Nainen, tunnetko saman ikävän

Ihana, herkkä ja määrätietoinen, luonnollisen naisellinen nainen, sielunsisko. Tämä voi kuulostaa tosi oudolta, mutta minusta tuntuu kuin olisimme tunteneet aina. Mitä enemmän avaat itsestäsi, sen lujemmin sinuun kiinnyn. Alkukesästä ehdimme juttelemaan enemmän, kun työpaikalla oli hiljaista. Nyt on ollut monta viikkoa kova ikävä. En uskalla odottaa meille yhteistä elämää, mutta haaveilen.
Ilmoita

31 Vastausta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Se oli aika ikävästi tehty toista ihmistä kohtaan . Tuli paha fiilis. Mutta ei voi mitään. Niin te miehet toimitte.
1 VASTAUS:
Ei kaikki, mutta monet. Kysymys kuuluukin onko mies oikea ja tekeekö sinulle saman.
+Lisää kommentti
Kyllä tunnen, eikä se helpota vielä moneen viikkoon, valitettavasti. Siltä minustakin tuntuu, kuin olisit jollain tavalla tuttu, toisaalta taas kiinnostavan erilainen. Haaveilen myös, mutta en tiedä, mitä voi toivoa, kunhan nyt saisi edes pitää sinut lähellä. Voitaisiin ehkä yrittää puhua tästä keskenämme, ei kai se tilannetta ainakaan huonontaisi..
Ilmoita
Jotain lisävinkkiä?
1 VASTAUS:
Taitaa olla N->N juttu :-O
+Lisää kommentti
Mieheltä naiselle oli tämä.
1 VASTAUS:
Minne päin maailmaa menee?
+Lisää kommentti
En ole koskaan ihastunut keneenkään työpaikalla. Yksityisasiat eivät koskaan kuulu työpaikalle.
1 VASTAUS:
No aika selvä homma. Noi päättyy aina huonosti ja mukava katsoa toisen pärstää myöhemmin.

T. Kokemusta on
+Lisää kommentti
Eka työpäivä loman jälkeen ohi. Raastavaa tavata se mies, jutella ne tavanomaiset lomaltapaluujutut, puhua työasioita - eikä voi koskettaa. Samaan aikaan tuntuu hyvältä nähdä - kun ei olla moneen viikkoon nähty ja ikävä on ollut - toisaalta polttaa sisintä, kun tietää, ettei meistä tule koskaan meitä. Hänen puoleltaan on tullut selväksi, ettei tule. Kunpa tunteet voisi jotenkin repiä itsestä pois.
1 VASTAUS:
Mikä este hänen puoleltaan oli?
+Lisää kommentti
Aika parantaa haavat
Ilmoita
Onkohan tämä pisin aika, kun ollaan oltu näkemättä sen jälkeen, kun kohdattiin? Ainakin tämä ikävä tuntuu vielä kestävän ikuisuuden.
3 VASTAUSTA:
Otan osaa. Kun aika kuluu, niin tuska helpottaa. Vuoden päästä tuskin muistat tapausta.
On. 4-5 viikkoa.
Eipä ole tunteet hiipuneet tässä lähes kolmessakaan vuodessa, joten toivo sen suhteen lienee menetetty.
+Lisää kommentti
Kyllä siihen useampi vuosi menee.
3 VASTAUSTA:
No, voithan aina löytää uuden ihastuksen. Tällä kertaa toivottavasti ei omalta työpaikalta. Nuo ei vain tahdo toimia.

Ei muuta kuin lähdet lenkille, niin piristyt.
Voipi mennä loppuelämä.
No ei mene. Katseet vain uusiin kohteisiin työpaikan ulkopuolelta.
+Lisää kommentti
Jos sattuisit olemaan hän, jonka kanssa keskustellessa mainittiin eräs saippuasarja, niin tahtoisin nähdä sinut, on niin kova ikävä.
Ilmoita
Koen samoin eräästä miehestä. Lämmin tunne valtaa minut kun näen hänen hymynsä. Vaikutat lempeältä ja turvalliselta. Harmi ettet uskalla tai halua lähestyä, olen antanut jo useamman kerran tilaisuuden edetä. Ehkä olin jotain muuta kuin kuvittelit. Kaikkea hyvää sulle jokatapauksessa 😇
Ilmoita
Ei tunteita voi väkisin repiä itsestä pois, niiden kanssa on vain elettävä.Meillä ei taida olla saumaa läheisyydelle, sinulla on oma elämäsi, minulla oma. Onneksi työelämämme on yhteinen. Niistä päivittäisistä lyhyistä hetkistä olen tosi iloinen - ja samalla tuskainen. Tämä ikävä ei vaan mene pois. Tänäänkin olisin halunnut sulkea sinut syliini.
3 VASTAUSTA:
Mulle olis riittänyt kevyt halauskin . Toiveen esitti nainen miehelle
Anonyymi kirjoitti:
Mulle olis riittänyt kevyt halauskin . Toiveen esitti nainen miehelle
Sulla taisikin olla aika rankka päivä
Ehei,ihan tavallinen työpäivä
Mutta jotenkin se mies on niin lutunen,sellainen rutistettavan ihana hiplattava.
Mutta asialinjalla toimin jatkossakin miehen nähdessäni...
+Lisää kommentti
Tuntuu että sekoan. Miten voin jättää rauhaan kun mies on niin ihana?
Ilmoita
Älä jätä rauhaan. Puhu hänelle. Tee jotain, kosketa kevyesti käsivarteen tai jotain niin näet miten toinen reagoi, vetäytyykö pois...vai tapahtuuko jotain muuta :)
1 VASTAUS:
Metri tai reilu reviiri jutteluihetkissä, joten aika pitkäraajainen täytyis olla edes hipaistaakseen miehen käsivartta.
Kyllä se on mun jo tajuttava,että rohkea ja naisesta kiinnostunut mies tulisi lähemmäksi.
T.Kaukoihastuja nainen
+Lisää kommentti
Työpaikalla tehdään työtä eikä olla iskemässä ja hiplailemassa toista sukupuolta :O
1 VASTAUS:
Työtä on pakko tunnollisena tehdä, mutta siellä miehen hiplailu olisi vain mielenharha vai toive?
Mieluiten sitä kuitenkin vapaa-ajalla..,
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nainen, tunnetko saman ikävän

Ihana, herkkä ja määrätietoinen, luonnollisen naisellinen nainen, sielunsisko. Tämä voi kuulostaa tosi oudolta, mutta minusta tuntuu kuin olisimme tunteneet aina. Mitä enemmän avaat itsestäsi, sen lujemmin sinuun kiinnyn. Alkukesästä ehdimme juttelemaan enemmän, kun työpaikalla oli hiljaista. Nyt on ollut monta viikkoa kova ikävä. En uskalla odottaa meille yhteistä elämää, mutta haaveilen.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta