Kehui liikaa avioliittoaan

Anonyymi

Hohhoijaa. Joskus 20 vuotta sitten kävin usein sellaisessa parturiliikkeessä, jossa parturitäti puhui paljon, ja se toki oli myönteinen ilmiö. Mutta: Vaihdoin parturiliikettä, koska kyllästyin siihen, että parturitäti aivan liian paljon kehui omaa avioliittoaan. Itselläni oli taas se tilanne, että oma avioliitto oli jo tulossa tiensä päähän. - Joo, jos jonkun avioliitto on onnellinen, niin ei sitä pidä mainostaa !!

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kell' onni on, se onnen kätkeköön.

Hyvä asiakaspalvelija mielestäni antaa asiakkaalle mahdollisuuden jakaa omaa tarinaansa , kertomatta koko ajan omaa tarinaansa.

• Hyvä asiakaspalvelija, just vaikka jossain frisyyrillä tai taksissa, ei puhu itsestään, vaan osaa haistaa sen mistä itse kukin asiakas haluaa puhua.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Hyvä asiakaspalvelija, just vaikka jossain frisyyrillä tai taksissa, ei puhu itsestään, vaan osaa haistaa sen mistä itse kukin asiakas haluaa puhua.

Näinhän se on. Kun asiakas maksaa , se on hänen aikaansa. Ja asiakas ei ole asiakaspalvelijan terapeutti.

• Anonyymi

Asiakaspalvelijan ei pidä harrastaa omakehua. Miltä tuntuisi, jos esim. bussikuski laittaisi matkustajien näkyville oman ylioppilastodistuksensa...

• Anonyymi

miksi bussikuskista tulee heti lukion käytyään porvari ja kokoomuslainen ja haluaa että työläisten ja bussikuskien palkkoja alennetaan ja työehtoja huononnetaan ja on työnantajien ja omistajien puolella niin hän on renki ja palkollinen ylioppilaslakkiko tekee porvarin

• Anonyymi

Se olisi aika mielenkiintoista. Tsekkaisin varmaankin arvosanat läpi, jos sitten ymmärtäisin miksi se entinen opiskelija viitsii kuljettaa ääliöitä ympäriinsä huonolla palkalla ja epämääräisillä työajoilla. Olisi ihan mielenkiitoista nähdä muidenkin ihmisten koulu- ja opiskelutodistuksia työpaikoilla.

xLiner

• Anonyymi

Mä laitan aina tilinauhan matkustajien näkyville. Oppiipahan pienipalkkalaiset olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi aika mielenkiintoista. Tsekkaisin varmaankin arvosanat läpi, jos sitten ymmärtäisin miksi se entinen opiskelija viitsii kuljettaa ääliöitä ympäriinsä huonolla palkalla ja epämääräisillä työajoilla. Olisi ihan mielenkiitoista nähdä muidenkin ihmisten koulu- ja opiskelutodistuksia työpaikoilla.

xLiner

Bussikuskilla ei ole huono palkka, peruspalkka ehkä muutamia prosentteja pienempi kuin opettajalla. Mutta: Bussikuski saa iltalisiä ja yölisiä, joten palkka on aivan hyvä. No työajat ovat kyllä omituiset, mutta siihen tottuu. Jo kauan sitten vaihdoin opettajantyöni bussikuskin työhön. Tein hyvän ratkaisun. ____Kuljettaja

• Onkin mennyt reilusti yli 25 vuotta kun olen viimeksi vieraillut parturiliikkeessä.
      Parran osaan ajaa itsekin, sen suhteen aina kaljuna. Hiukset taisin leikata itse viimeks vajaa 10 vuotta sitten. Ja lyhkäseks vedin.

• Anonyymi

Niin itsehän sinä nolona kylillä kertoilet kuinka onneton olet liitossa. Tällä kotona se unohtui kertoa. Ja kun se kerrottiin minulle oli se aviomme loppu. Toki pidän huolta että kaikki tutut kuulee totuuden säälittävästä ukkomiehestä jolla kamala vaimo. Leikit salaa kakkosen kanssa jne. Todellakin hohhoijakkaa kun raukkamainen joka ei osaa eikä kykene kunnioittamaan edes omia lapsiaan. Vetäen vaimon nöyryyttävään kuvioon tietämättään. Kehui osalle kuinka onnellinen jne. Ja taas mitä kertoi kakkoselleen. Ikävää ja säälittävää. Muistetaan ettei se kehuminenkaan ole aina totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2891
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2285
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2264
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1333
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1318
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10