Ei yksinäinen unta saa ..

.. 🛏️ 😴 🐑 🐑 🐑 💤 ..
Hani, kaipaan sinua, sixi uni ei tule!

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olen. Juuri tulin töistä. Mikä on hätänä? Vaikutat huonotuuliselta...

• Ajattelin kiittää sinua kun oot ollut ystäväni täällä. On ollut kaksi rankkaa päivää. Eilisaamuna luulin läheiseni kuolleen kun en saanut yhteyttä.... Oli hengissä kuitenkin..
      Ja tänään olin itse kipuineni sairaalassa...

Onhan se tänne ihan turhaa kirjoittaa mutta en jaksa ystäviäkään vaivata aina näillä samoilla suruilla.

Kiitos kun oot ollut siellä tai no höh täällä.
      🤚🙏✨

• Mitä hätänä että olit sairaalassa?
        Ei kai mitään NIIN vakava? 🤔

Juu, mä oon ollut täällä .. koneen takana.
        Kuntosalintreenit oli aamulla minulla ja sitten kaverin kanssa lyötiin veto kiinni, tulee "makeaton syyskuu" ja jos repsahtaa niin 150,- on minun ..
        (se on itsestään selvä, että en sorru siihen).
        Sitten otin selvä BitCoin jutusta ja tein koe ostoksia ..
        ja shoppailin, netissä .. eli olen melkein aina ollut tänään täällä koneen takana! 😁

• Levollista yötä.
        🐅

Sellainen tunne tästä, että tulen jäämään kokonaan pois täältä. Tämä on ollut oma aikakautensa. En koskaan kohdannut kaivattuani ihan oikeesti ja saanut jutella kanssaan... Sulle Levollista yötä.
        🐅
        Ethän sinäkään tuhlaa täällä elämääsi.

• tigrutoivottaa kirjoitti:

Levollista yötä.
        🐅

Sellainen tunne tästä, että tulen jäämään kokonaan pois täältä. Tämä on ollut oma aikakautensa. En koskaan kohdannut kaivattuani ihan oikeesti ja saanut jutella kanssaan... Sulle Levollista yötä.
        🐅

Hyvää yötä .. Harmi kun lähdet, tykkäsin sinusta oikeasti, olit välillä kuin dynamiitti 💣💥 .. ja sitten taas OK.
        Mutta ymmärrän kyllä sua. 😇

Levollista yötä.
        🐅

🐅

Missä se sinun kaivattu on?

• Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Mitä hätänä että olit sairaalassa?
        Ei kai mitään NIIN vakava? 🤔

Juu, mä oon ollut täällä .. koneen takana.
        Kuntosalintreenit oli aamulla minulla ja sitten kaverin kanssa lyötiin veto kiinni, tulee "makeaton syyskuu" ja jos repsahtaa niin 150,- on minun ..
        (se on itsestään selvä, että en sorru siihen).
        Sitten otin selvä BitCoin jutusta ja tein koe ostoksia ..
        ja shoppailin, netissä .. eli olen melkein aina ollut tänään täällä koneen takana! 😁

Vastaan vielä... Lääkäri ei tiennyt mistä syystä vasen jalka oireilee kuin sähkökipuillen parin tunnin välein..Johtuuko kävelystä, intervallleista vai skolioosista.. What ever. Hyvää yötä💫

Vastaan vielä... Lääkäri ei tiennyt mistä syystä vasen jalka oireilee kuin sähkökipuillen parin tunnin välein..Johtuuko kävelystä, intervallleista vai skolioosista.. What ever. Hyvää yötä💫

Öit ..

• Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Missä se sinun kaivattu on?

Kyllä hän itte tietää mistä on lähtösin ja mitä sen jälkeen.... Puhuminen on vuorovaikutuksen alku...

🐅

Kyllä hän itte tietää mistä on lähtösin ja mitä sen jälkeen.... Puhuminen on vuorovaikutuksen alku...

🐅

Onko hän edes täällä Suomi24? 🤔 Tietääkö hän, että sä olet täällä palstalla?

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

Hän varmaan miettii missä on ja vaikuttaa.
        Veikkaan että on täällä...
        Öit.. Öit..

• Anonyymi kirjoitti:

Hän varmaan miettii missä on ja vaikuttaa.
        Veikkaan että on täällä...
        Öit.. Öit..

Veikkaus 🤔 50/50 ..

Minäkin arvan, että minun tuntemani (M) on täällä, mutta epäilen vahvasti ..
        Totuus on ehkä niin, hän on kuullut tästä Suomi24 ja ehkä ottanut siitä selvä .. Mutta, hänellä ei ole aikaa ollakseni täällä ja vielä kaivata minua! 🤣
        Hän ei edes muista minua! 🙁
        Minä hoidan toivon kipinä tässä näin ja se on hyvin tyhmä tapaa viettää aikaansa, mikä on jo tuhon tuomittu.

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

On hän täällä.
        Minäkin vielä käyn ennenkuin nukahdan.
        🐅
        Levollisia unia. Meen nukkumaan!!
        💫✨

• Anonyymi kirjoitti:

On hän täällä.
        Minäkin vielä käyn ennenkuin nukahdan.
        🐅
        Levollisia unia. Meen nukkumaan!!
        💫✨

Siis kuka hän on? 🤔 Hmm ..
        Ei kai se minä ole? 😇 ♡

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      214
      4182
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3239
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      260
      1883
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      4
      1223
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1197
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      144
      1067
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      95
      824
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      735
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176