkin MissP:n perässä taas?
MissPönttis ei saanut tietoonsa muuta kuin etunimeni. En viittaa häneen.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Nyt menee jännäksi. Kuka tämä palstalainen on?
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Olitteko te rakastuneita? Abra?
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee jännäksi. Kuka tämä palstalainen on?
Tiedän tuon palstalaisen, mutta hän ei ole siltikään se palstalainen joka ärsyttää minua (jota en silti tahdikkuuttani paljasta).
Tuo trolli on katunut riittävästi ryhtymistään kanssani hippasille, voin sanoa että jopa hieman säälin häntä. Silti, kertaus on opintojen äiti.Anonyymi kirjoitti:
Olitteko te rakastuneita? Abra?
Ei abris ärsytä minua, vaikka meillä ei erityisemmin synkkaa. Abris on silmissäni neutraali palstalainen.
Olimmeko rakastuneita? Voin kertoa vain omasta puolestani, en ollut rakastunut.
Olin kiinnostunut henkilöstä nikin takana, mutta lyhyen keskustelumme aikana kävi ilmeiseksi ettei kyseessä ollut muuta kuin palstahahmo joka ei vastannut yhtään luomaansa mielikuvaa.Iku-Turso kirjoitti:
Tiedän tuon palstalaisen, mutta hän ei ole siltikään se palstalainen joka ärsyttää minua (jota en silti tahdikkuuttani paljasta).
Tuo trolli on katunut riittävästi ryhtymistään kanssani hippasille, voin sanoa että jopa hieman säälin häntä. Silti, kertaus on opintojen äiti.Tais mennä satuiluksi..
Pääasia, että susta puhutaan, kuten sanoit.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Tuo trolli on katunut riittävästi ryhtymistään kanssani hippasille, voin sanoa että jopa hieman säälin häntä. Silti, kertaus on opintojen äiti.Paljasta nyt edes vähän jotain ulkojäsenelle.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tais mennä satuiluksi..
Pääasia, että susta puhutaan, kuten sanoit.Mina ainakin kiinnostaa :) Joten kuunnellaan vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljasta nyt edes vähän jotain ulkojäsenelle.
Ei sillä ole mitään paljastettavaa. Kunhan tuossa kurkoilee.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mina ainakin kiinnostaa :) Joten kuunnellaan vaan.
*Minua :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole mitään paljastettavaa. Kunhan tuossa kurkoilee.
xLTursossa on kerroksia kuin sipulissa. Yleisöä näköjään kertyy, mikä lienee hänelle mieleistä. Istutaan kaikki rinkiin ja annetaan miehen puhua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tursossa on kerroksia kuin sipulissa. Yleisöä näköjään kertyy, mikä lienee hänelle mieleistä. Istutaan kaikki rinkiin ja annetaan miehen puhua :)
Siinä on yhtä monta kerrosta kuin peilissä.
xL - Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Ei abris ärsytä minua, vaikka meillä ei erityisemmin synkkaa. Abris on silmissäni neutraali palstalainen.
Olimmeko rakastuneita? Voin kertoa vain omasta puolestani, en ollut rakastunut.
Olin kiinnostunut henkilöstä nikin takana, mutta lyhyen keskustelumme aikana kävi ilmeiseksi ettei kyseessä ollut muuta kuin palstahahmo joka ei vastannut yhtään luomaansa mielikuvaa.Paljasta nyt edes jotain kivaa. Yleisön kiinnostus alkaa lopahtaa.
Anonyymi kirjoitti:
Paljasta nyt edes jotain kivaa. Yleisön kiinnostus alkaa lopahtaa.
Sanoisin yleisölle: "hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!".
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Oikeastaan toimintani tarkoitus on saada trolli katumaan sitä että ryhtyi kanssani hippasille. Minä kun en koskaan eläessäni unohda sitä jos joku yrittää ilkeillä minulle."Oikeastaan toimintani tarkoitus on saada trolli katumaan sitä että ryhtyi kanssani hippasille. Minä kun en koskaan eläessäni unohda sitä jos joku yrittää ilkeillä minulle."
Aika lapsellinen ajattelutapa.
KilttiMies89
- Anonyymi
Kyllä tämä Anomyymi kirjoittelee tänne paljon.
Se kyllä on ärsyttävää. - Anonyymi
Harmaaritari, en pidä hänestä enkä sen mielipiteistä. Se vaikuttaa sellaiselta taka kammarin atm jolla ei ole kavereita sit se on rasisti eikä myönnä. Tosi epäkypsä, katkera ja kehityksessä jälkeen jäänyt. Kylmä ihminen.
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt Harmiksen väärin.
Se on hyvä provoilemaan ja oikeasti lämpimimpiä ihmisiä palstalla. Sillä on toki omat erikoisuutensa kuten meillä kaikilla 😁
xL - Anonyymi
"Harmaaritari, en pidä hänestä enkä sen mielipiteistä. Se vaikuttaa sellaiselta taka kammarin atm jolla ei ole kavereita sit se on rasisti eikä myönnä. Tosi epäkypsä, katkera ja kehityksessä jälkeen jäänyt. Kylmä ihminen."
Se on hyvä asia että on rasisti, nykyään pitääkin olla.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
Olet ymmärtänyt Harmiksen väärin.
Se on hyvä provoilemaan ja oikeasti lämpimimpiä ihmisiä palstalla. Sillä on toki omat erikoisuutensa kuten meillä kaikilla 😁
xL"Sillä on toki omat erikoisuutensa kuten meillä kaikilla 😁"
Niitä erikoisuuksia kutsutaan normaaleiksi arvoiksi. Ennen ne ei olleet mitään erikoisuuksia :(
Ärsyttää ihan yleisellä tasolla sellaiset, jotka kyselevät jotain kielteistä kirjoittelijoista kertomatta itse omaa kantaansa.
- Anonyymi
Meillä oli ala-asteella yksi tyttö, joka saattoi kysellä porukassa tuollaisia. Halusi sekoittaa pakkaa manipuloimalla muita. Inhottava tyyppi.
xL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli ala-asteella yksi tyttö, joka saattoi kysellä porukassa tuollaisia. Halusi sekoittaa pakkaa manipuloimalla muita. Inhottava tyyppi.
xLTulee mieleen lähinnä joku juoruakka.
KilttiMies89 - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Juoru-ukkoja on enemmän.
Ei ole, tosimiehet ei juoruile, se on akkojen hommaa.
KilttiMies89 Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Miehet keskustelevat asioista ja ilmiöistä, naiset juoruilevat.
Keskustelusisällöissä ei ole mainittavaa eroa.Anonyymi kirjoitti:
KilttiMies89Niin.
Omasta mielestään, niin.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niin.
Omasta mielestään, niin.En mä tiedä mitä sä taas selität.
KilttiMies89
- Anonyymi
Ööö, varmaan joku tän aloituksen tekijä, oisko?
KilttiMies89 - Anonyymi
Jokainen tämän palstan mies on varmasti suukon arvoinen. Naispalstailijat ovat myös mukavia.
Itsemurha ruikuttajat..
- Anonyymi
Taidan lukeutua tuohon joukkoon...
KilttiMies89
Ehkäpä enempikin tietyt jutut ärsyttää, sitä kautta tietysti niitä juttuja jankkaavat aina silloin, kun ärsyttää.
Aina ei jaksa, ei ole sietävällä päällä..Hei olen täällä taas! Noin viikon jaksoin olla poissa. Tänään tulin katsoneeksi mitä täällä on ja huomasin, että sinä ja Disse kirjoittelet vielä täällä niin tulin luoneeksi tuon uuden nickin: P.Dinosaurus.
Nimi on muuten vitsistä. Siskon poika 5-vuotiaana ilmoitti äidilleen, että hänestä tulee isona dinosaurus. Äiti ilmoitti, että se ei ole oikein mahdollista. Sen jälkeen 5 v. poika mietti hetken ja sanoi, että hänestä tulee isona Pokemon-kouluttaja. Nimeni on yhdistelmää Dinosaurus, joka minusta tuli isona ja samalla Pokemon-kouluttaja.
Siskoni oli 15 v., kun hänelle tuli isosiskon 5-vuotias poika puhumaan - "täti pelkäsitkö sinä silloin pienenä, kun kadulla käveli vastaan dinosauruksia?" Siihen 15 v. täti vastasi, että "Xxxxx kulta, en minä aivan niin vanha ole kuin sinä luulet."
Olen kertonut tuon jälkimmäisen jutun aikaisemmin, jos muistat? Mitäs sinulle kuuluu?P.Dinosaurus kirjoitti:
Hei olen täällä taas! Noin viikon jaksoin olla poissa. Tänään tulin katsoneeksi mitä täällä on ja huomasin, että sinä ja Disse kirjoittelet vielä täällä niin tulin luoneeksi tuon uuden nickin: P.Dinosaurus.
Nimi on muuten vitsistä. Siskon poika 5-vuotiaana ilmoitti äidilleen, että hänestä tulee isona dinosaurus. Äiti ilmoitti, että se ei ole oikein mahdollista. Sen jälkeen 5 v. poika mietti hetken ja sanoi, että hänestä tulee isona Pokemon-kouluttaja. Nimeni on yhdistelmää Dinosaurus, joka minusta tuli isona ja samalla Pokemon-kouluttaja.
Siskoni oli 15 v., kun hänelle tuli isosiskon 5-vuotias poika puhumaan - "täti pelkäsitkö sinä silloin pienenä, kun kadulla käveli vastaan dinosauruksia?" Siihen 15 v. täti vastasi, että "Xxxxx kulta, en minä aivan niin vanha ole kuin sinä luulet."
Olen kertonut tuon jälkimmäisen jutun aikaisemmin, jos muistat? Mitäs sinulle kuuluu?Moikka!!😃
Ekaksi vastaan, että kiitos kysymästä. Kuuluu työntäyteisiä päiviä ja paljon uuden omaksumista. Valtava työalue mitä kierretään viikko vuoroissa. On siinä oppimista, mutta olen optimisti.😋
Alkuun väsyttää se kaikki aivotyö...
Mites sinä jakselet?
En muista kokonaisuudessaan tuota juttua dinosauruksesta, mutta joku dejavu fiilis on..Abrakadabra kirjoitti:
Moikka!!😃
Ekaksi vastaan, että kiitos kysymästä. Kuuluu työntäyteisiä päiviä ja paljon uuden omaksumista. Valtava työalue mitä kierretään viikko vuoroissa. On siinä oppimista, mutta olen optimisti.😋
Alkuun väsyttää se kaikki aivotyö...
Mites sinä jakselet?
En muista kokonaisuudessaan tuota juttua dinosauruksesta, mutta joku dejavu fiilis on..Sinulla väsyttää varmaan nyt työ, mutta siinä on kiva lisä, että siitä saa palkkaa? :) Muistaakseni kerroin sinulle kesällä 2016 tai 2017 sen dino-jutun.
Abrakadabra: "Mites sinä jakselet?"
Hyvin. Viime viikolla kävi kavereita katsomassa Englannin Valioliigan avausottelua perjantaina. Pari naista ja yksi miespuolinen kaveri on tulossa katsomaan leffaa tämän viikon lauantaina. Joten on sosiaalista toimintaa.
Itse meinaan olla melkein vuoden ostamatta sokeria. Huomenna meinaan mitata painoni ja lopetan sen painontiputuksen sitten heinäkuussa 2020. Sokerin ostokielto on ydinidea painontiputuksessa ja liikunnan lisääminen. Huomennakin ajan polkupyörällä yliopistolle, jotta saan liikuntaa! :)P.Dinosaurus kirjoitti:
Sinulla väsyttää varmaan nyt työ, mutta siinä on kiva lisä, että siitä saa palkkaa? :) Muistaakseni kerroin sinulle kesällä 2016 tai 2017 sen dino-jutun.
Abrakadabra: "Mites sinä jakselet?"
Hyvin. Viime viikolla kävi kavereita katsomassa Englannin Valioliigan avausottelua perjantaina. Pari naista ja yksi miespuolinen kaveri on tulossa katsomaan leffaa tämän viikon lauantaina. Joten on sosiaalista toimintaa.
Itse meinaan olla melkein vuoden ostamatta sokeria. Huomenna meinaan mitata painoni ja lopetan sen painontiputuksen sitten heinäkuussa 2020. Sokerin ostokielto on ydinidea painontiputuksessa ja liikunnan lisääminen. Huomennakin ajan polkupyörällä yliopistolle, jotta saan liikuntaa! :)Työ itsessään n ihan tavallista siivoamista mutta niin paljon kaikenlaisia muistamisia, että se väsyttää. :)
En muista montaakaan asiaa 2016-2017. :D
Kiva lukea, että hyvin voit. Sokerilakko? Minusta taas tuntuu, että mitä enempi syksy etenee sitä enempi tekee mieli sokeria. :P
Liittyy jotenkin siihen pimeänajan väsymykseen varmaan.
Fillaroi minunkin puolesta, olis mahtavaa hyötyliikuntaa. Tulis 24 kilsaa työmatkaa ees taas. :)
En pysty fillaorimaan, mutta jos pystyisin ei olis hassumpaa.Abrakadabra kirjoitti:
Työ itsessään n ihan tavallista siivoamista mutta niin paljon kaikenlaisia muistamisia, että se väsyttää. :)
En muista montaakaan asiaa 2016-2017. :D
Kiva lukea, että hyvin voit. Sokerilakko? Minusta taas tuntuu, että mitä enempi syksy etenee sitä enempi tekee mieli sokeria. :P
Liittyy jotenkin siihen pimeänajan väsymykseen varmaan.
Fillaroi minunkin puolesta, olis mahtavaa hyötyliikuntaa. Tulis 24 kilsaa työmatkaa ees taas. :)
En pysty fillaorimaan, mutta jos pystyisin ei olis hassumpaa.Abrakadabra: "Kiva lukea, että hyvin voit. Sokerilakko? Minusta taas tuntuu, että mitä enempi syksy etenee sitä enempi tekee mieli sokeria. :P Liittyy jotenkin siihen pimeänajan väsymykseen varmaan."
Olen ennenkin menestyneesti laihduttanut ja tärkein tekijä on jättää sokerinostaminen pois. Juhlissa saa syödä vähän, joten täysin ei tarvitse olla ilman sokeria. Toinen tekijä viimeisten kilojen karistamiseen on tuntuva liikunnanlisääminen. Niinpä kävelen ja ajan pyörällä. Joskus pakkaspäivinä ja sadepäivinä voi ajaa dösällä.
Muuten leffajuttu ei lauantaina ehkä toteudu, sillä toinen naisista soitti, että hänellä on ilmeisesti silloin töitä ja kertoi samalla, että toisella naisella on koulutusta mitä ilmeisemmin lauantaina. Minä ostin tänään viimeisenä sokerijuttuna 7 up -limonaadipullon leffahetkeä varten, mutta nyt se näyttää peruuntuvan.P.Dinosaurus kirjoitti:
Abrakadabra: "Kiva lukea, että hyvin voit. Sokerilakko? Minusta taas tuntuu, että mitä enempi syksy etenee sitä enempi tekee mieli sokeria. :P Liittyy jotenkin siihen pimeänajan väsymykseen varmaan."
Olen ennenkin menestyneesti laihduttanut ja tärkein tekijä on jättää sokerinostaminen pois. Juhlissa saa syödä vähän, joten täysin ei tarvitse olla ilman sokeria. Toinen tekijä viimeisten kilojen karistamiseen on tuntuva liikunnanlisääminen. Niinpä kävelen ja ajan pyörällä. Joskus pakkaspäivinä ja sadepäivinä voi ajaa dösällä.
Muuten leffajuttu ei lauantaina ehkä toteudu, sillä toinen naisista soitti, että hänellä on ilmeisesti silloin töitä ja kertoi samalla, että toisella naisella on koulutusta mitä ilmeisemmin lauantaina. Minä ostin tänään viimeisenä sokerijuttuna 7 up -limonaadipullon leffahetkeä varten, mutta nyt se näyttää peruuntuvan.No voihan, minä kun en voi käyttää mitään makeutusaineita IBS takia. Masu ei kestä, kuin ehtaa sokeria. Mutta tottahan liika on liikaa. :)
Onhan sokerista paljon puhuttu , miten haitallista se on. Koukuttavaakin. Mutta en usko, että kohtuudella siitä isommin haittaa olisi. Puolustuspuhe tottakai. :D
Täällä ukkostaa, suljen kohta läppärin. Ja meen taas loikomaan työpäivän päätteeks, ensin aina kahvia kitusiin.
Keksi viikonlopuksi vaikka kiva pyörälenkki, minä ajelet läpi. Jos vieraita ei tulekaan. Saat hyvän mielen siitä kuntoilusta. Mä kävelin tänään töissä 6744 askelta..ei kauheesti. Mutta tuntuu jaloissa. Täällä on sireenien mekkala, jotain on sattunut kun tuntuu menevän useampi hälyytysjoneuvo. :(Abrakadabra kirjoitti:
No voihan, minä kun en voi käyttää mitään makeutusaineita IBS takia. Masu ei kestä, kuin ehtaa sokeria. Mutta tottahan liika on liikaa. :)
Onhan sokerista paljon puhuttu , miten haitallista se on. Koukuttavaakin. Mutta en usko, että kohtuudella siitä isommin haittaa olisi. Puolustuspuhe tottakai. :D
Täällä ukkostaa, suljen kohta läppärin. Ja meen taas loikomaan työpäivän päätteeks, ensin aina kahvia kitusiin.
Keksi viikonlopuksi vaikka kiva pyörälenkki, minä ajelet läpi. Jos vieraita ei tulekaan. Saat hyvän mielen siitä kuntoilusta. Mä kävelin tänään töissä 6744 askelta..ei kauheesti. Mutta tuntuu jaloissa. Täällä on sireenien mekkala, jotain on sattunut kun tuntuu menevän useampi hälyytysjoneuvo. :(Abrakadabra: "Keksi viikonlopuksi vaikka kiva pyörälenkki, minä ajelet läpi. Jos vieraita ei tulekaan. Saat hyvän mielen siitä kuntoilusta. Mä kävelin tänään töissä 6744 askelta..ei kauheesti. Mutta tuntuu jaloissa. "
Yksi vieraista halusi ehdottomasti katsoa elokuvan. Kaksi naistakaan ei aivan 100 prosentin varmoja siitä, että etteivät tule katsomaan leffaa. Yksi vieras tulee ainakin ja ainakin yksi katsomaan myöhemmin illalla jalkapalloa. Lähden sunnuntaina taas "Lappeenrantaan" Faijan luo.
Tuo Sinun lähes 10000 askelta on hyvä juttu, sillä jossain kunto-ohjelmassa päivässä piti kävellä 10 000 askelta kunnon vuoksi. :) Olet hyvällä alulla ja sinun kävelystä vielä maksetaan palkkaa! :)
Siitä mainitsemasta sokerista, että kunto&sokerin kielto -kampanajani ei vielä alkanut. Täällä satoi tuntuvasti vettä, miksi en pyöräillyt yliopistolle vaan ajoin dösällä. Lisäksi ostin kuin viimeistä sokeripäivää Fazerin Sinisen suklaalevyn. Kerroin tänään yhdelle aloittavani laihiksen ja sokerilakon. Se päivä on ilmeisesti huomenna! :)
- Anonyymi
Ärsyttää sellaiset tekstit, joissa jankutetaan joistakin ätmeistä. -No joo, joskus (harvoin) on mielenkiintoisiakin aiheita.
=Etelä-Suomen mies - Anonyymi
Kehitystiimi.
- Anonyymi
Raivoaminen täysin anonyymille ja ainaiset kirjain-ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.9511275Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli712947Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä312692- 1692204
- 582103
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222077Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1392040Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331938- 1031542
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411316