Tuossakin oli jonkun muun aloitus, kirjoitustyyli ja aihe sama kuin minulla... :-/
Laitan aina viestin loppuun "Jalkasieni" , siitä tunnistaa että olen aito...
No nyt varmaan tuo matkija laittaa myös, kun mainitsin asiasta.
Jalkasieni
Miksi täällä esitetään minua...?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai nyt mainitsi että " Jalkasienikin on samaa mieltä " mutta aikaisemmin kirjoittanut tavalla että palstalaiset luulevat että olen aito Jalkasieni..
Jalkasieni Kannattasko rekata nimimerkki? Ja tietysti kun sulla on tossa l, ni myös I:llinen.
Tai en mäkään kyllä enää kun nykyään tullu se puhelinpakotus, ni rekkais. Mutta näyttää tämä ennen sitä tehty toimivan ilmankin (puhelinnumeron antamista).- Anonyymi
No en puhelinnumeroa halua laittaa, muuten voisi kyllä.
Jalkasieni - Anonyymi
Tosiaan kannattaa rekisteröidä oma nimimerkki, niin ei kukaan voi sitten nimimerkillä varustetun kirjoittajan juttuja matkia.
Sovitaankos kaikki, että jätetään nämä Aasialais neito aloitukset ykisnoikeudella Jalkasienelle, eikä muut tee niistä aloituksia, niin ei syyllistytä matkimiseen, eikä kopiointiin.
t. Blummendahl Edison - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan kannattaa rekisteröidä oma nimimerkki, niin ei kukaan voi sitten nimimerkillä varustetun kirjoittajan juttuja matkia.
Sovitaankos kaikki, että jätetään nämä Aasialais neito aloitukset ykisnoikeudella Jalkasienelle, eikä muut tee niistä aloituksia, niin ei syyllistytä matkimiseen, eikä kopiointiin.
t. Blummendahl EdisonKyllä saa tehdä muutkin aloituksia kyseisestä aiheesta, kunhan ei matki minun kirjoitustyyliä...
Jalkasieni - Anonyymi
Henkilökohtaisia tietoja varastetaan puhelinnumeron jos laittaa
- Anonyymi
Minun tuleva vaimoni saisi minua esittää jos hän niin haluaisi. Hänellä on siihen mun tulevana vaimona oikeus ja hän on sen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908