Nyt kun on valittavissa Fiat - Renault - Mersu jne alustaisia menopelejä, niin miten jakautuvat mielipiteet manuaali ja automaattilaatikkoisten kesken. "Kumpi on paree" ????????????????
Mielipiteitä
5
952
Vastaukset
- automaatti
ei voi viitosella liikaa vedättää.Kestäis se paljon parjattu fiiun laatikkokin automaattina.
- PLa
on saatavissa robottilaatikolla (sprintshift) sekä nykyään myös traditionaalisella automaatilla.
Näiden suhteen robottilaatikolla on parempi hyötysuhde mutta sillä ei voi ryömiä kuten automaatilla.
Voi tulla eteen kesäkostealla nurmikolla.- Ville
Fiatin uusi automaattilaatikko on saanut kiitosta. Lienee saksalaisen ZF:n tekemä. Kannattaa hankkia vain 2,8 litran 94 kW/127 hv JTD-moottorin kanssa. Ei ole saatavana uuteen 107 kW/146 hv moottoriin, eikä tulla tekemäänkään (Fiat-tehtaan oma ilmoitus). Käy kokeilemassa ajossa kaikki.
Ville kirjoitti:
Fiatin uusi automaattilaatikko on saanut kiitosta. Lienee saksalaisen ZF:n tekemä. Kannattaa hankkia vain 2,8 litran 94 kW/127 hv JTD-moottorin kanssa. Ei ole saatavana uuteen 107 kW/146 hv moottoriin, eikä tulla tekemäänkään (Fiat-tehtaan oma ilmoitus). Käy kokeilemassa ajossa kaikki.
maahantuojalta saatujen korjaamokäsikirjasta kopioitujen sivujen mukaan Ducatoa saa ZF:n automaattilaatikolla 2,8 l moottorin kanssa. Haittana näkisin 20 % suuremman kulutuksen. Siis 20 %! Joku 5 % olisi nykytekniikalla hyväksyttävissä, mutta EI 20 %.
Tiedot ovat siis valmistajan antamia.- Kumpi parempi
sitroen kirjoitti:
maahantuojalta saatujen korjaamokäsikirjasta kopioitujen sivujen mukaan Ducatoa saa ZF:n automaattilaatikolla 2,8 l moottorin kanssa. Haittana näkisin 20 % suuremman kulutuksen. Siis 20 %! Joku 5 % olisi nykytekniikalla hyväksyttävissä, mutta EI 20 %.
Tiedot ovat siis valmistajan antamia.Miten paljon se siul syöp, ku mää pääse 10 - 11 litrall, mutt eihä miul ehke ookaa nii kiirus kuis monel muull.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435