Oon eronnu monta kuukautta sitten ja ollaan exän kanssa kavereita, ei mitään toisen perään haikailuja kummallakaan. Exän paras kaveri on alkanu osoittaa mielenkiintoa muhun, ollaan aina oltu ystäviä, jo silloin kun seurustelin exäni kanssa. Ollaan joskus eron jälkeen tavattu kolmestaan (exä, minä ja tämä exän paras kaveri) ja ehkä exä on huomannu jotain kemiaa mun ja kaverinsa välillä, koska on alkanu kohdella mua jotenkin "kalseammin", kaveriinsa tietääkseni suhtautuu kuitenkin ihan ok. Itselläni ei ole vielä mitään suuria tunteita tätä exän kaveria kohtaan, mutten pidä mahdottomana, etteikö niitä voisi syntyä. onko miehillä joitain keskinäisiä "sääntöjä", miten tämmösessä tilanteessa toimitaan, voiko alkaa seurustella parhaan kaverinsa exän(tässä tapauksessa siis mun) kanssa ja milloin. Ja minkähän takia tämä minun exä tuntuu mököttävän ja juuri minulle?
Miehet vastatkaa kiitos!
exän kaverin kanssa?
5
1745
Vastaukset
- Ex-minäkin
Et voi pitää molempia, eikä sun exä varmaan hyväksy ystäväkseen teistä enää kumpaakaan, jos alatte seurustelemaan... Mutta AINAHAN POIKKEUKSIAKIN ON... :)
- Ace
No meillä miehillä on kyllä tiettyjä "kirjoittamattomia sääntöjä" ja yksi niistä on juuri se että kaverin exä on tabu. Tämä on vuosien saatossa todettu että parempi on ettei vexlailla kavereitten exien kanssa.
Syitä tähän:
- Kaverisuhde kärsii joka tapauksessa
- Myös tämän sinun exän paras-kaveri ei voi olla ajattelematta sitä että olet hänen parhaan kaverinsa exä, josta seuraa mustasukkaisuutta ja riitoja
- Kummankin muut kaverit voivat myös katsoa vinoon jos tämmöistä menee tekemään
- Lopulta voit saada leiman otsaasi jos exäsi ja hänen paras kaverinsa laittavatkin kättä päälle ja jatkavat mielummin kaveruuttaan kuin sinun kanssa vehtailua
...sun on vaikea voittaa tässä tapauksessa :(
Uskon että ihmiset arvostavat enemmän "suoraselkäisyyttä" asiassa kuin tabujen rikkomista. - jassu
No, samassa tilanteessa olleena voin sanoa,että jos sinä alat sun exän kaverin kanssa säätämään jotain,niin varmasti Joidenkin teidän kolmen välit menevät huonoksi,elleivät jopa katkea. Eiköhän se niin oo,että exän kavereihin ei kannattais koskea,vaikkakin tekis kovasti mieli. Elämä on epäreilua ja aina ei saa kaikkea=) Niin olen huomannut..mut mieluummin ilman mitää ihmissuhderumbaa. Niin,ja se sun ex,taitaa olla hyvin mustasukkainen susta,mutta ota huomioon,että kyllä siihen sattuu ja lujaa,jos sä menet sen kaverin kanssa vielä jotain puuhaamaan.Kehottaisin pitämään näpit irti exästä ja sen kavereistä. kiitos.
- mutta pian
Olen joskus nuoruudessani seurustellut exän kaverin kanssa. Exän kanssa ollessani en olisi koskaan voinut kuvitella olla hänen kaverinsa kanssa. Silloin ei siis ollut mitään tunteita. Vasta n. vuosi eron jälkeen tapasin exän kaverin sattumalta baarissa ja siitä alkoi meidän seurustelu. Kerrottiin sitten exälle eikä hän sanonut siihen mitään, ystävyys jatkui edelleen. Ei siis kannata heti ruveta vehtaamaan exän kaverin kanssa vaan anna sinun ja exän "tunteiden laantua" ekaks. Sitten jos sinusta ja exän kaverista tulee jotain, kertokaa heti exälle asiasta (tai anna exän kaverin kertoa asiasta). Onnea valitsemallesi tielle! Minulle tuo valinta oli emämunaus, koska exän kaveri osoittautui täydeksi kusipääksi!
- Sonu
Itse olen joskus tyhmyyttäni kaverin exän kanssa touhuillut. Ja riitahan siitä tuli. Ensin kaveri oli muka ok, mutta lopen se meni tappeluksi. Päätin sitten antaa olla koko jutun. meni väli poikki kyseiseen mieheen ja kaveriin. Pikkuhiljaa välit kaverin kanssa alkaa parantua, mutta miehen kanssa ei koska hän ei ymmärtänyt miksi tein niinkuin tein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295