Naisten tyyli tai tapa

Anonyymi

Mulla jo on kokemusta kertynyt yli kaksi vuosikymentä samasta naisesta mutta myös ex tyttöystävistä jonkin verran. Poika nyt seurutellut nuoren naisen kanssa reilu puoli vuotta, nainen on viettänyt välillä tiivistikin aikaa poikani luona. Pari viikoa sitten oli kaverinsa synttäri bileet ja poikani tyttöystäväkin kutsuttu juhliin, nainen oli jo touhussa hyvissä ajoin, suihkuttelelua ja hiuksien laittoa ja tietty ollut vaatettakin esillä reilusti, meikkaamista jne. No ovikello soi ja poikahan se siellä pieni pussukka mukanaan. Sanoi tulevansa suihkuun ja ajelee partaansa kun tyttöystävä valoittanut pesuhuoneen, onneks asuu Totesin vaan että tervetuloa tosi elämään, naisen kanssa kun on ja lähdetään ulos saa varautua siihen että pesuhuone on miehitetty ja sinne ei asiaa ole samoin makkarin peti täyttyy naisen vaateista, paras vaan sopeutua. Joskus tullut katseltua siitä vaate kasaa aängyllä kun nainen sovittelee, luoja mitä touhuu, on housuja, hameita, paitoja, tissiliivelä tai toppeja, sukkahousuja tai sukkia. On se menoa ja kun kysytään näyttääks nyt hyvältä tai onko liian paljastavaa kannattaa olla hiljaa, sekin kyllä opittu. Mielummin katselen muijani tissivakoa kun komentoin. Poika laitto vielä viestii kun pääsi kämpille, nainen oli vieläkin viimeistelemässä itseään. Olen tyytyväinen ollessani mies. Voisiko sanoo että naiset on myös jotenkin turhamaisempia kuin miehet, kuten muijani tapakin on haluaa aina näyttää hyvältä eikä siinä mitään mutta kun kauppareisullakin tarvii meikkii.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eivät kaikki naiset tuollaiseen turhamaisuuteen tuhlaa aikaansa. Itse kaivan jonkun kaapista jonkun mukavan tuntuisen vaatteen ja harjaan muutamalla vedolla hiukset. Sitten olen finish. Meikkiä en käytä enkä hiuksia pöllyttele.

    • Anonyymi

      Meikkasin viimeksi alle kaksikymppisenä. Kampaajalla olen käynyt viimeksi vuosia sitten. Uusia vaatteita ostin joskus vuosia sitten sitten. Sori, viime talvena ostin talvikengät tai siis huopatossut kirppikseltä kympillä.
      Hameita ja mekkoja olen käyttänyt viimeksi, en koskaan, lapsena ehkä.
      Nykyään päällä on enimmäkseen mainos-t-paitoja, eräkuteita ja kaupunkielämän aikaan ostettuja farkkuja ja housuja.
      Olen sopusuhtainen ok nainen omasta mielestäni, muutama harmaa hius näkyy tosin jo vasemmalla ohimolla. Peilin edessä vietän päivittäin pari minuuttia aamuin illoin kun harjaan hampaat. Kauppaan lähtiessä vilkaisen pikaisesti ettei ole näkyvää likaa naamassa mutta tukka saa jo olla vaikka kuinka takussa tahansa. Saunassa viihdyn sitäkin pidempään. Saunon yleensä 8-9 kertaa viikossa ja aikaa kuluu kevyesti tunti pari kerrallaan. Se käy jo melkein työstä :).
      Eipä pörrää miehiä näillä hoodeilla, viisaammat ovat lähteneet pois jo nuorina ja jäljelle jääneet kuolleet viinaan.

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiset laittautuu juhliin, ei juhliin nyt mennä verkkareissa, tukka paskasena, meillä on talo, jossa yksi huone on minun ja myös mieheni pukeutumishuone, siellä suuri peili ja pöytä niin, kun kampaamoissa , siellä laitan hiukseni ja meikkaan , en missään vessassa tai kylpyhuoneessa , eikä ole koskaan ollut mitään ongelmaa.
      Myös mieheni katsoo mitä laittaa yllensä ja kysyy minun mielipidettä, ja hän myös föönää hiuksensa.
      Arki sitte eri asia, minulla on ripsipidennykset ,siis en tarvii arkena mitään meikkiä ja hyvä iho.
      Nykyään naisen elämään yleensä kuuluu pientä laittoa , kun mennään juhliin.

      • Anonyymi

        Mihin juhliin?
        Viime vuosina olen käynyt "juhlimassa" vain hautajaisissa.
        Niissä tulee itkettyä, silmät on turvoksissa ja naama kirjavana, eipä ole ripsiväristä eikä meikkivoiteesta mitään hyötyä. En todellakaan mene niihin verkkareissa, on mustat suorat housut, musta paitapusero, musta takki ja mustat kengät ja talvella lisäksi mustat hansikkaat ja mustaharmaakirjava paksu villahuivi harteilla/pään yli. Vaatteet silitän ennen päälle laittoa, mutta ei niitä sen enempää tarvitse punoa eikä vekslata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin juhliin?
        Viime vuosina olen käynyt "juhlimassa" vain hautajaisissa.
        Niissä tulee itkettyä, silmät on turvoksissa ja naama kirjavana, eipä ole ripsiväristä eikä meikkivoiteesta mitään hyötyä. En todellakaan mene niihin verkkareissa, on mustat suorat housut, musta paitapusero, musta takki ja mustat kengät ja talvella lisäksi mustat hansikkaat ja mustaharmaakirjava paksu villahuivi harteilla/pään yli. Vaatteet silitän ennen päälle laittoa, mutta ei niitä sen enempää tarvitse punoa eikä vekslata.

        Sulla on sitten surkee elämä, jos vaan töissä ja hautajaisissa, jos nyt olet töissä.
        Eikö sua kutsuta, vaikka häihin, lakkiaisiin tai rippijuhliin, niin ja synttäreihin, jos olet työssä niin eikö teillä ole koskaan mitään työpaikan vuosijuhlija tai pikku jouluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on sitten surkee elämä, jos vaan töissä ja hautajaisissa, jos nyt olet töissä.
        Eikö sua kutsuta, vaikka häihin, lakkiaisiin tai rippijuhliin, niin ja synttäreihin, jos olet työssä niin eikö teillä ole koskaan mitään työpaikan vuosijuhlija tai pikku jouluja.

        Kiitos huomiostasi, ihan kuin en olisi itse tajunnutkaan miten surkeesti menee.
        Kiitos kun muistutit tuosta kutsumisestakin, ei kutsuta minnekään kun ei ole elossa enää ketään kuka kutsuisi.

        Työpaikalla on tasan yksi työkaveri, firman omistaja. En olen niin alas vajonnut, että menisin pomon ja hänen vaimonsa viereen aikaa viettään 24/7. Istutaan 40h viikossa samassa huoneessa, siinä ehtii juoda kupposen jos toisenkin kahvia yhdessä ja kaluta kaikki puheenaiheet moneen kertaan loppuun joten ei ole firman pikkujouluihin eikä bileisiin ollut tarvetta kummallakaan.

        Minulla on pieni suku ja entisestään pienenee, jäljellä 7 minun lisäksi, kaikki minua vähintään tuplat vanhempia. Ehkä jotain pikkupikkuserkun kumminkaimoja, siis nuorempia ihmisiä, saattaisi löytyä jos oikein etsimällä etsisi, mutta kun ei ole pienintäkään tietoa niistä niin enpä ole salapoliisiksi ryhtynyt.

        Isovanhempani ovat kuolleet, molemmat vanhempani olivat ainoita lapsia, isä elää vielä. Minä olen ainoa lapsi.
        Viime vuonna kuoli ystävä eturauhassyöpään, jäi tosi iso aukko elämään hänen lähdettyä, oltiinhan oltu pari vuotiaasta asti parhaat kaverit. Vuosi sitä ennen yksi ystäväni kuoli rintasyöpään. 5 vuotta sitten yksi ystävä sai sydärin kotirappusillaan ja ei muuta kuin siitä saman tien henki pois yks kaks yllättäen.
        Tänä keväänä piti juhlia äidin tasavuosia, kaksi viikkoa ennen sitä äiti kuoli aivoverenvuotoon, tulikin hautajaiset, lakkakakkua syötiin niin kuin aina äidin syntymäpäivillä, mutta tällä kertaa ei jostain syystä maistunut.
        Sen jälkeen piti juhlia ystävän eläkkeelle jäämistä yhteisellä kesälomareissulla, kuukausi ennen sitä hän kuoli syöpään tuosta noin vain. Sai tiedon syövästä tasan kaksi viikkoa ennen kuolemaansa. Kesälomani eka viikon istuin ystävän luona aamusta iltaan ja pääasiassa itkettiin, silittelin ystävän matkaan, sitten oli hautajaiset, siinä se tämän vuoden kesäloma meni. Sori rakas ystävä, ei ollut sinun vika, on tosi iso ikävä ja niin on ikävä äitiäkin.

        Vähiin käy ystävät ennen kuin ne loppuu.
        Eikä kauheesti tee mieli hankkia uusia ystäviäkään kun ei jaksaisi enää yksiäkään hautajaisia.
        Minusta maailman paskin elämänvaihe on keski-ikä, luopumista luopumisen perään. Niin surkeeta minun elämä on, ei sydän huurraata huuda eikä kroppa ilosta hypi tälläkään hetkellä, mutta kiitos vinkistä, hankin heti pukeutumishuoneen, irtoripset ja ryhdyn meikkaamaan ja föönaamaan hiuksia, siitä tulee aivan varmasti minullekin parempi mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos huomiostasi, ihan kuin en olisi itse tajunnutkaan miten surkeesti menee.
        Kiitos kun muistutit tuosta kutsumisestakin, ei kutsuta minnekään kun ei ole elossa enää ketään kuka kutsuisi.

        Työpaikalla on tasan yksi työkaveri, firman omistaja. En olen niin alas vajonnut, että menisin pomon ja hänen vaimonsa viereen aikaa viettään 24/7. Istutaan 40h viikossa samassa huoneessa, siinä ehtii juoda kupposen jos toisenkin kahvia yhdessä ja kaluta kaikki puheenaiheet moneen kertaan loppuun joten ei ole firman pikkujouluihin eikä bileisiin ollut tarvetta kummallakaan.

        Minulla on pieni suku ja entisestään pienenee, jäljellä 7 minun lisäksi, kaikki minua vähintään tuplat vanhempia. Ehkä jotain pikkupikkuserkun kumminkaimoja, siis nuorempia ihmisiä, saattaisi löytyä jos oikein etsimällä etsisi, mutta kun ei ole pienintäkään tietoa niistä niin enpä ole salapoliisiksi ryhtynyt.

        Isovanhempani ovat kuolleet, molemmat vanhempani olivat ainoita lapsia, isä elää vielä. Minä olen ainoa lapsi.
        Viime vuonna kuoli ystävä eturauhassyöpään, jäi tosi iso aukko elämään hänen lähdettyä, oltiinhan oltu pari vuotiaasta asti parhaat kaverit. Vuosi sitä ennen yksi ystäväni kuoli rintasyöpään. 5 vuotta sitten yksi ystävä sai sydärin kotirappusillaan ja ei muuta kuin siitä saman tien henki pois yks kaks yllättäen.
        Tänä keväänä piti juhlia äidin tasavuosia, kaksi viikkoa ennen sitä äiti kuoli aivoverenvuotoon, tulikin hautajaiset, lakkakakkua syötiin niin kuin aina äidin syntymäpäivillä, mutta tällä kertaa ei jostain syystä maistunut.
        Sen jälkeen piti juhlia ystävän eläkkeelle jäämistä yhteisellä kesälomareissulla, kuukausi ennen sitä hän kuoli syöpään tuosta noin vain. Sai tiedon syövästä tasan kaksi viikkoa ennen kuolemaansa. Kesälomani eka viikon istuin ystävän luona aamusta iltaan ja pääasiassa itkettiin, silittelin ystävän matkaan, sitten oli hautajaiset, siinä se tämän vuoden kesäloma meni. Sori rakas ystävä, ei ollut sinun vika, on tosi iso ikävä ja niin on ikävä äitiäkin.

        Vähiin käy ystävät ennen kuin ne loppuu.
        Eikä kauheesti tee mieli hankkia uusia ystäviäkään kun ei jaksaisi enää yksiäkään hautajaisia.
        Minusta maailman paskin elämänvaihe on keski-ikä, luopumista luopumisen perään. Niin surkeeta minun elämä on, ei sydän huurraata huuda eikä kroppa ilosta hypi tälläkään hetkellä, mutta kiitos vinkistä, hankin heti pukeutumishuoneen, irtoripset ja ryhdyn meikkaamaan ja föönaamaan hiuksia, siitä tulee aivan varmasti minullekin parempi mieli.

        Olet masentunut ja katkera, miksi pilkkaat tuota edellistä, ei se ole sulle pahaa oloa aiheuttanut,sulla on ollut vaikeita vuosia, sun kannnattaa hakea apua, ettet romahda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet masentunut ja katkera, miksi pilkkaat tuota edellistä, ei se ole sulle pahaa oloa aiheuttanut,sulla on ollut vaikeita vuosia, sun kannnattaa hakea apua, ettet romahda.

        Missä kohtaa minä häntä pilkkasin?
        Kirjoittaja totesi, että minulla on surkee elämä kun ei ole ketään kutsumassa minnekään juhliin. Kerroin, että niin on ja selitin syyt minne kaverit on kadonneet.

        Lopuksi kiitin ja sanoin, että hankin heti irtoripset ja meikkejä, jos siitä kerran tulee parempi mieli. Pukeutumishuoneen saamisessa menee pidempään kun ei rahat riitä tällä hetkellä isompaan asuntoon, mutta katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa minä häntä pilkkasin?
        Kirjoittaja totesi, että minulla on surkee elämä kun ei ole ketään kutsumassa minnekään juhliin. Kerroin, että niin on ja selitin syyt minne kaverit on kadonneet.

        Lopuksi kiitin ja sanoin, että hankin heti irtoripset ja meikkejä, jos siitä kerran tulee parempi mieli. Pukeutumishuoneen saamisessa menee pidempään kun ei rahat riitä tällä hetkellä isompaan asuntoon, mutta katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

        Provo!


    • Anonyymi

      Provo

    • Anonyymi

      Olen samanlainen. Mies on tyytyväinen. Harva nainen viitsii nähdä noin paljon vaivaa.

    • No sitä saa, mitä tilaa.

      Tuollainen käytös tuskin tulee yllätyksenä, jos on iskenyt sen pakkelipimun aikanaan. Olen myös joskus sanonut, että jos puoliso on selleinen, jonka kanssa parisuhde on alkanut baarista mahdollisesti vielä lähdetty ekana yönä panolle, ei varmaan ole yllätys jos ko tyyppi ei ole niitä uskollisimpia.

      Sama pätee, jos parisuhde alkaa jomman kumman pettämisestä.

      • Anonyymi

        Miksi nainen joka ehostaa kasvonsa , laittaa hiuksensa ja pukeutuu nätisti saa joidenkin mielestä "huoran " maineen , en ymmärrä nykypäivänä ,että on noin taantumuksellisia ihmisiä.
        Miksi baari olis sen huonompi iskupaikka, kun joku tinderi tai muu netin senssipalsta.
        Jos ihminen on fiksu ja arvot kunnossa niin ihan sama onko hänet bongattu baarista tai kuntosalilta, ja onko hän ehostettu ja nätisti pukeutunut.
        Tässä oli kysymys juhlista, se on fiksua jo juhlan kutsujiakin kohtaan , että vähän laittaudutaan.
        Koskas sitä sitte saa laittaa ittes nätiksi jollei juhliin.
        Terv kauneus ja terveys alan ammattilainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nainen joka ehostaa kasvonsa , laittaa hiuksensa ja pukeutuu nätisti saa joidenkin mielestä "huoran " maineen , en ymmärrä nykypäivänä ,että on noin taantumuksellisia ihmisiä.
        Miksi baari olis sen huonompi iskupaikka, kun joku tinderi tai muu netin senssipalsta.
        Jos ihminen on fiksu ja arvot kunnossa niin ihan sama onko hänet bongattu baarista tai kuntosalilta, ja onko hän ehostettu ja nätisti pukeutunut.
        Tässä oli kysymys juhlista, se on fiksua jo juhlan kutsujiakin kohtaan , että vähän laittaudutaan.
        Koskas sitä sitte saa laittaa ittes nätiksi jollei juhliin.
        Terv kauneus ja terveys alan ammattilainen.

        Olenko sanonut, että kasvojen ehostaminen on jotenkin epämoraalista, enkä ole sanonut, että se on edes huonoa. En, mutta jos naisella on vaikkapa ensimmäisillä treffeilla vahva pakkelikerros , ripsien pidennykset, blondatut hiukset, on turha valittaa, jos kauneuden hoitoon menee aikaa ja rahaa, niin hyvässä kuin pahassa. Ja mikään luonnonlaki se ei ole, että naisella menee kauheasti aikaa ehostautumiseen, niin kuin aloittaja antaa ymmärtää.

        "Miksi baari olis sen huonompi iskupaikka, kun joku tinderi tai muu netin senssipalsta."

        Ei baari ole sen huonompi iskupaikka, mutta siellä käy muita enemmän tietynlaiset ihmiset. Ja jos nainen ( tai mies) lähtee mukaasi panolle baarista mahdollisesti narikkajonosta, niin voit olla varma, ettei se ole ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kerta.

        Asiaa on vaikea muotoilla, mutta jos tapaat tulevan tyttöystäväsi marketista peliautomaattia käyttämässä, on paljon todennäköisempää, että hän tulee parisuhteenne aikanakin käyttämään peliautomaattia, kuin se, jonka tapaat vaikkapa sieltä kuntosalilta.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Olenko sanonut, että kasvojen ehostaminen on jotenkin epämoraalista, enkä ole sanonut, että se on edes huonoa. En, mutta jos naisella on vaikkapa ensimmäisillä treffeilla vahva pakkelikerros , ripsien pidennykset, blondatut hiukset, on turha valittaa, jos kauneuden hoitoon menee aikaa ja rahaa, niin hyvässä kuin pahassa. Ja mikään luonnonlaki se ei ole, että naisella menee kauheasti aikaa ehostautumiseen, niin kuin aloittaja antaa ymmärtää.

        "Miksi baari olis sen huonompi iskupaikka, kun joku tinderi tai muu netin senssipalsta."

        Ei baari ole sen huonompi iskupaikka, mutta siellä käy muita enemmän tietynlaiset ihmiset. Ja jos nainen ( tai mies) lähtee mukaasi panolle baarista mahdollisesti narikkajonosta, niin voit olla varma, ettei se ole ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kerta.

        Asiaa on vaikea muotoilla, mutta jos tapaat tulevan tyttöystäväsi marketista peliautomaattia käyttämässä, on paljon todennäköisempää, että hän tulee parisuhteenne aikanakin käyttämään peliautomaattia, kuin se, jonka tapaat vaikkapa sieltä kuntosalilta.

        Jaa, itsepä nuo naiset sen kauneudenhoitonsa maksavat, ja samalla työllistävät kampaajia ja kosmetologeja, ja monesti nämä naiset käyvät myös kuntosaleilla, koska kroppa pitää myös olla timmissä kunnossa, siinä työllistetään kuntosaliyrittäjiä.
        Itsenäinen ihminen saa tehdä omilla rahoillaan mitä lystää, toiset laittaa kauneuteen, ja toiset ihmiset röökiin ja viinaan, jos sitä ylimääräistä rahaa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, itsepä nuo naiset sen kauneudenhoitonsa maksavat, ja samalla työllistävät kampaajia ja kosmetologeja, ja monesti nämä naiset käyvät myös kuntosaleilla, koska kroppa pitää myös olla timmissä kunnossa, siinä työllistetään kuntosaliyrittäjiä.
        Itsenäinen ihminen saa tehdä omilla rahoillaan mitä lystää, toiset laittaa kauneuteen, ja toiset ihmiset röökiin ja viinaan, jos sitä ylimääräistä rahaa on.

        No jotkut maksavat itse ja jotkut eivät. Sinä yrität tästä väkisin vääntää kiistaa. Edelleenkään en sinänsä tuomitse meikkaamista . Enemmän tuomitsen aloittajaa, koska niputtaa kaikki naiset samaan nippuun.

        Itse ole ollut parisuhteessa, jossa hiuslakan jääminen kotiin oli katastrofi, eikä nainen voinut poistua sisätiloist ja ei kiitos sellaista minulle enää.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        No jotkut maksavat itse ja jotkut eivät. Sinä yrität tästä väkisin vääntää kiistaa. Edelleenkään en sinänsä tuomitse meikkaamista . Enemmän tuomitsen aloittajaa, koska niputtaa kaikki naiset samaan nippuun.

        Itse ole ollut parisuhteessa, jossa hiuslakan jääminen kotiin oli katastrofi, eikä nainen voinut poistua sisätiloist ja ei kiitos sellaista minulle enää.

        Minulla oli sellainen puoliso, joka sai" paskahalvauksen, "kun röökit loppu mökillä. Se on nyt Ex, Huom en ole tuo edellinen kirjoittaja.


    • Onneksi kaikki naiset eivät ole tuollaisia. Esimerkiksi mun kohdalleni ei ole sattunut ainoatakaan, ja seurustellut olen toki monen kanssa.

      • Anonyymi

        Minua ei taas häiritse , jos naiseni meikkaa ja laittaa hiuksensa ja käy kampaajalla, minä itsekin käyn parturissa melkeen kerran kuukaudessa ja tykkään trendikkäistä vaatteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei taas häiritse , jos naiseni meikkaa ja laittaa hiuksensa ja käy kampaajalla, minä itsekin käyn parturissa melkeen kerran kuukaudessa ja tykkään trendikkäistä vaatteista.

        Ei se muakaan haittaa, paitsi jos se menee aloituksenkaltaiseksi. Tai jos lähikauppaan lähteminen vaatii yli puolen tunnin meikkauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei taas häiritse , jos naiseni meikkaa ja laittaa hiuksensa ja käy kampaajalla, minä itsekin käyn parturissa melkeen kerran kuukaudessa ja tykkään trendikkäistä vaatteista.

        Minun tyttöystäväni on paljon paremman näköinen, kun on meikannut itsensä, koska hän on erittäin vaalea ihminen, hiukset luonnostaan melkeen valkoiset ja iho, ripset, ja kulmakarvat ihan vaaleita.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ei se muakaan haittaa, paitsi jos se menee aloituksenkaltaiseksi. Tai jos lähikauppaan lähteminen vaatii yli puolen tunnin meikkauksen.

        Mulle on ihan sama kuinka kauan muijani tuhtaa naamaansa, koska hän siellä kaupas käy , minä en käy koskaan ruokakaupassa se on muijan heiniä.
        Jos johonkin juhliin mennään niin muija alkaa ajoissa ittees laittaa niin ei haittaa mitään ,Meikä kerkee sillä aikaa tehdä vaikka mitä, jollei muuta niin ottaa pari kaljaa.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä liioittelet ja haluat mustata miniääsi, ja pikku poikasi vielä lähettelee sulle tilannekatsauksen kotootansa, heh, heh ja muijasi meikkaa kauppaan mennessä, eikö se muijasi meikkaa aamulla, kun lähtee töihin, ja vois pestä meikit pois , kun lähtee kauppaan, tai sitten koko juttu on provo.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe