Nainen, tunnetko saman ikävän

Anonyymi

Ihana, herkkä ja määrätietoinen, luonnollisen naisellinen nainen, sielunsisko. Tämä voi kuulostaa tosi oudolta, mutta minusta tuntuu kuin olisimme tunteneet aina. Mitä enemmän avaat itsestäsi, sen lujemmin sinuun kiinnyn. Alkukesästä ehdimme juttelemaan enemmän, kun työpaikalla oli hiljaista. Nyt on ollut monta viikkoa kova ikävä. En uskalla odottaa meille yhteistä elämää, mutta haaveilen.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli aika ikävästi tehty toista ihmistä kohtaan . Tuli paha fiilis. Mutta ei voi mitään. Niin te miehet toimitte.

      • Anonyymi

        Ei kaikki, mutta monet. Kysymys kuuluukin onko mies oikea ja tekeekö sinulle saman.


    • Anonyymi

      Kyllä tunnen, eikä se helpota vielä moneen viikkoon, valitettavasti. Siltä minustakin tuntuu, kuin olisit jollain tavalla tuttu, toisaalta taas kiinnostavan erilainen. Haaveilen myös, mutta en tiedä, mitä voi toivoa, kunhan nyt saisi edes pitää sinut lähellä. Voitaisiin ehkä yrittää puhua tästä keskenämme, ei kai se tilannetta ainakaan huonontaisi..

    • Anonyymi

      Jotain lisävinkkiä?

      • Anonyymi

        Taitaa olla N->N juttu :-O


    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle oli tämä.

      • Anonyymi

        Minne päin maailmaa menee?


    • Anonyymi

      En ole koskaan ihastunut keneenkään työpaikalla. Yksityisasiat eivät koskaan kuulu työpaikalle.

      • Anonyymi

        No aika selvä homma. Noi päättyy aina huonosti ja mukava katsoa toisen pärstää myöhemmin.

        T. Kokemusta on


    • Anonyymi

      Eka työpäivä loman jälkeen ohi. Raastavaa tavata se mies, jutella ne tavanomaiset lomaltapaluujutut, puhua työasioita - eikä voi koskettaa. Samaan aikaan tuntuu hyvältä nähdä - kun ei olla moneen viikkoon nähty ja ikävä on ollut - toisaalta polttaa sisintä, kun tietää, ettei meistä tule koskaan meitä. Hänen puoleltaan on tullut selväksi, ettei tule. Kunpa tunteet voisi jotenkin repiä itsestä pois.

      • Anonyymi

        Mikä este hänen puoleltaan oli?


    • Anonyymi

      Aika parantaa haavat

    • Anonyymi

      Onkohan tämä pisin aika, kun ollaan oltu näkemättä sen jälkeen, kun kohdattiin? Ainakin tämä ikävä tuntuu vielä kestävän ikuisuuden.

      • Anonyymi

        Otan osaa. Kun aika kuluu, niin tuska helpottaa. Vuoden päästä tuskin muistat tapausta.


      • Anonyymi

        On. 4-5 viikkoa.


      • Anonyymi

        Eipä ole tunteet hiipuneet tässä lähes kolmessakaan vuodessa, joten toivo sen suhteen lienee menetetty.


    • Anonyymi

      Kyllä siihen useampi vuosi menee.

      • Anonyymi

        No, voithan aina löytää uuden ihastuksen. Tällä kertaa toivottavasti ei omalta työpaikalta. Nuo ei vain tahdo toimia.

        Ei muuta kuin lähdet lenkille, niin piristyt.


      • Anonyymi

        Voipi mennä loppuelämä.


      • Anonyymi

        No ei mene. Katseet vain uusiin kohteisiin työpaikan ulkopuolelta.


    • Anonyymi

      Jos sattuisit olemaan hän, jonka kanssa keskustellessa mainittiin eräs saippuasarja, niin tahtoisin nähdä sinut, on niin kova ikävä.

    • Anonyymi

      Koen samoin eräästä miehestä. Lämmin tunne valtaa minut kun näen hänen hymynsä. Vaikutat lempeältä ja turvalliselta. Harmi ettet uskalla tai halua lähestyä, olen antanut jo useamman kerran tilaisuuden edetä. Ehkä olin jotain muuta kuin kuvittelit. Kaikkea hyvää sulle jokatapauksessa 😇

    • Anonyymi

      Ei tunteita voi väkisin repiä itsestä pois, niiden kanssa on vain elettävä.Meillä ei taida olla saumaa läheisyydelle, sinulla on oma elämäsi, minulla oma. Onneksi työelämämme on yhteinen. Niistä päivittäisistä lyhyistä hetkistä olen tosi iloinen - ja samalla tuskainen. Tämä ikävä ei vaan mene pois. Tänäänkin olisin halunnut sulkea sinut syliini.

      • Anonyymi

        Mulle olis riittänyt kevyt halauskin . Toiveen esitti nainen miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle olis riittänyt kevyt halauskin . Toiveen esitti nainen miehelle

        Sulla taisikin olla aika rankka päivä


      • Anonyymi

        Ehei,ihan tavallinen työpäivä
        Mutta jotenkin se mies on niin lutunen,sellainen rutistettavan ihana hiplattava.
        Mutta asialinjalla toimin jatkossakin miehen nähdessäni...


    • Anonyymi

      Tuntuu että sekoan. Miten voin jättää rauhaan kun mies on niin ihana?

    • Anonyymi

      Älä jätä rauhaan. Puhu hänelle. Tee jotain, kosketa kevyesti käsivarteen tai jotain niin näet miten toinen reagoi, vetäytyykö pois...vai tapahtuuko jotain muuta :)

      • Anonyymi

        Metri tai reilu reviiri jutteluihetkissä, joten aika pitkäraajainen täytyis olla edes hipaistaakseen miehen käsivartta.
        Kyllä se on mun jo tajuttava,että rohkea ja naisesta kiinnostunut mies tulisi lähemmäksi.
        T.Kaukoihastuja nainen


    • Anonyymi

      Työpaikalla tehdään työtä eikä olla iskemässä ja hiplailemassa toista sukupuolta :O

      • Anonyymi

        Työtä on pakko tunnollisena tehdä, mutta siellä miehen hiplailu olisi vain mielenharha vai toive?
        Mieluiten sitä kuitenkin vapaa-ajalla..,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe