Parisuhde pilasi minut

Anonyymi

Aloin tapailla noin 3vuotta sitten miestä joka vaikutti mukavalle ja muutenkin hyvälle tyypille. Seurustelua oli kestänyt noin 3 kk kun tajusin jonkinlaisen päihderiippuvuuden. En ollut asioista kovinkaan perillä niin jatkoin tapailua. Asiat paheni ja paheni.. haukkumiseen ja jopa väkivaltaan. En halua kaikkea paskaa kertoa mitä aiheutti minulle, mutta mun elämä ryöstäytyi käsistä. Olen aina hoitanut asiani ja työni hyvin. Kaverit ihmettelee miten pystyin silti pitämään narut käsissäni vaikka tämä sotki kaiken..
nyt olen toipumis vaiheessa. Olen jättänyt tämän tyypin 1,5v sitten mutta silti yrittää ottaa koko ajanyhteyttä.. oon ihan loppu. Miten tällasista takertujista pääsee eroon??

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten parisuhde sinut pilasi? "Kaverit ihmettelee miten pystyin silti pitämään narut käsissäni vaikka tämä sotki kaiken.. "
      Olet siis sen verran vahvaa tekoa että pääsit irti, pystyt pitämään narut käsissäsi ja vielä hankkiutumaan hänestä eroon! Siihen ei läheskään kaikki pysty.
      Miten vainoojasta pääsee eroon onkin toinen juttu. Puhelinnumero salaiseksi. Blokeeraa pääsy nettiyhteyksiisi. Älä vastaa yhteydenottoihin millään tavalla. Jos hän tulee kotisi lähelle tai työpaikallesi yms häiritsemään, soita poliisi. Välillä nämä vainoojat ovat sitkeitä, vaatii pitkää pinnaa. Pääasia että et vastaa millään lailla yhteydenottoihin, ja pysyt täysin kylmänä. Luulisi että sitkeinkin väsyy..

    • Ei muuta kuin ehdoton kieltäytyminen kaikesta yhteydenpidosta, vaikka toinen itsemurhalla uhkailisi. Ja aina erilaisista uhkaavista viesteistä, kohtaamisista yms tiedot talteen ja yhteydenotto poliisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe