Tuossakin oli jonkun muun aloitus, kirjoitustyyli ja aihe sama kuin minulla... :-/
Laitan aina viestin loppuun "Jalkasieni" , siitä tunnistaa että olen aito...
No nyt varmaan tuo matkija laittaa myös, kun mainitsin asiasta.
Jalkasieni
Miksi täällä esitetään minua...?
7
57
Vastaukset 7
- Anonyymi
Tai nyt mainitsi että " Jalkasienikin on samaa mieltä " mutta aikaisemmin kirjoittanut tavalla että palstalaiset luulevat että olen aito Jalkasieni..
Jalkasieni Kannattasko rekata nimimerkki? Ja tietysti kun sulla on tossa l, ni myös I:llinen.
Tai en mäkään kyllä enää kun nykyään tullu se puhelinpakotus, ni rekkais. Mutta näyttää tämä ennen sitä tehty toimivan ilmankin (puhelinnumeron antamista).- Anonyymi
No en puhelinnumeroa halua laittaa, muuten voisi kyllä.
Jalkasieni - Anonyymi
Tosiaan kannattaa rekisteröidä oma nimimerkki, niin ei kukaan voi sitten nimimerkillä varustetun kirjoittajan juttuja matkia.
Sovitaankos kaikki, että jätetään nämä Aasialais neito aloitukset ykisnoikeudella Jalkasienelle, eikä muut tee niistä aloituksia, niin ei syyllistytä matkimiseen, eikä kopiointiin.
t. Blummendahl Edison - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan kannattaa rekisteröidä oma nimimerkki, niin ei kukaan voi sitten nimimerkillä varustetun kirjoittajan juttuja matkia.
Sovitaankos kaikki, että jätetään nämä Aasialais neito aloitukset ykisnoikeudella Jalkasienelle, eikä muut tee niistä aloituksia, niin ei syyllistytä matkimiseen, eikä kopiointiin.
t. Blummendahl EdisonKyllä saa tehdä muutkin aloituksia kyseisestä aiheesta, kunhan ei matki minun kirjoitustyyliä...
Jalkasieni - Anonyymi
Henkilökohtaisia tietoja varastetaan puhelinnumeron jos laittaa
- Anonyymi
Minun tuleva vaimoni saisi minua esittää jos hän niin haluaisi. Hänellä on siihen mun tulevana vaimona oikeus ja hän on sen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459