Tv 2 21.30. Kannattaa muuten katsoa.
Tänään tulee hyvä ohjelma
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oon jo nähnyt naisen käytetyn tavaran.
- Anonyymi
Mitä tulee?
Tuossa näytetään vain 18. Itellänikin on paljon laajempi otos.
- Anonyymi
Oon nähnhyt sadan naisen pimpit. Pimppihän on maailman kaunein juttu.
Rohkeutta siskot. Näyttäkää kaikille teitä miellyttäville miehille maailman kauneinta juttua. Miehet pitävät sitä hyvin ystävällisenä tekona. Sukupuolielimiään näyttävä nainen on taatusti ystävällinen, 🌹👀
Voi taivahan talikynttilät!
Voin olla väärässä, mutta tulee vaikutelma, että palsta on kovin miesvaltainen.Oikeassa näyt olevan.
Katsoitko itse ohjelman? Oli epämiellyttävä. Oli kovin alakuloinen. Muutama kuukausi sitten oli tanskalainen samanaiheinen ohjelma, Näytettiin, miten naisten sukupuolielimet ovat kovin erinäköiset. Ohjelma oli iloinen.- Anonyymi
Firdawsi kirjoitti:
Oikeassa näyt olevan.
Katsoitko itse ohjelman? Oli epämiellyttävä. Oli kovin alakuloinen. Muutama kuukausi sitten oli tanskalainen samanaiheinen ohjelma, Näytettiin, miten naisten sukupuolielimet ovat kovin erinäköiset. Ohjelma oli iloinen.Katsoin kyllä. Sukupuolielimet ovat erinäköisiä niin naisilla kuin miehilläkin.
Ehkäpä ihan kaikki naisen elämän puolet eivät ole iloisia. Vaikka elin on kaunis, elämä ei aina ole.
- kaskenpolttaja
- Anonyymi
Haluaisin nähdä kaikkien palstanaisten pimpsat.
- Anonyymi
Auringon sammuminen on paljon todennäköisempää ja toteutuu helpommin, kuin että näkisit kaikkien palstanaisten pimpsat.
t. Totuus
- Anonyymi
Ohjelmas näkyi vain vanhojen rumien naisten toosat. Miksei 20 v naisten pimpeistä oteta kuvia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1384890
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2423039
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442608- 361794
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271585Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411546- 161447
- 231427
- 241337