Eivät ota ätmiä? kyytiin...

Anonyymi

On jopa esitetty oletusta, että, jos bussipysäkillä on ätmi?, niin kuski ajaa ohi, koska ei halua ottaa ätmiä? kyytiin. Hei, tähän sanon, että bussikuskilla ei ole ajaessaan edes mahdollisuutta nähdä, minkälainen ihminen pysäkillä on. Ja bussikuskit eivät varmaan mieti mitään ätmi?-käsitettä, koska bussikuskeilla on tärkeämpääkin ajattelemista! <<< Näin tuumasi IHAN OIKEA BUSSIKUSKI

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bussi ajaa ohi ottamatta ätmiä kyytiin ja kaikki bussissa olijat nauraa ja taputtaa käsiään yhteen. Ätmi sitten myöhemmin kostaa vetämällä lääkkeitä sekä viinaa ja ajamalla ihmisjoukon päältä autolla.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Uliuliuli ja paskapuhetta 100%. Bussi pysähtyy myös ätmin eteen jos ätmi antaa pysähtymismerkin ja se myös huomatan. Jos bussi ei jostain syystä pysähtyisikään niin bussissa olevia ei kiinnosta pätkääkään, kukaan ei naura eikä taputa. He haluat vaan töihin / kouluun, eikä sinun kohtalosi kiinnosta riittävästi että jaksaisivat edes ilkkua. Mutta kiva että uhriudut tästäkin omassa mielikuvitustodellisuudessasi.


      • Anonyymi

        Niin, bussikuski ottaa kyllä matkustajat kyytiin! Kuski hyväksyy kyytiin jopa likinäköiset rillipäänaiset.


    • Anonyymi

      Kerran minua ei otettu bussiin kun turusta mun piti mennä vaasaan niin kuski sanoi tylysti ettei ota minua kyytiin. Se soitti poliisit kantamaan mut ulos bussista kun en suostunut poistumaan. Haastoin bussikuskin oikeuteen ja sain 1400 euron korvaukset. Se oli jotain syrjintää, kuski väitti mun olleen kännissä vaikka en ollut eikä se ole peruste olla ottamatta kyytiin. Joutusin menee hotelliin yöksi ja myöhästyisin töistä seuraavana päivänä tai en edes päässyt töihin. Bussifirma sai jotain sakkoja ja ne joutu maksaa oikeuskulut 4000 euroa.

      • Anonyymi

        Atm32 taas satuilee..


      • Anonyymi

        Humala on pätevä syy jättää ottamatta kyytiin. Koska:

        a) Saatat sammua kesken matkan
        b) Voit oksentaa
        c) Haastat riitaa muiden matkustajien kanssa
        d) Teet köntsät ja virtsat housuihisi ja koko bussi haisee sen jälkeen. Ei oo muilla kivaa. 😡

        Kuski arvioi kuntosi ja tekee sitten päätöksen.


    • Minulle tapahtui kerran 2000-luvun alkuvuosina niin, että bussikuski ajoi vain kylmästi ohi kun seisoin pysäkillä ja näytin pysätysmerkkiä.

      Kuski oli tuntematon ja jäi minulle tuntemattomaksi joten hänen syynsä eivät ole tiedossani.

      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset tekee joskus asioita suutuspäissään se ratkasee vaan että miten se asia vaikuttaa siihen satunnaiseen tyyppiin.


    • Olen saanut muutaman kerran ohi ajavan auton nostattamat sadevedet päälleni. Arvelen sen johtuneen siitä, että olen lihava yli nelikymppinen nainen.

      • Anonyymi

        Tuskin johtuu siitä. Johtunee kuskin huonosta huomiokyvystä.


      • Viimeisemmällä kerralla tuli ämpäritolkulla sitä kuravettä. Luulen että syy oli se, että oli syksy, eikä minulla ollut hattua ja todella lyhyt tukkani ole kaikkien ällisteltävänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin johtuu siitä. Johtunee kuskin huonosta huomiokyvystä.

        Näinhän se on. Kaikki kuskit eivät syystä tai toisesta huomioi sitä, että lätäkköön ajaessa vauhti on suoraan verrannollinen jalankulkijaan osuvan veden määrään.


      • Anonyymi

        Tuo ei varmastikaan ole tapahtunut ainakaan Salon seudulla, jossa toimii erittäin laadukas linja-autofirma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei varmastikaan ole tapahtunut ainakaan Salon seudulla, jossa toimii erittäin laadukas linja-autofirma.

        Ei ollut kyse linja- autosta. Ihan henkilöauto. Bussikuskit ovat oman kokemukseni mukaan ammattinsa osaavaa porukkaa.

        - kaskenpolttaja


      • Jos hän yritti iskeä sinut ja kurvasi lähemmäksi mutta ei sitten huomannutkaan lätäkköä ja kun huomasi kastelleensa sinut niin pakeni paikalta. Tietysti näin ei olisi saanut tehdä mutta kaikki miehet eivät ole gentlemaneja.


      • Zma kirjoitti:

        Jos hän yritti iskeä sinut ja kurvasi lähemmäksi mutta ei sitten huomannutkaan lätäkköä ja kun huomasi kastelleensa sinut niin pakeni paikalta. Tietysti näin ei olisi saanut tehdä mutta kaikki miehet eivät ole gentlemaneja.

        Noinkin sen voi nähdä . Paloi hihat enkä tajunnut ottaa rekkaria ylös. Siinä saattoi se minun elämäni mies päästä pakoon. 😂


      • Anonyymi

        Jotkut autoilijat eivät vaan välitä. Joskus taas arvio menee pieleen, ja tulee roiskauttaneeksi vettä vaikka ei ollut tarkoitus. En usko syynä olevan se että olet keski-ikäinen tai nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut autoilijat eivät vaan välitä. Joskus taas arvio menee pieleen, ja tulee roiskauttaneeksi vettä vaikka ei ollut tarkoitus. En usko syynä olevan se että olet keski-ikäinen tai nainen.

        Tottahan se on , ettei kyse luultavasti ole muusta kuin huonosta tuurista. Aina ei autoilijakaan näe kuinka paljon vettä on siinä lätäkössä.


    • Anonyymi

      Jos ätmi on näkymätön, niin voiko kuskia syyttää näkymättömän näkemättä jättämisestä?

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Olisinpa ätmi, olisi ihanaa olla näkymätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa ätmi, olisi ihanaa olla näkymätön.

        Ätmi on näkymätön vain negatiivisessa merkityksessä. Ätmi ei ole näkymätön esim. livahtaessaan naisten saunapuolelle uimahallissa.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään "ätmiä" olemassakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään "ätmiä" olemassakaan!

        Kyllä on ätmejä olemassa, mutta naiset ja hyväosaiset miehet eivät sitä tunnusta, koska heille ätmit ovat näkymättömiä.


    • Anonyymi

      Ätmi varustautuu piikkimatolla ja kun bussi taas tulee, niin ätmi heittää piikkimaton bussin eteen ja bussista manevät kaikki renkaat puhki.
      Siinä loppuu matkustajilta nauru, kun matka keskeytyy!!!

      t. Ätmit R.y

      • Anonyymi

        Ätmi voisi heittäytyä itse sen bussin eteen.


    • Anonyymi

      Humala ole syy olla ottamatta bussin kyytiin. Lentokoneeseen otetaan usein paljon känniläisiäja monet ovat riehuneetkin lentokoneessa. Hyvin voi haastaa oikeuteen jos ei oteta bussiin.

      • Anonyymi

        Kuljettaja päättää, kuka saa tulla kyytiin ja kuka ei.


    • Anonyymi

      Tänään olis ollut tilaisuus liiskata autolla se psykiatri joka baarissa ilman mitään syytä oli sitä mieltä ettei halua että tulen hänen pöytäänsä. Siinä olis liiskaantunut kuin rotta jos olisin päättänyt ajaa yli mutta koska olen hyvä ihminen niin en tietenkään tehnyt sitä. Tulee kyllä mieleen eräskin Bates Motel sarja.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Eikö se riitä hyvän ja kiltin ihmisen määritelmäksi ettei tapa ketään ketä vihaa?

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Ei riitä, ei todellakaan. Jos vihaat ketään, et ole hyvä etkä kiltti vaikka et tekisikään mitään. Oikeasti kiltti ja kunnollinen ei ole pahantahtoinen edes ajatuksissaan.

        Jos vihaat ja haluaisit tappaa, et ole kiltti etkä kunnollinen, olet vain pelkuri jonka ainoa syy olla toteuttamatta mielihalujaan on seuraamusten pelko.

        Vastaapa rehellisesti: jos voisit tehdä pahaa jollekulle ilman seuraamuksia, tekisitkö sen? Jos tekisit, et ole kiltti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä, ei todellakaan. Jos vihaat ketään, et ole hyvä etkä kiltti vaikka et tekisikään mitään. Oikeasti kiltti ja kunnollinen ei ole pahantahtoinen edes ajatuksissaan.

        Jos vihaat ja haluaisit tappaa, et ole kiltti etkä kunnollinen, olet vain pelkuri jonka ainoa syy olla toteuttamatta mielihalujaan on seuraamusten pelko.

        Vastaapa rehellisesti: jos voisit tehdä pahaa jollekulle ilman seuraamuksia, tekisitkö sen? Jos tekisit, et ole kiltti.

        Paskapuhetta, kyllä kiusaajia saa ja pitääkin vihata ja silti voi olla kiltti ihminen. Ei se tee kenestäkään pahaa ettei voi sietää kiusaajia ja muita väärintekijöitä.

        "Vastaapa rehellisesti: jos voisit tehdä pahaa jollekulle ilman seuraamuksia, tekisitkö sen? Jos tekisit, et ole kiltti."

        Tuskin tekisin vaikka ei joutuisi pelkäämään mahdollisia rangaistuksia kun olen liian kiltti tappaakseni tai pahoinpidelläkseni ketään.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta, kyllä kiusaajia saa ja pitääkin vihata ja silti voi olla kiltti ihminen. Ei se tee kenestäkään pahaa ettei voi sietää kiusaajia ja muita väärintekijöitä.

        "Vastaapa rehellisesti: jos voisit tehdä pahaa jollekulle ilman seuraamuksia, tekisitkö sen? Jos tekisit, et ole kiltti."

        Tuskin tekisin vaikka ei joutuisi pelkäämään mahdollisia rangaistuksia kun olen liian kiltti tappaakseni tai pahoinpidelläkseni ketään.

        KilttiMies89

        On aivan täysin eri asia ajatella mielikuvissaan tappavansa jonkun ihmisen kuin että tekisi sellaista oikeasti. Olen lukuisia kertoja ajatellut tappavani jonkun ja minusta se on täysin normaalia ja terve tapa käsitellä sisällä kiehuvaa vihaa ja katkeruutta kiusaajia kohtaan.

        KilttiMies89


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe