Suomen huippu YTM seurustelee 18 vuotta nuoremman kanssa

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/021a843c-2880-4855-83b0-505861c26c63

Sami kuronen (45) siis seurustelee 18 vuotta nuoremman miss suomi 2017 kanssa.

Eikä siis valinnut nelikymppistä (tai viisikymppistä) vaikka "aikuiset naiset" ovat itsevarmempia, tietävät, mitä haluavat, ovat vapautuneempia, ovat kokeneempia, osaavat kuunnella... kuulemma.

Tosin henkilökohtainen mielipiteeni on, että Sofia näyttää ikäistään vanhemmalta.

34

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ottaisin myös nuoren ja kauniin missin, jos olisin Sami Kuronen. Oletko sinä komea julkkis? Sanilla ja Katri Helenalla vasta komea mies on.. Julkkikset painivat ihan eri sarjassa taviksiin nähden. Toki jokainen ottaa sen mihin rahkeet riittävät.

• Anonyymi

Sanilla ja Katrihelenalla on mummofetissillä varustettu perverssi, ei muuta. Kuten olen sanonut niin muutama perverssi mummonnussija ei tee mummelista haluttavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanilla ja Katrihelenalla on mummofetissillä varustettu perverssi, ei muuta. Kuten olen sanonut niin muutama perverssi mummonnussija ei tee mummelista haluttavaa.

Ei ole mitään mummoja vaan kauniita ja seksikkäitä naisia esim. Suski Penttilä, jolla nuori mies..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei silti tee palstan taviksista tai ätmeistä keski-ikäisinä haluttuja nuorten ja kauniiden naisten keskuudessa. Tasot kun ovat olemassa, haluaa sitä tai ei.

• Anonyymi

No, onneksi on vielä varaa vaihtaa nuorempaan morsmaikkuun

• Anonyymi

Harva nelivitonen setä on yhtä hyvin säilynyt, kuin Kuronen.

• Anonyymi

Ei ole säilynyt vaan komistunut vanhetessaan, myös naiset ovat sanoneet niin eli turha änkyttää vastaan. Nuorena hän näytti vain neitimäiseltä homolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole säilynyt vaan komistunut vanhetessaan, myös naiset ovat sanoneet niin eli turha änkyttää vastaan. Nuorena hän näytti vain neitimäiseltä homolta.

Yhtään ei ole komistunut, mutta ihmeen hyvin säilynyt.

• Anonyymi

Ei ole säilynyt vaan komistunut, mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtään ei ole komistunut, mutta ihmeen hyvin säilynyt.

Ihan tavallisen näköinen. Otsakin ihan kurtussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole säilynyt vaan komistunut, mies on parhaimmillaan keski-ikäisenä.

Yhtään ei ole komistunut, mutta ihmeen huvin säilynyt.

• Anonyymi

Eipä Samikaan halunnut oman ikäistä haaskaa:)
      Vastaavan peliliikkeen tekisi joka ikinen Samin ikäinen mies siviilisäädystä riippumatta jos rahkeet riittäisi. Sami on sen verran kovanluokan YTM että temppu onnistui.

• Anonyymi

No älä sitten ulise, ettei naisille kelpaa ruma mies. Ei tietenkään jos muunkin saa.

• Anonyymi

Naiset haluaa vain top 10 miehiä. Ovat sinkuja jos eivät saa julkkis top 10 miestä

• Anonyymi

Niinkö?
        Sä siis väität, että yli 90% suomalaisista naisista on sinkkuja. Alle kymmenelle prosentille nimittäin riittää niitä ”julkkis top 10 miehiä”.

• Anonyymi

Aika näyttää kestääkö suhde ja tuskin kestää. Olen aika pettynyt Samiin luulin sillä olleen kaikki kotona. No empä minä häntä tuntenutkaan.
      Rakkauttahan se vain on ei sen ihmeellisempää. Tälläkin palstalla sitä on tulvillaan.
      Pillurakkaudeksi sitä kutsutaan. Mitä kauniimpi niin sitä parempi.
      Ulkonäkö takaa sen ja varmistaa sen ettei mikään voi helposti epäonnistua.
      Suhteethan on tarkoitettu kestämättömäksi ja mitä nopeammin sen näkee sen nopeammin pääsee uuten suhteeseen. Kannattaa siis varmistaa että suhteita on useita valmiina samaan aikaan niin ei pääse syntymään tyhjiötä parisuhde ideaan.
      Se on tosirakkautta jos mikä.

• Nuoreen ja kauniiseen naiseen on helppo rakastua...Se on ihan puhdasta biologiaa. Varmasti suhdekkin kestää paremmin hehkeän nuoren partnerin kanssa...
        27v nainen on varmasti juuri sopivan ikäinen kenen tahansa nelikymppisen miehen mielestä.. Samilla on kaikki just fine.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Nuoreen ja kauniiseen naiseen on helppo rakastua...Se on ihan puhdasta biologiaa. Varmasti suhdekkin kestää paremmin hehkeän nuoren partnerin kanssa...
        27v nainen on varmasti juuri sopivan ikäinen kenen tahansa nelikymppisen miehen mielestä.. Samilla on kaikki just fine.

Miksette palstaätmit itse saa 27v naisia eli mikä mättää??

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Nuoreen ja kauniiseen naiseen on helppo rakastua...Se on ihan puhdasta biologiaa. Varmasti suhdekkin kestää paremmin hehkeän nuoren partnerin kanssa...

Ai on fine?
        Entäs ne bakteerit, joita tuokin 27-vuotias kehossaan kantaa?

• Anonyymi

Olisiko samilla mielestäsi kaikki kotona jos hän ottaisi jonkun 40v haaskan?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksette palstaätmit itse saa 27v naisia eli mikä mättää??

En minä ätmeistä tiedä, mutta yhtä lukuunottamatta kaikki minun partnerini ovat olleet alle kolmikymppisiä....Viimeisin oli 18vuotias..

En ole koskaan sanonut etten saisi ketään, mutta minulla on kriteerini ja etsin marginaali ryhmää kuten profiilistani käy ilmi....Välillä joutuu oleen pitkiä aikoja yksin sitä etsiessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai on fine?
        Entäs ne bakteerit, joita tuokin 27-vuotias kehossaan kantaa?

Ei kait samia kiinosta hpv- virukset koska on kantaja itsekkin..

-Minun tilanne on vähän eri kun olen terve edelleen. Jos minulla olisi tauti muiden tavoin, niin voisin kelpuuttaa myöskin ei neitseellisiä naisia suhteeseen kanssani muiden ihmisten tavoin....

• Anonyymi kirjoitti:

Olisiko samilla mielestäsi kaikki kotona jos hän ottaisi jonkun 40v haaskan?

Ilman muuta....Eihän rakkaus ole ikäsidonnainen, joskin se syttyy mitä ilmeisemmin herkemmin nuoreen hehkeään kaunottareen.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

En minä ätmeistä tiedä, mutta yhtä lukuunottamatta kaikki minun partnerini ovat olleet alle kolmikymppisiä....Viimeisin oli 18vuotias..

En ole koskaan sanonut etten saisi ketään, mutta minulla on kriteerini ja etsin marginaali ryhmää kuten profiilistani käy ilmi....Välillä joutuu oleen pitkiä aikoja yksin sitä etsiessä.

Sinähän olet neitsytätmi vaikka yrität palstalla muuta palstalla esittää, mitä kukaan ei usko.

• Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

Eri asia rakastuuko nuori nainen tavikseen, löllömahaiseen pappaan.. Luulen, ettei rakastu. Jotain suhteellisuuden tajua juttuihin..

• Anonyymi kirjoitti:

Eri asia rakastuuko nuori nainen tavikseen, löllömahaiseen pappaan.. Luulen, ettei rakastu. Jotain suhteellisuuden tajua juttuihin..

Itsekkään en huolisi löllömahaista pappaa mikäli olin nuori nainen...

• Anonyymi

Taitaa olla neidolla pappafetissi.. Noin suuret ikäerot ei kauan kestä, jos mennään vielä 10v eteenpäin:))

• Anonyymi

Missi olisi saanut ikäisensä komistuksen, mutta otti vanhan ja kurttuisen ukon, no saa uralleen nostetta, kun seukkaa julkun kanssa

• Saa uralleen nostetta, kun seukkaa mulkun kanssa.

• Se on hauskaa, kun varsinkin naiset leimaavat kaikki nuoremmat naiset, jotka ovat ottaneet vanhemman miehen, huoriksi.

Ei ihme, että nuorien ja vanhojen naisten välillä on juopa.

• Anonyymi

Täällä Viriili uros 57v. jorma 23cm.

• Anonyymi

Kyllä tämä suomalaisten nössöpoikien markkina-arvo on sitten alhainen. Ette pärjää edes tuollaiselle liimaletti hipille. Nostakaa nyt hyvänenaika sitä omaa markkina-arvoanne niin saatte viiden tasoista naista.

Ajatelkaa nyt vähän. Tuollainen talvisodan veteraanikin on paremman tasoinen mies, kuin joku mielenterveysongelmissa sääliä parkuva alemmantason mies.

Ei ole ätmeistä iloa naisille.

• Anonyymi

Kyllä jokainen haaveilee että pääsee missin päälle ähkimään. Tuollaisen naisen vartalo on kaunis ja naisellinen ja varmasti mälli tulisi nopeasti.

• Luomu muna majoneessit reisille. Hihii!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7054
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      119
      3641
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      3000
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2658
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2293
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      366
      1896
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1860
    8. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      16
      1847
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1758
    10. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      45
      1672
    Aihe