Aika surkuhupaisaa

Anonyymi

Nainen aloittaa profiilitekstinsä:

"Oletko se sinä, joka saa sukat pyörimään jaloissani ja sydämen tykyttämään. Jos luulet olevasi, laita viestiä tulemaan."

Ja itse on ihan kurppanen nainen, josta tuskin kukaan mies voi olla kiinnostunut.

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä itse kirjoitit? Oletettavasti et mitään.
      Jos et tykkää jostakin, ohita, äläkä tule tänne urputtamaan.
      Makuja on niin monia. Sinulle kurppa voi olla jollekin toiselle juuri sopiva.
      Ei ole mun profiili, mutta ihmetyttää aikuisten ihmisten todella huono käytös. Häpeä!

      • Anonyymi

        Enemmän ihmetyttää naisten naurettava käytös deittipalveluissa. Kurkotetaan kuuta taivaalta vaikka itsellä ei ole mitään annettavaa, läskien pehmeyttä lukuunottamatta.
        Miksi naiset ovat deittisivuilla, eikö kelpaa livenä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän ihmetyttää naisten naurettava käytös deittipalveluissa. Kurkotetaan kuuta taivaalta vaikka itsellä ei ole mitään annettavaa, läskien pehmeyttä lukuunottamatta.
        Miksi naiset ovat deittisivuilla, eikö kelpaa livenä..

        Kaikki, eivät käy baareissa ym, joten deittisivustot voi olla vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki, eivät käy baareissa ym, joten deittisivustot voi olla vaihtoehto.

        Live tarkoittaa normaalia elämää. Jos nainen on vähänkään kiinnostavan näköinen tai oloinen, miehet huomaa sen. Ellei huomaa ei ole mitään huomattavaa, deittisivuille suunta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän ihmetyttää naisten naurettava käytös deittipalveluissa. Kurkotetaan kuuta taivaalta vaikka itsellä ei ole mitään annettavaa, läskien pehmeyttä lukuunottamatta.
        Miksi naiset ovat deittisivuilla, eikö kelpaa livenä..

        Siis täh? Mitä "kuun kurkottelua" on lausahduksessa "ootko sä se joka pistää sukat pyöriin mun jaloissa"? Eihän tossa kohtaa esitetä yhtään vaatimusta. Musta ainaki on paljon normaalimpaa ettiä jotaki, joka "pistää sukat pyöriin" ku sanoo vaik et "ootko sä se johon mä voisin tyytyy". Kyllähän ihan jokainen haluaa sellasen kumppanin joka kolahtaa. Se vaihtelee mikä pistää ite kenenki sukat sekasin.


    • Anonyymi

      Tässä taas yksi itsestään liikaa kuvitteleva mies tekemässä tyhjänpäiväistä aloitusta ja haukkumassa vastakkaista sukupuolta. Katsopas niitä miesten aloituksia siellä niin ihan tyhjänpäiväistä löpinää jos sitäkään lukee heidän profiilinsa esittelyssä.

      • Anonyymi

        ...tai sitten taas yksi reppana joka ei koskaan ole saanut yhtäkään vastausta, eikä naisen lähelle päässyt. Katkeruuttaan ulisee.


    • Anonyymi

      Joku voi olla kiinnostunut ja jokaiselle voi olla ottajansa.. Taidat itse olla katkera pappa, joka saanut niiltä kauneimmilta pakit eli katsoppas peiliin!!! Käytöksesi on ala-arvoista, enkä ihmettele, jos ilman seuraa olet jäänyt..

    • Anonyymi

      Minusta tuollaiset tekstit ovat täysin turhia, valitettavasti aika tyypillisiä monille naisille. Teksti on vain haaveilua sen oikean miehen löytämisestä. Sitähän jokainen haluaa, joten turha mainita. Pitäisi keskittyä kuvaamaan itseään ja tekemisiään ja sanomaan jotain konkreettista mitä mieheltä haluaa.

      • Anonyymi

        Miehet ne vasta haavemaailmassa elävät. Vanhat ukot ovat olevinaan nuorekkaita ja poikamaisia vaikka kuva näyttää punakan ja pöhöttyneen olemuksen. Tai sitten mainitaan Levin ja Espanjan lomahuvilat, kuvataan autoja, veneitä ja moottoripyöriä. Kaupasta ostettua tavaraa, jota saa halutessaan kuka vaan. Nainenkin.
        Pään sisäinen maailma onkin sitten tyhjää täynnä, kait, koska siitä ei kerrota mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ne vasta haavemaailmassa elävät. Vanhat ukot ovat olevinaan nuorekkaita ja poikamaisia vaikka kuva näyttää punakan ja pöhöttyneen olemuksen. Tai sitten mainitaan Levin ja Espanjan lomahuvilat, kuvataan autoja, veneitä ja moottoripyöriä. Kaupasta ostettua tavaraa, jota saa halutessaan kuka vaan. Nainenkin.
        Pään sisäinen maailma onkin sitten tyhjää täynnä, kait, koska siitä ei kerrota mitään.

        Kaikista huvittavinta on, kun vanha ukko poseraa bemun vieressä punakkana ja, se pallomaha loistaa kilometrin päähän ja haetaan sitä 25v naista, no mahtaa flaksi käydä.. Ihmettelen, että eikö ole mitään suhteellisuudentajua😂 Samat punakat ja pönäkät odottavat vuodesta toiseen, sitä nuorta naista, mutta saahan sitä odottaa vaikka joulupukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ne vasta haavemaailmassa elävät. Vanhat ukot ovat olevinaan nuorekkaita ja poikamaisia vaikka kuva näyttää punakan ja pöhöttyneen olemuksen. Tai sitten mainitaan Levin ja Espanjan lomahuvilat, kuvataan autoja, veneitä ja moottoripyöriä. Kaupasta ostettua tavaraa, jota saa halutessaan kuka vaan. Nainenkin.
        Pään sisäinen maailma onkin sitten tyhjää täynnä, kait, koska siitä ei kerrota mitään.

        Noihinkin voi törmätä, kun haetaan varakasta miestä. Ei varmasti kaikki miehet kehu omaisuudellaan ja löytyy hyväkuntoisia hoikkiakin miehiä. Mutta kun oikeasti hoikillekaan naisille ei tunnu hoikka mies kelpaavan, vatsoja tulee sitten vastaan.


    • Anonyymi

      Tuollainen normi nainen joka haluaa sen komeimman miehen vaikka itse on pullaa mussuttava sohvaperuna.

    • Anonyymi

      Pitää olla aika harvinaislaatuinen mies, joka saa neidon sukat pyörimään jaloissa ja sydämen tykyttämään. Varmaan yksi tuhannesta... Mutta kyllähän sellasta miestä toki kannattaa odotella hautaan asti.

    • Anonyymi

      Tuollaisia aloituksia on aika paljon ollut monissa deittipalveluissa.

      • Anonyymi

        Mulle vaan tulee tommosista kirjoituksista vaan heti vastareaktio. Ihan kuin nainen olisi jotain ainutlaatuista maailmassa: voithan sinä mies kokeilla ottaa yhteyttä jos vaikka sulle jotain vastaisin :D


    • Anonyymi

      Mulle kelpaisi hellä rakastava rehti mies, joka ei saa sydäntä läpättämään vaan rauhoittumaan. Sellaisen miehen vieressä on hyvä olla.

      • Anonyymi

        Suurin osa naisista ei ajattele noin, tärkeintä on mitä mieltä muut ovat miehestä että kehtaa rinnalla kulkea. Tuntuu hienolta miehestä kun tietää että nainen on miehen kanssa vain ulkonäön vuoksi. Tälläisiä naisia saa pettää niin paljon kuin ehtii.


    • Anonyymi

      Jos nainen eli tyttö on kohtuullisesti ottaen "hyvännäköinen", on sellaisella useimmiten niin tyhjä pää että kumina käy.

      Tällaisen tytön ilmoitus on kuva, ja tekstissä lukee: "Kysy lisää".

      Noin typerältä en kysyisi mitään vaikka olisi miss maailma.

    • Anonyymi

      Onko sukilla joku pyörimisnopeus mikä riittää sekoittamaan pään?
      Entä miten miehensukat onko niiden pyörittävä ja saako ne pyöriä myös muissa olohuoneissa.
      Ja mistä sen mies sitten tietää onko tarpeeksi sitä pyörittävää voimaa vai jääkö vain laimeaksi.
      Se säästäisi kaikkien vaivaa ei vain naisen vaivaa.
      Jos sukat pyörii niin kovaa että iho menee rikki ja joutuu sairaalaan voiko mies enää jatkaa naisen kanssa jos verta tihkuu jaloista eikä se lopu.

    • Anonyymi

      Sepä tekeekin sinusta sukankuluttajan.....

    • Anonyymi

      No johan on. Kyllä mä ainakin haluan löytää sellasen ihmisen, johon voin ihastua. Sitä kai tolla "sukkien pyörimisellä" tarkotetaan. Mitä ihmettä sitä sitten pitäis ettiä? Sellasta, joka olis suurinpiirtein välttävä? En mä ainakaan halua sellasta. Mielummin oon yksin, ku välttävässä ja paremman puutteessa suhteessa. Omat "vaatimukset" keskittyy pitkälti miehen korvien väliselle alueelle. Olis kiva jos sieltä löytyis muutaki ku se yks yksinäinen herne, joka kolahtelee seiniin. Ikävä kyllä ainaki täällä jutut on just tota tasoa.

      • Anonyymi

        Jokainen tietää mitä tuo lause tarkoittaa. On itsestään selvää jokaisen hakevan itselleen kiinnostavaa. SITÄ EI TARVITSE MAINITA. Sen informatiivinen sisältö on NOLLA. Ja usein noita fraaseja käyttäviltä ei löydy mitään konkreettista kuvausta mitä ovat hakemassa. Toisin sanoen pitäisi selittää, mikä saa ne sukat pyörimään. Ainakin minulle tuollaiset profiilit aiheuttavat voimakkaan KIITOS EI-reaktion ja epäilyn vähä-älyisyydestä ja yksinkertaisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tietää mitä tuo lause tarkoittaa. On itsestään selvää jokaisen hakevan itselleen kiinnostavaa. SITÄ EI TARVITSE MAINITA. Sen informatiivinen sisältö on NOLLA. Ja usein noita fraaseja käyttäviltä ei löydy mitään konkreettista kuvausta mitä ovat hakemassa. Toisin sanoen pitäisi selittää, mikä saa ne sukat pyörimään. Ainakin minulle tuollaiset profiilit aiheuttavat voimakkaan KIITOS EI-reaktion ja epäilyn vähä-älyisyydestä ja yksinkertaisuudesta.

        Joku kokee sen kiinnostavaksi. Lause kertoo jotakin ko. ihmisestä jotakin, joten sillä on infoarvoa. Jos sinua ei sellainen ihminen kiinnosta, niin siirry seuraavaan.


    • Anonyymi

      Tuo deitti palsta on täynnä juurikin näitä pönäköitä, punakoita ja ennen kaikkea hanakoita ukkoja jotka ovat jo kierrätyskamaa. Naisista monet ovat leskeytyneet ja ovat vasta uusiokäyttöön tulossa. Haukkukaa vaan ukot niin ette saa sitäkään vähää vastauksia mitä tähän saakka. Vain tyhmä enää luottaa teihin kun olette haukkuneet meidät moneen kertaan tälläkin sivustolla.

    • Anonyymi

      Naiset haluaa niitä komeimpia miehiä. Tavis naiset haluu samoja miehii kuin missit joten tavis miehet ei saa parisuhdetta. Yhä useampi mies jää kokonaan ilman parisuhdetta ja miehet joutuu elää yksin. Treffeille ei pääse lelet ole 180 cm urheilija, varakas ja muuten vaan some julkkis.

    • Anonyymi

      -Ole 6/10 nainen
      -Tykkää 8/10, 9/10 ja 10/10 miehistä
      -Ihmettele kun miehet kritisoivat toimintaa:D

    • Anonyymi

      Ylijäämänaiset löytää deittisivuilta, sääli ettei teitä kukaan halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe