Kuka palstalainen

Anonyymi

On sielunkumppanisi ja kaksoisliekkisi? <3

-flowersreally-

129

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abrakadabra. Viikon jaksoin olla poissa edellisen nicikini "kiva.nähdä" lopetettuani poissa, mutta sitten tuli halu nähdä mitä Abrakadabra kirjoittaa. Tulin uteliaisuuttani takaisin ja löysin hänet eilen täällä kirjoittamasta. Joskus myös Dissen kanssa on hyvin toiminut kirjoittelu silloin, kun hän oli "Tähänsekaappi" nimimerkillä kirjoittaja.

      Tykkään Abrakadabrasta, vaikka ei se kyllä mitään rakkautta ole paitsi liippaa ehkä jotain ystävänrakkautta?

      • Ainiin säkin olit jossain viestinyt, luin yöllä täissä, mut laiskotti vastata silloin ja sit unohtu.

        Sulle siskos poika taitaa olla tärkeä, hyvä. Pikkutyypit on huikeita. 😊👌

        Ja pyörällä oon paahtnut tänä kesänä jo yli 5000 km, eli on tullut ajeltua joo. Viimeviikolla ti-ke oltiin kaverin kaa Porvoossa pyörillä. Nyt on taas niin nuhjukeliä, että ajelen autolla ajot. Toivottavasti vielä on kelejäkin...


      • Disse kirjoitti:

        Ainiin säkin olit jossain viestinyt, luin yöllä täissä, mut laiskotti vastata silloin ja sit unohtu.

        Sulle siskos poika taitaa olla tärkeä, hyvä. Pikkutyypit on huikeita. 😊👌

        Ja pyörällä oon paahtnut tänä kesänä jo yli 5000 km, eli on tullut ajeltua joo. Viimeviikolla ti-ke oltiin kaverin kaa Porvoossa pyörillä. Nyt on taas niin nuhjukeliä, että ajelen autolla ajot. Toivottavasti vielä on kelejäkin...

        "Toivottavasti vielä on kelejäkin..."

        Olet jossain Savossa Itä-Suomessa. Mitä olen katsonut Joensuun ennustetta niin Itä-Suomeen riittää hyviäkin kelejä. On pitkään noin 20 astetta. Tänään satelee, mutta on luvassa poutaisiakin päiviä kymmenen päivän sisällä. Ainahan voi koukata Etelä-Suomeen tai Länteen, jos siellä on paremmat kelit?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        "Toivottavasti vielä on kelejäkin..."

        Olet jossain Savossa Itä-Suomessa. Mitä olen katsonut Joensuun ennustetta niin Itä-Suomeen riittää hyviäkin kelejä. On pitkään noin 20 astetta. Tänään satelee, mutta on luvassa poutaisiakin päiviä kymmenen päivän sisällä. Ainahan voi koukata Etelä-Suomeen tai Länteen, jos siellä on paremmat kelit?

        No tää viikko ollaan ainakin tässä kotimaastossa, kun mun muksuviikko. Ja pitäis saada muutamia hommia tehtyä ennen talventuloa, että voipi olla, että moottoripyörähommat jää vähän jo taustalle väkisin.... mutta nopea sillä on aina pikkulenkki tehdä kelin salliessa. 😊👌


      • Anonyymi

        Eikös Seppo ole rakkautesi ja kaksoisliekkisi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Seppo ole rakkautesi ja kaksoisliekkisi?

        AsianVierestä

        Kuka Seppo? Nyt kyllä meni niin pahasti asian vierestä, että en ymmärtänyt oikein? Oliko tämä osoitettu minulle?


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Kuka Seppo? Nyt kyllä meni niin pahasti asian vierestä, että en ymmärtänyt oikein? Oliko tämä osoitettu minulle?

        Se jonka kanssa söit suklaata sohvalla ja kikattelit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se jonka kanssa söit suklaata sohvalla ja kikattelit.

        En ole kenenkään Sepon tai kenenkään muun kanssa syönyt suklaata sohvalla. Muistaakseni en ole koskaan kikattellut. Korkeintaan pikkulapsena kikattellut, mutta en sellaistakaan muista. Voisitko lopettaa asiattomien viestien lähettelyn?


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        En ole kenenkään Sepon tai kenenkään muun kanssa syönyt suklaata sohvalla. Muistaakseni en ole koskaan kikattellut. Korkeintaan pikkulapsena kikattellut, mutta en sellaistakaan muista. Voisitko lopettaa asiattomien viestien lähettelyn?

        Kuka mies se sitten oli, jonka kanssa söit suklaata sohvalla? Kerroit asiasta palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka mies se sitten oli, jonka kanssa söit suklaata sohvalla? Kerroit asiasta palstalla.

        Ei minulla ole sohvaa. Kyseinen henkilö haluaa pysyä tältä palstalta poissa, joten hänestä ei sen en enemmän. Minulla oli pulloja (Coca-Cola), joita hän vei kauppaan ja toi mukanaan Fazerin Sinistä maksaen noin puolet levystä. Mutustelimme suklaat luonani eli 100 grammaa per nenä. Emme istuneet millään sohvalla ja kikattaneet. Kummatkin miehet olemme lähemmäs kaksi metrisiä ja se kaveri käy salilla ja lisäksi olemme molemmat heteroita (sen verran vielä sanon aiheesta). Toivottavasti lopetat asialla jauhamisen?


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Ei minulla ole sohvaa. Kyseinen henkilö haluaa pysyä tältä palstalta poissa, joten hänestä ei sen en enemmän. Minulla oli pulloja (Coca-Cola), joita hän vei kauppaan ja toi mukanaan Fazerin Sinistä maksaen noin puolet levystä. Mutustelimme suklaat luonani eli 100 grammaa per nenä. Emme istuneet millään sohvalla ja kikattaneet. Kummatkin miehet olemme lähemmäs kaksi metrisiä ja se kaveri käy salilla ja lisäksi olemme molemmat heteroita (sen verran vielä sanon aiheesta). Toivottavasti lopetat asialla jauhamisen?

        Tuo on oikeaa poikarakkautta :)


    • Nice try, paitsi että ei floweri tuollaisia kysele! Keksi oma nimimerkki jos haluat jotain uskottavuutta taakse.

      Abris kyllä vetelee niin samoillasävelin, että siinä ois jotein sielunkin yhteyttä, mutta eri kumppanit meillä tulee aina olemaan. Voi niitä sielunyhteyksiä muuhunkin käyttää, kuin kumppanuuteen. Vaikka huikeaan ystävyyteen. 😃👌

      • Abris on siis Abrakadabra? Mikä hänessä viehättää?

        Oletko ajellut viime aikoina prätkällä?


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Abris on siis Abrakadabra? Mikä hänessä viehättää?

        Oletko ajellut viime aikoina prätkällä?

        Pertti se jaksaa kuulustella Disseä. Nimimerkki jälleen kerran vaihtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pertti se jaksaa kuulustella Disseä. Nimimerkki jälleen kerran vaihtunut.

        Kuka on Pertti? Olen kuullut hänestä, mutta en tunne.


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Kuka on Pertti? Olen kuullut hänestä, mutta en tunne.

        Hoh ja hah. Käypä kahvilla välillä. Onko ikävä Disseä ja Abrakadabraa? Olivatkin liian viisaita, sekös harmittaa.


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Abris on siis Abrakadabra? Mikä hänessä viehättää?

        Oletko ajellut viime aikoina prätkällä?

        Abris on huikea tyyppi. Bongas mun jutuista tietoa ja kaivoi mun irl-tyypin esiin ja ollaan nyt facekamujakin.

        Eilen vähän ajelin ja aamuvuoroihin töihin.... on ollut nuhjukrliä nyt..


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        Kuka on Pertti? Olen kuullut hänestä, mutta en tunne.

        Pertti on besserwisser, jolla on rakkaussuhde omaan pymppyynsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh ja hah. Käypä kahvilla välillä. Onko ikävä Disseä ja Abrakadabraa? Olivatkin liian viisaita, sekös harmittaa.

        Valot päälle. Tuo on kiva. nähdä alias FHL.


      • Aikanne flirttailette ja huikea ystävyys muuttuu rakkaudeksi. Ei olisi ensimmäinen kerta eikä varmaankaan viimeinen joka silleen lähtee että "ollaan vaan kavereita", taitaa jopa valtaosa varattujen salasuhteista semmoisesta lähteä. No mikäpäs siinä, tehän sopisitte hyvin yhteen kun kummallakin vetoa moottoripöyöräilyyn, sulle ei tarvii leipoa pullaa jne. match made in heaven. Olkaahan kaveeraajat varovaisia :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aikanne flirttailette ja huikea ystävyys muuttuu rakkaudeksi. Ei olisi ensimmäinen kerta eikä varmaankaan viimeinen joka silleen lähtee että "ollaan vaan kavereita", taitaa jopa valtaosa varattujen salasuhteista semmoisesta lähteä. No mikäpäs siinä, tehän sopisitte hyvin yhteen kun kummallakin vetoa moottoripöyöräilyyn, sulle ei tarvii leipoa pullaa jne. match made in heaven. Olkaahan kaveeraajat varovaisia :D

        Plääh. Meillä on kilometrejä välissä myös, eikä tarvis sen kummemmin tutustua. Tää on just näin hyvä ja tästä saa just näin kaiken ilon irti. 😊👌


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Aikanne flirttailette ja huikea ystävyys muuttuu rakkaudeksi. Ei olisi ensimmäinen kerta eikä varmaankaan viimeinen joka silleen lähtee että "ollaan vaan kavereita", taitaa jopa valtaosa varattujen salasuhteista semmoisesta lähteä. No mikäpäs siinä, tehän sopisitte hyvin yhteen kun kummallakin vetoa moottoripöyöräilyyn, sulle ei tarvii leipoa pullaa jne. match made in heaven. Olkaahan kaveeraajat varovaisia :D

        Ei ole kuule huolta. Disse on kaveri ja kaverina pysytään.

        Mulla ei ole pienintäkään kaipuuta luopua miehestäni, vaihtaa, hukata mihinkään.🤗

        Se et joskus tein radikaalin vedon ei tarkoita muuta, kun että ilman sitä vetoa olisin nyt surullinen ja onneton.


      • Disse kirjoitti:

        Plääh. Meillä on kilometrejä välissä myös, eikä tarvis sen kummemmin tutustua. Tää on just näin hyvä ja tästä saa just näin kaiken ilon irti. 😊👌

        ei ne ole kilometrit esteenä jos oikeen roihahtaa, pärrällä pääsee kesäsalatapaamiseen :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        ei ne ole kilometrit esteenä jos oikeen roihahtaa, pärrällä pääsee kesäsalatapaamiseen :D

        Harmis se nyt säätää taas koittaen kohahduttaa.🤣

        Mikäs se on toisten kustannuksella leikkiessä.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei ole kuule huolta. Disse on kaveri ja kaverina pysytään.

        Mulla ei ole pienintäkään kaipuuta luopua miehestäni, vaihtaa, hukata mihinkään.🤗

        Se et joskus tein radikaalin vedon ei tarkoita muuta, kun että ilman sitä vetoa olisin nyt surullinen ja onneton.

        Onko disse siis epäviehättävä? aika runasti ajateltu sielunkumppanista :( entä jos nytkin alkaa vetämään? disse laitttaa tunteikkaita vuodatuksia sähköpostiin, kyökkistelee kuin viimeistä päivää , lataa erootisella runolla, kyllä siinä saattaa alkaa polvia heikottamaan :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Harmis se nyt säätää taas koittaen kohahduttaa.🤣

        Mikäs se on toisten kustannuksella leikkiessä.

        Mukava teitä sielunkumppaneita vähän härnätä :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onko disse siis epäviehättävä? aika runasti ajateltu sielunkumppanista :( entä jos nytkin alkaa vetämään? disse laitttaa tunteikkaita vuodatuksia sähköpostiin, kyökkistelee kuin viimeistä päivää , lataa erootisella runolla, kyllä siinä saattaa alkaa polvia heikottamaan :D

        Ei hän ole epäviehättävä. Mukavan näköinen mies, ei se siitä kiinni jäis..mut sä unohdat että olen rakkaussuhteessa mieheeni. En hyöty- ja huvisuhteessa, enkä kaverisuhteessa.

        Eihän siihen sillon väliin pääsis edes itse Morten Harket..

        Koittaa nyt uskoa vaan, lasteni isä ei ole syyttä lasteni isä.😆


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei ole kuule huolta. Disse on kaveri ja kaverina pysytään.

        Mulla ei ole pienintäkään kaipuuta luopua miehestäni, vaihtaa, hukata mihinkään.🤗

        Se et joskus tein radikaalin vedon ei tarkoita muuta, kun että ilman sitä vetoa olisin nyt surullinen ja onneton.

        Oikeasti joillekin on vaikea hyväksyä naisen ja miehen välistä ystävyys/kaveruussuhdetta.

        Mutta sellaiset menettääkin paljon. 😊


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mukava teitä sielunkumppaneita vähän härnätä :D

        Miksi Abraa pitää niin kovasti hiillostaa?


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei hän ole epäviehättävä. Mukavan näköinen mies, ei se siitä kiinni jäis..mut sä unohdat että olen rakkaussuhteessa mieheeni. En hyöty- ja huvisuhteessa, enkä kaverisuhteessa.

        Eihän siihen sillon väliin pääsis edes itse Morten Harket..

        Koittaa nyt uskoa vaan, lasteni isä ei ole syyttä lasteni isä.😆

        Kyllähän minä yritän mutta varoittelen vaan kun niitä esimerkkejä on paljon joilla on lähtenyt lipsumaan :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        ei ne ole kilometrit esteenä jos oikeen roihahtaa, pärrällä pääsee kesäsalatapaamiseen :D

        Ei ne estäiskään, mutta se estää fyysistä tapaamista. Mutta kyllä nämä viestimet riittää, hyvin juttu lentää netinkin kautta ja sehän on hauska mahdollisuus näinä päivinä. 😊


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Ei hän ole epäviehättävä. Mukavan näköinen mies, ei se siitä kiinni jäis..mut sä unohdat että olen rakkaussuhteessa mieheeni. En hyöty- ja huvisuhteessa, enkä kaverisuhteessa.

        Eihän siihen sillon väliin pääsis edes itse Morten Harket..

        Koittaa nyt uskoa vaan, lasteni isä ei ole syyttä lasteni isä.😆

        Kummallista hiostamista....oletko polkenut Harmiksen varpaille? :D


      • Disse kirjoitti:

        Oikeasti joillekin on vaikea hyväksyä naisen ja miehen välistä ystävyys/kaveruussuhdetta.

        Mutta sellaiset menettääkin paljon. 😊

        Näyttää olevan joo. Sääli heidän kannaltaan. Eivät helppoutensa takia pysty olemaan kaverit ja vaan kaverit vastakkaisen sukupuolen kanssa.😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista hiostamista....oletko polkenut Harmiksen varpaille? :D

        Emmä usko, se vaan tykkää leikittää.😃


      • Disse kirjoitti:

        Oikeasti joillekin on vaikea hyväksyä naisen ja miehen välistä ystävyys/kaveruussuhdetta.

        Mutta sellaiset menettääkin paljon. 😊

        Niitä jotkuja kutsutaan kumppaneiksi :D Niin ja siihen on ihan syynsä että ne vähän karsaasti suhtautuu kun on nähneet/kuulleet/tietävät/ jne, että saattaa siinä kaveeratessa herätä syvempiäkin tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Abraa pitää niin kovasti hiillostaa?

        Hiillostan moelmpia jotta muistavat pitää housut jalassa ja jumalat mielessä. Ihan heidän omaksi parhaakseen tämän teen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista hiostamista....oletko polkenut Harmiksen varpaille? :D

        Ei oo abra polkenut varpaille, tykkään hänestä, ihan kaverimielessä tosin, niin haluan tässä muistuttaa vaaroista mihin nettikaveerailutkin voi johtaa.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Hiillostan moelmpia jotta muistavat pitää housut jalassa ja jumalat mielessä. Ihan heidän omaksi parhaakseen tämän teen :)

        Ei kai tarvii muistaa jos tekee mieli?


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei oo abra polkenut varpaille, tykkään hänestä, ihan kaverimielessä tosin, niin haluan tässä muistuttaa vaaroista mihin nettikaveerailutkin voi johtaa.

        Miten on oma laitasi? ;)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niitä jotkuja kutsutaan kumppaneiksi :D Niin ja siihen on ihan syynsä että ne vähän karsaasti suhtautuu kun on nähneet/kuulleet/tietävät/ jne, että saattaa siinä kaveeratessa herätä syvempiäkin tunteita.

        No oikeasti jos on kumppani, ei siihen kumppanin ja sinun väliin pääse kukaan, olipa kuinka mukava tahaansa. 😊

        Ei sitä muuta mitkään lasipurkissa toisen pitämisetkään, päinvastoin, liekki sammuu vakan alla. 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No oikeasti jos on kumppani, ei siihen kumppanin ja sinun väliin pääse kukaan, olipa kuinka mukava tahaansa. 😊

        Ei sitä muuta mitkään lasipurkissa toisen pitämisetkään, päinvastoin, liekki sammuu vakan alla. 😊

        Oikein. Naisella saa olla miespuolisia ystäviä :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Näyttää olevan joo. Sääli heidän kannaltaan. Eivät helppoutensa takia pysty olemaan kaverit ja vaan kaverit vastakkaisen sukupuolen kanssa.😝

        Joo. Yybeen kanssa turistiin tästä flirttialoituksessa, että se, että on vastakkaisen sukupuolen kanssa hyvissä ja avoimissa väleissä, ei pitäisi aina tarkoittaa jotain seksuaalista.... puhuttiin siitä miesten tyhmästä asenteesta naispuoleiseen mukavasti käyttäytyvää kohtaan olevan ”hakkaramaisuutta”. 😂

        Uus termi palstalle... ”hakkaraisuus”. 😆


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Harmis se nyt säätää taas koittaen kohahduttaa.🤣

        Mikäs se on toisten kustannuksella leikkiessä.

        Pitäisikö kokeilla härnätä vähän toisinpäin? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on oma laitasi? ;)

        K & K miehenä minä en tietenkään sekaannu varattuihin mutta Dissen moraalista en ole ihan varma :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Naisella saa olla miespuolisia ystäviä :)

        Ja toisinpäin. Mulla tulee olemaan monta naispuoleista ystävää ja kumppanin on se hyväksyttävä.... he ovat osa minua. 😊👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Naisella saa olla miespuolisia ystäviä :)

        Miehellä harvemmin saa olla naispuolisia ystäviä jos kumppaninaiselta kysytään :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei oo abra polkenut varpaille, tykkään hänestä, ihan kaverimielessä tosin, niin haluan tässä muistuttaa vaaroista mihin nettikaveerailutkin voi johtaa.

        Mäkin tykkään sinusta, varo nyt vaan. :D


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Yybeen kanssa turistiin tästä flirttialoituksessa, että se, että on vastakkaisen sukupuolen kanssa hyvissä ja avoimissa väleissä, ei pitäisi aina tarkoittaa jotain seksuaalista.... puhuttiin siitä miesten tyhmästä asenteesta naispuoleiseen mukavasti käyttäytyvää kohtaan olevan ”hakkaramaisuutta”. 😂

        Uus termi palstalle... ”hakkaraisuus”. 😆

        Ne sun hakkaraisuudet kyllä tiedetään :D


      • Disse kirjoitti:

        Ja toisinpäin. Mulla tulee olemaan monta naispuoleista ystävää ja kumppanin on se hyväksyttävä.... he ovat osa minua. 😊👌

        K&k miehet laittaa naisen kesäks paksuks ja talvella piilottavat kengät! 😂😂😂


      • Disse kirjoitti:

        Ja toisinpäin. Mulla tulee olemaan monta naispuoleista ystävää ja kumppanin on se hyväksyttävä.... he ovat osa minua. 😊👌

        Niin ja sitten kun ei hyväksy syyllistät sen kumppanin mustasukkaisuudesta jotta saat rauhassa jatkaa kaikkien naisten vonkaamista :(


      • Disse kirjoitti:

        K&k miehet laittaa naisen kesäks paksuks ja talvella piilottavat kengät! 😂😂😂

        Kamumiehet laittaa naisen paksuksi ja katoavat maisemaan :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ne sun hakkaraisuudet kyllä tiedetään :D

        Enkös mä täällä naisten keskellä suihka sujuvasti, oikeen eurooppalaismiehen tyyliin? 😎

        Mut livenä tavsnneetkin pitää oikein shentlemanina. Kyllä kelpaa paistatella. 😀☝️


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miehellä harvemmin saa olla naispuolisia ystäviä jos kumppaninaiselta kysytään :D

        Näin päin se on totta :D


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Enkös mä täällä naisten keskellä suihka sujuvasti, oikeen eurooppalaismiehen tyyliin? 😎

        Mut livenä tavsnneetkin pitää oikein shentlemanina. Kyllä kelpaa paistatella. 😀☝️

        Pitäskö sun antaa vähän ohjeita ja vinkkejä muille miehille? ;)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        K&k miehet laittaa naisen kesäks paksuks ja talvella piilottavat kengät! 😂😂😂

        Nyt vasta sanotaan!


      • Disse kirjoitti:

        Enkös mä täällä naisten keskellä suihka sujuvasti, oikeen eurooppalaismiehen tyyliin? 😎

        Mut livenä tavsnneetkin pitää oikein shentlemanina. Kyllä kelpaa paistatella. 😀☝️

        Ylläpidon pitäisi puuttua tuollaiseen moraalittomaan toimintaan jossa pelimiesveijarit pyrkii houkuttelemaan varattuja naisia huonoille teille :(


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ylläpidon pitäisi puuttua tuollaiseen moraalittomaan toimintaan jossa pelimiesveijarit pyrkii houkuttelemaan varattuja naisia huonoille teille :(

        Entä siihen jos sinut ilmoittaa sielunkumppaniksi? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä siihen jos sinut ilmoittaa sielunkumppaniksi? :)

        Siihen ei saa ylläpito eikä kehitystiimi puuttua :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllähän minä yritän mutta varoittelen vaan kun niitä esimerkkejä on paljon joilla on lähtenyt lipsumaan :(

        No, vannon kautta kiven ja kannon että minusta ei ei tule kelleen täälläkään uutta emäntää. :D

        Joten hengitelkää ihan rauhassa kaikki. :)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Enkös mä täällä naisten keskellä suihka sujuvasti, oikeen eurooppalaismiehen tyyliin? 😎

        Mut livenä tavsnneetkin pitää oikein shentlemanina. Kyllä kelpaa paistatella. 😀☝️

        Suihkat :D

        Jatka vaan


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No, vannon kautta kiven ja kannon että minusta ei ei tule kelleen täälläkään uutta emäntää. :D

        Joten hengitelkää ihan rauhassa kaikki. :)

        Hyväntuulista & -tahtoista naurua sivusta :D

        Anna takaisin samalla mitalla :D, pojat kiusaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä siihen jos sinut ilmoittaa sielunkumppaniksi? :)

        Riippunee ilmoitajan statuksesta. Sinkkuihmisten siekunkumppanuudethan ei vahingoita kuin niitä itseään jos edes vahingoittavat niin se on paljon selkeämpi juttu :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No, vannon kautta kiven ja kannon että minusta ei ei tule kelleen täälläkään uutta emäntää. :D

        Joten hengitelkää ihan rauhassa kaikki. :)

        Ei ainakaan konnollista emäntää kun ei oiken tahdo leipoakaan ikinä :(


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        No, vannon kautta kiven ja kannon että minusta ei ei tule kelleen täälläkään uutta emäntää. :D

        Joten hengitelkää ihan rauhassa kaikki. :)

        Etupulpetin tyttöä vedetään leteistä :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Riippunee ilmoitajan statuksesta. Sinkkuihmisten siekunkumppanuudethan ei vahingoita kuin niitä itseään jos edes vahingoittavat niin se on paljon selkeämpi juttu :)

        Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sinkku :D

        Hupsut.

        Ihan vaan ilmoitusluontoinen asia :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ainakaan konnollista emäntää kun ei oiken tahdo leipoakaan ikinä :(

        Phhahhaaa. :D

        Voi olla niin monin muin tavoin kunnollinen. Leipominen on miesten hommia. :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suihkat :D

        Jatka vaan

        -suih, suih-

        😂

        Jos oon kala, tää on mun vettä! 😁☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etupulpetin tyttöä vedetään leteistä :D

        Nyt ne on erehtyny tytöstä, tällä tytöllä on yhtä lyhyt tukka kun yleensä pojillakin. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        No, vannon kautta kiven ja kannon että minusta ei ei tule kelleen täälläkään uutta emäntää. :D

        Joten hengitelkää ihan rauhassa kaikki. :)

        Niin, kun entinenkin kontrahti on kesken! 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyväntuulista & -tahtoista naurua sivusta :D

        Anna takaisin samalla mitalla :D, pojat kiusaa.

        Harmi, kun oon liian väsynyt laittamaan ihan ranttaliksi. Lapsikin kaipaa mua iltapuhteisiin. Joten jätän tämän tällä kertaa tähän, mutta kyllä mä vielä napauttelen takasikinpäin tilaisuuden tullen. :)


        Mukavaa iltaa!! On mäntävä, kun tunnit kellosta ei taho riittää, jos jään tänne jumiin. :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ylläpidon pitäisi puuttua tuollaiseen moraalittomaan toimintaan jossa pelimiesveijarit pyrkii houkuttelemaan varattuja naisia huonoille teille :(

        Sinäkö se olitkin puskissa, joks pahastu kun Abris bongas mun siviiilitiedot! 😂

        Oot kyllä maksimoinut äärimmilleen tuon pahastumisen! 😂😂😂👌

        Varo, ettei nuppi pamaha vielä! 🤯


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Nyt ne on erehtyny tytöstä, tällä tytöllä on yhtä lyhyt tukka kun yleensä pojillakin. :D

        Hauska ketju, rehtori pitää puhuttelua :D

        Kurissa ja nuhteessa on hyvä olla :D

        Laitoin itsekin kädet taskuun kun ei tiedä vaikka karttakeppi räpsähtää pöytään :)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Harmi, kun oon liian väsynyt laittamaan ihan ranttaliksi. Lapsikin kaipaa mua iltapuhteisiin. Joten jätän tämän tällä kertaa tähän, mutta kyllä mä vielä napauttelen takasikinpäin tilaisuuden tullen. :)


        Mukavaa iltaa!! On mäntävä, kun tunnit kellosta ei taho riittää, jos jään tänne jumiin. :)

        No mäkin teen töihinlähtöä ja kiire on, mutta jahka pääsen töihin, puran tämän suman. 50 viestiä inboksissa! 😂

        Mä pistelen sit töissä ranttaliks. Varmaan on aikaa. 😬💪


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Harmi, kun oon liian väsynyt laittamaan ihan ranttaliksi. Lapsikin kaipaa mua iltapuhteisiin. Joten jätän tämän tällä kertaa tähän, mutta kyllä mä vielä napauttelen takasikinpäin tilaisuuden tullen. :)


        Mukavaa iltaa!! On mäntävä, kun tunnit kellosta ei taho riittää, jos jään tänne jumiin. :)

        Mukavaa iltaa, mukava oli nähdä :D


      • Disse kirjoitti:

        Sinäkö se olitkin puskissa, joks pahastu kun Abris bongas mun siviiilitiedot! 😂

        Oot kyllä maksimoinut äärimmilleen tuon pahastumisen! 😂😂😂👌

        Varo, ettei nuppi pamaha vielä! 🤯

        En oo ikinä puskissa, aina nikillä niin vastaus on "en" mutta enpä kyllä yhtään ihmettele jos joku moraalin omaava on puskista kuhertelijoille kuittaillut, oikein, annan täyden tukeni puskalle siinä asiassa :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vasta sanotaan!

        Villi veikkaus... selkeän mustankipeäö sakkia! 😂


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En oo ikinä puskissa, aina nikillä niin vastaus on "en" mutta enpä kyllä yhtään ihmettele jos joku moraalin omaava on puskista kuhertelijoille kuittaillut, oikein, annan täyden tukeni puskalle siinä asiassa :D

        Sinunlaisia puskia on kyllä paljon. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö sun antaa vähän ohjeita ja vinkkejä muille miehille? ;)

        No olen koittanut, mutta opetuslapset ovat aivan toivotonta sakkia... Ehkä pujiksessa vois olla ainesta. :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No olen koittanut, mutta opetuslapset ovat aivan toivotonta sakkia... Ehkä pujiksessa vois olla ainesta. :oD

        Rohkeus ja vilpittömyys on sun hyviä oppeja :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rohkeus ja vilpittömyys on sun hyviä oppeja :)

        No voi olla, mutta ei mitään voi väkiste opettaa... Ainut keino on esimerkin kautta... mutta mitä esimerkkejä täällä voi antaa? Kukaan usko mitään kuitenkaan. :oD


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No voi olla, mutta ei mitään voi väkiste opettaa... Ainut keino on esimerkin kautta... mutta mitä esimerkkejä täällä voi antaa? Kukaan usko mitään kuitenkaan. :oD

        No, oikeesti, ei kannatakaan :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, oikeesti, ei kannatakaan :D

        No kyllähän täällä aina nämä anonyymikolleegasi aika räväkästi ilmaisevat, että ei oikein meinaa sopia tämä minun tyyli elää heidän pirtaansa. :oD


    • Anonyymi

      Abriksen kaksoisliekki on Kumpulainen Heppamattilasta :)

      t. laskin..väärin

      • Anonyymi

        Nytkö täällä kiusataan Abrakadabran kirjoittajaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö täällä kiusataan Abrakadabran kirjoittajaa?

        Abrakadabraa on vaikea kiusata, kun ei se kiusaannu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö täällä kiusataan Abrakadabran kirjoittajaa?

        Iaskin..väärin on abriksen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iaskin..väärin on abriksen mies.

        Mallipoju älvee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadabraa on vaikea kiusata, kun ei se kiusaannu

        Totta, aika vaikeesti anyway.😄


      • Kumpulainen not.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadabraa on vaikea kiusata, kun ei se kiusaannu

        Abra just kiusaantuu, lähtee mukaan jokaiseen huuteluun ja alkaa väittää vastaan ja puolustella itseään. Toisin kuin jotkut muut jotka vaan coolisti sivuuttaa puskahuutelut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abra just kiusaantuu, lähtee mukaan jokaiseen huuteluun ja alkaa väittää vastaan ja puolustella itseään. Toisin kuin jotkut muut jotka vaan coolisti sivuuttaa puskahuutelut.

        Eikun ei kiusaannu vaan riehaantuu ja villiintyy. :)

        Eri asioita. Vaivaantuminen tulee silloin, jos mua aletaan kehumaan ylenpalttisesti, siitä mä vaivaannun. Näistä jutuista mä riehaannun ja villiinnyn, lähden helposti veivaa vettä myllyyn. :)

        Pitäs kyllä pitää linjaa ettei ruoki trollailua.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Eikun ei kiusaannu vaan riehaantuu ja villiintyy. :)

        Eri asioita. Vaivaantuminen tulee silloin, jos mua aletaan kehumaan ylenpalttisesti, siitä mä vaivaannun. Näistä jutuista mä riehaannun ja villiinnyn, lähden helposti veivaa vettä myllyyn. :)

        Pitäs kyllä pitää linjaa ettei ruoki trollailua.

        Vaivaannun ja kiusaannun siis, jos aletaan kehuskelemaan.:)


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Vaivaannun ja kiusaannun siis, jos aletaan kehuskelemaan.:)

        Ymmärrän sanan kiusaantua tismalleen samoin, kun tämä...

        kiusaantunut
        vaivautunut, nolo, nolostunut, kiusallinen, paha, tukala, vaivaantunut, huolestunut, hämmentynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Abrakadabraa on vaikea kiusata, kun ei se kiusaannu

        Kyllä se näkee punasta.


    • Ei kukkaan.

      • Anonyymi

        Saara Särmä sopis sulle hyvin.



      • "Saara Särmä pohtii onko valkoinen heteromies ihminen?

        Joo ei ole yhtään mun tyyliä. Olisi ihan mielenkiintosta tietää millä perusteella määrittelet mua Saara Särmän tyyppiseksi henkilöksi.


      • Anonyymi
        hullu_ukko kirjoitti:

        "Saara Särmä pohtii onko valkoinen heteromies ihminen?

        Joo ei ole yhtään mun tyyliä. Olisi ihan mielenkiintosta tietää millä perusteella määrittelet mua Saara Särmän tyyppiseksi henkilöksi.

        Ulkomuoto mätsää?


    • Se on mun mussukkani ML-palstan ajoilta, laskin..väärin. Nyt ja ikuisesti. ❣️😘

      • Entäs disse :( tuolla ylempänä vakuuttaa sielunkumppanuuttaan, jääkö se nyt ihan käyttämättä :(


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Entäs disse :( tuolla ylempänä vakuuttaa sielunkumppanuuttaan, jääkö se nyt ihan käyttämättä :(

        Pyh, Disse ymmärtää sen minkä minäkin. Eläpä pelleile.😛


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Pyh, Disse ymmärtää sen minkä minäkin. Eläpä pelleile.😛

        Ymmärrykset saattaa kadota taivaan tuuliin kun oikein ihastuu :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ymmärrykset saattaa kadota taivaan tuuliin kun oikein ihastuu :D

        En ihastu. ☺️


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ymmärrykset saattaa kadota taivaan tuuliin kun oikein ihastuu :D

        Miksi Abraa pitää kuumottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Abraa pitää kuumottaa?

        Ajanvietteeksi ja moraalisaarnaksi lähinnä katsoisin tämän :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ajanvietteeksi ja moraalisaarnaksi lähinnä katsoisin tämän :D

        Moraalisaarna :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ajanvietteeksi ja moraalisaarnaksi lähinnä katsoisin tämän :D

        Saarna tulee melkein kymmenen vuotta myöhässä. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Saarna tulee melkein kymmenen vuotta myöhässä. :D

        Harmis voisi vaikka vetästä laulun, sen verran on kouluttajan vikaa. :)

        https://youtu.be/9x1RcVrGjGM


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Entäs disse :( tuolla ylempänä vakuuttaa sielunkumppanuuttaan, jääkö se nyt ihan käyttämättä :(

        Opettelu lukemaan, nosta se visiiri ylös niin näätkin jotain... :oD

        "Abris kyllä vetelee niin samoillasävelin, että siinä ois jotein sielunkin yhteyttä, mutta eri kumppanit meillä tulee aina olemaan. Voi niitä sielunyhteyksiä muuhunkin käyttää, kuin kumppanuuteen. Vaikka huikeaan ystävyyteen. 😃"

        Äijällä on sellaiset kiikarit päässä, että luettu teksti kääntyy tuon provoilun takia jo ihan muuta tarkoittavaksi... :oD


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Harmis voisi vaikka vetästä laulun, sen verran on kouluttajan vikaa. :)

        https://youtu.be/9x1RcVrGjGM

        Abriksen elämän miehet ovat Kimmo, Kumpulainen ja nosserakas älvee :-)


    • Anonyymi

      Ei kukaan.

    • Siis sielunkumppani on rakastettu tai ihastuksen kohde? Entä kaksoisliekki?
      Huomaan , että minulla on paljon opittavaa..

    • Anonyymi

      Ylläpito <3

    • Anonyymi

      Ei ainakaan kukaan noihin sadan viestin lässytyksiin osallistuva spämmääjä. He ovat kyllä toistensa sielunkumppaneita jokaikinen ja siinä on varaa mistä valita kymmenestä samanlaisesta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hah hah kaikkein kuvaavin, pakko nauraa vaikkei periaatteessa pitäisi :D

        Kiitos. Maan itäinen raja kuittaa. Myös teitittelystä.


    • Varmaankin sellainen palstalainen kenelle olen laittanut eniten lällyjä, ei nyt muitakaan kriteerejä tule mieleen

      • Anonyymi

        Sun ois jo aika korjata Pönttis pois sinkkumarkkinoilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun ois jo aika korjata Pönttis pois sinkkumarkkinoilta.

        Sadonkorjuu lähestyy, jos siinä sitten samalla :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sadonkorjuu lähestyy, jos siinä sitten samalla :D

        Tässä vielä Pönttikselle poimimani kosiskelukukat
        https://aijaa.com/iwkMsa


      • Sitten se on missi😁


    • Wuppis..

      Me ollaan toistemme vastakohdat... Ja se on niin ihanaa..

      :D

      • Partakaveri myös tykkäsi wuppiksesta ja se niin mahdottomasti muistutti sinua mutta tykkäsi paljon laumasta. On varmasti ison perheen isukki vielä joku päivä.


    • Anonyymi

      Kovapanomies.

    • Kaksoisliekki
      Elä tulella leiki.

    • Anonyymi

      Viinamies tietenkin.

    • Anonyymi

      Joulupukki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe